Accident

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Cecitiger
Presentats
Entrades: 93
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:18 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Cecitiger » dv. abr. 27, 2007 7:31 pm

Bones, Montse i Randy.
Perdoneu per no haber dit res desde el diumenge, però el Xavi m'ha posat al corrent de la evolució.
Molt bé Montse això que li has dit al teu marit, és molt positiu, vol dir que vas millorant de mica en mica, això si fes bondat i reposa durant aquest temps que estguis de baixa.
Esperem que ens veiem molt aviat.
MOLT PETONS A TOTS DOS!!!
Salut i a reveure.
Imatge

9D2
Presentats
Entrades: 6
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 7:57 pm
Ubicació: La Garriga

Entrada Autor: 9D2 » dv. abr. 27, 2007 9:37 pm

Randy, lo siento, pero me acabo de enterarespero que la Monste este recuperada pronto.De verdad que lo siento pero yo y el ordenador creo que no somos compatibles.
Se de buena fuente que todos los que os conocen os estaran apoyando,...y solo queria deciros que nosotros,Neus y yo ,estamos con vosotros, y si necesitais algo decirlo,de verdad,lo sentimos mucho.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. abr. 27, 2007 9:42 pm

Gracies Cecitiger i 9D2!!! :!:

Mica en mica ens n'anem sortint d'aquesta. :D Avui hem tornat al traumatòleg, i ha dit que fins que a la Montse no li baixi la inflamació no pot donar un pronòstic real.

9D2,¿i tu què tal la ma? ¿Com ho portes?

Una abraçada, Manolo!!!!! :ksss
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

valantains
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 12:40 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: valantains » dv. abr. 27, 2007 10:27 pm

:ksss

Estimats Montse i Randy,

Ja han passat prou dies per veure-ho tot amb molta més seranor.
Sembla que la vostra evolució física i anímica va per bon camí, enhorabona!
Aquests dies heu tingut moltes mostres de quin és l’esprit dels motarres i molt especialment dels de Mototurisme.
Suposo que això us dòna prou ànims per tornar a agafar una moto. Desitjo de tot cor que ho pugueu fer molt aviat i sobretot que ho feu amb la mateixa alegria de sempre.
Els motarres tenim un “nosequè” especial i vosaltres sou especialment especials!!!
Per això estic segur que continuareu gaudint molts anys de la moto.

Una última cosa us voldria dir, que m’agradaria molt que (qui ho pugui fer) canviï el títol del post. :oops: “Caiguda” :oops: (i tot sabem que vol dir caiguda) no em sembla adient quan el que va passar va ser un “Accident”.

:!: :!:
“Quan el mal ve d’Almansa, a tots alcança”

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. abr. 28, 2007 10:08 am

Mercès pels ànims, Valentí. I la veritat que tens tota la raó, no va ser una caiguda. Ja he canviat el títol del fil.

Ens veiem en alguna sortideta, ¿si? :!:

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » ds. abr. 28, 2007 1:55 pm

Randy-650 ha escrit:Gracies Cecitiger i 9D2!!! :!:

Mica en mica ens n'anem sortint d'aquesta. :D Avui hem tornat al traumatòleg, i ha dit que fins que a la Montse no li baixi la inflamació no pot donar un pronòstic real....

Ens alegrem que tot vaigui tornant a la normalitat,ja veureu com llavors tot haurá quedat com una mala experiencia :!: :!:
Esperem que el diagnostic del traumatolec sigui que já está tot curat.Anims :!:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. abr. 28, 2007 9:21 pm

Ummm....Estic en contacte amb un company d'un altre fòrum, advocat de professió, i m'ha respós a uns dubtes que tenia, via e-mail. Os ho copio, val?

............................................................................

Mira, yo trabajo en el departamento de siniestros jurídicos de MAPFRE, casualmente en el departamento de daños personales. Es decir, yo me encargo de pagar las indemnizaciones a los perjudicados por accidentes de tráfico, con lo que después de 12 años en ésto, sé de lo que hablo.

En primer lugar, el valor venal, que es lo que te ofrecerá tu compañía es simplemente el valor de matriculación, sin tener en cuenta el valor de mercado y el valor de afección. El valor de mercado es ni más ni menos que los 4500 € que tú pedías a tu comprador, y el valor de afección es el valor venal más el valor "sentimental" del vehículo. Tú debes reclamar el importe mayor, que generalmente es el valor de mercado. ¿Por qué? porque el valor de afección generalmente se aplica a vehículos muy antiguos que ya no tienen salida en el mercado de segunda mano, lo que no es tu caso ni mucho menos. Te recomiendo que para reclamar el valor de 4500 (lo que por otra parte, lo tienes bastante fácil) extraigas un listado del precio de una moto similar a la tuya en todo, de internet (en www.motos.net tienes un listado bastante completo de la Deauville y te puedo decir que ninguna baja de 4500 €).

Me falta saber cuál es la compañía contraria y si sólo intervienen dos vehículos o más de dos, porque según sea, la cosa cambia. Si la Cía. contraria está en convenio (LINEA DIRECTA lo está), entonces se aplican los convenios (tu asunto en cuanto a responsablidad parece claro) y es tu propia compañía quien te paga. Linea Directa es mala pagadora, lo lamento, por lo que van a intentar por todos los medios que aceptes el valor venal. Sin embargo, los convenios no son vinculantes, por lo que la oferta que te hagan no es vinculante para tí y puedes reclamar directamente a la contraria que te paguen el valor de mercado. Tienes que jugar con el tema de vuestras lesiones para presionar en éste sentido.

Si intervienen más vehìculos la cosa cambia, pero creo que a tí te afecta el primer caso.

A parte, está el tema de las lesiones, ya que según me pareció tuvisteis lesiones tú y tu pareja, siendo ésta última la más afectada. En vuestro caso, teniendo en cuenta la compañía que teneis y que el tema de responsabilidad está clara, deberías revisar tu póliza y ver qué cobertura tienes de Defensa Jurídica (habitualmente ahora es de 600 €). Esto quiere decir que si coges abogado particular, la compañía te devolverá esos 600 € que deben ser exclusivamente por honorarios profesionales. A parte, el abogado te cobrará un porcentaje sobre lo que saques de indemnización ( es lo que se llama complento por RC) y que suele ser del 20%, por mucho que te diga algún abogado del foro.

Mira, como el asunto es un tanto complejo y aquí tenemos que estar para ayudarnos unos a otros, te paso mi teléfono móvil y me llamas. Con mucho gusto te informaré de lo que quieras: 610******, Yo soy Jose Antonio.
Aunque lo intente, el asunto es bastante complicado como para poder informarte de todas las posibilidades mediante correo electrónico sin saber vuestra situación, sobre todo en cuanto a lesiones.

Espero tu llamada.

V'ssssssssss

.............................................

Aviam, aviam què....ara dilluns la portaré al mecànic i avisaré al pèrit. I trucaré al senyor Jose Antonio. Li pago una mariscada també?

:D

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dg. abr. 29, 2007 3:04 am

Randy, vaja ensurt !!
Feia dies que no podia conectar-me, i acabo de llegir el que us va passar.
Veig que esteu be i amb ànims.
Una abraçada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dg. abr. 29, 2007 12:28 pm

Molt be Randy, aquest Jose Antonio pot ser una molt bona ajuda, ja se sap que moltes vegades ens la foten per falta de informació.
Una altra cosa, no se si ets membre de la AMM però si ho ets recorda que tens assessorament jurídic.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 29, 2007 1:44 pm

Doncs per desgracia no sóc membre de l'AMM, river. :(

9D2
Presentats
Entrades: 6
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 7:57 pm
Ubicació: La Garriga

Entrada Autor: 9D2 » dg. abr. 29, 2007 5:22 pm

Que tal lo llevais tu y la Montse??? yo por mi parte ya estoy currando,empece el jueves pasado,......y tengo agujetas hasta en las patillas de las gafas.
Lo de la mano ya casi lo tengo olvidado solo me queda que pase el tiempo y me acostumbre a trabajar con ella.
Que tal estais de animos???...espero que bien,pero miraros bien el tema de las lesiones y curaros bien,os estaremos esperando para salir a dar una vueltecilla.UN fuerte abrazo de Neus y mio para los dos.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 29, 2007 5:53 pm

Me alegro, Manolo!!!! :D

A ver si es verdad que en un futuro volvemos como siempre, ¿eh???? :wink:

Una abrazo para Neus y para tí. :!:

CINCUENTON
Presentats
Entrades: 11
Membre des de: dc. març 14, 2007 10:46 pm
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

Entrada Autor: CINCUENTON » dg. abr. 29, 2007 11:18 pm

Randy, Montse acabo de llegir tot aquest mal son que ha estat per vosaltres, no us conec personalment peró soc sol.lidari amb la resta dels que em precedeixen........

Jo soc de Lleida........i quan surto al Doll...tremolo solsament de veure els energumens que es mengen tota la carretera.......
!!!!!! qué trist ¡¡¡¡¡¡¡ que sempre hagi boixos, per no dir.ho més gros.......

ANIM I A RECUPERAR.SE BEN AVIAT

Ens tenim que coneixe !!!!!!!!! JA ¡¡¡¡¡¡¡¡¡

ho intentaré, repeteixo......SOC TOTALMENT SOLIDARI AMB TOTS VOSALTRES una abraçada més que forta

:!:
Si vols ser dels millors........uneixte als millors

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dl. abr. 30, 2007 12:39 pm

COLLONS.... acabo d'enterarme !!! :? :?

Vist que ja esteu recuperats, os envio molt anims i que tingueu molta sort amb el llarc proces amb advocats... per recuperar algo. Molta sort.
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

motoristes Terraferma
Presentats
Entrades: 35
Membre des de: dt. abr. 24, 2007 2:27 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: motoristes Terraferma » dc. maig 02, 2007 9:32 am

Molts anims, Randy i Montse, desde la nostra associació. Us desitjem una pronta recuperació de les lesions, que gracies a Deu no han sigut greus, i que haviat puguis resoldre el tema de la moto.
A la nostra associació hi ha algún mosso d'escuadra, si et convingues alguna consulta els hi fariem saber i així donar un cop de ma en la mesura del possible.
Salutacions i força.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 02, 2007 9:43 am

Gracies CINCUENTON i roger. El més dur ja ha passat. Ara aviam què puc recuperar del moto. La Montse en té per llarg veig, cada dia pitjor. Semblava que millorava, però no. Cada dia te més mal a les costelles i a la cama. I menys mal que no te res trencat!!! :? Penseu que l'altre moto, despres d'impactar de front, va rebotar a la cama esquerra de la Montse. I menys mal que portava pantaló de cordura amb proteccions. Si no els arriba a portar, no se pas què hagés passat, la veritat....

Motoristes Terraferma, els Mossos d'Esquadra es van portar molt correctament i van fer el corresponent informe oficial, i ja van ficar que tota la culpa és de l'altre. L'informe ja està en poder de la companyia d'assegurances, via fax. Mercès per l'interès.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. maig 02, 2007 11:40 am

Hola nois,

Això si que no m'ho esperava!!!! Marxem uns dies de vacances i a la tornada entro al fòrum i trovo aquest fil!!!

Ho sento moltissin Montse y Randy que tingueu de patir les consecuencies d'haver-vos creuat amb un conductor suicida, i pel que he llegit sense massa cervell al cap.

Ara ja no queda gaire a afegir a tot el que ja us han dit els companys, però la Carme i jo us desitjem que us recupereu el mes aviat possible. Especialment a tu, Montse, que sembla que no acabes d'anar endavant amb la cama i les costelles.

Sou una parella collunuda i espero que ben aviat tot aquest tema només sigui un mal record en les vostres vides.

MOLTS ANIMS A TOTS DOS DE PART DE LA CARME I MEVA.

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Sort,

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 02, 2007 1:52 pm

Gracies, Albert i Carme, per la trucada d'avui al matí. Agraïm molt els ánims que ens esteu donant tota la colla. :D

Continuu informant:

Aquest matí hem anat al metge de capçalera a continuar agafant la baixa els dos. La Montse podria ser que tingués els lligaments trencats, però fins que no baixi l'inflamació (de moment no baixa) no s'atreveixen a donar-nos un pronòstic cert al 100%. En aquest cas haurà de passar pel quiròfan per ser intervinguda quirurgicament. :?

També m'han trucat els de la meva companyia d'assegurances.

-Buenos dias, ¿el señor Antonio tal tal?

-Soy yo, caballero. Dígame usted.

-Mire, que le llamo de la compañía para comunicarle que la compañía contraria se hace cargo de todos los gastos de la reparación (I encara no ha vingut el pèrit a valorar els danys del moto. Avui o demà vindrà).

-Perfecto, cabellero. pero tengo una gran duda.

-Dígame usted, señor Antonio.

-Mire, mi moto es matrícula B-UG, y su valor venal será bajo, supongo, ¿no?

-Así es, señor.

-Bien. A mi lo que me interesa, y ustedes tienen que luchar por ello, es que mi moto se repare al 100% o en su caso me la valoren y me la paguen a valor de mercado, que es mucho más alto que su valor venal, ¿lo saben, no? Mire, yo uso la moto para ir a trabajar ( :P ) y me hace falta pero ya. En todo caso ustedes deben luchar, y eso espero, que por lo menos me den una moto de las mismas caracteristicas.

-No se preocupe, señor Antonio. Tomamos nota de todo lo que usted nos diga, y cuandio el périto vea su moto nos pondremos en contacto con usted.

-Vale, pues eso. Muchisimas gracias por informarme.

-Gracias a usted. Que pase un buen dia.

-Igualmente, caballero. Adios.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. maig 02, 2007 2:30 pm

Bones!!!

Randy, espero de tot cor que puguis arreglar la moto al 100%, o que et donin el valor de la moto en el mercat, cosa difícil aquesta ultima!

Fins aviat!
Imatge

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dc. maig 02, 2007 4:44 pm

Esperem que te et donin el que val :D :D
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge