1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-...-12-13 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » ds. set. 04, 2010 7:54 am

:Saltant :Saltant :Saltant :jump :jump :jump Al migdia vaig a buscar la GW. :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant

Mira... l´Honorato ( el majordom) m´ha dit que m´espabili i com a molt a la tornada la netejarà, però que m´espabili soleta :enfadat :enfadat

O sigui que.... vaig a buscar el Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 04, 2010 8:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. set. 04, 2010 4:39 pm

Angela María !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Començo a pensar que en Pasqual tenia raó:

Aquesta moto és una pasada.

Deixo les primeres imatges i els comentaris els deixaré per dimarts.

Imatge

Imatge

Imatge

Aquesta pubilla que surt a les darreres fotos es diu Núria, es la filla de Litrix de La Bisbal i no m´en he pogut estar de dir-li si volia venir a fer una volta. Portava fandilles però no ha pas sigut empediment per provar aquesta moto. Les noies del Baix Empordà son unes tot terreny.
La Núria ja ha vingut amb mí amb la 800, la 1200 i avui amb la Goldwing i m´ha dit : Eva, és com estar al sofá de casa

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. set. 04, 2010 4:54 pm

També vull afegir que hem anat a buscar la moto amb la Mar.
La moto pesa molt , però és molt baixa i el pes està molt avall, cosa que facilita molt tots els moviments, amés la marxa enrere és molt fàcil de posar , lenta i segura.
Total, a part de la sortida de que ha sigut...... durilla.... en menys de 20 minuts ja he començat a tenir mínimament la moto per mà.
Evidentment , la música a tope i quant dic a tope vol dir..... A TOPE .

Això de portar la Mar a una distància més que prudencial m'ha captivat. Tenia que mirar per el retrovisor per comprovar que no l'havia perdut.
El que m´ha fet gracia es que quant la mirava, la veia rient i feliç ( més que amb la 1200 :???: :???: ) A l'arribada a Torroella li he preguntat:

Mar com t'ha anat ?????
Ella m'ha respòs :

En 3 paraules :

Mama , canvia-la ja :???: :???: :oops: :oops:

Malgrat em costi reconeix-ro....... m´agrada molt més del que em pensava.

També vull afageir que el canvi de motor boxer a motor ...... marca la diferéncia. No sens res de res, només la música i ha sonat el WAKA WAKA de la Shakira creuant Verges i ha sigut ..... diferent, molt diferent .....

Vinga dimarts la crónica de la GW :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 04, 2010 4:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 04, 2010 4:56 pm

[quote user="Mareta" post="134829"]

Aquesta pubilla que surt a les darreres fotos es diu Núria, es la filla de Litrix de La Bisbal i no m´en he pogut estar de dir-li si volia venir a fer una volta. Portava fandilles però no ha pas sigut empediment per provar aquesta moto. Les noies del Baix Empordà son unes tot terreny.
[/quote]

Les noies del Baix Empordà són unes tot terreny i tu una inconscient. :enfadat

Imagina que aneu les dues xino-xano amb la GW i un cotxe us tanca la trajectòria, o que us gos se us fica al davant perdent l'equilibri. Creus que la Núria sortiria ben parada anant amb xancletes?

Veient aquestes fotos em fico malalt, la veritat.

I t'ho dic amb tot el carinyo del món, eh? :kiss
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. set. 04, 2010 5:01 pm

[quote user="Randy-650" post="134833"][quote user="Mareta" post="134829"]

[/quote]

Les noies del Baix Empordà són unes tot terreny i tu una inconscient. :enfadat

Imagina que aneu les dues xino-xano amb la GW i un cotxe us tanca la trajectòria, o que us gos se us fica al davant perdent l'equilibri. Creus que la Núria sortiria ben parada anant amb xancletes?

Veient aquestes fotos em fico malalt, la veritat.

I t'ho dic amb tot el carinyo del món, eh? :kiss[/quote]

Sabia que m´ho diries....., hem anat fins a Estartit i tens raó, malgrat és un curt trajecte... s´ha d´anar en compte ....

Ja em coneixes i saps que SEMPRE SEMPRE les dues anem ben equipades a les sortides de Mototurisme :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 04, 2010 5:23 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » ds. set. 04, 2010 7:20 pm

Carai, ja veig que no t'atures davant de res, finalment has acabat sucumbint a probar la Goldwing.
Per cert, no t'atabales amb tant de botonet, el llibre d'instruccions deu ser "petitet" també per explicar-los tots :mrgreen:
Ja estic esperant les teves apreciacions...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » ds. set. 04, 2010 7:57 pm

Upppss Eva...!

Imatge

al veure la foto jo també m'ho he pensat que en Randy (i amb tota la raò...)
Imatge
Imatge diria quelcom al respecte... Imatge pero ell ja sap, que a Mototurisme tots som conscients de l'importància que te portar "l'equip de protecciò pasiva" (com es diu en "terminis técnis" ja que això es una de les preguntes dels tests d'exàmen i ho tinc molt present :mrgreen: ).

Apa vinga que jo també tinc ganes de llegir les teves impressions... Imatge :kiss

(la meva com acompanyant es com descobrir un altre concepte d'anar en moto... GENIAL...!). Imatge
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » ds. set. 04, 2010 8:37 pm

[quote user="Mareta" post="134831"]També vull afegir que hem anat a buscar la moto amb la Mar.
La moto pesa molt , però és molt baixa i el pes està molt avall, cosa que facilita molt tots els moviments, amés la marxa enrere és molt fàcil de posar , lenta i segura.
Total, a part de la sortida de que ha sigut...... durilla.... en menys de 20 minuts ja he començat a tenir mínimament la moto per mà.

Això de portar la Mar a una distància més que prudencial m'ha captivat. Tenia que mirar per el retrovisor per comprovar que no l'havia perdut.
El que m´ha fet gracia es que quant la mirava, la veia rient i feliç ( més que amb la 1200 :???: :???: ) A l'arribada a Torroella li he preguntat:

Mar com t'ha anat ?????
Ella m'ha respòs :

En 3 paraules :

També vull afageir que el canvi de motor boxer a motor ...... marca la diferéncia. No sens res de res, només la música i ha sonat el WAKA WAKA de la Shakira creuant Verges i ha sigut ..... diferent, molt diferent .....

Vinga dimarts la crónica de la GW :kiss[/quote]

Ja t’ho deia jo, ....... si la proves ..........., l’has cagat!!!!!!, :cool: :b9 :b9 :b9 Espero la crònica.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Eva
Presentats

Re: 1-2-...-13-14 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dg. set. 05, 2010 1:01 pm

Si hagues de fer "el salt" a la meva bmw... de ben segur que seria amb una GW.

Avui he anat a esmorzar amb en Carlos de Medinya, En Miquel de Figueres i en Pasqual del univers en general ;) .

Hem anat a Tapis i per primera vegada al arribar-hi he dit : Ja hi som ???????

Ufffffffffffffffffffffffffffff.

dimarts penjo les impressions ;)
Bon cap de setmana :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 05, 2010 1:02 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. set. 05, 2010 1:34 pm

[quote user="Mareta" post="134831"]També vull afageir que el canvi de motor boxer a motor ...... marca la diferéncia.[/quote]

Doncs la GoldWing tambe porta motor Boxer.
Te 6 cilindres i no dos com el Boxer que coneixes, pero els té Oposats, o sigui Boxer ;)

http://es.wikilingue.com/pt/Motor_boxer
Ex ...moltes coses

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Dic La Meva....

Entrada Autor: Pasqual » dg. set. 05, 2010 3:28 pm

Com ja ha comentat l’Eva, ens hem trobat per esmorzar a Tapis. Tornant he tingut l’oportunitat de provar la GW. A l’espera de que ens faci la seva crònica, aquí van les meves primeres impressions.

La veritat és que només havia pujat a un altre “sofà amb rodes”, la BMW LT i hem feia gràcia poder comparar el concepte de comoditat alemany i japonès.

El primer que sorprèn és el volum i la quantitat de botonets que hi ha. Segur que has de fer un curset de varies hores per aprendre-ho. Al pujar, la comoditat és manifesta. Inconscientment busques el mando a distància per canviar de programa. La música, la pantalla LCD,....només falta la cervesa i com a casa. La posició és perfecta. El seient comodissim i el recolzament lumbar perfecte. L’impressió de que has de poder fer molts i molts Km sense cansanci. Arribes perfecte al terra i és còmoda de maniobrar, encara que els 400 kg es noten.

Arranco. Primera sorpresa. NO FA SOROLL DE MOTO! És clar, una 6 cilindres no ha de vibrar ni fer soroll. Poso primera. Segona sorpresa, el canvi no fa soroll, ni un “click” ni molt menys el “CLOC” de la BMW, Tant suau que he dubtat si havia entrat. He deixat anar una mica l’embragatge per comprovar-ho.

Surto de Tapis. Els que la coneixeu sabeu que és una carretera molt maca per anar en moto, ben asfaltada i amb revolts de tot tipus. La moto no barqueja com era d’esperar i s’arrapa perfecta a l’asfalt. Cap moviment brusc, cap vibració. Les reduïdes (que no cal fer) es fan amb una suavitat increïble. No sembla portar palier. No saps si portes cardan o cadena. L’entrada als revolts és molt senzilla i l’amplitud del manillar facilita inclinar la moto sense esforç. Tinc la impressió que en qualsevol moment escoltaré com rasquen els baixos. Vas molt arran de terra i això augmenta la sensació de que a la mínima inclinació has de tocar. La sortida dels revolts és molt ràpida i sembla tenir més potència que la que te (110 CV?). Deu ser cosa dels 6 cilindres i dels 1800 cc. Frenar ja frena, però has d’arribar fins al final del recorregut tant de la maneta com del pedal. La frenada és molt progressiva i poc adaptada per una conducció esportiva. La protecció aerodinàmica és la millor de totes les motos que he provat. Tant que pots anar amb el casc obert i no notes l’aire. Això fa que sigui molt calorosa. A l’hivern deu ser perfecte, però amb el 29ºC que marcava el termòmetre, bastant insofrible. El fet de que no tingui regulació elèctrica de la pantalla (almenys jo no l’he trobat entre tots els botons)perjudica portar-la a l’estiu.

M’ha sorprès la facilitat en que m’he adaptat i la sorprenent agilitat que te en carreteres revirades. En bones mans, segur que pots anar molt ràpid

En resum, una gran moto per fer grans distàncies. Còmoda, segura, amb bon motor i bona suspensió, amb molta capacitat de carrega i pot arribar a ser divertida quan la tens per la ma. En canvi, no m’ha agradat que perds la sensació d’anar en moto. No notes el vent, no se sent el motor, no hi ha vibracions (sens dubte jo prefereixo un bicilindric, i encara més un boxer... la he trobat molt calorosa i no m’ha agradat el tacte del fre.

Vinga, li toca dir la seva a l’Eva i en Sagal

Ah! m'oblidava...molt millor que la LT. Potser quan sigui gran (més gran) serà una moto a tenir en compte :lol:

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. set. 05, 2010 4:09 pm

[quote user="Albert G" post="134875"][quote user="Mareta" post="134831"] BLA,BLA,BLA ...

BLA,BLA,BLA ...

[/quote]

Ja t’ho deia jo, ....... si la proves ..........., l’has cagat!!!!!!, :cool: :b9 :b9 :b9 Espero la crònica.[/quote]

+1 ara ja saps el que toca ... a fer números amb en Jordi Quintà ... :mrgreen:

PD: Pasqual gràcies per compartir la teva experència ... ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 05, 2010 4:17 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. set. 05, 2010 4:49 pm

[quote user="Mareta" post="134831"]També vull afegir que hem anat a buscar la moto amb la Mar.

Mar com t'ha anat ?????
Ella m'ha respòs :

En 3 paraules :

Vinga dimarts la crónica de la GW :kiss[/quote]

Sabia que quant la provaries, t'agradaria molt, és una passada de moto realemnt no ho sembla.
ImatgeImatge

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dg. set. 05, 2010 7:22 pm

Ostres!!!! avui he estat a Terrades (al canto de Tapis), si ho arribo a saber, m’hagués arribat. :(
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 05, 2010 7:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. set. 06, 2010 9:36 pm

[quote user="Albert G" post="135010"]Ostres!!!! avui he estat a Terrades (al canto de Tapis), si ho arribo a saber, m’hagués arribat. :([/quote]

Ja et vaig dir que em truquesis :???: :???: :???:

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. set. 06, 2010 9:45 pm

Estic preparant el resum de la GW, però primer un parell d´imatges del diumenge :

El punt de trovada a Medinya.

Imatge

Jo només habia provat la moto per rectes i molt poques corbes, evidenment.... esmorzar a Tapis :

Imatge

Imatge

En Carlos i en Pasqual ( que en aquesta foto sembla bon noi i tot ;) ) :
Imatge

En Miquel que no vol ésser mai fotografiat ( va bé......)
Imatge

L´esmorzar :

Imatge

Imatge

Les motos :

Imatge

Tornant mentre en Pasqual provaba la GW , jo vaig tornar a agafar la ADV:
Imatge
Mireu quin passatger portava asentat sobre el far devanter :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 06, 2010 10:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. set. 06, 2010 9:50 pm

[quote user="Steelman" post="134961"][quote user="Mareta" post="134831"]També vull afageir que el canvi de motor boxer a motor ...... marca la diferéncia.[/quote]

Doncs la GoldWing tambe porta motor Boxer.
Te 6 cilindres i no dos com el Boxer que coneixes, pero els té Oposats, o sigui Boxer ;)

http://es.wikilingue.com/pt/Motor_boxer[/quote]

Vols dir ??????

Si no se sent res de res ...???!!!!!!

On son els 1800 japonesos fent soroll a lo boxer alemany ???!!!!!

Serà que tractors japonesos traballan més silenciosament ????

Com a molt la GW fa sorolll de molinet de café i prou. :???: :???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 06, 2010 9:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Entrada Autor: Toni- Max » dl. set. 06, 2010 10:41 pm

EVA !!!

AQUESTES SABATETES QUE PORTES NO SON DEL "TEU NIVELL I CONDICIO" PER ANAR AMB ADV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en GW OK !!!!!

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dt. set. 07, 2010 9:40 am

Ho diré baixet, però mira que si et veu en Randy amb aquesta "equipació" et farà :sado
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 07, 2010 11:06 am

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon