1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Bmw K1300Gt

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 18, 2010 2:16 pm

[quote user="PEPI600" post="132430"][quote user="Mareta" post="132424"]

Diumenge m´hi fixaré.
De totes maneres, veritat que depenent del tipus de moto , la traçada pot ésser diferenta, oi ?'?
Per exemple , la traçaca d´una VFR , una GW o una Gs han d´ésser diferents, oi ???
Ja sé que la corba és la corba i hi ha que fer-la.....[/quote]

Des de la meva humil opinió, la traçada ha d´esser bastant semblant, altra cosa crec que es la manera de fer entrar cada tipus de moto dins de la corva, ahir després de fer una mica d´enduro amb el nano, de tornada per la carretera, em va passar una Varadero en una recta, jo anava amb la Gas-Gas al ritme que em podes seguir el nano, però em va tocar una mica la moral :mrgreen: :mrgreen: , així que vaig apretar per veure fins on arribava, en cinc corves la Varadero va trepitjar linea en quatre i jo era capaç de sortir a l´altre costat sense tocar la ratlla, ho vaig deixar estar per qué si no encara l´hauria avançat :twisted: :twisted: , i venia al nano amb la 50 a darrera :roll: :roll: , la conclusió es que jo feia la mateixa traçada que feia amb la Pan i ara amb la GSA, procurant sortir sempre bé de la corva.[/quote]

Pep, moltes gracies per la teva opinió.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 18, 2010 4:57 pm

[quote user="PEPI600" post="132430"]....... jo anava amb la Gas-Gas al ritme que em podes seguir el nano, però em va tocar una mica la moral :mrgreen: :mrgreen: , així que vaig apretar per veure fins on arribava, en cinc corves la Varadero va trepitjar linea en quatre i jo era capaç de sortir a l´altre costat sense tocar la ratlla, ho vaig deixar estar per qué si no encara l´hauria avançat :twisted: :twisted: , i venia al nano amb la 50 a darrera :roll: :roll: ....[/quote]

Seràs animal?????????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Què és això d'anar espantant al personal? :twisted:

Doncs mira que amb una Gas-Gas 2T ben portada, amb els seus 50 i pico CV i 100 kg i amb pneumàtics de carretera, no hi ha moto que la segueixi. :eyes
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Re: 1-2-...-11 +1 Motos VFR Automatic(De Moment).Estem De Pr

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 18, 2010 9:26 pm

La propera...... la VFR automàtica .- ja estic per la tercera edat i una moto automátique .... potser seria la solució.

Bueno també porta el canvi seqüencial , per si m´aburreixo....

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. ago. 18, 2010 10:07 pm

[quote user="Mareta" post="132424"]

Diumenge m´hi fixaré.
De totes maneres, veritat que depenent del tipus de moto , la traçada pot ésser diferenta, oi ?'?
Per exemple , la traçaca d´una VFR , una GW o una Gs han d´ésser diferents, oi ???

jo tampoc no se massa del tema pero.....
Crec que la traçada bona en un revolt sempre es igual en tots els vehicles,només n´hi ha una.

Un altre cosa crec que es que amb diferent tipus de moto aquesta traçada la podras aconseguir fer a mes o menys velocitat.
Aixo vindra per motor lógicament, pero també per la distancia entre eixos,pes de la moto,suspensions, alçada de les estriberes,caballet,.....

De totes maneres estem parlant de la traçada bona i ideal.
Pero com que hi ha molts estils de conduccio la traçada bona , no sempre es la mateixa per tothom.

Hi ha gent per exemple que els hi agrada molt arribar rapids als revolts,tirar de frens. Fer un pas per curva "lent" i a la sortida accelerar molt.
En canvi hi ha gent que els hi agrada arribar lents, i al encarar el revolt accelerant a fons i sortir rapid.

En la traçada ideal en canvi , tens una velocitat de pas en corva més alta que en les altres dos tipus de conduccio.
A mes de que es menys estressant ,no perds tant de temps en frenades, castigues menys els pneumatics i t´acabes divertint més estona.

En el dibuix es veu la traçada ideal, i les dos altres traçadades que comentava ;)

Imatge
Ex ...moltes coses

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dj. ago. 19, 2010 12:21 am

[quote user="Mareta" post="132424"][quote user="Jesus GS" post="132415"][quote user="James Bond" post="132414"][quote user="Jesus GS" post="132410"] :eyes ... Jo també t'estimo .... :666 .... jo en conec més d'un que la fa anar pel lloc ... i fent feina !!! :mrgreen: [/quote]

:D :D :D

Quan vaig escriure això n'estava segur que em respondries tu. ;)

En l'apreciació he generalitzat, jo també en conec algun que la porte be, però la gran majoria.... fixa-t'hi ja veuràs. compte !!! estic parlant únicament de fer les traçades dels revolts correctament, no de si porten be la moto o no, això seria un altra cosa. :lol:

Vsssss
007[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 ... Ja m'hi fixaré, ja ... segur que algun que altre deu haver-hi ... :twisted:

V'sss[/quote]

Diumenge m´hi fixaré.

La traçada normalment ha de ser la mateixa, excepte que portis una super-motard, el que canvia segons el tipus de moto es com l'has d'entrar, normalment a una esportiva on vas buscant el límit et demana que et pengis i una turística sols anar més tranquil et diexa entrar-la més intuitivament i sense tant esforç.

PD: A La primera GSXR750 del 92 o et penjaves com un condemnat o la moto no entrava al revol ... era una lluita constant amb la màquina
Gas a la burra!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. ago. 19, 2010 1:30 pm

Aquest diumenge amb la cuantitat de motos que hi hauràn, tindré prou feina .
Bueno, un dia que siguem en petit comité, llavos m´hi fixaré.

Quant vaig fer el curset del TAC em varen parlar de NOMÉS 1 TRAÇADA.
Si no entres on ells volen que entris ( amb la moto que sigui ) el profe ja et deia que ho feies malament.
Entrada, contacte i sortida ( amb conos a cada lloc com a referencia).

Bueno aquest hivern... hi hauràn moltes hores per practicar.
Gracies per els comentaris

Eva
Presentats

GW

Entrada Autor: Eva » dj. ago. 19, 2010 8:54 pm

Avui en Jordi de Figueres m´ha dit que em deixa la GW per provar :???: :???: :???:

:eyes :eyes :eyes L´hi he dit que moltes gracies pero NO.

Amb el que val i pesa aquesta moto ..... fins que no la venguin amb majordom inclós :???: :???: , no la penso ni provar.

Posaria de nom al majordom : Honorato.

O sigui que SRes. d ´HOnda la propera proposta :
GW amb majordom incorporat .

Imatge + Imatge

Es que només pensen fer motos perque les comprin els homes ???? :???: :???: :???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 19, 2010 9:08 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dj. ago. 19, 2010 11:58 pm

. :roll:
.

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. ago. 20, 2010 9:04 am

[quote user="Steelman" post="132517"]
jo tampoc no se massa del tema pero.....
Crec que la traçada bona en un revolt sempre es igual en tots els vehicles,només n´hi ha una.

Un altre cosa crec que es que amb diferent tipus de moto aquesta traçada la podras aconseguir fer a mes o menys velocitat.
Aixo vindra per motor lógicament, pero també per la distancia entre eixos,pes de la moto,suspensions, alçada de les estriberes,caballet,.....

De totes maneres estem parlant de la traçada bona i ideal.
Pero com que hi ha molts estils de conduccio la traçada bona , no sempre es la mateixa per tothom.

Hi ha gent per exemple que els hi agrada molt arribar rapids als revolts,tirar de frens. Fer un pas per curva "lent" i a la sortida accelerar molt.
En canvi hi ha gent que els hi agrada arribar lents, i al encarar el revolt accelerant a fons i sortir rapid.

En la traçada ideal en canvi , tens una velocitat de pas en corva més alta que en les altres dos tipus de conduccio.
A mes de que es menys estressant ,no perds tant de temps en frenades, castigues menys els pneumatics i t´acabes divertint més estona.

En el dibuix es veu la traçada ideal, i les dos altres traçadades que comentava ;)

Imatge[/quote]
A mi apurar massa no m'agrada perquè mai se sap quina sorpresa et pots trobar. Jo també voto per intentar fer la traçada ideal "al ritme" :mrgreen:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Re: GW

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. ago. 20, 2010 9:09 am

[quote user="Mareta" post="132656"]Amb el que val i pesa aquesta moto ..... fins que no la venguin amb majordom inclós :???: :???: , no la penso ni provar.[/quote]
Pel preu ho puc entendre, però pel pes? No acabo d'entendre perquè et preocupa el pes de la moto. No l'has de moure pas tu. Sí, es una moto que pesa força però tampoc crec que la gent que la tingui siguin "musculitos". És una moto amb bon motor i marxa enrere per a que no hagis de fer cap esforç. Anima't dona! Jo no l'he provada, però estaria encantat de provar-la.
Pel preu? Aquí sí que t'entenc, jejeje. Fa cosa si se't cau, no? :roll:

[quote user="Mareta" post="132656"]Es que només pensen fer motos perque les comprin els homes ???? :???: :???: :???: :???:[/quote]
Malauradament és així perquè les motos grans les solen comprar homes. Això és un peix que es menja la cua. :cry:
Album de fotos

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. ago. 20, 2010 9:42 am

[quote user="Miquelpericas" post="132713"][quote user="Mareta" post="132656"]Amb el que val i pesa aquesta moto ..... fins que no la venguin amb majordom inclós :???: :???: , no la penso ni provar.[/quote]
Pel preu ho puc entendre, però pel pes? No acabo d'entendre perquè et preocupa el pes de la moto. No l'has de moure pas tu. Sí, es una moto que pesa força però tampoc crec que la gent que la tingui siguin "musculitos". És una moto amb bon motor i marxa enrere per a que no hagis de fer cap esforç. Anima't dona! Jo no l'he provada, però estaria encantat de provar-la.
Pel preu? Aquí sí que t'entenc, jejeje. Fa cosa si se't cau, no? :roll:

[quote user="Mareta" post="132656"]Es que només pensen fer motos perque les comprin els homes ???? :???: :???: :???: :???:[/quote]
Malauradament és així perquè les motos grans les solen comprar homes. Això és un peix que es menja la cua. :cry:[/quote]

Per aixó la vull amb Honorato (majordom) incorporat, perqué l´entri al garatge, la maniobri, la neteji, .....
Imaginat, si fos negre, com la del Albert G, que es veu la polç abans que en tingui :b9 :b9 .

També tens raó que el pes només es nota en parat , pero..... sempre he pensat que una GW era com un transantlántic terrestre.
Imatge

Ara he d´anar a provar una GW????
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 20, 2010 9:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. ago. 20, 2010 9:45 am

[quote user="Vini" post="132674"]. :roll:[/quote]

;)

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. ago. 20, 2010 10:37 am

[quote user="Mareta" post="132715"]Ara he d´anar a provar una GW????[/quote]
Of course!!!! Tu que pots! :mrgreen:
Album de fotos

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. ago. 20, 2010 3:05 pm

[quote user="Miquelpericas" post="132724"][quote user="Mareta" post="132715"]Ara he d´anar a provar una GW????[/quote]
Of course!!!! Tu que pots! :mrgreen:[/quote]

Bueno.... trucaré a l´únic majordom que conec :
Imatge
A veure com té l´agenda per la propera setmana :???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 20, 2010 3:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dv. ago. 20, 2010 5:19 pm

No pateixis que si és per tu segur que troba un forat a l'agenda ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » ds. ago. 21, 2010 12:38 am

Des que alguns de vosaltres heu posat els esquemes de les traçades, intento seguir els exemples i millorar-les. Moltes gràcies!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » ds. ago. 21, 2010 1:21 am

[quote user="Miquelpericas" post="132724"][quote user="Mareta" post="132715"]Ara he d´anar a provar una GW????[/quote]
Of course!!!! Tu que pots! :mrgreen:[/quote]

Ja trigues !!! :mrgreen:

PD: Lo del pes SI que importa i molt, per les inercies que tens als revols, per frenar, per accelerar ... millor 10Kg menys que 10 CV més a la moto.
Gas a la burra!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. ago. 21, 2010 7:58 am

[quote user="GRUM" post="132759"]No pateixis que si és per tu segur que troba un forat a l'agenda ;)[/quote]

Aleix, m´ha dit que està de vacançes a la Costa Brava :castell , però que per una GW m´ajudarà el dia que volgui :eyes :eyes

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. ago. 21, 2010 8:05 am

A lo tonto , a lo tonto.... a finals de mes hauré provat més de 14 motos :eyes :eyes :eyes

I tot va començar a la ruta Urbanitas quant en James em va dir que obris fil i expliqués (sota les meves super humils posibilitats) el meu parer sobre les motos.

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. ago. 21, 2010 9:32 am

[quote user="Jesus GS" post="132833"]PD: Lo del pes SI que importa i molt, per les inercies que tens als revols, per frenar, per accelerar ... millor 10Kg menys que 10 CV més a la moto.[/quote]
Of course! Tenir en compte el pes d'un vehicle sempre és important de cara a saber quanta massa esas movent. :D Però no limita a que ho pugui dur una persona més o menys forçuda, oi?
Album de fotos

Respon

Torna a “General”