Accident
Moderador: Airald
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Randy a mi m'han enguixat dos cops la cama dreta per tema de lligaments (una vegada amb la moto i la segona fent una excursió per muntanya)
El problema del lligaments és que ho poden veure fins que estigui tot normal (desinflamat). El traumatòleg que va tractar-me els dos cops és amic i va comentar-me en tots dos casos que quasi és millor un trencament que una distensió molt forta (que és el que jo vaig tenir els dos cops).
Tan en un cas com l'altre el període de recuperació és llarg (en el meu cas 4 setmanes enguixat cada cop)
És important fer bondat (no ballugar-se més del compte) i més important encara fer una recuperació en un centre especialitzat. El primer cop no vaig fer-ho (va ser un error) i el segon si, i la veritat és que hi ha diferència, vaig guanyar massa muscular molt més de pressa i tot va ser millor per mi i per la meva cama.
Vaig fer dues setmanes de recuperació de dilluns a divendres, uns 3/4 d´hora cada dia. Malgrat l'esforç que representa és altament recomenable
No t'he trucat per l'hora que és.
Un petó per tu i per la Montse. :!:
El problema del lligaments és que ho poden veure fins que estigui tot normal (desinflamat). El traumatòleg que va tractar-me els dos cops és amic i va comentar-me en tots dos casos que quasi és millor un trencament que una distensió molt forta (que és el que jo vaig tenir els dos cops).
Tan en un cas com l'altre el període de recuperació és llarg (en el meu cas 4 setmanes enguixat cada cop)
És important fer bondat (no ballugar-se més del compte) i més important encara fer una recuperació en un centre especialitzat. El primer cop no vaig fer-ho (va ser un error) i el segon si, i la veritat és que hi ha diferència, vaig guanyar massa muscular molt més de pressa i tot va ser millor per mi i per la meva cama.
Vaig fer dues setmanes de recuperació de dilluns a divendres, uns 3/4 d´hora cada dia. Malgrat l'esforç que representa és altament recomenable
No t'he trucat per l'hora que és.
Un petó per tu i per la Montse. :!:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- burgmanpep
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dt. gen. 23, 2007 1:01 pm
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
OOOOOOOOOOSTRESSSSSSS !!!!! No en sabia res, feia dies que no em conectaba (merda de feina), avui m'he trobat amb l'Steelman i m'ha comentat la sortida del 20 i a l'entrar ho he vist. Ho sento RANDY, espero que tot vagi molt bé i si necesites res aqui ens tens a mi i a la Montse.
Salut !!!!!!!!!!!!!! :!:
OOOOOOOOOOSTRESSSSSSS !!!!! No en sabia res, feia dies que no em conectaba (merda de feina), avui m'he trobat amb l'Steelman i m'ha comentat la sortida del 20 i a l'entrar ho he vist. Ho sento RANDY, espero que tot vagi molt bé i si necesites res aqui ens tens a mi i a la Montse.
Salut !!!!!!!!!!!!!! :!:
BURGMAN 400 AN
BURGMAN 650 EXecutive
"No és més llest qui més sap, sinó qui més vol aprendre"
BURGMAN 650 EXecutive
"No és més llest qui més sap, sinó qui més vol aprendre"
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Bé. Fa dies que no diem res i molta gent ens pregunta com anem. Resumeixo una mica:
Jo ja tinc l'alta i ja treballo. La Montse continua amb molt de mal a la cama. No la té tan inflada, però no la pot ni doblegar. Demà tornem a anar al traumatòleg, per la tarda, aviam què diuen. Ah! I encara va amb crosses. :(
Tema moto: ja ha vingut el pèrit i ha fet fotos, i el mecànic ha enviat la llista de peces per canviar/reparar i ja l'hi ha passat Honda el llistat de preus. Un foli Din-A4 de dalt a abaix. Pujarà molt, segur. Quan em truqui el pèrit aleshores hauré de negociar, si és possible, clar. Tampoc m'interessa arreglar el moto ja.
Mercès a tots pel suport que encara estem tenint. :!:
Jo ja tinc l'alta i ja treballo. La Montse continua amb molt de mal a la cama. No la té tan inflada, però no la pot ni doblegar. Demà tornem a anar al traumatòleg, per la tarda, aviam què diuen. Ah! I encara va amb crosses. :(
Tema moto: ja ha vingut el pèrit i ha fet fotos, i el mecànic ha enviat la llista de peces per canviar/reparar i ja l'hi ha passat Honda el llistat de preus. Un foli Din-A4 de dalt a abaix. Pujarà molt, segur. Quan em truqui el pèrit aleshores hauré de negociar, si és possible, clar. Tampoc m'interessa arreglar el moto ja.
Mercès a tots pel suport que encara estem tenint. :!:

- Randy-650
- Presentats
DIAGNÒSTIC DEFINITIU:
-La Montse no té cap lligament trencat ni cap lesió d'importància. :ban Sols es el fort cop a l'os. Ara, haurieu de veure la marca de la protecció del pantaló de cordura a la seva cama: pensem que això la va salvar. Necessita repós i repós. Ah! i.... :!:
Os demano a tots, si us plau, que SEMPRE aneu ben equipats. Imagineu-se si la Montse arriba a anar en texans..... :oops:
-La Montse no té cap lligament trencat ni cap lesió d'importància. :ban Sols es el fort cop a l'os. Ara, haurieu de veure la marca de la protecció del pantaló de cordura a la seva cama: pensem que això la va salvar. Necessita repós i repós. Ah! i.... :!:
Os demano a tots, si us plau, que SEMPRE aneu ben equipats. Imagineu-se si la Montse arriba a anar en texans..... :oops:

- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Felicitats Parella !!!!!! :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump
Menys mal que al final no l'han d'operar... :D :D :D
Un petonet i molts ànims :!: :!: :!:
Gerard & Anna
Gerard & Anna
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Mckinley
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
- Ubicació: Calella
Felicitats Parella !!!!!! :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump
Quim & Eli
Carai que bé que m'ha quedat aquest post!!! :lol: :lol:
Fora conyes, molt contents de que no l'hagin d'operar!!!
Una abraçada.
Quim & Eli
Carai que bé que m'ha quedat aquest post!!! :lol: :lol:
Fora conyes, molt contents de que no l'hagin d'operar!!!
Una abraçada.
Mckinley l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 10, 2007 8:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Randy-650
- Presentats
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Moltes felicitats parella,
Sembla que tot es va arreglant.
Que bé que no sigui res d'important finalment, i espero que tots els dolors vagin marxant rapidament.
Una mica més de paciència, i tot quedarà com un malson.
A veure si finalment te'n surts igual de be amb el tema de la moto...
Una abraçada per tots dos....

Sembla que tot es va arreglant.
Que bé que no sigui res d'important finalment, i espero que tots els dolors vagin marxant rapidament.
Una mica més de paciència, i tot quedarà com un malson.
A veure si finalment te'n surts igual de be amb el tema de la moto...
Una abraçada per tots dos....

- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Violant de Bru