M´el varen presentar com un treballador d´Honda :roll: :roll: i ens va donar acreditacions per entrar al circuit.
Curset De Conducció.- Honda Institut De Seguretat
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Curset De Conducció.- Curs Complert
Frank, aquest noi????

M´el varen presentar com un treballador d´Honda :roll: :roll: i ens va donar acreditacions per entrar al circuit.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 03, 2011 7:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Si, Eva, aquest era el cap de pistes de Honda Instituto de Seguridad.
I el director del curs, era en Pol Bofill.
I el director del curs, era en Pol Bofill.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 03, 2011 10:54 am, en total s’ha editat 5 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Aquest home no es l'albert cabero?

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Randy-650" post="167773"][quote user="Mareta" post="167770"]Randy.... que raro que no t´hagis fixat que a les fotos van amb esportives :eyes :eyes :eyes
I el casc que sembla de .... :tremolant :tremolant
[/quote]
Si que m'hi he fixat.....i amb samarreta i amb colzeres.
Apa que el 'Curso de Seguridad Honda' , quin exemple donen.... :shock:[/quote]
Samarreta, texans, bambes i casc de fireta. :eyes :eyes :eyes
Deus aprendre tant que segur que ja no caus i no et calen proteccions. :roll: :roll: :roll:
I el casc que sembla de .... :tremolant :tremolant
[/quote]
Si que m'hi he fixat.....i amb samarreta i amb colzeres.
Apa que el 'Curso de Seguridad Honda' , quin exemple donen.... :shock:[/quote]
Samarreta, texans, bambes i casc de fireta. :eyes :eyes :eyes
Deus aprendre tant que segur que ja no caus i no et calen proteccions. :roll: :roll: :roll:
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Eva si realmente quieres hacer un Curso de Conduccion el mejor en estos momentos es el de CSSE lo malo que tiene que los precios no son populares.
Creo que algun conocido tuyo asistion no se si a hacer el curso o a mirar este fin de semana en Calafat
Enllaç
Creo que algun conocido tuyo asistion no se si a hacer el curso o a mirar este fin de semana en Calafat
Enllaç
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Com va anar?
Pliqueu, pliqueu. :D
Pliqueu, pliqueu. :D

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="168550"]Com va anar?
Pliqueu, pliqueu. :D[/quote]
Haver vingut, no et fot!!! :mrgreen: :mrgreen: Ho tenies al costat de casa i podia venir qui volgués. Els acompanyants fins i tot van fer la part teòrica i el simulador "by the face".
Va estar molt be però no puc fer-me a l'idea de com deu ser quan arriba l'estiu, sobretot el curs de motocross de desprès de dinar. Allò va ser el mes divertit perquè el "profe" va dir "Mariquita l'últim" va ser l'únic moment que ens van treure la corretja del coll i ens van deixar "a la nostra bola". El problema eren les proteccions. Anàvem disfressats de "Bibendum", el ninot de Michelin. Crec que nomes feia falta per el motocross, on hi havia ,mes risc.
Hi ha, però, un gran problema. Des d'avui em fa una por terrible tenir una moto sense ABS. Miraré un desguas a veure si hi ha alguna Vstrom amb ABS per comprar-lo i posar-me'l. O això o em canvio de moto JA!!!!
Pliqueu, pliqueu. :D[/quote]
Haver vingut, no et fot!!! :mrgreen: :mrgreen: Ho tenies al costat de casa i podia venir qui volgués. Els acompanyants fins i tot van fer la part teòrica i el simulador "by the face".
Va estar molt be però no puc fer-me a l'idea de com deu ser quan arriba l'estiu, sobretot el curs de motocross de desprès de dinar. Allò va ser el mes divertit perquè el "profe" va dir "Mariquita l'últim" va ser l'únic moment que ens van treure la corretja del coll i ens van deixar "a la nostra bola". El problema eren les proteccions. Anàvem disfressats de "Bibendum", el ninot de Michelin. Crec que nomes feia falta per el motocross, on hi havia ,mes risc.
Hi ha, però, un gran problema. Des d'avui em fa una por terrible tenir una moto sense ABS. Miraré un desguas a veure si hi ha alguna Vstrom amb ABS per comprar-lo i posar-me'l. O això o em canvio de moto JA!!!!
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 09, 2011 10:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="Prony" post="168556"][quote user="Randy-650" post="168550"]Com va anar?
Pliqueu, pliqueu. :D[/quote] Hi ha, però, un gran problema. Des d'avui em fa una por terrible tenir una moto sense ABS. Miraré un desguas a veure si hi ha alguna Vstrom amb ABS per comprar-lo i posar-me'l. O això o em canvio de moto JA!!!! [/quote]
No hi crec massa en les bones intencions de les grans corporacions. Tot i que está forçá bé el curset, hi ha un component publicitat de la marca innegable i evident i una altre que es "enverinar" als que fan el curs amb lo del ABS, encara que si al final el fan obligatori.............
Pliqueu, pliqueu. :D[/quote] Hi ha, però, un gran problema. Des d'avui em fa una por terrible tenir una moto sense ABS. Miraré un desguas a veure si hi ha alguna Vstrom amb ABS per comprar-lo i posar-me'l. O això o em canvio de moto JA!!!! [/quote]
No hi crec massa en les bones intencions de les grans corporacions. Tot i que está forçá bé el curset, hi ha un component publicitat de la marca innegable i evident i una altre que es "enverinar" als que fan el curs amb lo del ABS, encara que si al final el fan obligatori.............
- Randy-650
- Presentats
Veient la foto m'inclino a pensar que veu anar al programa Humor Amarillo. :mrgreen:

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="PEREBI" post="168559"]No hi crec massa en les bones intencions de les grans corporacions. Tot i que está forçá bé el curset, hi ha un component publicitat de la marca innegable i evident i una altre que es "enverinar" als que fan el curs amb lo del ABS, encara que si al final el fan obligatori.............[/quote]
Es el mateix que penso jo, l'exercici tenia una doble intencionalitat, "Si no tens ABS, corre al primer concessionari Honda a comprar-te una moto amb ABS." Ara be, això no elimina que tots poguéssim tenir l'oportunitat de veure la facilitat amb la qual es pot "perdre la roda" en qualsevol pas de vianants humit o taca de gasoil en plena corba.
Per mi no cal que m'hagi de comprar una Honda o una BMW però ahir, a tan sols 30 quilòmetres per hora, em vaig adonar que no vull esperar a buscar-lo al desguàs i instal.lar-me'l jo mateix.
Per cert, la motos del curs, Honda CBR 600 F, em va al·lucinar per la finura del motor i la suavitat general. Res a veure amb una VStrom. Es la moto mes dolça que mai he provat.
Jordi "Prony"
Es el mateix que penso jo, l'exercici tenia una doble intencionalitat, "Si no tens ABS, corre al primer concessionari Honda a comprar-te una moto amb ABS." Ara be, això no elimina que tots poguéssim tenir l'oportunitat de veure la facilitat amb la qual es pot "perdre la roda" en qualsevol pas de vianants humit o taca de gasoil en plena corba.
Per mi no cal que m'hagi de comprar una Honda o una BMW però ahir, a tan sols 30 quilòmetres per hora, em vaig adonar que no vull esperar a buscar-lo al desguàs i instal.lar-me'l jo mateix.
Per cert, la motos del curs, Honda CBR 600 F, em va al·lucinar per la finura del motor i la suavitat general. Res a veure amb una VStrom. Es la moto mes dolça que mai he provat.
Jordi "Prony"
- Eva
- Presentats
Així que em recuperi , faré la crónique i penjaré més fotos, però si algú altre dels asistents la vol fer..... cap problema !!!!!
Jo estic .... bueno, millor dit.... no estic....
Fins que pogui.... siau !!!!!!!!!!!!
Jo estic .... bueno, millor dit.... no estic....
Fins que pogui.... siau !!!!!!!!!!!!
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Prony" post="168567"]
Per cert, la motos del curs, Honda CBR 600 F, em va al·lucinar per la finura del motor i la suavitat general. Res a veure amb una VStrom. Es la moto mes dolça que mai he provat.[/quote]
Estic d'acord, opino el mateix; vaig quedar encantat del fàcil que és portar aquesta moto.
Per cert, la motos del curs, Honda CBR 600 F, em va al·lucinar per la finura del motor i la suavitat general. Res a veure amb una VStrom. Es la moto mes dolça que mai he provat.[/quote]
Estic d'acord, opino el mateix; vaig quedar encantat del fàcil que és portar aquesta moto.
[align=center]
[/align]

- Eva
- Presentats
Honda Institut De Seguretat. Santa Perpetua De La Moguda
Diumenge 8 de Maig.
Malgrat el dia es va llevar irresistiblement amenaçant de pluja, l'esperit m´indicava que seria un dia per recordar.
A les 7:30 del matí, el sector gironí varem esmorzar a l´Area de servei Medes...
Per cert , hi havia tanta gana que no m´en vaig enrecordar de fer cap foto a l´esmorzar, malgrat això el bocata de llom amb formatge s´ens va posar al moll de l'os.
Foto de rigor a la sortida i autopista fins a Santa Perpetua

Malgrat el dia es va llevar irresistiblement amenaçant de pluja, l'esperit m´indicava que seria un dia per recordar.
A les 7:30 del matí, el sector gironí varem esmorzar a l´Area de servei Medes...
Per cert , hi havia tanta gana que no m´en vaig enrecordar de fer cap foto a l´esmorzar, malgrat això el bocata de llom amb formatge s´ens va posar al moll de l'os.
Foto de rigor a la sortida i autopista fins a Santa Perpetua

- Eva
- Presentats
Re: Curset De Conducció.-
El gps d´en Vidi ens va portar just a la porta del Honda Institut de Seguretat.

Un indret especialitzat en la formació de motoristes que ofereix cursets per particulars i grups a molts diferents nivells.

El recinte te més de 25.000 m2 i es tot un referent internacional en matèria de formació.

Hi podem trobar:
Pista asfaltada
Àrea de trail
Pista off road
Pista ABS
Edifici principal dedicat a formació on hi trobem ( que nosaltres haguem vist):
.- aula de formació
.- aula de simuladors
.- menjadors
.-laboratori-taller
garatge on hi han les motos al servei del curset
.- banys
.- vestuaris
.- sala audiovisuals
.- recepció
.- sala per cafè i refrescos i petites marranades per omplir la panxa.
Val a dir que ho varem fer servir TOT.
Les nostres motos aparcades just al devant ( epssss tot eran gs......menys una Honda)

Un indret especialitzat en la formació de motoristes que ofereix cursets per particulars i grups a molts diferents nivells.

El recinte te més de 25.000 m2 i es tot un referent internacional en matèria de formació.

Hi podem trobar:
Pista asfaltada
Àrea de trail
Pista off road
Pista ABS
Edifici principal dedicat a formació on hi trobem ( que nosaltres haguem vist):
.- aula de formació
.- aula de simuladors
.- menjadors
.-laboratori-taller
garatge on hi han les motos al servei del curset
.- banys
.- vestuaris
.- sala audiovisuals
.- recepció
.- sala per cafè i refrescos i petites marranades per omplir la panxa.
Val a dir que ho varem fer servir TOT.
Les nostres motos aparcades just al devant ( epssss tot eran gs......menys una Honda)

- Eva
- Presentats
Els integrants del curset :

1.- Prony (Jordi) V-strom :bow :bow
2.- V-Man ( Joan) Bmw (30 aniversari acabada d´estrenar) :bow :bow
3.- Joanstroam ( Joan) Bmw :bow :bow
4.- Toni de Manresa Bmw :bow :bow
5.- Musicstrom ( Joan) :bow :bow
6.- Siset (Narcís) porta Deaville :bow :bow
7.- Vidi (David) Bmw :bow :bow
8.- Digamjordi (Jordi) Bmw :bow :bow
9.- Antonio de Figueres amb Varadero :bow :bow
10.- Mareta ( Eva) Bmw :bow :bow
Epssss els Joan I en Toni varen venir acompanyats de les seves senyores, totes elles encantadores i molt divertides :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

1.- Prony (Jordi) V-strom :bow :bow
2.- V-Man ( Joan) Bmw (30 aniversari acabada d´estrenar) :bow :bow
3.- Joanstroam ( Joan) Bmw :bow :bow
4.- Toni de Manresa Bmw :bow :bow
5.- Musicstrom ( Joan) :bow :bow
6.- Siset (Narcís) porta Deaville :bow :bow
7.- Vidi (David) Bmw :bow :bow
8.- Digamjordi (Jordi) Bmw :bow :bow
9.- Antonio de Figueres amb Varadero :bow :bow
10.- Mareta ( Eva) Bmw :bow :bow
Epssss els Joan I en Toni varen venir acompanyats de les seves senyores, totes elles encantadores i molt divertides :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
- Eva
- Presentats
A l’aula de formació un dels professors, en Pou, ens va recalcar que ens havíem inscrit al nivell l superior i que passaríem per alt molts temes molt i molt bàsics.
Una primera exposició preliminar i desseguida varem entrar en matèria de seguretat

Important: Ens varen recalcar que si teníem ganes d’aprofitar el temps o si anàvem només a passar el rato. TOTS varem afirmar que ens interessava el més dur possible i on poguéssim aprofitar més el temps ( afirmació que m’ha deixat KO durant més de 24 hores )......
Continuem.......
Desprès de les explicacions oportunes ... directes als simuladors, fins i tot les copilots varen gaudir un pilotatge virtual dissenyat per Honda.

Una primera exposició preliminar i desseguida varem entrar en matèria de seguretat

Important: Ens varen recalcar que si teníem ganes d’aprofitar el temps o si anàvem només a passar el rato. TOTS varem afirmar que ens interessava el més dur possible i on poguéssim aprofitar més el temps ( afirmació que m’ha deixat KO durant més de 24 hores )......
Continuem.......
Desprès de les explicacions oportunes ... directes als simuladors, fins i tot les copilots varen gaudir un pilotatge virtual dissenyat per Honda.

- Eva
- Presentats
Café de rigor i ens equipem:
Primera part del curs : pista asfaltada.
Les motos :

I nosaltres escoltant les indicacions d´en Pou .

Alguns es varen tingué que equipar amb tot l’equipament que ens va oferir Honda :

Per el casc, TOTS varem decidir posar-nos el casc que ens varen oferir, cal recalcar que abans ens varem posar una espècie de mascareta de quiròfan al cap , que ens quedava més o menys bé .

La obligada foto de grup

Aquesta m´agrada molt més , amb tots els pilots i copilots del curset:

Primera part del curs : pista asfaltada.
Les motos :

I nosaltres escoltant les indicacions d´en Pou .

Alguns es varen tingué que equipar amb tot l’equipament que ens va oferir Honda :

Per el casc, TOTS varem decidir posar-nos el casc que ens varen oferir, cal recalcar que abans ens varem posar una espècie de mascareta de quiròfan al cap , que ens quedava més o menys bé .

La obligada foto de grup

Aquesta m´agrada molt més , amb tots els pilots i copilots del curset:

- Eva
- Presentats
Una vegada equipats, ens varen distribuir 10 petos 5 de color verd i 5 de color blau.
Peto verd:
Toni
Musicstrom
V-man
Prony
Digamjordi
Peto blau :
Siset
Mareta
Vidi
Joanstrom
Antonio

Primer contacte .-
Volta de reconeixement tots dos grups plegats.
Primer els blaus

Seguits dels verds

Posem-nos drets a la moto :

Ma esquerra al casc ( com si saludessim –jeje-)

Aixequem la cama esquerra.......

Començem a escalfar roda....

I ara les darreres explicacions abans de separar-nos en dos grups i anar per feina....

Tothom ho ha entés tot bé ????????? SIIIIIIIIIIIIII
Heu vingut a aprofitar el temps ?????? SSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
I a partir d´aqui dos grups i a treballar
Peto verd:
Toni
Musicstrom
V-man
Prony
Digamjordi
Peto blau :
Siset
Mareta
Vidi
Joanstrom
Antonio

Primer contacte .-
Volta de reconeixement tots dos grups plegats.
Primer els blaus

Seguits dels verds

Posem-nos drets a la moto :

Ma esquerra al casc ( com si saludessim –jeje-)

Aixequem la cama esquerra.......

Començem a escalfar roda....

I ara les darreres explicacions abans de separar-nos en dos grups i anar per feina....

Tothom ho ha entés tot bé ????????? SIIIIIIIIIIIIII
Heu vingut a aprofitar el temps ?????? SSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
I a partir d´aqui dos grups i a treballar
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 09, 2011 9:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats