Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Jo també... :holacat
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
No totes les KTM són ràcing-de-la-muelte! :burrucat

PD: el comentari del Prony ve degut, apart de la KTM taronja de la foto de la Minina, per un integrant de la sortida que també portava una KTM, que m'han dit ja cinc persones que es va tirar part de la ruta demostrant tot el què en sap d'anar en moto. Imagino que en devia saber molt, doncs anava amb texans. :b9
En fi...... :okcat

PD: el comentari del Prony ve degut, apart de la KTM taronja de la foto de la Minina, per un integrant de la sortida que també portava una KTM, que m'han dit ja cinc persones que es va tirar part de la ruta demostrant tot el què en sap d'anar en moto. Imagino que en devia saber molt, doncs anava amb texans. :b9
En fi...... :okcat

- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Jo també !!
A veure si m'envien una moto a casa :b9
I referent a en Jordi i el seu "odi" cap a les KTM ....... el pròxim sopar que coincidim, li deixaré provar la meva i canviarà d'opinió :okcat
A veure si m'envien una moto a casa :b9
I referent a en Jordi i el seu "odi" cap a les KTM ....... el pròxim sopar que coincidim, li deixaré provar la meva i canviarà d'opinió :okcat
-
- Presentats
No home, no... no les odia pas... només es mantindrà a ratlla...
L'odi és malu per tot! :okcat
L'odi és malu per tot! :okcat
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
No sento animadversió vers les KTM's ni cap altra marca, precisament el color taronja em sembla prou encertat i les motos austríaques les considero ben resoltes qualitativament i estèticament però a la seva gamma no hi ha cap model que s'adapti al meu estil tan tranquil de conducció. Sovint, els que compren una KTM busquen "sensacions" diferents a les que jo cerco.
I que quedi clar que respecto i aplaudeixo la vigorositat amb la qual alguns defensen les seves marques preferents. Jo he estat tota la vida un montesista i per tant, els bultaquistes saben de que va aquella antiga rivalitat que hi havia al trial dels 70's.
I això es tot.
Jordi "Prony"
I que quedi clar que respecto i aplaudeixo la vigorositat amb la qual alguns defensen les seves marques preferents. Jo he estat tota la vida un montesista i per tant, els bultaquistes saben de que va aquella antiga rivalitat que hi havia al trial dels 70's.
I això es tot.
Jordi "Prony"
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="Randy-650" post="229423"]No totes les KTM són ràcing-de-la-muelte! :burrucat

En fi...... :okcat[/quote]
Després de les continues alusions, a aquest xicot, haig de fer una mica d´advocat del diable. Potser si que aixecava la roda a la sortida d´alguna corva, o feia molta fresa, o no sé que més, doncs es molt facil anar criticant sense especificar quina va ser la seva conducte tan reprovable. Vaig anar darrera seu una bona estona, després que hagués sentit algún comentari, en cap moment vaig veure cap imprudència, es més crec que més d´un hauria d´aprendre algunes coses de la seva conducció, com no avançar sense visibilitat, o en continua, o fer les traçades de les corves per l´esquerra. Qui ho tingui tant clar que no fa res malament, llavors que critiqui el que vulgui.
Quan sapiga que va fer tan i tan malament, llavors opinaré, el tram que vaig anar darrera d´ell, no vaig veure cap conducció anormal.
Per cert també em podeu criticar a mi, doncs vaig aixecar roda en varis avançaments :callo :callo :callo
Perdoneu pel totxo

En fi...... :okcat[/quote]
Després de les continues alusions, a aquest xicot, haig de fer una mica d´advocat del diable. Potser si que aixecava la roda a la sortida d´alguna corva, o feia molta fresa, o no sé que més, doncs es molt facil anar criticant sense especificar quina va ser la seva conducte tan reprovable. Vaig anar darrera seu una bona estona, després que hagués sentit algún comentari, en cap moment vaig veure cap imprudència, es més crec que més d´un hauria d´aprendre algunes coses de la seva conducció, com no avançar sense visibilitat, o en continua, o fer les traçades de les corves per l´esquerra. Qui ho tingui tant clar que no fa res malament, llavors que critiqui el que vulgui.
Quan sapiga que va fer tan i tan malament, llavors opinaré, el tram que vaig anar darrera d´ell, no vaig veure cap conducció anormal.
Per cert també em podeu criticar a mi, doncs vaig aixecar roda en varis avançaments :callo :callo :callo
Perdoneu pel totxo

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Pep, ja saps que jo no vaig venir, clar. I critico segons el que m'han dit cinc persones via whatsapp I via mail, persones que puc confiar amb elles. I menys mal que no venia jo, que si ho arribo a veure....
Que per cert, tu ho veus normal que un tio vagi aixecant roda en una sortida mensual???? Un paio que a la primera sortida fa això, quan porti més sortides què farà?
Tothom hem sigut joves I tothom hem fet el burro anant en moto, però penso que aquest tipus de conducció no esta permesa a les sortides mensuals.
Fa molts anys ja vaig tenir una baralla amb un home que va convidar a uns amics (demà obriré un fil nou sobre aixó) els quals les noies anaven amb xancletes I pantalons curts, I quan li vaig fer veure a ell em va va respondre que jo no era ningú per dir com tenien que anar els seus amics.
Que per cert, tu ho veus normal que un tio vagi aixecant roda en una sortida mensual???? Un paio que a la primera sortida fa això, quan porti més sortides què farà?
Tothom hem sigut joves I tothom hem fet el burro anant en moto, però penso que aquest tipus de conducció no esta permesa a les sortides mensuals.
Fa molts anys ja vaig tenir una baralla amb un home que va convidar a uns amics (demà obriré un fil nou sobre aixó) els quals les noies anaven amb xancletes I pantalons curts, I quan li vaig fer veure a ell em va va respondre que jo no era ningú per dir com tenien que anar els seus amics.

- MTC
- Presentats
- Entrades: 609
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:50 pm
- Ubicació: CATALUNYA
- Contacta:
Vinga nois....Ens estem desviant del tema.
AQUEST FIL ÉS ÚNICAMENT I EXCLUSIVAMENT per parlar de la presentació de la nova KTM 1190.
Si voleu parlar d'altres temes obriu un fil i educadament i amb respecteen parlem
Gràcies
AQUEST FIL ÉS ÚNICAMENT I EXCLUSIVAMENT per parlar de la presentació de la nova KTM 1190.
Si voleu parlar d'altres temes obriu un fil i educadament i amb respecteen parlem
Gràcies
Mototurisme Catalunya
-
- Presentats
Això, això... no us aneu de l'olla... Parlem de la joia de la Corona...

Aquest és el cor de la nau...

Aquest és el cor de la nau...

-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
[quote user="CMB" post="214399"]Mira que m'agrada aquesta imatge..., ja m'hi veig!!!!

i la moto també![/quote]
si, però com arribaràs fins aqui dalt?
:b9 :b9 :b9

i la moto també![/quote]
:b9 :b9 :b9
-
- Presentats
Grimpant!!!
Cargolant la mà dreta!!!!
:boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig
Cargolant la mà dreta!!!!
:boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig
-
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dc. oct. 10, 2012 6:34 pm
- Ubicació: Berga
Doncs quan la provis, veuras que son 150 cv al cul i per montanya. No se pue aguntar...,!!!,
:jajacat :sonat loco loco.......
:jajacat :sonat loco loco.......
-
- Presentats
... la llàstima és que només podré tastar-ho el dia que la provi... perquè tal i com està el panorama laboral.. la 990 ADV farà 500.000 km...
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[youtube]zBmmvnWAs-0[/youtube]
Sembla que la KTM1190 ja es pot anar a comprar als concesionaris, o demanar-ne una prova.
:okcat
Salut
Sembla que la KTM1190 ja es pot anar a comprar als concesionaris, o demanar-ne una prova.
http://www.ktm-newsletter.com/index.php?id=7118La 1190 Adventure: Un nuevo referente
A falta de que nos lleguen buenas noticias de nuestro país y aún más por parte de nuestros políticos, cuya relación con la corrupción lamentablemente ya empieza a no sorprender por lo habitual, dejadme alegraros un poco la cara desde esta casa: ¡la nueva KTM 1190 Adventure ya esta a la venta! Con su interminable lista de innovaciones, cuya eficacia SOLO se puede sentir probándola, este nuevo modelo habla por si mismo y os emplazo a llegaros al Concesionario Oficial KTM más cercano y pedir una prueba.
:okcatUsuarios del anterior modelo y periodistas alaban las cualidades del nuevo modelo tras una primera toma de contacto
Continuando con la campaña de promoción de la nueva 1190 Adventure y tras su exitosa presentación internacional en Tenerife, pudimos disponer de unas unidades de prueba en nuestras instalaciones para dar a conocerla al resto de prensa que no pudo acudir al primer evento, así como a usuarios del anterior modelo de Adventure, para que pudieran comprobar de primera mano el radical cambio que supone esta nueva generación de una motocicleta destinada a marcar la referencia en el segmento del Travel-Enduro.
Pese a que la climatología nos puso las cosas muy complicadas (incluso hubo que anular la última jornada de pruebas por culpa de una intensa nevada) tanto periodistas como clientes de la marca coincidieron de forma unánime en reconocer que se trata de una motocicleta completamente nueva con respecto a la versión anterior. Como recorrido de pruebas se eligió una revirada ruta de montaña que incluía también algún tramo refrigerado por rápido de autovía, donde la moto puso de manifiesto su gran polivalencia, así como la efectividad de las nuevas soluciones técnicas que aporta, como el embrague antirrebotes, el control de tracción o el ABS específico para off-road, elementos que en las condiciones de asfalto semi húmedo en el que se desarrolló la prueba se mostraron de forma impecable.
Salut
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 04, 2013 10:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Xavmar" post="229508"][quote user="CMB" post="214399"]Mira que m'agrada aquesta imatge..., ja m'hi veig!!!!

i la moto també![/quote]
:b9 :b9 :b9[/quote]
Hi veig dues possibilitats:
1a. que a la dreta de la imatge sigui una pista i han colocat la moto bé per 'sortir' a la foto
2a. Doncs pujar pel dret i quedar aturat on hi ha el motorista

i la moto també![/quote]
:b9 :b9 :b9[/quote]
Hi veig dues possibilitats:
1a. que a la dreta de la imatge sigui una pista i han colocat la moto bé per 'sortir' a la foto
2a. Doncs pujar pel dret i quedar aturat on hi ha el motorista
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Sento escriure això, per que entenc que és bo pels qui ho han de rebre, el preservar la sorpresa del “què serà”. Però, al menys en un d’ells, no puc.
Avui he rebut els detalls que KTM ens ha enviat als de la “sessió anul•lada”.
I estic confós. Torbat, sorprès i ansiós; què és això? :callo

Què em volen dir amb aquest present? És el que em penso? Per què només un? :cat_vergonya I si "tinc un gatillazo"?
Entenc que ells ja saben la pertorbadora i malaltissa excitació que ens provoca tot el que és KTM i sobretot el color taronja, però tant com per fer-nos arribar un …bé ja ho veieu…i d’aquesta mida... :spite
La meva gosseta, la Bruna, tampoc ho tenia clar (és molt innocent, pobreta); em preguntava: “Què és això, papa? Li he dit que encara és molt petita, que no mirés més, clar; a la seva edat encara no toca, parlar de segons quins temes… :nonocat

I la forma? Així ho tenen els KTMerus? Ja sabia, que jo no era normal. Elles Sempre m'han dit "m'hu imachinava més gran". I és que em va gros....i a més, d'aquella espècie de carabassa estriada (quin nivell !!) que té al ffinal, no omplo casi res... :cat_vergonya
Això sí !!! Una vegada posat, anar tirant de la goma aquesta que porta, té la seva gràcia!! Fins que se’m ha escapat la goma, clar, quin mal !!! Haguessin pogut tenir el detall de posar instruccions amb dibuixets, no? :please
Ja m’explicareu com us ha anat els qui ho rebeu, però vigileu, per que més que taronja, ara ho tinc tot vermell...ready to race, això sí.... :b9
Avui he rebut els detalls que KTM ens ha enviat als de la “sessió anul•lada”.
I estic confós. Torbat, sorprès i ansiós; què és això? :callo

Què em volen dir amb aquest present? És el que em penso? Per què només un? :cat_vergonya I si "tinc un gatillazo"?
Entenc que ells ja saben la pertorbadora i malaltissa excitació que ens provoca tot el que és KTM i sobretot el color taronja, però tant com per fer-nos arribar un …bé ja ho veieu…i d’aquesta mida... :spite
La meva gosseta, la Bruna, tampoc ho tenia clar (és molt innocent, pobreta); em preguntava: “Què és això, papa? Li he dit que encara és molt petita, que no mirés més, clar; a la seva edat encara no toca, parlar de segons quins temes… :nonocat

I la forma? Així ho tenen els KTMerus? Ja sabia, que jo no era normal. Elles Sempre m'han dit "m'hu imachinava més gran". I és que em va gros....i a més, d'aquella espècie de carabassa estriada (quin nivell !!) que té al ffinal, no omplo casi res... :cat_vergonya
Això sí !!! Una vegada posat, anar tirant de la goma aquesta que porta, té la seva gràcia!! Fins que se’m ha escapat la goma, clar, quin mal !!! Haguessin pogut tenir el detall de posar instruccions amb dibuixets, no? :please
Ja m’explicareu com us ha anat els qui ho rebeu, però vigileu, per que més que taronja, ara ho tinc tot vermell...ready to race, això sí.... :b9
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 04, 2013 1:01 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
-
- Presentats
Ja ho tinc també. La veritat és que és tot un detall tot el que han enviat!
no pateixis... és inofensiu i es diu globus... :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig
no pateixis... és inofensiu i es diu globus... :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig
- Randy-650
- Presentats
Pregunto als que heu rebut això: -Què n'opinen les vostres parelles? :b9

- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Aquest migdia he passat per can Basoli de Girona, diuen que tindrem aqui la 1190 a finals de setmana. Per començar les proves ens haurem d'esperar uns dies... encara
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="229975"]Pregunto als que heu rebut això: -Què n'opinen les vostres parelles? :b9[/quote]
Home, doncs a partir d'ara, que podré fer "l'orange love" amb aquesta mena d'engendre estriat, si em demana com tantes d'altres vegades, triar "o ella o la KTM"...encara estarà més clar !!! :b9 :b9 :b9
P.D. Sort que no llegueix això, si no el que m'estaria clar es que dormo al carrer (al damunt de la KTM, això sí) :okcat
Home, doncs a partir d'ara, que podré fer "l'orange love" amb aquesta mena d'engendre estriat, si em demana com tantes d'altres vegades, triar "o ella o la KTM"...encara estarà més clar !!! :b9 :b9 :b9
P.D. Sort que no llegueix això, si no el que m'estaria clar es que dormo al carrer (al damunt de la KTM, això sí) :okcat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 04, 2013 1:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.