Penitentes VI

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Penitentes VI

Entrada Autor: Perebi » dj. feb. 24, 2011 10:40 pm

[quote user="STELVIO 00" post="159455"][quote user="Steelman" post="159342"]bé, aviat anunciarem algo semblant ....pero des de casa nostra, des de Mototurisme ;)[/quote]

Béeeeeeeee!!!!!!!!

Peter,que no,que aixó no es per tú :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

No em piquis colega ;) . Per a tu es com fer un aperitiu.

VMan
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: VMan » dg. feb. 27, 2011 6:24 pm

[quote user="Steelman" post="159342"]bé, aviat anunciarem algo semblant ....pero des de casa nostra, des de Mototurisme ;)[/quote]
Aquestes m'agraden a mi :mrgreen: :mrgreen:

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. març 25, 2011 7:43 pm

[quote user="Randy-650" post="159265"]L'any passat hi va anar en Ramon.
Aquest any no sé si algú hi anirà, ja ho aniran dient. :ban[/quote]

Aquest any, si no hi ha cap problema d'última hora, hi torno a anar :mrgreen:

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dv. març 25, 2011 9:38 pm

amb tants km's i tal, caldrá un fisic increible :D
i red bull?
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dt. març 29, 2011 11:16 pm

I cobertes noves al tornar :eyes

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. març 30, 2011 8:16 am

[quote user="VMan" post="159691"][quote user="Steelman" post="159342"]bé, aviat anunciarem algo semblant ....pero des de casa nostra, des de Mototurisme ;)[/quote]
Aquestes m'agraden a mi :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

I a mi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dc. març 30, 2011 9:08 am

[quote user="Koper" post="163386"]amb tants km's i tal, caldrá un fisic increible :D
i red bull?[/quote]

No creguis, de fet només m'has de mirar a mi :b9 :b9 :b9 :b9

En quant a estimulants, res de res, benzina i prou ;)

nargoni
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 11:29 am

Entrada Autor: nargoni » dc. març 30, 2011 5:59 pm

[quote user="Ramon" post="163372"][quote user="Randy-650" post="159265"]L'any passat hi va anar en Ramon.

Aquest any, si no hi ha cap problema d'última hora, hi torno a anar :mrgreen:[/quote]

Nosaltres també hi som... de nou!

Apa, anem escalfant motors! :razz:
nargoni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 30, 2011 6:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dc. març 30, 2011 7:33 pm

Jo hi vaig estar fa un parell d'anys.

En aquella edició no ho hi va faltar de res, va ser una ruta molt complerta, m'ho vaig passar pipa.

Vaig sortir sobre las 7,30 hores de matí i vaig acabar el tomb a les 20.h. Sense entretenirme en res, el meu ritmet es mes habiat rapid, i tot i asixí vaig estar dotze hores.Nomes vaig parar per dinar i a mitja tarde a fer una cerveseta ja que el lloc on sellaven la cartulina era un bar, je,je,je...

Si t'ho prens una mica seriossament es divertit, si vas parant o vas en un grup molt nombrós es pot fer etern.

Jo ho vaig fer en solitari, potser l'any que bé miro te torna'm a apuntar, encara que si a Mototurisme feu alguna cosa segur que m'apunto.
Rodar en moto es lo meu

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dc. març 30, 2011 9:15 pm

[quote user="nargoni" post="163960"][quote user="Ramon" post="163372"][quote user="Randy-650" post="159265"]L'any passat hi va anar en Ramon.

Aquest any, si no hi ha cap problema d'última hora, hi torno a anar :mrgreen:[/quote]

Nosaltres també hi som... de nou!

Apa, anem escalfant motors! :razz:[/quote]

Eps Nargoní !
Això ja s'acosta, ja quedarem per anar plegats cap allà amb en Mike ;)
A veure si aquesta vegada fa més bon temps, encara recordo com ens vam haver d'aixoplugar en aquella benzinera de Saragossa :shock:

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dc. març 30, 2011 9:18 pm

De la ruta no es donen gaires pistes, de moment ja sabem que seran 730 kms :eyes
Fa alguns dies que es va fer una prèvia i això és el que en diuen al fòrum:

Ciertamente, el 5 de marzo estuvimos por allí arriba y pudimos completar 450 de los 730 km de la ruta de este año, aunque contando el regreso hicimos 620 km. Hubo un paquetón de nieve por el lado francés pero las carreteras extraordinarias y un sol de justicia.

Al final tuvimos que "escapar" de francia antes de tiempo para evitar la caída de la noche y las previsibles heladas.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dc. març 30, 2011 11:28 pm

em preguto a quin ritme es va,o cadascu va com vol ? ha de ser maco de fer ;)
Imatge

nargoni
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 11:29 am

Entrada Autor: nargoni » dj. març 31, 2011 8:10 am

Ep Ramón!

Si, avui per exemple ja he fet els "entrenament" tot venint a la feina. Coi de primavera... Surto de casa i seré, i nomes 10km després la plovia, i m'he enrecordat de l'any passat amb la pluja permanent i el final sobtat després de dinar per culpa del pneumàtic (la culpa era meva per no haver mirat la pressió abans de sortir de casa). Em va fotre molt no poder acabar-la. Em vaig revenjar al setembre amb l'edició per veterans on varem fer via i ens vam plantar a Saragossa amb més d'una hora de marge respecte a la resta...

Kpeps a la ruta tot deu va al seu ritme, n'hi ha que corren molt i paren molt, i n'hi ha que van fent via sense massa aturades. Al sortir de Saragossa hi ha molta moto, però poc després la cosa ja es va espaiant i a partir del primer port de muntanya ja sembla que vagis sol. De tant en tant avances algun grup de motos o al reves, t'avancen a tu. Has d'anar passat pels diferents controls i segellant un cartronet, però sempre hi han incidències, com ara arribar tu abans que la organització, o que també et pots perdre... L'any passat en arribar a un control ens vam trobar un altre control (antiterrorista) que estava registrant el cotxe de la organització...
Si fas la ruta a un ritme lleuger i pares poc, es pot fer en menys de 12 hores dinar inclòs. Però si fas com molts, a cada port fan 30 fotos i a cada bar fan un quinto, arribes a Saragossa als postres del sopar.
nargoni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 31, 2011 8:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Mike
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 1:50 pm

Entrada Autor: Mike » dc. abr. 06, 2011 6:17 pm

Eii!!!
Amb el Ramon ja ens hem possat d´acord en quedar a Manresa, em sembla que li bé de pas :mrgreen: .
Ja es va apropant.....em sembla que em vaig al gim a fer quatre abdominal, dorsals i no se quantes coses més...... :sheep

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dc. abr. 06, 2011 9:57 pm

[quote user="Mike" post="164597"]Eii!!!
Amb el Ramon ja ens hem possat d´acord en quedar a Manresa, em sembla que li bé de pas :mrgreen: .
Ja es va apropant.....em sembla que em vaig al gim a fer quatre abdominal, dorsals i no se quantes coses més...... :sheep[/quote]

Exacte Mike, i quan passem per LLeida se'ns enganxarà el Nargoní.

En quant a això del gim i tota la pesca, no cal home, agafa la moto uns quants dies i vés a fer revolts ... segur que és més divertit que tancar-te en un gimnàs ;)

Mike
Presentats

Entrada Autor: Mike » dj. abr. 07, 2011 12:47 pm

En setmana Santa anem amb moto a Rocamadur en frança, espero vindre una mica en forma. Fa dos anys vem estar a prop amb els del club VSTROM, vem anar a Sarlat, wapissim i recomanable 100%, a més vem parar a un camping exclusiu de motos, no entra cap cotxe. Ens va agradar tant el lloc que aquest any tormem per aquella zona del dordogne.
Osigui que una setmana abans hi hauré fet uns quants km, a veure si m´aguanta la moto perque tint la campana del embrague fent el tonto.

Salut

Mike
Presentats

Entrada Autor: Mike » dt. abr. 26, 2011 5:38 pm

Doncs mira que malament !!!!! :enfaduu :enfaduu Per motius que no venen al cas hauré de caure de la llista.
Tinc un Dorsal buit, pel que ho vulgui fer servir. Si algú està interesat que m´ho faci saber avui o demà com a màxim, també tinc reserva d´hotel molt bé de preu que l´hauria de cancelar demà.
Ramon tens un privat!!!!

Josep
Presentats
Entrades: 203
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
Ubicació: ...al costat de Girona.
Contacta:

Entrada Autor: Josep » dt. abr. 26, 2011 6:48 pm

...yeeep, Ramon, si sortiu el Divendres cap a Saragossa jo també hi vaig a la XIª Nacional del Touring que fem alla mateix. Sortiré de Girona al matí per arribar a dinar a Cesar Augusta i si em dius la vostra hora de sortida la faré coincidir per anar plegats.
Imatge

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dt. abr. 26, 2011 8:28 pm

[quote user="Mike" post="167064"]Doncs mira que malament !!!!! :enfaduu :enfaduu Per motius que no venen al cas hauré de caure de la llista.
Tinc un Dorsal buit, pel que ho vulgui fer servir. Si algú està interesat que m´ho faci saber avui o demà com a màxim, també tinc reserva d´hotel molt bé de preu que l´hauria de cancelar demà.
Ramon tens un privat!!!![/quote]

Ostres Mike, sap greu, a veure si l'any vinent hi pots venir.
Salut !

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dt. abr. 26, 2011 8:31 pm

[quote user="Josep" post="167072"]...yeeep, Ramon, si sortiu el Divendres cap a Saragossa jo també hi vaig a la XIª Nacional del Touring que fem alla mateix. Sortiré de Girona al matí per arribar a dinar a Cesar Augusta i si em dius la vostra hora de sortida la faré coincidir per anar plegats.[/quote]

Josep, jo no puc sortir de Vic fins després de dinar, tinc feina fins a les 2 i no la puc aplaçar.

Que vagi bé la ruta i la trobada !

Respon

Torna a “General”