VFR
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: VFR
[quote user="Randy-650" post="109212"]Però lamento dir-te que NO és el teu estil. Ja m'ho diràs amb el temps. ;)[/quote]
Gràcies per el consell Randy, però ja sabia el que comprava, tenia ganes de canviar d'estil de moto.
Gràcies per el consell Randy, però ja sabia el que comprava, tenia ganes de canviar d'estil de moto.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Ara si que disfruràs amb MAJUSCULES, llàstima que cada vegada haurem d´anar més lluny per treure a pasturar els cavalls.
Em venen ganes d´estar curat i comprarme una K1300 S per comparar amb la teva.
De tant en tant s´ha de canviar d´estil de conducció si no un perd allò que tot motorista porta a dins. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ps.- No la carreguis massa de tops case ni maletes , deixa-la una mica sport !!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
per cert: tens encara la Pan€?????
Em venen ganes d´estar curat i comprarme una K1300 S per comparar amb la teva.
De tant en tant s´ha de canviar d´estil de conducció si no un perd allò que tot motorista porta a dins. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ps.- No la carreguis massa de tops case ni maletes , deixa-la una mica sport !!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
per cert: tens encara la Pan€?????
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 20, 2010 11:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Quina bona pinta que fa....ENHORABONA!!!!
Jo també soc partidari de canviar d'estil de moto, ja ho he fet moltíssims cops i fa mantindre la flama sempre encesa.
Jo també soc partidari de canviar d'estil de moto, ja ho he fet moltíssims cops i fa mantindre la flama sempre encesa.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 20, 2010 11:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Ahir la vaig veure al concesionari de Girona, i és més maca al natural que en foto
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ja t´ho vaig dir dissabte en persona, ve divendres per SMS, FELICITATS!!
Es una moto molt maca, i amb dos dies, tot i haver d´anar tranquil pel rodatge, ja li has agafat molt bé el to
Es una moto molt maca, i amb dos dies, tot i haver d´anar tranquil pel rodatge, ja li has agafat molt bé el to
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Gs12 red" post="109248"]per cert: tens encara la Pan€?????[/quote]
Si Albert, encara la tinc. Si la vols comprar.... ;)
Vsssss
007
Si Albert, encara la tinc. Si la vols comprar.... ;)
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="109448"]i amb dos dies, tot i haver d´anar tranquil pel rodatge, ja li has agafat molt bé el to[/quote]
Una foto feta per en Minino :D :D

NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
a veure,us explicare jo com anava aquesta moto,com un esmolet,aixi es com anava,no ho semblava pero fina i sense fer soroll em va pasar i s'en va anar com va voler,precisament jo dintre de les meves posibilitats i per aquell tipus de carreteres no anava parat en el moment que la vaig veure d'arrere i li vaig donar pas,les poques curves que la vaig observar,no es movia ni feia extranys,ben portada es una maquina que sembla estupenda,com diuen per aqui un cavall no fa el cavaller,pero un cavaller pot fer molt bo un bon cavall.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="James Bond" post="109486"][quote user="Steelman" post="109448"]i amb dos dies, tot i haver d´anar tranquil pel rodatge, ja li has agafat molt bé el to[/quote]
[/quote]
Ramón això si que és anar pe feina !!!
... i la foto en marxa excel·lent Minino.

Ramón això si que és anar pe feina !!!

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 22, 2010 11:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="James Bond" post="109486"][quote user="Steelman" post="109448"]i amb dos dies, tot i haver d´anar tranquil pel rodatge, ja li has agafat molt bé el to[/quote]
[/quote]
Sembla que t'hi has fet molt ràpidament a la moto. Felicitats! Ara et falta canviar-te la jaqueta per anar del mateix color ;)

Sembla que t'hi has fet molt ràpidament a la moto. Felicitats! Ara et falta canviar-te la jaqueta per anar del mateix color ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos