Motorista De Parets A 249 Quilòmetres

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: Motorista De Parets A 249 Quilòmetres

Entrada Autor: Leclerk » dg. abr. 17, 2011 8:17 pm

Bones,

una cosa és ser mes papista que el papa i una altra criticar una velocitat de 250 km/h encara que les condicions siguin les idònies (de nit mai es una situacio ideal).

Ni que sigui de nit, ni que estigues sol, és excesiu. I jo reconec que tampoc soc una monja i he anat ràpid (to i que ara, amb la pressio dels radars vaig tant acollonit...).

Criticar radars recaptadors es una cosa (jo el primer) i sobretot els que son a llocs on els limits de velocitat són ridículs (zones amb senyals de limit 50 quan a 70 o 80 es pot circular sense posar en perill a ningú).

Pero 250 km/h son velocitats per agafar en un circuit i no per una autopista.

Salut.

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dg. abr. 17, 2011 8:49 pm

deu n'hi do la que li caurá a sobre a aquest noi "que li agrada anar al limit" :P
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dg. abr. 17, 2011 10:16 pm

jo per aqui hi passo sovint a 240k/h, llastima que no em podem afusellar que si no, :twisted:
Imatge

SALUT I KILOMETRES

La motos
Presentats
Entrades: 29
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 7:53 am
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: La motos » dg. abr. 17, 2011 11:23 pm

Noooooo, el fi de les RR, noo, jeje.
Escolteu, crec que la coneguda dita de "el que estigui lliure de culpa, que tiri la primera pedra" es molt adequada per tot i tots. Gaire be segur, que tots hem fet o farèm alguna infracció o acció que vista desde "fora" semblarà horrible, i que ho poguem explicar com una anecdota boja, que ens faci adonar-nos del perill que tenia, o el que podia haber passat. No estic d'acord amb anar a 250... ni en adelantar en continues...ni en tantes altres coses. ni sobretot en possar en perill la vida de ningú..peró no seré jo qui "tiri" cap pedra....

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. abr. 18, 2011 12:17 am

Sense valorar el tema de la velocitat..,
S'esta posant de moda aixó de superar els 200km/h
http://www.reusdigital.cat/index.php?co ... s_id=18624
Ex ...moltes coses

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. abr. 18, 2011 2:14 am

Bones, sense voler entrar en polèmiques crec que et tema es clar, a 250 es anar molt ràpid, això no crec que ho dicuteixi ningú, que les lleis (ens agradin o no) son les que tenim, també es obvi. Per tant la justícia farà (tard) la seva feina. Crec que la qüestió es si s'ha de prejutjar al conductor aquest de la forma que s'està fent. Els mitjans de comunicació estàn treient a la llum casos d'aquests cada dia, crec que algú els hi facilita les fotos, dades... per crear precisament això. Polemica i prejudicis.

No seré jo que defensi aquest conductor, em sembla que s'ha passat tres pobles, però tampoc seré qui estiri la corda per linxar-lo, com ja han dit anteriorment tothom ha fet alguna bestiessa, i segur que tots en teniu alguna en ment. Penseu que passaria si fossiu vosaltres o jo els que sortissim al diari. :oops:

Jo soc dels que conduint tiro la pedra i amago la mà, intento anar el més ràpid possible tenint en compte tres coses: la meva pròpia seguretat, la dels altres i evidentment cuidant la cartera. El de la foto, desconec en els dos primers factors quin encert tenia, però el tercer s'el va deixar a casa segur.

Salut

EDITO: Encara que les RR no son Sant de la meva devoció, no crec que sigui el fi. No se com anava alló de l'índi i la fletxa... però hi ha moltes motos que poden arribar a velocitats de vertígen sense ser RR.
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 18, 2011 2:19 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Respon

Torna a “General”