La Vergonya D'una Victoria.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: La Vergonya D'una Victoria.

Entrada Autor: Fjodor » dj. juny 09, 2011 9:50 am

Bé, tot això són coses de les curses... i passen en pocs segons.
A posteriori és més fàcil d'analitzar.
Mai veurem coses iguals tots. per sort la comunitat s'enriqueix de la diversitat d'opinions. Es discuteix en el moment que se'n parla i després, cadascú es queda amb la seva idea, però mai emprenyats. Només és untema esportiu.

Vini, per mi tens part de raó amb el que dius a l'arribada de 125... crec que Nico ha perdut la noció momentània del forat que ha de "tapar"... i el mateix ritme que porta el fa obrir a l'esquerra, cosa que aprofita Zarco, que ve més accel.lerat, per passar per la dreta i posar-se a la seva alçada. Aquí hi ha un tira i afluixa entre tots dos, i en aquest moment és quan crec que Zarco fa un petit gest d'arraconar a en Nico. Com que no soc jo el pilot ni estava a la pista no se realment si és forçat o si es voluntari. Tampoc ho sabrem mai. El que sí que tinc clar és que el tema de la sanció no és just. Claríssim.
Si es que s'ha de sancionar, crec que hagués estat just relegar-lo a la segona posició i prou. però és el que contempla el reglament. És com el tema de les lleis... només hi són per aplicar-les, no vol dir que siguin justes...

Però és una cursa més. Ara Silverstone i a veure què passa.
Personalment i sense voler ser dimoniet, espero una victòria d'en Simoncelli aviat... s'ho mereix i està en bona progressió. No soc un fan de ningú en concret. M'agraden tots els pilots i m'agrada veure les motos en pista. Estimo aquest esport. Però crec que a en Simoncelli se l'està tractant malament i crec que està demostrant ser un dels més ràpids.

Llàstima que en Dani es perdi unaltra cursa... és un handicap, però més val recuperar-se bé i sortir amb possibilitats... però a MotoGp hi segueix hi havent moltes mancances i masses diferències entre les màquines que són determinants pels resultats. De fet, és l'antítesi de la competició i l'esport. necessitem més graella, més marques i més igualtat. QUE VINGUIN LES MIL! Moto2 és un gran exemple.

-------------------------------------------------
Imatge

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dj. juny 09, 2011 6:40 pm

Tranqui Vini,tú has donat la teva opiniò i ja està,cap
problema,però algún altre crec que s´ha equivocat almenys
en les formes.Jo seguiré animant les curses i si algú em fa
trempar l´aplaudiré es clar :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dj. juny 09, 2011 9:02 pm

El tema es que a Zarco no li feia falta tirar cap a l'esquerra, si s'hagues limitat a seguir donant gas l'hagues guanyat igualment al Nico, perque tal com diu en Vini, el Nico va perdre gas i traçada intentant tapar l'interior de l'ultima curva.

Jo considero que el fet de tirar una mica cap a l'esquerra va ser el motiu de penalització. Si hagues tirat recta o cap a la dreta (que era la traçada llògica) no l'haguesin penalitzat.

Respon

Torna a “General”