Accident

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dj. maig 17, 2007 11:11 pm

Randy-650 ha escrit: Espera, espera, que encara no s'ha acabat això...... :cry:
I avui m'ha trucat la meva companyia dient-me que la reparació puja finalment a 5.300€. Sinistre total.
Però me n'ofereixen.......X €.

M'estic cansant, la veritat.
Eiiiii, no defalleixis company!! Pot ser que sigui llarg, però a la fi t'en sortiràs!!!! És dur reclamar sense tanir-ne culpa, però s'ha de fer!!!!!

Salut!!
ImatgeUnforgiven

lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » dv. maig 18, 2007 1:51 pm

(Ara sí que he vist clarissim que sempre sóc l'ultim en tot.)

Nois, això si que és un bon cop. Ho sentim molt (i ens afegim a la llista, de fet, que ja tocava!)

Esperem que tot l'assumte emecional vagi passant i oblidant-se; que el temes d'assegurança i reparacions vagin depressa i que ben aviat puguem seure i fer-la petar amigablement (també amb qui es va fotre el pinyu contra vosaltres).

I sobretot, sobretot : que la recuperació (la de tots dos, però especialment la) de na Montse sigui el més prompta i plena possible.

Salut, i a reveure companys.
Suc al ferro.

River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dv. maig 18, 2007 3:30 pm

Randy-650 ha escrit: M'estic cansant, la veritat.
Hola. Jo ja t’ho vaig dir ahir, segurament el que voles es que et cansis del tot i acabis acceptant el que diguin ells. Lluita i no els hi permetis. Pensa que el teu cansament i les teves ganes de donar el tema per acabat son les seves armes.

AU-dios

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dv. maig 18, 2007 7:24 pm

Hola Randy

Jo no hi anava... però si em necessites... ja ho saps.
D'altra banda amb la qüestió dels diner pel sinistre total ja saps que ells calculen el valor venal de la moto en funció de l'any des que la vas matricular... si t'entestes molt te l'han d'arreglar, i si ja t'està bé agafar els diners que et donint pel sinistre, recorda que la moto seguirà essent teva i després de donar-la de baixa te la pots vendre a un desguàs,,, si t'interesa et donaré el telèfon d'un desguàs de Màlaga -a Catalunya no crec que en trobis- que te la valoraràn justet però te la vindràn a buscar allà on la tinguis.
A mi per una transalp d'un any amb sinistre total em van donar 1800€ més els 6.000 del sinistre total= BMW 1150 GS en perfecte estat... :shock:

Una abraçada i no et desanimis, has de tenir paciència i les idees clares.
Per cert, busca immediatament un advocat que no sigui de la companyia, et costarà una pasta però els de les companyies són molt sospitosos d'arribar a acords entre elles. Si vols també te'n puc oferir una de confiança. L'experiència a de servir de quelcom.

V'ssssssssssss

V'ssssssssssss

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. maig 18, 2007 7:47 pm

Gracies pels consells, Terraxaman. Ho tindré en compte.

De moment m'en donen......3.000€. Pensa que el moto te 9 anys. Alguns encara em diuen que es molt. :P El valor venal del moto és de 600€ sols. Encara estem negociant. Dilluns hi torno a trucar, aviam què diuen. El tema de l'advocat particular m'ho va comentar ahir l'Albert (mercès, noi, per aconsellar-me :wink: ) per fer una denúncia a la meva companyia perquè no em defenen els meus interessos. Però si ens fiquem a pensar fredament, ¿quan valen els honoraris d'un advocat particular? :roll: Van en funció del que treuen (un 20%, ja m'he informat). I tampoc estem parlant d'una milionada, clar.

Mentre, el nen sense moto. :enfaduu

continuará.....
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dv. maig 18, 2007 8:24 pm

Ànims compi....

Apreta el que puguis i no defalleixis.
La paciència és la mare de la ciència, i la persistència sempre te premi.

Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 30, 2007 7:33 pm

Bé. Portava uns quants dies calladet, amb alguna que altre trucada i cercant més informació.

Os informo: Per fí demà a la Montse li faran una ressonància magnètica!!!! El metge ens va dir que sempre esperen a que passi un mes abans de fer-la. Es que es veu que val un munt de calers, clar.

Avui he rebut també una trucada telefònica de que ja tinc el xec dels dies impeditius (de baixa) meus a punt: 50.2€ per 15 dies de baixa: 750 € i pico.

I com que fa dies que la meva companyia no em trucava, els he trucat jo aviam com ho tenen: resulta que estan pendents que els hi arribi l'atestat dels Mossos de "Gerona". Els hi he comentat que els hi vaig enviar jo un fax de l'atestat que tinc en el meu poder i em contesta que si, que ja el tenen, però que quan es fa un atestat els diferents cosos policials triguen entre 2 i 3 mesos a facilitar a les diferents companyies d'assegurances els detalls de l'accident.
He aprofitat la trucada per a recordar-los que NO estic d'acord amb els 3.000€ que m'ofereixen pel sinistre del meu moto, i que encara estic esperant una resposta a un e-mail que els hi vaig enviar el dijous 17 de maig, on hi vaig ficar diferents links de diversos fòrums d'internet on hi han models com el meu en venda, i va i em salta que el meu tramitador estava de baixa, i que no em preocupi que demà o dema passat em trucarà i parlarem. Ja he deixat escapar que al pas que anem hauré de ficar el tema en mans d'un advocat, doncs no hi ha acord, però m'ha contestat que no pateixi, que segurament arribarem a un acord.

Continuará.....

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. maig 30, 2007 9:25 pm

Bones!!!

Bé, no són gaires bones notícies pel que fa al tema de la moto, però almenys a la Montse li podran fer la resonància, i esperem que surti tot bé i que es recuperi ben aviat!

Anims company que t'hem de veure aviat amb moto nova... :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dj. maig 31, 2007 8:31 am

Un dia d'aquests per la tarda havíam si et passo a veure!!!
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Rickyii
Presentats
Entrades: 178
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Rickyii » dl. juny 04, 2007 1:58 pm

Hola que tal? hola que tal...

Jo soc 'nou' aquí i l'únic que se es el que anat llegint.
Primer de tot el meu 'ho sento' pel tema de l'accident.
I pel tema del que ve després (tot i que no es tingui culpa -assegurança-) t'entenc perfectament, i per experiència.

Fa uns anys anava amb el meu cotxe i un 'inconscient' es va saltar un 'cediu el pas' i va impactar fronto-lateral contra nosaltres (la meva nòvia, que ara es la meva dona) i jo. La conseqüència de mals personals es va saldar amb tres nits d'hospital per la meva dona (molts cops a les cames i un cop al cap i per tant la tenien en observació) i jo vaig tenir sort i només tinc una cicatriu al front.
Però ¨per la part de la paperassa, que es on anava, si que es va complicar i de valent. Primer de tot, resulta que l'altre cotxe era de la mateixa companyia. Després el perit de la companyia va tasar el cotxe (3000 euros, era un Golf G60 de 5 anys) i com la reparació pujava més el volien donar sinistre total. Evidentment no hi vam estar d'acord però la companyia no es movia del lloc. Llavors ens van donar dos consells, un, agafar un advocat (això no ho vam fer perque son massa cars i encara ens gastariem més del compte) (per cert, la justicia es per tothom igual, no? je je je, només pels rics !!). Bé i la segona cosa que ens van aconsellar es agafar un pèrit per a que perites realment el vehicle real (no unes taules en un llibre). El nostre pèrit va constatar que portava rodes noves, etc, i que aquell vehícle valia 9000 euros. La reparació costava 7000 euros.

El pèrit el vam haver de pagar nosaltres (120 o 150 euros si no recordo malament) però la companyia va fer re-peritar el vehicle i llavors ja van arribar als 6500 euros.

Total que vam haver de pagar 500 euros de la butxaca per arreglar el vehícle, tot i que no en teniem cap culpa. Apart dels 120 o 150 euros del pèrit per fer que la nostra companyia ens defenses a nosaltres (increible!!).

Vam arreglar el cotxe i vam treure totes les assegurances de la companyia, que els hi donguin !! el cotxe va estar 6 mesos parat i ens van cobrar l'assegurança d'aquells 6 mesos (si es que amb això esta tot dit !!)

Apa, no defalleixis i apreta'ls tan com puguis (i ja se que hi ha dies que ho engegaries tot a pastar...)

Salut !! (i perdó pel 'rotllo')

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. juny 04, 2007 2:07 pm

rickyii ha escrit:..... la segona cosa que ens van aconsellar es agafar un pèrit per a que perites realment el vehicle real (no unes taules en un llibre)....
¿ I com es fa per agafar un pèrit propi? :shock: Si n'agafo un i m'el valora més que la meva companyia, ¿què faig despres?

Explica, explica...pot ser d'interés això per molta gent. :wink:

Rickyii
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Rickyii » dc. juny 06, 2007 2:00 pm

Randy-650 ha escrit:
rickyii ha escrit:..... la segona cosa que ens van aconsellar es agafar un pèrit per a que perites realment el vehicle real (no unes taules en un llibre)....
¿ I com es fa per agafar un pèrit propi? :shock: Si n'agafo un i m'el valora més que la meva companyia, ¿què faig despres?

Explica, explica...pot ser d'interés això per molta gent. :wink:
Has de buscar un pèrit colegiat (suposo que buscant..., planes grogues, etc.) i que vagi a veure el vehícle i et faci una valoració del preu del vehicle just abans del accident. Que tingui en compte coses que hagis canviat recentment (les rodes, per exemple, frens, etc.), els extres i que busqui motos similars (d'edat) a la venda i miri a quin preu es venen. Amb tot això que posi un preu a la 'teva' moto (just abans de l'accident). Si la diferècnia es molt gran o considerablement gran respecte al que te la valoraben a l'asseguradora doncs i tornes amb els documents i li dius que tu l'has fet peritar privadament (pots recordar-li que ja pagues una quota per a que ells es preocupin de buscar la millor defensa possible...) i que un pèrit colegiat diu que la moto val més del que ells diuen. A veure com reaccionen.

També he escoltat a parlar de la defensa del assegurat, però no se que es ni com funciona. Suposo que si una persona creu que la seva companyia no el defensa com cal té dret a queixar-se en algún lloc.

Espero que t'ajudi.

Ja informaras.

Salut i sort !!

Som i Serem
Presentats
Entrades: 106
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 8:14 pm
Ubicació: (Alt Penedés)

Entrada Autor: Som i Serem » dj. juny 07, 2007 9:18 pm

Hola Randy, com va anar la resonància de la Montse?

Salut,
Armand i Silvia.

Rickyii
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Rickyii » dj. juny 28, 2007 1:13 pm

Has tingut algún progres Randy ??

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. juny 28, 2007 2:38 pm

Som i Serem ha escrit:Hola Randy, com va anar la resonància de la Montse?

Salut,
Hola nois! Bé, la resonància diu que finalment no hi ha res de trencat, sols hi ha un axafament de les parts toves interiors, o sigui, un morató interior, el qual costa molt de marxar. Però com que la resonància la va fer amb el genoll inflat, no et pots fiar. Ara mateix està fent recuperació en un centre especialitzat.
Parlant amb el nostre metge de capçalera (gran professional el Dr. Ferrer, per cert) ell diu que no, que hi ha quelcom més encara...
rickyii ha escrit:Has tingut algún progres Randy ??
El tema Montse ja ho he comentat adalt. Parlem del tema moto doncs; mica en mica la companyia em va pujant el valor del sinistre, però com que no hi estic d'acord (potser per orgull propi), no em dona la gana d'acceptar el que em donen. I estic pensant seriosament fer-lo arreglar , pagar-ho jo de la meva butxaca, i anar a judici, i que el jutje decideixi. :mestre

I com que tinc el mono, ahir vaig demanar el moto nou. Aviam si tinc sort....

Salutacions.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. juny 28, 2007 3:34 pm

Randy-650 ha escrit:
Som i Serem ha escrit:Hola Randy, com va anar la resonància de la Montse?

Salut,
Hola nois! Bé, la resonància diu que finalment no hi ha res de trencat, sols hi ha un axafament de les parts toves interiors, o sigui, un morató interior, el qual costa molt de marxar. Però com que la resonància la va fer amb el genoll inflat, no et pots fiar. Ara mateix està fent recuperació en un centre especialitzat.
Parlant amb el nostre metge de capçalera (gran professional el Dr. Ferrer, per cert) ell diu que no, que hi ha quelcom més encara...
rickyii ha escrit:Has tingut algún progres Randy ??
El tema Montse ja ho he comentat adalt. Parlem del tema moto doncs; mica en mica la companyia em va pujant el valor del sinistre, però com que no hi estic d'acord (potser per orgull propi), no em dona la gana d'acceptar el que em donen. I estic pensant seriosament fer-lo arreglar , pagar-ho jo de la meva butxaca, i anar a judici, i que el jutje decideixi. :mestre

I com que tinc el mono, ahir vaig demanar el moto nou. Aviam si tinc sort....

Salutacions.

Randy, val més un mal acord que un bon judici.

Enhorabona per el moto nou, l'anirem a estrenar oi ? :wink:

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats

mal acord?

Entrada Autor: Randy-650 » dj. juny 28, 2007 5:43 pm

"Val més un mal acord que un bon judici".

Explica'm-ho uns mica millor, plis. Aviam si em fas canviar d'opinió.

I no pateixis, que si que farem l'estrena tots junts. :wink: Quan el tingui, que hi ha una cua d'escàndol per aquest moto, la Bandit. :?

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm

Entrada Autor: JoanF » dj. juny 28, 2007 5:46 pm

Randy. Tu si que ets un bon Bandit.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. juny 28, 2007 5:50 pm

JoanF, jo també t'estimo molt!!!!!!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: mal acord?

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. juny 28, 2007 6:27 pm

Randy-650 ha escrit:"Val més un mal acord que un bon judici".

Explica'm-ho uns mica millor, plis. Aviam si em fas canviar d'opinió.

No estracta de fer-te canviar d'opinio :)

Es una dita que coneix qualsevol advocat. Vol dir que un acord encara que no sigui del tot satisfactori, és peix al cove.

En canvi si vas a judici, no saps mai quin jutge et tocarà, que dirà la part contrària, si tú encara que tinguis raó a l'hora de declarar et poses nerviòs i ho fas malament i pel contrari l'altra ho fa molt bé, que si després de tenir una sentència favorable l'altre recorre i tot plegat s'allarga un any més, tot i això que la sentència de l'apelació et sigui favorable, jo he guanat en els judicis i m'han tombat les sentències en les apelacions :evil: .

A vegades és molt millor no estirar massa el fil i ajustar-te en el que vols cobrar, que per una mica més esperar un any i mig i a sobre no cobrar.

Es veritat que la justícia es cega, però també es veritat que és molt i molt lenta.

El meu consell : Si s'acostan a un justipreu plausible agafa'l i apendre pel sac i t'oblides d'aquest afer. :wink:

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “General”