Porra Moto GGPP 2012
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Re: Porra Moto GGPP 2012
Apa som-hi:
1 Lorenzo
2 Spies
3 Pedrosa
1 Lorenzo
2 Spies
3 Pedrosa
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
A veure:
1 - Stoner
2 - Lorenzo
3 - Pedrosa
1 - Stoner
2 - Lorenzo
3 - Pedrosa
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
1- Pedrosa
2- Lorenzo
3- Stoner
:roll:
2- Lorenzo
3- Stoner
:roll:
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
a veure que tal aquesta setmana...
1. Lorenzo
2. Stoner
3. Spies
1. Lorenzo
2. Stoner
3. Spies
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Som-hi...
1-Lorenzo
2-Pedrosa
3-Stoner
1-Lorenzo
2-Pedrosa
3-Stoner
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Enhorabona ... crec qeu hi ha un parell de plenos !!! :mrgreen:

PD: Prony et dec un café ... ;)

PD: Prony et dec un café ... ;)
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
avui penjare las classificacions que em tenen l'ordinador ocupadet :roll: :roll: hi han un parell de 40's que no 40tons ;) i cap roscu ,que bons que som !!!!
- Kpeps
- Presentats
ja estan penjades las classificacions,canvi de lider i tot apretadet :mrgreen: :mrgreen: ja ho mirareu ;) ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Bufff tinc 40 punts !!!! Em sembla que en tinc més que en tot l´any passat :mrgreen: :mrgreen:
- Joan XT
- Presentats
[youtube]VLzS2w48eZs[/youtube]
:mrgreen:
:mrgreen:
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Ostres hem sembla que es el primer cop que vaig lider de alguna cosa :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="204296"]Bufff tinc 40 punts !!!! Em sembla que en tinc més que en tot l´any passat :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Jo només t'avanço per mitja roda ;)
Jo només t'avanço per mitja roda ;)
- Joan XT
- Presentats
Se que algu no estaran d'acord però ...
Destimada l'apel·lació de Pol Espargaró després de l'incident amb Marc Márquez al Gran Premi de Catalunya
El Tribunal de Disciplina de la Federació Internacional de Motociclisme ha desestimat l'apel·lació d'Espargaró sobre la no sanció a Márquez
L'apel·lació que va presentar el pilot català Pol Espargaró (Kalex) sobre la no sanció a Marc Márquez (Suter) al Gran Premi de Catalunya ha sigut desestimada en la reunió d'aquest dimecres del Tribunal de Disciplina Internacional de la Federació Internacional de Motociclisme.
A la cursa de Moto2 del circuit de Montmeló, celebrada el passat 3 de juny, Márquez va tenir un incident amb Espargaró. El jove pilot de Granollers va acabar a terra, mentre el lleidatà va acabar a la tercera posició. Després del Gran Premi, la direcció de cursa del circuit de Montmeló va decidir sancionar amb un minut a l'actual subcampió del món de la categoria. Márquez quedava relegat a la posició 23 de la cursa i perdia així els 16 punts aconseguits.
L'equip de Márquez va recórrer la sanció i finalment va ser aixecada. La decisió no va agradar a l'equip de Sito Pons, que va apel·lar a la Federació Internacional de Motociclisme. Així, al circuit d'Assen, escenari aquest dissabte del Gran Premi d'Holanda, els dos pilots es van explicar davant Frantisek Schulmann, advocat independent i comissionat per la Cort Disciplinària de la FIM. Schulmann va dictaminar a favor de Márquez, deixant clar que no va incórrer en cap il·legalitat. El cerverí manté el liderat i l'avantatge de sis punts sobre Espargaró i el suís Thomas Luthi.
Destimada l'apel·lació de Pol Espargaró després de l'incident amb Marc Márquez al Gran Premi de Catalunya
El Tribunal de Disciplina de la Federació Internacional de Motociclisme ha desestimat l'apel·lació d'Espargaró sobre la no sanció a Márquez
L'apel·lació que va presentar el pilot català Pol Espargaró (Kalex) sobre la no sanció a Marc Márquez (Suter) al Gran Premi de Catalunya ha sigut desestimada en la reunió d'aquest dimecres del Tribunal de Disciplina Internacional de la Federació Internacional de Motociclisme.
A la cursa de Moto2 del circuit de Montmeló, celebrada el passat 3 de juny, Márquez va tenir un incident amb Espargaró. El jove pilot de Granollers va acabar a terra, mentre el lleidatà va acabar a la tercera posició. Després del Gran Premi, la direcció de cursa del circuit de Montmeló va decidir sancionar amb un minut a l'actual subcampió del món de la categoria. Márquez quedava relegat a la posició 23 de la cursa i perdia així els 16 punts aconseguits.
L'equip de Márquez va recórrer la sanció i finalment va ser aixecada. La decisió no va agradar a l'equip de Sito Pons, que va apel·lar a la Federació Internacional de Motociclisme. Així, al circuit d'Assen, escenari aquest dissabte del Gran Premi d'Holanda, els dos pilots es van explicar davant Frantisek Schulmann, advocat independent i comissionat per la Cort Disciplinària de la FIM. Schulmann va dictaminar a favor de Márquez, deixant clar que no va incórrer en cap il·legalitat. El cerverí manté el liderat i l'avantatge de sis punts sobre Espargaró i el suís Thomas Luthi.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
En Pol tenia que intentar ho, pero per mi no té raó , va estar un accident.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="STELVIO 00" post="205317"]En Pol tenia que intentar ho, pero per mi no té raó , va estar un accident.[/quote]
Efectivament no hi ha intencionalitat....
Efectivament no hi ha intencionalitat....
- Joan XT
- Presentats
Eiii, si no vaig errat les curses son aquest dissabte.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Joan XT" post="205415"]Eiii, si no vaig errat les curses son aquest dissabte.[/quote]
No vas errat, Assen sempre es en dissabte ................................... Kpeps !!!!!!!!!!!!!!!!!!
No vas errat, Assen sempre es en dissabte ................................... Kpeps !!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kpeps
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="205429"][quote user="Joan XT" post="205415"]Eiii, si no vaig errat les curses son aquest dissabte.[/quote]
No vas errat, Assen sempre es en dissabte ................................... Kpeps !!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]
aixi es de fa molts anys,pero espero a que facin las clasificatories.oi ????? :twisted: :twisted: :twisted:
No vas errat, Assen sempre es en dissabte ................................... Kpeps !!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]
aixi es de fa molts anys,pero espero a que facin las clasificatories.oi ????? :twisted: :twisted: :twisted:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Nois , jo tinc que marxar i per tant vaig a votar "a cegas"....................... com si no ho fes sempre :mrgreen: :mrgreen:
1- Lorenzo
2- Pedrosa
3- Dovi
1- Lorenzo
2- Pedrosa
3- Dovi
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa