Som Companys!! Facilitem-nos Els Avançaments.
Moderador: Airald
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Som Companys!! Facilitem-nos Els Avançaments.
[quote user="Alucinamaripili" post="170699"]Prony, si la Pan€ era la meva, prego em discupis, però és que no m'agrada massa la velocitat, i tampoc disgustar a la meva muller.....per això no corro gaire.[/quote]
:eyes :eyes :eyes ... MECREONAAAAA !!! ... :mrgreen:
:eyes :eyes :eyes ... MECREONAAAAA !!! ... :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 31, 2011 11:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
-
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dl. maig 30, 2011 2:11 pm
- Ubicació: Sant Miquel de Gonteres-Viladecavalls
hola
y yo me pregunto ya sabeis quienes son los de las panam?
seria cuestion de hablar con ellos y ya esta
Alucinamaripili, totalmente de acuerdo contigo, si tu esposa no te deja correr, no lo hagas. Perdona por la confianza, pero el matrimonio es una institucion sagrada y se basa en el respeto mutuo
adeu
Alucinamaripili, totalmente de acuerdo contigo, si tu esposa no te deja correr, no lo hagas. Perdona por la confianza, pero el matrimonio es una institucion sagrada y se basa en el respeto mutuo
adeu
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="cvazquez" post="170740"]hola
adeu[/quote]
:shock: Bufff , tranquilo que Alucina no te hará tapón :roll: ... para seguir su rueda hay que saber latín y griego !!! :twisted:
V'sss
GeSus
PD: Al que no le deja correr la parienta es a mi !!! :enfadat ... por eso suelo venir solo :mrgreen:
adeu[/quote]
:shock: Bufff , tranquilo que Alucina no te hará tapón :roll: ... para seguir su rueda hay que saber latín y griego !!! :twisted:
V'sss
GeSus
PD: Al que no le deja correr la parienta es a mi !!! :enfadat ... por eso suelo venir solo :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 01, 2011 3:07 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
[quote user="cvazquez" post="170740"]hola
adeu[/quote]
Jo ho tinc molt clar qui eren els de las Pan, però deixem-ho correr...
M'entristeix molt tot plegat.
Salut.
adeu[/quote]
Jo ho tinc molt clar qui eren els de las Pan, però deixem-ho correr...
M'entristeix molt tot plegat.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Jo nomès vull opinar una cosa, per mi les sortides de mototurisme, són per coneixer gent, fer turisme i després fer un bon dinar, mai he anat amb la predisposició d'anar al meu ritme, amb tanta moto es IMPOSSIBLE. I que consti que jo estic en contra de que els cruillers hagin de remontar com a possesos al capdevant de la comitiva. TOTES les discusions de les sortides són sempre per el mateix tema... els adelantaments. Jo sóc dels que penso, que tothom ha de fer cruiller, i ja está !!!!!!! problema resolt, ningú te de remontar i menys perill per tots.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Companys,
No tinc la mes mínima idea de qui eren els que anaven al meu davant ni tinc cap interès en saber-ho. Foren els que foren seguiran essent els meus companys de Mototurisme.cat. :cerv
Probablement el post inicial el vaig redactar de manera fatal i vaig donar a entendre que que em dirigia exclusivament a algú en concret (HHauria d'haver evitat especificar quines motos eren) quan la realitat es que la meva única voluntat era la de posar d'amunt la taula una qüestió que "creia" podia qualificar-se com una critica constructiva pel be de tothom.
Davant les respostes obtingudes interpreto que ni vaig dir el que calia, ni quan calia ni al lloc que calia i em sap greu :pcenfado Haig d'aprendre a estar calladet, estic mes guapo. :wall :wall
Per altra banda, a ningú li ha d'entristir tot plegat.
Jordi "Prony"
Un cop tancat el tema, em permeto una llicència simpàtica amb Kpeps: No diguis que et va costar avançar-me!!!! Es segur que duies sota el cul mes del doble de potència que jo i em vaig enretirar ben cap a la dreta, el que passa es que fou "veure't i no veure't". Encara em pregunto si erets tu o era un tomahawk sense rumb!!!!
No tinc la mes mínima idea de qui eren els que anaven al meu davant ni tinc cap interès en saber-ho. Foren els que foren seguiran essent els meus companys de Mototurisme.cat. :cerv
Probablement el post inicial el vaig redactar de manera fatal i vaig donar a entendre que que em dirigia exclusivament a algú en concret (HHauria d'haver evitat especificar quines motos eren) quan la realitat es que la meva única voluntat era la de posar d'amunt la taula una qüestió que "creia" podia qualificar-se com una critica constructiva pel be de tothom.
Davant les respostes obtingudes interpreto que ni vaig dir el que calia, ni quan calia ni al lloc que calia i em sap greu :pcenfado Haig d'aprendre a estar calladet, estic mes guapo. :wall :wall
Per altra banda, a ningú li ha d'entristir tot plegat.
Jordi "Prony"
Un cop tancat el tema, em permeto una llicència simpàtica amb Kpeps: No diguis que et va costar avançar-me!!!! Es segur que duies sota el cul mes del doble de potència que jo i em vaig enretirar ben cap a la dreta, el que passa es que fou "veure't i no veure't". Encara em pregunto si erets tu o era un tomahawk sense rumb!!!!
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 01, 2011 9:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
D'això se'n diu "envainarse-la".
Molt be Prony.
Molt be Prony.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
sincerament Prony,crec que no has de pensar que calladet estas mes guapo ni res d'aixo,en un forum i mes un forum com aquest de gent molt enrotllada, tothom pot dir la seva sense faltar el respecte als demes,potser si que et vas expresar amb una mica de duressa pero segur que sense mala intencio i sense voler posar mal rotllo,coneixente es el que crec, igual que crec que qui sense voler et va fer tap va ser sense voler.
p.d. el que no em faras creure es que em vas deixar pasar i anar-men perque si,segur que vas pensar millor que guitlli no li peti l'''ESA'' i em trobi l'oli al mitg :mrgreen: :mrgreen: que tu saps molt. ;) ;)
per altre banda el tema dels cruillers,crec que no ni han d'oficials,si no que el que queda radera del road leader,li toca parar i fer cruilla si li demanen per posicio i punt,per lo menys jo pensava que era aixi.
p.d. el que no em faras creure es que em vas deixar pasar i anar-men perque si,segur que vas pensar millor que guitlli no li peti l'''ESA'' i em trobi l'oli al mitg :mrgreen: :mrgreen: que tu saps molt. ;) ;)
per altre banda el tema dels cruillers,crec que no ni han d'oficials,si no que el que queda radera del road leader,li toca parar i fer cruilla si li demanen per posicio i punt,per lo menys jo pensava que era aixi.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Que ningú s'entristeixi ni s'enfadi, prenguem-nos aquest fil
com un recordatori de les normes de convivència a la carretera,
tot i que a l'haver tanta quantitat de motos fa que inevitablement
passin aquestes coses, però que tenim la gran sort que no sigui
una cosa massa habitual que passi. :cerv
com un recordatori de les normes de convivència a la carretera,
tot i que a l'haver tanta quantitat de motos fa que inevitablement
passin aquestes coses, però que tenim la gran sort que no sigui
una cosa massa habitual que passi. :cerv

- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
En una carretera de revolts, prou feina tinc a portar la meva moto :tremolant , com per calcular si el que va al darrera meu ha hagut de frenar en entrar el revolt, o si va incomode derrera meu. Aixo si, quan agafo una recta miro pel retrovisor, i si puc, m'aparto
un altre dia podriem parlar del avançaments :mrgreen:
:cerv
un altre dia podriem parlar del avançaments :mrgreen:
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Bona tarda a tots:
En primer lloc penso que si aquest tema va dirigit a una sortida mensual hi han una serie de normes que han fixat els organitzadors i una d'elles és no passar el capdavanter, l'altre són els cruillers (que la majoria d'aquests tornen a adelentar a tothom perqué els agrada correr i és la unica manera que tenen de fer-ho respectant les normes en una sortida) i que ajuden als que anem emprenyant als que tenen més ganes de correr i no coneixem el recorregut, l'altre és que tothom porti el seu ritme (segurament com dieu, hi ha gent que en recta dona gas i en corves té por o no fa tant que va en moto i afluixa).
En segón lloc, si com e dit avans si es tracta de una sortida, quan el cap diu que tothom es possi en marxa en comptes de fer la seva i esperar per possar-se el casc, encendre una altre cigarreta ,etc..... anesim per feina, potser no sortiriem ultims n'hi hauriem d'avançar uns quants parats que l'unic que volen és gaudir d'una sortida que com diuen els companys aixó és MOTOTURISME.
Tercer, sensa ánim d'ofendre a ningú, potser s'haurien de canviar les normes i dir que a partir d'ara sortim a les 10.00h. de tal lloc i quedem a les 14.00h. per dinar a tal altre i que tots vagin a la seva, però penso que ja no seria el mateix!!!!!!!
I per últim qui vulgui fer curses, crec que només hauria de comunicar-ho al lider i aquest segur que el deixaria anar al davant d'ell (això si, mirant els retrovisors per si el volen avançar).
En primer lloc penso que si aquest tema va dirigit a una sortida mensual hi han una serie de normes que han fixat els organitzadors i una d'elles és no passar el capdavanter, l'altre són els cruillers (que la majoria d'aquests tornen a adelentar a tothom perqué els agrada correr i és la unica manera que tenen de fer-ho respectant les normes en una sortida) i que ajuden als que anem emprenyant als que tenen més ganes de correr i no coneixem el recorregut, l'altre és que tothom porti el seu ritme (segurament com dieu, hi ha gent que en recta dona gas i en corves té por o no fa tant que va en moto i afluixa).
En segón lloc, si com e dit avans si es tracta de una sortida, quan el cap diu que tothom es possi en marxa en comptes de fer la seva i esperar per possar-se el casc, encendre una altre cigarreta ,etc..... anesim per feina, potser no sortiriem ultims n'hi hauriem d'avançar uns quants parats que l'unic que volen és gaudir d'una sortida que com diuen els companys aixó és MOTOTURISME.
Tercer, sensa ánim d'ofendre a ningú, potser s'haurien de canviar les normes i dir que a partir d'ara sortim a les 10.00h. de tal lloc i quedem a les 14.00h. per dinar a tal altre i que tots vagin a la seva, però penso que ja no seria el mateix!!!!!!!
I per últim qui vulgui fer curses, crec que només hauria de comunicar-ho al lider i aquest segur que el deixaria anar al davant d'ell (això si, mirant els retrovisors per si el volen avançar).
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Dodo" post="170987"]Tercer, sensa ánim d'ofendre a ningú, potser s'haurien de canviar les normes i dir que a partir d'ara sortim a les 10.00h. de tal lloc i quedem a les 14.00h. per dinar a tal altre i que tots vagin a la seva, però penso que ja no seria el mateix!!!!!!!
[/quote]
No, home, no. Després les sortides serien un catxondeo, i tothom apareixeria a dinar a una hora diferent. :eyes
[quote user="Dodo" post="170987"]
I per últim qui vulgui fer curses, crec que només hauria de comunicar-ho al lider i aquest segur que el deixaria anar al davant d'ell (això si, mirant els retrovisors per si el volen avançar).[/quote]
Nononononooooo! A les sortides mensuals no es va a fer curses, i al road-lider no se l'ha d'avançar mai, doncs és l'únic que necessàriament es coneix el recorregut. :mestre
[/quote]
No, home, no. Després les sortides serien un catxondeo, i tothom apareixeria a dinar a una hora diferent. :eyes
[quote user="Dodo" post="170987"]
I per últim qui vulgui fer curses, crec que només hauria de comunicar-ho al lider i aquest segur que el deixaria anar al davant d'ell (això si, mirant els retrovisors per si el volen avançar).[/quote]
Nononononooooo! A les sortides mensuals no es va a fer curses, i al road-lider no se l'ha d'avançar mai, doncs és l'únic que necessàriament es coneix el recorregut. :mestre

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Jo no parlo d'anar a fer curses!!!! Tampoc dic d'avançar al "Road Leader". No se'm acudiria fer cap de les dues coses.
Quan vam arribar a dalt la collada la majoria del grup ja havia arribat, es a dir, que el meu ritme no era gens ràpid, ben al contrari, atesa la impossibilitat d'avançar amb el marge de seguretat que crec oportú, vaig haver d'anar mes poc a poc del que es el ritme "normal" de mototurisme.
Tan sols pretenc dir que, si veiem que un company es va apropant per darrera, facilitem-li l'avançament perquè es obvi que porta un ritme superior al nostre. Jo facilito l'avançament a una pila de gent cada sortida i sempre m'ho agraeixen. No penso que sigui complicat d'entendre-ho.
Un altra cosa en la qual no penso entrar es els que, quan s'atansen a l'alçada del "Road Leader", redueixen el ritme i van deixar passar als demès per estalviar-se fer de cruiller (una tasca que, apart de solidària, no em molesta gens ni mica de fer).
Jordi "Prony"
Quan vam arribar a dalt la collada la majoria del grup ja havia arribat, es a dir, que el meu ritme no era gens ràpid, ben al contrari, atesa la impossibilitat d'avançar amb el marge de seguretat que crec oportú, vaig haver d'anar mes poc a poc del que es el ritme "normal" de mototurisme.
Tan sols pretenc dir que, si veiem que un company es va apropant per darrera, facilitem-li l'avançament perquè es obvi que porta un ritme superior al nostre. Jo facilito l'avançament a una pila de gent cada sortida i sempre m'ho agraeixen. No penso que sigui complicat d'entendre-ho.
Un altra cosa en la qual no penso entrar es els que, quan s'atansen a l'alçada del "Road Leader", redueixen el ritme i van deixar passar als demès per estalviar-se fer de cruiller (una tasca que, apart de solidària, no em molesta gens ni mica de fer).
Jordi "Prony"
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Prony" post="171046"]
Jordi "Prony"[/quote]
Estàs confós, Jordi. Els que redueixen el ritme i deixen passar als demés normalment sol ser una sola persona: a les dues últimes sortides en PEPI600 i a l'anterior d'aquestes jo mateix, i es fa per controlar que tots els cruilleros que ha deixat el road-lider estiguin ben posicionats, i quan no té ningú entre ell i el road-lider deixa passar gent perquè faci la funció de cruillero.
A l'última sortida, per exemple, anàvem així:
1.-Guixmo, com a road-lider
2.-James Bond, que deixava la gent a les cruilles
3.-Marcelinu, que era el primer en fer de cruillero
4.-Joanet, el segón en idem
5.-Walter, el tercer en idem
6.-Wendy, la quarta en idem
7.-PEPI600, que controlava que tothom estgués ben posicionat a les cruilles
8.-Marianu, que quan entre el 2 i el 7 en quedaven un parell, en PEPI el manava que el passés.
9.-Olivier, idem que el 8
10.-Orson, idem que el 9
.
.
.
.
.
.
.
.
XX.- Sagal, com a moto-escombra tancant el grup.
Jordi "Prony"[/quote]
Estàs confós, Jordi. Els que redueixen el ritme i deixen passar als demés normalment sol ser una sola persona: a les dues últimes sortides en PEPI600 i a l'anterior d'aquestes jo mateix, i es fa per controlar que tots els cruilleros que ha deixat el road-lider estiguin ben posicionats, i quan no té ningú entre ell i el road-lider deixa passar gent perquè faci la funció de cruillero.
A l'última sortida, per exemple, anàvem així:
1.-Guixmo, com a road-lider
2.-James Bond, que deixava la gent a les cruilles
3.-Marcelinu, que era el primer en fer de cruillero
4.-Joanet, el segón en idem
5.-Walter, el tercer en idem
6.-Wendy, la quarta en idem
7.-PEPI600, que controlava que tothom estgués ben posicionat a les cruilles
8.-Marianu, que quan entre el 2 i el 7 en quedaven un parell, en PEPI el manava que el passés.
9.-Olivier, idem que el 8
10.-Orson, idem que el 9
.
.
.
.
.
.
.
.
XX.- Sagal, com a moto-escombra tancant el grup.

- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Nois:
Estic llegint el post i vull fer dues reflexions:
Estic d'acord amb en Prony en el contingut del missatge, que de fet crec que és prou instructiu per a tots. El que passa es que hagués entrat millor sino es fes referencia a algú concret.
De totes maneres crec que aquesta mena de mals entesos ja han passat altres vegades, la culpa es de que els posts es llegeixen i no s'escolten, escrits semblen molt més greus que parlats cara a cara.
En una carretera com la collada poden passar coses d'aquestes, la carretera és estreta i els trams de recta curtets, com a mi m'agrada :mrgreen: . És normal que amb una diferència de cavalls important sigui difícil adelantar les motos més potents, crec que el post és bó per que ens recorda a tots, m'hi incloc jo mateix :oops: , que encara que et sembli que vas "collonut" cal mirar el retrovisor de tant en tant, sempre hi ha algú que ho fa millor que tú. De fet jo el deixo passar i miro si puc apendre a traçar millor, és bo aprendre dels que van davant teu, i això no s'acaba mai. ;)
Sense voler polemitzar, només com a reflexió.
A10
Estic llegint el post i vull fer dues reflexions:
Estic d'acord amb en Prony en el contingut del missatge, que de fet crec que és prou instructiu per a tots. El que passa es que hagués entrat millor sino es fes referencia a algú concret.
De totes maneres crec que aquesta mena de mals entesos ja han passat altres vegades, la culpa es de que els posts es llegeixen i no s'escolten, escrits semblen molt més greus que parlats cara a cara.
En una carretera com la collada poden passar coses d'aquestes, la carretera és estreta i els trams de recta curtets, com a mi m'agrada :mrgreen: . És normal que amb una diferència de cavalls important sigui difícil adelantar les motos més potents, crec que el post és bó per que ens recorda a tots, m'hi incloc jo mateix :oops: , que encara que et sembli que vas "collonut" cal mirar el retrovisor de tant en tant, sempre hi ha algú que ho fa millor que tú. De fet jo el deixo passar i miro si puc apendre a traçar millor, és bo aprendre dels que van davant teu, i això no s'acaba mai. ;)
Sense voler polemitzar, només com a reflexió.
A10
- Xagago1973
- Presentats
- Entrades: 137
- Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
- Ubicació: Graugés (Avià)
prony, penso exactament com tu jo faig aixo mateix, trobo que no costa gaire Que tothom agafi el seu ritme, es simplement una mica de coherència.
TOTALMENT D'ACORD!!
TOTALMENT D'ACORD!!

SIGUEU ON SIGUEU SEMPRE ESTAREU RODANT AMB NOSALTRES (TXELL, ALBERT I EUDALD)
http://www.regio7.cat/fet-divers/2010/0 ... 91266.html