1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: 1-2-...-13-14 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: Sagal » dt. set. 07, 2010 1:22 pm

Osti doncs aquest ocell del faro de davant, et pica a la pantalla del casc i tela
ImatgeImatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. set. 07, 2010 2:41 pm

[quote user="Sagal" post="135304"]Osti doncs aquest ocell del faro de davant, et pica a la pantalla del casc i tela[/quote]

Aixó va ésser culpa d´en Pasqual.. a la Patagonia mata llebres, a l´empordà mata ocellets.... si anés a..... Namibia .... potser un lleó ???!!!! :b9 :b9 :b9 :b9

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. set. 07, 2010 2:45 pm

[quote user="Mareta" post="135321"][quote user="Sagal" post="135304"]Osti doncs aquest ocell del faro de davant, et pica a la pantalla del casc i tela[/quote]

Aixó va ésser culpa d´en Pasqual.. a la Patagonia mata llebres, a l´empordà mata ocellets.... si anés a..... Namibia .... potser un lleó ???!!!! :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Així haurà de canviar el nick li haurem de posar "assassí" :D :D :D
ImatgeImatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dt. set. 07, 2010 2:50 pm

[quote user="Sagal" post="135324"][quote user="Mareta" post="135321"][quote user="Sagal" post="135304"]Osti doncs aquest ocell del faro de davant, et pica a la pantalla del casc i tela[/quote]

Aixó va ésser culpa d´en Pasqual.. a la Patagonia mata llebres, a l´empordà mata ocellets.... si anés a..... Namibia .... potser un lleó ???!!!! :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Així haurà de canviar el nick li haurem de posar "assassí" :D :D :D[/quote]
Imatge

:b9 :b9 :b9 :b9
Gas a la burra!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. set. 07, 2010 4:22 pm

[quote user="Sagal" post="135324"][quote user="Mareta" post="135321"][quote user="Sagal" post="135304"]Osti doncs aquest ocell del faro de davant, et pica a la pantalla del casc i tela[/quote]

Així haurà de canviar el nick li haurem de posar "assassí" :D :D :D[/quote]

Ja porte 2 nicks....... Si ara ja és com és ... amb unaltre canvi de nick....... més val que no ho provem .................

Eva
Presentats

La GW

Entrada Autor: Eva » dc. set. 08, 2010 2:41 pm

Sempre habia pensat que la GW era una moto per gent gran. El día que la vaig anar a recollir , malgrat el majordom no va venir, m´en vag ensortir prou bé.

20 minuts. 20 minuts son els que fan falta per adonart-en que es una moto molt fácil de portar,
20 segons. 20 segons son els que fan falta a un nen , nebot , amic o amiga per dir-te que et caviis la moto per la GW

No es fácil resumir les impressions sobre la GW en dues ratlles, per lo tant ho faré tranquil.lament i en diferents apartats.

Imatge

La primera impressió:
Àngela María …..QUIN LLAM DE MOTO ¡!!!! No em veig capaç…..

La moto en parat.
Dins el garatge ocupa l’amplada d’un utilitari. Amb un pes superior als 400 kg. En Jordi ja em va advertir que ni em plantegés posar el cavallet central.
Resumint…. De quina mena de material deu estar fet el cavallet lateral ¿??????? D’aparença senzilla , però aguanta el pes de la moto ….
Una característica important es lo baixa que es veu la moto. Amb la meva alçada 1,73, arribo ben assentada perfectament al terra .
Malgrat la moto pesi molt, la primera sensació dalt la moto ES DE SEGURETAT.

La segona sensació bàsica és LA COMODITAT. L’amplada i el gruix del seient son impactants. El meu coxis ( l’ós de la cua) mai abans havia estat tant còmode.
Les cames queden perfectament dins la moto. Vas perfectament segur. Fins i tot en Jordi em va explicar que porta uns estreps de seguretat i que en cas de caiguda protegeixen molt i molt.

Una vegada assentada dalt la moto un altre sensació és lo cranada que és la moto. A la part frontal hi portes airbag i un milió de botonets i una pantalla GPS incorporada que et diu de tot, inclús els ingredients per fer una truita de patates. Al veure tants i tants botons penses.... no tocaré res per no pi fiar-la.
Vaig anar a buscar la moto amb la Mar i fins a casa varem portar la moto amb la música A TOPE, en lloc de la GW semblava una moto-discoteca .

Imatge

Ja he comentat abans que abans d’arribar a casa la Mar ja em va demanar que me la comprés.
Bueno.... continuem.... el més important.... saber engegar la moto .......
Senyal en el cock pit de que la moto està en N ( neutral) checking i posem la moto en marxa.
SORPRESA..... malgrat l´Stelman em va dir que és motor bòxer...... NO ES SENT RES......, no es decanta ni mínimament cap a la dreta com la meva..... Uffff anem bé.

El seient de l’acompanyant és de luxe, com diuen TOTS els nens que vaig pujar : MILLOR QUE EL SOFÀ DE CASA. No només si assenten , sinó que tenen un espai brutal, reposa braços de luxe i la música que es sent perfecte... amb aquests ingredients...... els acompanyants..... NO EXISTEIXEN ( bona feina ).

Ara ens queda arrencar:
Som-hi , posar les marxes no fa soroll . Amb la bmw estic acostumada al clock –clock i trobar-te amb un canvi que no és sorollós em sorprèn. Les marxes entren molt fàcilment.

En un principi no vaig apurar gens les marxes i ... NOMÉS TÉ 5 MARXES . A la que arribes a la cinquena en el taulell et surt una senyal perquè no continuïs canviant.

La sensació en marxa i amb la quantitat de tablier i protecció davanter és de seguretat.
La pantalla no puja i baixa automàticament com la RT i això de veritat crec que és un fallo. Tanta moto i si vols apujar la pantalla t’has de parar i manualment aixecar-la. Amb la pantalla normal el rebuf del vent NO EM VA AGRADAR . En un principi vaig pensar.... això é per que portes a la Mar... doncs no , fins i tot sola , el rebuf fa que tingui una pressió posterior al casc que em fa inclinar, sinó aguanto la resistència el cap en davant.
Malgrat la mole de moto , els adelantament son de lo més ràpids i còmodes. Inclinar la moto..... MOLT I MOLT DIVERTIT.

De fet diumenge, quant en Pasqual i en Miquel varen proposar esmorzar a Tapis jo vaig mig tremolar. No tenia pas ni la més mínima intenció de fer corbes amb aquesta moto. Em feia por. Doncs per primera vegada vaig arribar a Tapis i vaig dir.... JA HI SOM ?????!!!!. Per les corbes em va encantar. Es fàcil de girar , l’únic que molt del pes està al davant i t’has d’ajudar amb la posició del cos. Per entendre’ns amb la Gs amb un “cop de cul” acabes de girar bé una corba “rara” amb la GW fas treballar molt més de cintura a munt. La posició tant a l’entrada a corba com a la sortida és còmode i mai tens la sensació ( al ésser tant baixa) que la moto sen va.

Amb corbes vaig disfrutar molt i molt i ... això que jo no en sé gaire d’anar en moto. Una persona que en sàpiga li pot treure molt i molt de suc a questa moto.

Fàcil d’estacionar i.... no me’n vull oblidar.... TE MARXA ATRÁS .... QUE DIVERTIT. A mà dreta té un botó que amb la marxa N l´apretes i la moto quant li apretes la palanca d’engegar ( crec que es diu demarrer), va enrere molt poc a poc. Tinc molt més fàcil de treure la GW del garatge que la GS.
Ja sé que ho he dit abans, però.... hi ha molt i molts de botons i botonets i el principi penses..... no toco res per si l’espatllo, quin disgust !!!! Poc a poc i amb caràcter tímid comences a tocar-ne els de mà dreta, els de mà esquerra, ... total al final ho remenes TOT.

Els nens al veure tot aquell parament butónic diuen .... sembla un avió, però després queden tant estornillats entre la música i la supermegaposició al darrera que sen obliden de tot, com a molt i per provar, engegar el que ells anomenen “ l´escalfaculs”... i al estiu i amb el escalfaculs engegat.... quina calor!!!!!!!

Moto ideal per fer grans viatges, encara que hi hagin corbes... cap problema.
Una cosa que no em vull oblidar : La capacitat de les maletes.... Hi quep el canari, el hàmster i l’àvia.

Resumint :

M’ha encantat , no només a mi, sinó també a la Mar (11 anys), Aleix (14 anys),....... fins i tot a la meva mare amb 70 anys.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 08, 2010 6:23 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

cumpanye
Presentats
Entrades: 66
Membre des de: dj. nov. 19, 2009 11:44 am
Ubicació: Esplugues de Llobregat

Entrada Autor: cumpanye » dc. set. 08, 2010 7:59 pm

Eva, en primer lloc, donar-te les gracies per compartir les proves de les motos.
Dir-te que he gaudit molt amb els teus comentaris i sobretot amb la manera que tens d´expressar-te, la forma en que expliques les teves experiències amb les motos i el to "gens" tècnic que fas servir m´han agradat molt.
Molt millor que algunes proves que fan a les revistes especialitzades.
Felicitats.

Peró inevitablement t´haig de fer una pregunta. Quan et canvies la GS per la GW????

Salutacions.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. set. 08, 2010 8:46 pm

[quote user="cumpanye" post="135553"] Eva, en primer lloc, donar-te les gracies per compartir les proves de les motos.
Dir-te que he gaudit molt amb els teus comentaris i sobretot amb la manera que tens d´expressar-te, la forma en que expliques les teves experiències amb les motos i el to "gens" tècnic que fas servir m´han agradat molt.
Molt millor que algunes proves que fan a les revistes especialitzades.
Felicitats.

Peró inevitablement t´haig de fer una pregunta. Quan et canvies la GS per la GW????

Salutacions.
[/quote]

Hola Josep Maria :

Sincerament, si per mi fos, avui ja no hagués tornat la moto :roll: :roll: .

Degut a diferents tipus de viatges que estem preparant, m´interesa mantenir la gs durant un any més per questió d´entrenaments.

D´aqui a pocs dies marxem a Marroc i la gs és ideal per el terreny que volem trepitxar.

També m´han comentat que surten al mercat properament moltes motos noves .

A més .... ara que estem de proves ...... hem de provar la nova Pan (quant sorti) i també em faria il.lussió provar una LT.

Avui per avui, la millor la GW ( millor, molt millor que la Rt).

Moltes gracies per llegir els meus comentaris "gens técnics" ;) :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 08, 2010 8:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. set. 08, 2010 9:12 pm

RESUM DEDUÏT: QUE T'AGRADA PERQUÈ POTS ESCOLTAR MUSICA A TOTA PASTILLA

Ja mateix et direm Mareta l'escandalosa. :mrgreen:

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

P.D: Ja et vaig dir quan et deixéssin la RT que la demanéssim amb radio-cd-mp3. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. set. 08, 2010 9:42 pm

[quote user="Randy-650" post="135569"]RESUM DEDUÏT: QUE T'AGRADA PERQUÈ POTS ESCOLTAR MUSICA A TOTA PASTILLA

Ja mateix et direm Mareta l'escandalosa. :mrgreen:

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

P.D: Ja et vaig dir quan et deixéssin la RT que la demanéssim amb radio-cd-mp3. ;)[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9

No habia atravessat mai Verges escoltant el Waka-Waka i amb un adolescent de copilot.... la prefesso de Verges al nostre costat.....un joc de nens :roll: :roll: :roll: :roll: :oops: :oops: :oops:

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. set. 13, 2010 12:43 am

+1 Vstrom 1000.

Eva
Presentats

La V-Strom 1000

Entrada Autor: Eva » dl. set. 13, 2010 9:20 pm

[IMG=http://img689.imageshack.us/img689/9775/dscf6059y.jpg][/IMG]

La V-strom d´en Joan (Vman):

Sempre m'ha agradat l'elegància de la V-strom.
Per exemple la gs és molt matussera, es veu grossa, ampla...en fi .... tal i com l´anomenan.... un tractor bavarés.

Dalt el Port de la Bonaigua vaig demanar a n´en V-man si em deixava provar la seva moto.

Com sempre varem fer canvis.

En Joan amb la gs i jo amb la V-strom.

D´entrada en Joan em va advertir : Eva, la moto no té la frenada ni la suspensió de la gs :???: :???: . Cap problema. M´adapto i ja està.

D´entrada pujar a la moto és més còmode que la gs. El seient més estret i el coxis va més còmode. No sé si ell seient era de serie, però era francament còmode.

Els peus ben apoyats al terra ( és més baixa que la gs) i .... sorpresa.... al veure el tablier.... em va semblar que estava davant el cockpit d´una avioneta de combat.

Angela María, Joan.... hi portes de tot !!!!! només falta l´atrill per portar el Llibre de cuina ;)

Després de donar un cop d´ull i pensar en el que em tenia que fixar per provar-la uns minuts... va venir en Joan i em va dir, Eva tens que embragar per engegar. Sort que em va advertir, sinó m´hagués passat un munt de rato mirant com posar en marxa la moto.

El que sí em va fer gracia va ésser en Joan. Acostumat a engegar la seva..... no podia posar en marxa la Gs, fins que li varem explicar que hi ha un botonet que s´apreta i ja està.

Continuem..... la primera impressió és la lleugeresa de la moto, toques bé a terra.... aixó ja és molta tranquil.litat.
Em vaig fixar en el tablier que la pantalla em recorda une mica al tablier de "mini".
Acostumada a la parca singularitat alemanya, un tablier amb encant és tot un detall.

Em va anar molt bé un indicador que es va posar per veure la marxa que va.

Això és important.

Una vegada en marxa.... es nota molt que no es tracta d´un tractor bavarés....... es més suau.

El manillar és menys ampla que el de la gs i fas les maniobres més lleuger. Desseguida tens la moto girada.

En marxa, es nota molt lo ratonera que és. No m'estranya que facin els colls de muntanya de tres en tres i si cal cap per a vall.

Desseguida li agafes l´habilitat per girar les corbes , reduir les marxes i estirar-la en cas de necessitat..
Joan, tens raó de frenar.... no frena. No crec ni que tingui el freno compensat com les gs.

Ah !!! les marxes fan molt poc soroll. Son molt llargues. En 4º tranquilament a 100 km/k.

Ha d'esser una moto ideal per disfrutar dels colls de muntanya, de les corbes sense fí .....
Una moto per divertir-se de debó.

Amb les rodes adequades, fins i tot , per l'alçada i pes de la moto.... podria fer pistes fàcils.......

No crec que sigui una moto per fer molta autopista i tirades molt llargues.

En definitiva, malgrat el curt temps de prova... em va divertir.

Joan , moltes gracies :kiss

[IMG=http://img22.imageshack.us/img22/6209/dscf6101b.jpg][/IMG]
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 14, 2010 8:35 pm, en total s’ha editat 8 vegades.

Eva
Presentats

VFR Automatique Secuencial

Entrada Autor: Eva » dj. set. 16, 2010 11:08 pm

D´aqui a pocs dies marxem a Marroc ( ja sabeu... el 4 art continent ;) ).

En principi la idea va sortir de la Cristina_tgna i una servidora :???: :???: :???:

Total que dues pubilles cap a Marroc ( ja obrirem el correspnent fil).

La idea inicial era anar les dues, però sembla ésser que en LLorenç de Figueres ens acompanyarà.
La seva moto VFR sequencial.
Tinc tres fotos que demà penjaré.

Al Marroc la provaré i ja penjaré un parell de fotos +.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 17, 2010 12:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Suzuki Bandit

Entrada Autor: Eva » dg. set. 19, 2010 11:09 pm

La Bandit.- Suzuki.

Avui hem fet de manera improvisada una sortida molt curta però intensa. Entre altres indrets hem anat a fer les corbes de Sant Feliu de Guixols a Tossa.
Hem fet una sola parada al començar les corbes per fer 3 fotos mal contades. Al reanudar la marxa i de manera totalment inesperada hem intercanviat la moto amb en Tommy.
He pujat i he pensat.... menos mal és petita i arribo bé al terra... anem bé.
Posar-la en marxa, com sempre, hem de agafar l´embrague.... ara ja començo a saber-ne une mica més.
Al posar-la en marxa m´ha encantat la fressa de molinet de cafè... I que sona bé aquesta moto. Defuig de la tendència de tractor bavarés.
Moto en marxa i.... estem a punt.

Ondia !!!!!!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes
No tinc crenat al davant !!!!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes Serà un extra !!!!!!!. :???: :???: :???: La moto s'acaba allà mateix....... :shock: :shock: :shock:
El crenat frontal em dona seguretat, aqui...... n o tinc res al davant cap pantalla que em pari l´aire.... res de res.
Conscienciada que serien pocs kms.... som-hi :| :| :| .

Segona sorpresa. Aquesta moto NO GIRA :eyes :eyes :eyes .
M´he armat de valor :tremolant :tremolant :tremolant i ... he decidit continuar.....La primera corba l´he feta al mig del carril contrari.... anem malament :crys :crys . La roda del davant m´ha costat molt de dominar. Tenia que fer molta força per girar la moto i ajudar-me amb el cos.

Ni de bon tros he corregut. Com a molt he arrivat a 60 km/h :twisted: :twisted: .
No sé la roda que porta aquesta moto però...... amb une mica, molt poca sorra s´en anava, tenia que anar molt i molt al tanto.
Total un recorregut que es pot fet en pocs minuts he tardat molt i més.... :eyes :eyes :eyes :eyes

I val a dir que sempre que veia en Tomás amb la Bandit pensava... mira que va llatí. Suposo que una moto quant la tens per mà és una passada.

Jo avui he treballat de valent per fer pocs km. He intentar ajudar-me amb el cos, fer el contramanillar..... m´en recordaré durant temps d´aquesta moto.

Ara m´en adono que la Gs és molt fácil de portar. A partir d´ara l´anomenaré la moto KIT, com el cotxe fantástico, bueno... però en plan moto.
La gs només amb el pensament li fas fer el que vols, girar a mà dreta... cap problema.... moto Kitt ... cap a la dreta...... esquerra el mateix......
Per aixó hi ha tantes gs.... perquè son fácils de portar i si els moturistes les provessin, encara n´hi haurien més a les carreteres.

Per qui no sápiga que és el cotxe fantástico.... Kitt... deixo video :

[youtube]9qA3tll5Bmg[/youtube]

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Suzuki Bandit

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 20, 2010 12:11 am

[quote user="Mareta" post="137936"]

Jo avui he treballat de valent per fer pocs km. He intentar ajudar-me amb el cos, fer el contramanillar..... m´en recordaré durant temps d´aquesta moto.

[/quote]

Carai, que ràpid t'has donat compte que les Bandit són moooooooooolt dificils de portar. :lol: De totes les motos que he tingut jo, és la més dificil, i de llarg. :crys
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: 1-2-...-15-16 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: Gearbox » dl. set. 20, 2010 8:29 am

Res, Eva... t'as de passar a les RT !!! ;)

Felicitats pel banc de proves que estas fent. Tal com tú dius, potser no serà exhaustiu, però son les teves sensacions.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Eva
Presentats

Re: Suzuki Bandit

Entrada Autor: Eva » dl. set. 20, 2010 9:31 am

[quote user="Randy-650" post="137943"][quote user="Mareta" post="137936"]

[/quote]

Carai, que ràpid t'has donat compte que les Bandit són moooooooooolt dificils de portar. :lol: De totes les motos que he tingut jo, és la més dificil, i de llarg. :crys[/quote]

Es molt dificil ....., perp segur que quant la tens per la mà, hi has de disfrutar molt ;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. set. 20, 2010 9:33 am

[quote user="Gearbox" post="137954"]Res, Eva... t'as de passar a les RT !!! ;)

Felicitats pel banc de proves que estas fent. Tal com tú dius, potser no serà exhaustiu, però son les teves sensacions.[/quote]

Josep, La Rt..... mira... ja no ho tinc pas clar.

De moment la que més m´agrada per el meu tipus de conducció i sortida, és la GW (alias sofá amb rodes ;) )

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dl. set. 20, 2010 12:15 pm

Doncs ahir vaig parlar amb en Sagal i em va assegurar que amb la GW es pot anar fins i tot més ràpid que amb la RT.
Faries goig amb una GW... ara, no la pots tirar a terra com una GS, eh !!! :mrgreen: :mrgreen: ;)
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. set. 21, 2010 7:28 am

[quote user="Gearbox" post="137970"]Doncs ahir vaig parlar amb en Sagal i em va assegurar que amb la GW es pot anar fins i tot més ràpid que amb la RT.
Faries goig amb una GW... ara, no la pots tirar a terra com una GS, eh !!! :mrgreen: :mrgreen: ;)[/quote]

En un principi, Josep, vaig provar la RT perque realment em vaig plantejar un canvi de moto.

Però finalment crec que guardaré la gs un temps més.....

No tinc clar, després de la gs una Rt, crec que si milloressin a la GW la pantalla e hi possesin un caballet central automátic, la GW seria la meva moto ideal.

Serà questió d´esperar novetats
;)

Respon

Torna a “General”