PORRA MOTO GP 2011

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Re: PORRA MOTO GP 2011

Entrada Autor: Danielot » dg. maig 15, 2011 12:27 pm

1- Stoner
2- Lorenzo
3- Simoncelli
Rodar en moto es lo meu

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. maig 15, 2011 1:01 pm

Maverick chapeau!!
Marc chapeau!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 15, 2011 9:07 pm

avui realment,ha estat un dia de contrastos,per una banda la gran alegria de las victorias incontestables d'en Maverick i en Marc que han donat lliço de pilotatge i pundonor,per un altre la bofetada que ens ha fomut aquest criminal pe no anomenar-lo d'un altre manera quan ha fet caure en Dani,realment un pot tenir un mal dia fer una mala maniobra o el que sigui pero aixo ja pasa de ''CASTAÑO OSCURO'' i aquest paio es mereixia molt mes que un pas per boxes,que hi farem,ar nomes queda tragar bilis i deitjar que en Dani es recuperi aviat,per altre banda la carrera d'en Stoner no ha estat pas malament pero el paperot que ha fet abans de la cursa no es gens digne en definitiva per mi,molt mal moment per MOTO GP :enfadat :enfadat :enfadat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 15, 2011 10:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dg. maig 15, 2011 9:40 pm

Kpeps has fet un bon resum del que ha estat la cursa, estic molt indignat amb el GUARRO de sempre, ja fa molt de temps que els pilots, l'estan avisant, i ell passa de tot, crec que ALGÚ, l'ha de sancionar de veritat, com el futbol dos o tres carreres sense poder correr, pero no tindran pebrots !!!!! que ha de passar que mati algú en un circuit !!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu

Però tot i així els punts de la carrera d'avui, i la clavicula no li torna ningú a en Dani, després sortiran els de sempre, dient que un plora miques, però aquest noi té molta mala sort...

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 15, 2011 10:48 pm

si Ride si,t'aseguro que si algu em diu que algun dia estaria d'acord amb lo que digues l'Alberto Puig,em pensaria que em pendria per .....pero es que avui ha estat massa el tema,que hi farem.
Imatge

PERARNAU
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
Ubicació: Anglès (Girona

Entrada Autor: PERARNAU » dg. maig 15, 2011 11:11 pm

Avui ningú comptava amb en Dovi, ni en Rosi!!!! :lol: :lol:

En Pedrosa, caiguda es sinònim de trencada d'ossos... el tiu te mala pata! I en simoncceli crec que es un capullo i per aixó avui l'han sancionat, tot i que avui no era per fer-ho, ha sigut un accident de cursa com els que solen haver-hi sempre, pero siguent qui era, ja tenia el vas massa ple i aixó ha sigut el que ha fet vessar el got!!! :enfaduu

De totes maneres encara s'ha polit la segona ducati d'en Hayden y l'os dur de l'Spies!!! s'ha de reconèixre que l'anormal aquest es molt bo, i a part de ser un cabron te dons de campió! Aixó arribarà quant assenti una mica el cap com va fer el seu dia en Lorenzo.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. maig 16, 2011 9:26 am

HO SENTO, PERO NO HI VEIG CAP INTENCIONALITAT EN LA MANIOBRA D'EN SIMONCELLI. LLÀSTIMA QUE EN DANI HA TINGUT MOLT MALA SORT AL TRENCAR-SE UNALTRE COP... PACIÈNCIA. LES CURSES SON AIXI.

Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Brum-brum » dl. maig 16, 2011 9:34 am

[quote user="Fjodor" post="169306"]HO SENTO, PERO NO HI VEIG CAP INTENCIONALITAT EN LA MANIOBRA D'EN SIMONCELLI. LLÀSTIMA QUE EN DANI HA TINGUT MOLT MALA SORT AL TRENCAR-SE UNALTRE COP... PACIÈNCIA. LES CURSES SON AIXI.[/quote]

això es el mundial de motogp no el mundial dels autos de xoc.
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. maig 16, 2011 9:47 am

Ves a correr curses i veuras...
Exacte,... es el mundial de Motogp, no PlayStations... i aqui es va depressa i es corre per guanyar...
Mira't una cursa de 125 o de Moto2 i mira per on entren o per on traçen els pilots...
El que passa es que a MotoGP hi falta canviar alguna cosa... semblen nenets intocables TOTS... s'ha tornat com la Formula 1 aixo... fa un xic de pena, no cal entrar en aquestes discusions, em sembla ridicul. Les curses son curses i punt. Unaltra cosa es el que va fer Stoner amb el puny al Warm Up. Aixo si es sancionable. Hi ha intencionalitat. En Marco... ho veig normal, perdoneu, pero ho veig aixi.
Reaciions en calent s'entenen, d'en Puig i altres... pero ells saben mes que ningu el que hi ha, perque ho han viscut en les seves propies carns.
Pero tant es, espero que l'any que ve amb les 1000 hi hagi mes igualtat general.
Em fa molta pena veure en Toni, tot un campio de Moto2 arrastrar-se pels circuits aixi... perque porta una MERDA de moto, en la suposada categoria "Reina"... Reina de què? dels diners.
125, aixo si que va ser una cursa... Bravo Maverick! vareu veure com va ajaure la moto per dins a l'ultima corba? En Nico encara no s'ho creu... magistral...
Moto2, igualtat, Bravo Marc!

Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Brum-brum » dl. maig 16, 2011 10:01 am

No barrejem temes.

ara estem parlant d'en Simonccelli i d'en Dani. Poder hem podeu acusar de pedrosista (no es res deshonros) però en Simonccelli s'equivoca, el pasa pel motiu que sigui i en dani a la recta de darrera el pasa per punta, te l'interior i l'altre senzillament si fot, vas per fora nano o allargues la traçada o frenes però mai fas el que va fer, qui tenia la posició era en Dani.

Pel que fa en Toni ell és el únic culpable, sino ten suna moto en garanties no pujes, revalides el títol mundial.
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dl. maig 16, 2011 10:53 am

algu recorda el "incident" del Simoncelli fa un parell d'anys amb plena recta ? aixo son curses? algu recorda incidents a la formula 1 Proust - Senna, sento vergonya si a això se li diuen curses
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 16, 2011 1:56 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dl. maig 16, 2011 11:41 am

[quote user="Brum-brum" post="169307"][quote user="Fjodor" post="169306"]HO SENTO, PERO NO HI VEIG CAP INTENCIONALITAT EN LA MANIOBRA D'EN SIMONCELLI. LLÀSTIMA QUE EN DANI HA TINGUT MOLT MALA SORT AL TRENCAR-SE UNALTRE COP... PACIÈNCIA. LES CURSES SON AIXI.[/quote]

això es el mundial de motogp no el mundial dels autos de xoc.[/quote]
No et fot.Ara els hi posaran intermitens i un códic de circulació .Soc Rossista al 1000/100 i el Cimonceli,No repeteixo NO es mereix lo que li van fer.En sap greu i molt per el Dani,pero es un deport precisament de NO cortesia(ara pasa tu,ara paso jo).Volel una categoria mes competitiva i mes equilibrada,amb mes avançamens i amb mes "lluita".¿Com?.¡Axis!.
No axis MATARAN EL MUNDIAL de Moto GP(aburrit com la F-1 de fá un parell de temporades,que ja estava morta).
Jo que corro a nivel molt elemental en circuit si tingues que tingues que anar amb el códic de circulació de D.G.T.,en sembla que poc entraria en un circuit.Tinc unes mormes "BASICAS" i una "BANDERAS" INCONTESTABLES",pero d'aixo a no poguer anar a "cuchillo",res de res.Cimonchelli,anava a "cuchillo"com també anava (a cuchillo) el Dani.Res mes a dir.(pasa el que pasa)
.

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dl. maig 16, 2011 11:57 am

[quote user="Vini" post="169321"][quote user="Brum-brum" post="169307"][quote user="Fjodor" post="169306"]HO SENTO, PERO NO HI VEIG CAP INTENCIONALITAT EN LA MANIOBRA D'EN SIMONCELLI. LLÀSTIMA QUE EN DANI HA TINGUT MOLT MALA SORT AL TRENCAR-SE UNALTRE COP... PACIÈNCIA. LES CURSES SON AIXI.[/quote]

No et fot.Ara els hi posaran intermitens i un códic de circulació .Soc Rossista al 1000/100 i el Cimonceli,No repeteixo NO es mereix lo que li van fer.En sap greu i molt per el Dani,pero es un deport precisament de NO cortesia(ara pasa tu,ara paso jo).Volel una categoria mes competitiva i mes equilibrada,amb mes avançamens i amb mes "lluita".¿Com?.¡Axis!.
No axis MATARAN EL MUNDIAL de Moto GP(aburrit com la F-1 de fá un parell de temporades,que ja estava morta).
Jo que corro a nivel molt elemental en circuit si tingues que tingues que anar amb el códic de circulació de D.G.T.,en sembla que poc entraria en un circuit.Tinc unes mormes "BASICAS" i una "BANDERAS" INCONTESTABLES",pero d'aixo a no poguer anar a "cuchillo",res de res.Cimonchelli,anava a "cuchillo"com també anava (a cuchillo) el Dani.Res mes a dir.(pasa el que pasa)[/quote]

VINI estoy contigo

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. maig 16, 2011 12:19 pm

Completament d'acord amb tu, Vini. Per mi les curses son aixo. Si volen "espectacle visual".. que juguin a la Play... ho he dit sempre.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. maig 16, 2011 12:21 pm

I que consti que jo no soc Rossista, ni Danista, ni res... soc MOTARD, porto les motos a l'anima, al cor i a la sang. I els calers ho foten malbe tot, i a sobre hem d'aguantar el g... d'en Riveras, que no en te ni puta idea, dient XORRADES tota l'estona... que mes volem? que les motos portin uns rails com l'Scalextric??

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dl. maig 16, 2011 1:05 pm

per fer curses tal com dieu ja existeix fa molts anys el stock car racing, no te equivalent amb motos que jo conegui

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 16, 2011 2:52 pm

[quote user="Javihospitalet" post="169323"][quote user="Vini" post="169321"][quote user="Brum-brum" post="169307"][quote user="Fjodor" post="169306"]HO SENTO, PERO NO HI VEIG CAP INTENCIONALITAT EN LA MANIOBRA D'EN SIMONCELLI. LLÀSTIMA QUE EN DANI HA TINGUT MOLT MALA SORT AL TRENCAR-SE UNALTRE COP... PACIÈNCIA. LES CURSES SON AIXI.[/quote]

Jo que corro a nivel molt elemental en circuit si tingues que tingues que anar amb el códic de circulació de D.G.T.,en sembla que poc entraria en un circuit.Tinc unes mormes "BASICAS" i una "BANDERAS" INCONTESTABLES",pero d'aixo a no poguer anar a "cuchillo",res de res.Cimonchelli,anava a "cuchillo"com també anava (a cuchillo) el Dani.Res mes a dir.(pasa el que pasa)[/quote]

VINI estoy contigo[/quote]

sembla mentida que gent entesa com vosaltres penseu aixi,las curses son apurades de frenada mes o menys al limit ,interiors,exteriors,sortides fulgurants i foto finsh de video,pero lo demes es MERDA PURA i prou, aquest SIMONCHELI es un pocavergonya per el mon de la moto com no ni han altres,avui ha tocat al Dani abans altres i dema ja veurem,es vol fer un nom i ja el te :INNOMBRABLE :enfadat :enfadat
i no confonguem aquestes porqueries de les PLYaSTaSIONs amb el mon de les curses.
Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. maig 16, 2011 3:02 pm

[quote user="Fjodor" post="169330"]I que consti que jo no soc Rossista, ni Danista, ni res... soc MOTARD, porto les motos a l'anima, al cor i a la sang. I els calers ho foten malbe tot, i a sobre hem d'aguantar el g... d'en Riveras, que no en te ni puta idea, dient XORRADES tota l'estona... que mes volem? que les motos portin uns rails com l'Scalextric??[/quote]

Si Valentín Requena levantara la cabeza... ;)

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. maig 16, 2011 3:03 pm

En l'arcticle posa que simoncelli es l'unic que segueix pensant que va fer bé.... no es l'únic aqui també hi ha gent, que hi esta d'accord, NO TOT S'HI VAL !!!!!!!!!!!!!!!!

I si penseu així us heu equivocat, d'esport, si voleu accidents mireu les carreres que us proposa en Coes.....

http://www.marca.com/2011/05/16/motor/m ... 1305550742
Ride l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 16, 2011 4:09 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. maig 16, 2011 3:15 pm

Pa mi. tururú...
M'agrada com pilota el 58!!
Imatge
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 16, 2011 3:25 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Respon

Torna a “General”