EXCLUSIVA!!!!!
Moderador: Airald
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Re: EXCLUSIVA!!!!!
Osti! doncs si que condueix malament la penya no??? jajajajaja Tampoc es ben be aixi. S'ha de fer servir la logica i llestos. Però es cert que sense haver tocat el mon de la moto abans, no me'n sortiria ni la meitat de bé.
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 18, 2011 1:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Angeleta" post="153833"]
Després, una cosa molt òbvia però molt corrent: amb el cotxe es frena i es canvia de marxar alhora: NO NO I NO!!
[/quote]
Com que no?????? :shock: Oi tant que es pot reduir i posar una marxa menys. Amb suavitat i concordant la reducció amb la frenada.... :shock:
[quote user="Rime" post="153912"] .....quan s'ha de treure un intermitent en un adelantamen? tothom el deixa i deixa fins q no l'ha de canviar per tornar al carril i la resposta correcta era...... inmediatament s'hagi ocupat el carril esquerra!!!!"
[/quote]
Veus? una altre cosa que jo no sabia.

Després, una cosa molt òbvia però molt corrent: amb el cotxe es frena i es canvia de marxar alhora: NO NO I NO!!
[/quote]
Com que no?????? :shock: Oi tant que es pot reduir i posar una marxa menys. Amb suavitat i concordant la reducció amb la frenada.... :shock:
[quote user="Rime" post="153912"] .....quan s'ha de treure un intermitent en un adelantamen? tothom el deixa i deixa fins q no l'ha de canviar per tornar al carril i la resposta correcta era...... inmediatament s'hagi ocupat el carril esquerra!!!!"
[/quote]
Veus? una altre cosa que jo no sabia.

- Laiona
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="153949"]
[/quote]
Veus? una altre cosa que jo no sabia.[/quote]
Em penso que caldrà que faci un post amb preguntes per fer reciclatge general jejeje
[/quote]
Veus? una altre cosa que jo no sabia.[/quote]
Em penso que caldrà que faci un post amb preguntes per fer reciclatge general jejeje
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
Laiona, no ens coneixem però espero poder fer-ho en breu, res desitjar-te molta sort i a veure si et veiem dintre de poc amb la teva nova moto.
Jo no penso opinar res de res sobre la moto que hauries o deuries comprar-te, al final faràs el que vulguis i sentis, com crec que hem fet tots, però ja que tothom opina sobre quina es la millor, i com que opinar es gratis jo et poso aquesta.

Eps!!!!!, ja se que opineu molts de vosaltres, que si tal que si qual, que no es la millor, que si la yamaha, que si la Derbi, jo sols he posat una afoto
:lol: :lol: :lol:
Jo no penso opinar res de res sobre la moto que hauries o deuries comprar-te, al final faràs el que vulguis i sentis, com crec que hem fet tots, però ja que tothom opina sobre quina es la millor, i com que opinar es gratis jo et poso aquesta.

Eps!!!!!, ja se que opineu molts de vosaltres, que si tal que si qual, que no es la millor, que si la yamaha, que si la Derbi, jo sols he posat una afoto
:lol: :lol: :lol:
Xavmar l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 18, 2011 6:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Laiona
- Presentats
[quote user="xavmar" post="153967"]Laiona, no ens coneixem però espero poder fer-ho en breu, res desitjar-te molta sort i a veure si et veiem dintre de poc amb la teva nova moto.
Jo no penso opinar res de res sobre la moto que hauries o deuries comprar-te, al final faràs el que vulguis i sentis, com crec que em fet tots, però ja que tothom opina sobre quina es la millor, i com que opinar es gratis jo et poso aquesta.

Eps!!!!!, ja se que opineu molts de vosaltres, que si tal, que si qual, que no es la millor, que si la yamaha, que si la Derbi, jo sols he posat una afoto
:lol: :lol: :lol:[/quote]
Gràcies per la proposta!!! i per desitjar-me sort! Fins aviat!
Jo no penso opinar res de res sobre la moto que hauries o deuries comprar-te, al final faràs el que vulguis i sentis, com crec que em fet tots, però ja que tothom opina sobre quina es la millor, i com que opinar es gratis jo et poso aquesta.

Eps!!!!!, ja se que opineu molts de vosaltres, que si tal, que si qual, que no es la millor, que si la yamaha, que si la Derbi, jo sols he posat una afoto
:lol: :lol: :lol:[/quote]
Gràcies per la proposta!!! i per desitjar-me sort! Fins aviat!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
O aquesta,la germaneta petitona de la del Sr. Bond OO7:
Honda CBR 250 2011

http://www.honda-montesa.es/modelos/201 ... php?num=13
[youtube]5sQ_6OrvdDs[/youtube]
Honda CBR 250 2011

http://www.honda-montesa.es/modelos/201 ... php?num=13
[youtube]5sQ_6OrvdDs[/youtube]

- Laiona
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="154022"]O aquesta,la germaneta petitona de la del Sr. Bond OO7:
Honda CBR 250 2011

http://www.honda-montesa.es/modelos/201 ... php?num=13[/quote]
Ostres Randy! saps si venen un pitet per la baba també! Quina presciositat!!!
Honda CBR 250 2011

http://www.honda-montesa.es/modelos/201 ... php?num=13[/quote]
Ostres Randy! saps si venen un pitet per la baba també! Quina presciositat!!!
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Veient les teves preferències, aquesta sembla ser una bona opció, tot i que una 250cc et pugui semblar poca cosa, crec que és una molt bona moto per començar a agafar-li el "tranquillo".
A més a més, he vist que la fan negra, com a tu t'agrada ;)

Tot és qüestió de buscar més informació... :roll:
A més a més, he vist que la fan negra, com a tu t'agrada ;)

Tot és qüestió de buscar més informació... :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- GRUM
- Presentats
Ah!, de fet, si t'agrada o et decideixes per una 250 tipus R, també tens la Kawa Ninja 250, que no està malament.
Et deixo un enllaç amb fotos i característiques:
Enllaç
Apa, per si tenies dubtes :mrgreen:
Et deixo un enllaç amb fotos i característiques:
Enllaç
Apa, per si tenies dubtes :mrgreen:
- Laiona
- Presentats
Gràcies Grum!!! Les fan xulissimes!!! i em penso que em costarà decidir-me! Bé, la butxaca també hi influirà bastant.
Estan molt bé les 250 però em penso que em quedarà petita aviat. Per això penso en algo més gros que quan la deslimiti sigui sent una bona moto.
Estan molt bé les 250 però em penso que em quedarà petita aviat. Per això penso en algo més gros que quan la deslimiti sigui sent una bona moto.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Laiona, que dema t'examines, no? Com ho tens? Tranquila?
Apa vinga que ja ho tens al sarró!!!
;) ;)
;) ;)
Sort,
- Laiona
- Presentats
[quote user="Albert" post="154137"]Holaaaa,
;) ;)[/quote]
Siiii!!! gràcies per recordar-te'n!!! Encara no m'han dit l'hora de l'examen!! :enfaduu :enfaduu Suposo que m'avisaran a la tarda.
;) ;)[/quote]
Siiii!!! gràcies per recordar-te'n!!! Encara no m'han dit l'hora de l'examen!! :enfaduu :enfaduu Suposo que m'avisaran a la tarda.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- Laiona
- Presentats
DEMÀ TINC L'EXAMEN A LES 8 DEL MATÍ!!! :tremolant :tremolant :tremolant ...a Mataró
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D Només volem bones notícies demà ............
:D Amim que és teu :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Laiona
- Presentats
[quote user="Minino" post="154187"]:D Només volem bones notícies demà ............
Gràcies minino! Però em penso que em tocarà patir una mica perquè si, continua igual que abans, ho sabré l'endemà. aixxxx!!!!!
:D Amim que és teu :D
[/quote]Gràcies minino! Però em penso que em tocarà patir una mica perquè si, continua igual que abans, ho sabré l'endemà. aixxxx!!!!!
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Unes herbetes abans d'anar a dormir. Dues tasses millor. Molta sort.
- GRUM
- Presentats
[quote user="Ieie" post="154201"]Unes herbetes abans d'anar a dormir. Dues tasses millor. Molta sort.[/quote]
Sort que has especificat això de les tasses perquè ja la veia fumant "herbetes" abans d'anar a dormir i demà no llevant-se en condicions :twisted:
Conyes apart, una tisaneta i a descansar, que això ja ho tens fet. Llavors a començar amb les pràctiques, que ja son un altre món.
Molta Sort!!
Sort que has especificat això de les tasses perquè ja la veia fumant "herbetes" abans d'anar a dormir i demà no llevant-se en condicions :twisted:
Conyes apart, una tisaneta i a descansar, que això ja ho tens fet. Llavors a començar amb les pràctiques, que ja son un altre món.
Molta Sort!!
- Safed
- Presentats
- Entrades: 106
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:53 pm
- Ubicació: Killolàndia
Sort demà Laiona, tranquila ja veuras com està xupat :D
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584