VFR
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: VFR
[quote user="Miquelpericas" post="109524"]Ara et falta canviar-te la jaqueta per anar del mateix color ;)[/quote]
No ets pas el primer que m'ho diu ;)
Vsssssss
007
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
-
- Presentats
- Entrades: 41
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 5:16 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
[quote user="James Bond" post="109566"][quote user="Miquelpericas" post="109524"]Ara et falta canviar-te la jaqueta per anar del mateix color ;)[/quote]
Vsssssss
007[/quote]
Jo també t´ho dic. Vaja plegadaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Felicitats per la moto què es molt xula, espero la gaudeixis molts anys i jo ho pugui veure ;)
Vsssssss
007[/quote]
Jo també t´ho dic. Vaja plegadaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Felicitats per la moto què es molt xula, espero la gaudeixis molts anys i jo ho pugui veure ;)

Salut i benzina
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Xaviktm" post="109575"]
Jo també t´ho dic. Vaja plegadaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Felicitats per la moto què es molt xula, espero la gaudeixis molts anys i jo ho pugui veure ;)[/quote]
I jo també soc un "senyor gran " :b9 :b9 :b9 :b9
Jo també t´ho dic. Vaja plegadaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Felicitats per la moto què es molt xula, espero la gaudeixis molts anys i jo ho pugui veure ;)[/quote]
I jo també soc un "senyor gran " :b9 :b9 :b9 :b9
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
-
- Presentats
[quote user="James Bond" post="109581"][quote user="Xaviktm" post="109575"]
I jo també soc un "senyor gran " :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :bow
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :bow

Salut i benzina
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Xaviktm" post="109603"][quote user="James Bond" post="109581"][quote user="Xaviktm" post="109575"]
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :bow[/quote]
Com pots veure esta ple de senyors grans aqui, o sigui que has sortit prou ben parat, :D :D :D :D
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :bow[/quote]
Com pots veure esta ple de senyors grans aqui, o sigui que has sortit prou ben parat, :D :D :D :D

-
- Presentats
[quote user="Sagal" post="109605"][quote user="Xaviktm" post="109603"][quote user="James Bond" post="109581"][quote user="Xaviktm" post="109575"]
Com pots veure esta ple de senyors grans aqui, o sigui que has sortit prou ben parat, :D :D :D :D[/quote]
Crec què es "normal" què surti ben parat, perquè aquests 3 "senyors grans" què jo anomeno :kssss ja em coneixen una miqueta i crec què tenen molt clar què ho dic molt carinyosament i amb molt respecte envers a ells. :kssss :kssss :kssss
Com pots veure esta ple de senyors grans aqui, o sigui que has sortit prou ben parat, :D :D :D :D[/quote]
Crec què es "normal" què surti ben parat, perquè aquests 3 "senyors grans" què jo anomeno :kssss ja em coneixen una miqueta i crec què tenen molt clar què ho dic molt carinyosament i amb molt respecte envers a ells. :kssss :kssss :kssss

Salut i benzina
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Xaviktm" post="109615"]
Crec què es "normal" què surti ben parat, perquè aquests 3 "senyors grans" què jo anomeno :kssss ja em coneixen una miqueta i crec què tenen molt clar què ho dic molt carinyosament i amb molt respecte envers a ells. :kssss :kssss :kssss[/quote]
Aqui sempre sortiras ben parat home, tots som grans poc o molt i no hi ha problemes, ;)
Crec què es "normal" què surti ben parat, perquè aquests 3 "senyors grans" què jo anomeno :kssss ja em coneixen una miqueta i crec què tenen molt clar què ho dic molt carinyosament i amb molt respecte envers a ells. :kssss :kssss :kssss[/quote]
Aqui sempre sortiras ben parat home, tots som grans poc o molt i no hi ha problemes, ;)

- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Molt "guapa"Ramon(James 007),jo estic per altres contrades,per molt be,jo també l'he provada a Valencia(son moltes sensacions) DIFERENTES.
MOLT GUAPA(la MOTO)¡He! O.K.
(Avanç de tocar la cardan al asfalt,toca l'avisador de la estribera).
MOLT GUAPA(la MOTO)¡He! O.K.
(Avanç de tocar la cardan al asfalt,toca l'avisador de la estribera).
.
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm
ATENCIO: HE VIST EL JAMES BOND AMB UNA NOVA MOTO!!!!!!! :shock:
L'ESTETICA ES MOLT ENCERTADA: TOURING AMB UNA AGRESIVITAT CONTINGUDA.
POTSER ERA LA VFR AMB LES MALETES NOVES :(
NOMES LI FALTA EL TOP-CASE
Ques estarà acabada? Sembla una novela per etapes :D
Ques estarà acabada? Sembla una novela per etapes :D
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="VicBo" post="111803"] ATENCIO: HE VIST EL JAMES BOND AMB UNA NOVA MOTO!!!!!!! :shock:
Ques estarà acabada? Sembla una novela per etapes :D [/quote]
Si, ja té les maletes muntades i a mi m'agrada molt més que sense maletes ;)
Novel·la per etapes ? No home no, es que els accessoris originals Honda son tant cars s'han de comprar de mica en mica, una peça cada setmana :b9 :b9 :b9
Ques estarà acabada? Sembla una novela per etapes :D [/quote]
Si, ja té les maletes muntades i a mi m'agrada molt més que sense maletes ;)
Novel·la per etapes ? No home no, es que els accessoris originals Honda son tant cars s'han de comprar de mica en mica, una peça cada setmana :b9 :b9 :b9
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Ramón, volem una foto amb les maletes !!!!
:D :D
:D :D
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="105029"]Una altre cosa que no em quadra: treurà xispes aquest cardan als revolts? No dic res si pateix una caiguda......:roll:

[/quote]
Randy, el cardan no toca a terra :D :D

Vsssssssss
007

Randy, el cardan no toca a terra :D :D

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ara estava repassant el fòrum i he vist aquest fil del 6 de novembre del 2008 :eyes
Honda anuncia la comercialització del Concept V4

Curiós els comentaris que veu fer alguns en el seu temps. :b9

Curiós els comentaris que veu fer alguns en el seu temps. :b9

- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="112152"] Curiós els comentaris que veu fer alguns en el seu temps. :b9[/quote]
Curiós però encertats. Per cert el fil parla de la Pan no de la VFR ;)
Curiós però encertats. Per cert el fil parla de la Pan no de la VFR ;)
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 16, 2010 8:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="James Bond" post="112252"][quote user="Randy-650" post="112152"] Curiós els comentaris que veu fer alguns en el seu temps. :b9[/quote]
Curiós però encertats. Per cert el fil parla de la Pan no de la VFR ;)[/quote]
Puntualitzem: la VFR 1200, segons Honda es la sustituta de la CBR 1100 XX :roll: :roll: :roll: la Pan€ tindrá sustituta però trigará encara....
Curiós però encertats. Per cert el fil parla de la Pan no de la VFR ;)[/quote]
Puntualitzem: la VFR 1200, segons Honda es la sustituta de la CBR 1100 XX :roll: :roll: :roll: la Pan€ tindrá sustituta però trigará encara....

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Randy-650" post="112152"]Ara estava repassant el fòrum i he vist aquest fil del 6 de novembre del 2008 :eyes

Curiós els comentaris que veu fer alguns en el seu temps. :b9[/quote]
Randy ets un entremaliat,hi han respostes que son de ORDAGO (que dirien alguns) es veu clarament que es referien al diseny i no a la posible substitucio de la Pan,James no les tinguis en conte que segur que ja no ho pensen (no es voler ficar embolics dir aixo ,eh??? :evil: :evil: ) :b9 :b9 :b9 :b9

Curiós els comentaris que veu fer alguns en el seu temps. :b9[/quote]
Randy ets un entremaliat,hi han respostes que son de ORDAGO (que dirien alguns) es veu clarament que es referien al diseny i no a la posible substitucio de la Pan,James no les tinguis en conte que segur que ja no ho pensen (no es voler ficar embolics dir aixo ,eh??? :evil: :evil: ) :b9 :b9 :b9 :b9
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 17, 2010 4:11 pm, en total s’ha editat 2 vegades.