M´he pasat al costat fosc
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: M´he pasat al costat fosc
Això és una altre cosa! :eyes
Fins i tot a mi m'agrada.
Fins i tot a mi m'agrada.

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Re: M´he Pasat Al Costat Fosc
Ostresss, no havies dit negra?
Queda xula aixi amb vermell. A veure si la puc veure en directe ;) .
Queda xula aixi amb vermell. A veure si la puc veure en directe ;) .
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
T'ha quedat molt maca, Steelman.
Felicitats de nou, a disfrutar-la !
Salut.
Felicitats de nou, a disfrutar-la !
Salut.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
M'agrada molt com a quedat !! Ara a disfrutar- la molts km...... Esperem que sense problemes ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
T'està quedant de cine ... ara a fer guardiola per les defenses !!! ;)
Gas a la burra!!!
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
T’ha quedat com a nova :eyes . Felicitats per la transformació. ;)
Salutacions moteres.
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
enhorabona, molt guapa
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Molt guapa!!!!
I els guants a joc :mrgreen: :mrgreen:
Fins i tot a els adhesius i domina el vermell :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I els guants a joc :mrgreen: :mrgreen:
Fins i tot a els adhesius i domina el vermell :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
....si es que el vermell (a part de ser el color del dimoni :mrgreen: ) li queda molt maco/a..... i diferent a tota la "pesta" de repartidares de gelats que tenim per aquestes terres...
Felicitats i a gaudir-la :lol:
Felicitats i a gaudir-la :lol:
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Steelman, de forma orientativa i si no es indiscreció, em pots dir quant costa pintar els plàstics?
Si no pot ser en public, per privat.
Gràcies.
Gràcies.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="PEREBI" post="166549"]Steelman, de forma orientativa i si no es indiscreció, em pots dir quant costa pintar els plàstics?
Gràcies.[/quote]
conta Perebi,que la GS te mes plastics a pintar que l'Adventure,en concret els dos laterals del diposit si t'ho desmontes tu,en un pintor de cotxes no crec que et pasi de 150-200 eurets a can BMW,preparan uns 350 si et desmonten ells las peças,de las Adventure actuals tenen la gris i la groga,la groga no s'en ven ni una,per mi el color que me i escau es el vermellpero per gustos......
Gràcies.[/quote]
conta Perebi,que la GS te mes plastics a pintar que l'Adventure,en concret els dos laterals del diposit si t'ho desmontes tu,en un pintor de cotxes no crec que et pasi de 150-200 eurets a can BMW,preparan uns 350 si et desmonten ells las peças,de las Adventure actuals tenen la gris i la groga,la groga no s'en ven ni una,per mi el color que me i escau es el vermellpero per gustos......
- Perebi
- Presentats
Gràcies Kpeps. He fet la pregunta per dos motius.
Motiu 1.: Jo sempre que penso (pensava) en la GS era en negre o gris.
El taronja no l'havia ni interioritzat. Ara que el tinc no em sembla malament, però a la meva dona no li agrada. Si a mi m'acaba agradant, la tècnica es deixar passar el temps i no pintar-la, però si a mi no em convenç, plàstics fora i a cal pintor.
Motiu 2.: si acabo executant el punt 1, vull saber que ha pagat l'amic Steelman per que el meu pintor de confiança es molt "alegre" fent els números.
I a la BMW no hi penso dur a pintar plàstics. Ja saps a quin preu està l'hora de Servei Oficial ;)
Apa siau.
El taronja no l'havia ni interioritzat. Ara que el tinc no em sembla malament, però a la meva dona no li agrada. Si a mi m'acaba agradant, la tècnica es deixar passar el temps i no pintar-la, però si a mi no em convenç, plàstics fora i a cal pintor.
Motiu 2.: si acabo executant el punt 1, vull saber que ha pagat l'amic Steelman per que el meu pintor de confiança es molt "alegre" fent els números.
I a la BMW no hi penso dur a pintar plàstics. Ja saps a quin preu està l'hora de Servei Oficial ;)
Apa siau.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="PEREBI" post="166559"]Gràcies Kpeps. He fet la pregunta per dos motius.
Apa siau.[/quote]
el tronja namibia es un color molt maco,no es el groc ni el tronja pujat,queda molt be i no ni han gaires d'aquest color.
Apa siau.[/quote]
el tronja namibia es un color molt maco,no es el groc ni el tronja pujat,queda molt be i no ni han gaires d'aquest color.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: M´he pasat al costat fosc
JO no he pagat res de pintors...
Vaig comprar uns plastics directament ;)
Vaig comprar uns plastics directament ;)
Ex ...moltes coses
- Fsubiras
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: dv. jul. 10, 2009 7:06 pm
- Ubicació: Tortellà
- Contacta:
Nomes els camions van amb cardant. Una moto de veritat solportar dues rodes i una cadena. :tremolant
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Fsubiras" post="167418"]Nomes els camions van amb cardant. Una moto de veritat solportar dues rodes i una cadena. :tremolant[/quote]
tens rao,la meva tambe porta cadena,de distribucio (es clar) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
tens rao,la meva tambe porta cadena,de distribucio (es clar) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Perebi
- Presentats
L'enveja es molt dolenta. Els de les cetrilleres son així :twisted:
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 28, 2011 10:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Perebi
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="166563"][quote user="PEREBI" post="166559"]Gràcies Kpeps. He fet la pregunta per dos motius.
Apa siau.[/quote]
El tronja Namibia es un color molt maco,no es el groc ni el tronja pujat,queda molt be i no ni han gaires d'aquest color.[/quote]
El problema era, no ja els meus propis estereotips, si no que la meva dona no li agrada el taronja. Poc a poc (mes ràpid del que em pensava) ja la troba mes bonica, encara que li segueix agradant en negre, però ara la troba divertida. Sobre tot quan veu que la gent es gira per mirar-la, he,he. Penso que ho salvarem això. Si no, a tirar de plàstics, he, he.
Steelman, que son molt cars els plàstics?
Apa siau.[/quote]
El tronja Namibia es un color molt maco,no es el groc ni el tronja pujat,queda molt be i no ni han gaires d'aquest color.[/quote]
El problema era, no ja els meus propis estereotips, si no que la meva dona no li agrada el taronja. Poc a poc (mes ràpid del que em pensava) ja la troba mes bonica, encara que li segueix agradant en negre, però ara la troba divertida. Sobre tot quan veu que la gent es gira per mirar-la, he,he. Penso que ho salvarem això. Si no, a tirar de plàstics, he, he.
Steelman, que son molt cars els plàstics?