Proposta: Curset Honda Institut De Seguretat --3ra Edició--

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Willy
Presentats
Entrades: 95
Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
Ubicació: Alt Penedès

Re: Proposta: Curset Honda Institut De Seguretat --3ra Edici

Entrada Autor: Willy » dt. jul. 12, 2011 1:10 am

Ostres, jo fa temps que m'els miro aquests cursos.
Al setembre en funció de les dates podria o no però a l'octubre cap problema.
Així matare dos ocells d'un tret, us conec en persona i faig el curs!!!
respecte al nivel et tema off en principi no el fare servir, però no puc dir que no en tingui curiositat.
anire seguint el fil per veure com queda el tema.

PD. accelerar en línea recta també en se, ara el de les corves ja va en funció del dia!!!
Willy l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 12, 2011 1:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Entrada Autor: Mamut » dt. jul. 12, 2011 1:20 am

Hi ha un quants "mototuristes" que han fet el curs de nivell superior.
Ells ens podrien explicar si val o no la pena.
Jo no l'he fet la part off-road, però potser serveix, si més no, per agafar més habilitat amb la moto.

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Monxu » dt. jul. 12, 2011 1:44 pm

l'avantatge és que si arribem a ser prous, escolliriem nosaltres el dia, i no sé si fins i tot podriem "remodelar" el curs, a mi m'agradaria fer el "top" però tot és parlar-ne.

Trescua
Presentats
Entrades: 32
Membre des de: ds. maig 14, 2011 11:23 pm
Ubicació: l'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: Trescua » dl. ago. 15, 2011 2:54 am

Pozz zi, m'apunto si ancara i a temps, i si pot ser millor al octubre ideal.

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. ago. 15, 2011 8:41 pm

Jo si finalment es el 29, tinc festa, puc venir, o sigui que apunteu-me siusplau... el que desconec es quin nivell em pertoca (suposo que el mitjà) bé, el tema off m'interessa una mica, però estic obert a tot el que plantejeu.

Jo accelerar amb línia recta... justet, a vegades em lio amb les manetes, i mai sé si la palanca amunt es puja marxes o es baixa. :oops:

Salut

VMan
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: VMan » dl. ago. 15, 2011 9:46 pm

Jo vaig estar al curset que varem fer al maig, jo agafaria el nivell superior, si tos porteu uns quants anys en moto, la part off va se la més divertida i cansada ,derrapades i gas a fondo, al final se'ns hi va afegir el monitor, vam suar de veritat, el trial se'l podien haver estalviat, no val res

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dc. ago. 17, 2011 11:45 pm

[quote user="VMan" post="176846"]Jo vaig estar al curset que varem fer al maig, jo agafaria el nivell superior, si tos porteu uns quants anys en moto, la part off va se la més divertida i cansada ,derrapades i gas a fondo, al final se'ns hi va afegir el monitor, vam suar de veritat, el trial se'l podien haver estalviat, no val res[/quote]

El trial podia haver estat mes instructiu si ens hagués tocat un monitor amb mes ganes de fer la seva feina. El que hi havia, no es va guanyar ni un cèntim del que devia cobrar. Us suggereixo que abans de contractar el curset, demaneu que no us assignin el xulito guaperes de les ulleres reflectants :patada , amb ell es tirar els diners . Per cert, ni tan sols va tenir la consideració de posar amb nosaltres quan varem fer-nos la foto de tot el grup, inclosos els monitors.

Afortunadament, el mes instructiu ho varem practicar sota les directrius i els consells d'en POU :mestre :mestre , antítesi de l'anterior i el qual, apart de molt preparat i qualificat, era un monitor de tracte molt agradable, atent i molt divertit.
Imatge
Jordi "Prony" :ban :ban

Joanstrom
Presentats
Entrades: 599
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Entrada Autor: Joanstrom » ds. ago. 20, 2011 11:30 pm

LA meva humil opinió:
Agafeu la part del off-road, és la més divertida i agafes el tacte a les derrapades, jom'ho vaig passar teta :mrgreen:

Es veritat el que diuen els companys de la trialera.
Salut

Oriol
Presentats
Entrades: 19
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Oriol » dl. ago. 22, 2011 7:42 pm

[quote user="Monxu" post="173156"]Bé doncs com ja hem vist en aquest fòrum, fa un temps un grup ja va anar al Curset HIS Mototurisme 1ra. edició
jo tinc ganes de fer-lo també i vull animar a algú més que s'hi apunti ja que si fem grup tancat el dia el triem nosaltres i a més a més estarem acompanyats per gent d'aquesta ja, gran famila :D

La idea és anar-hi més de cara al setembre i consensuar una data entre tots els apuntats ja que ara la pista de l'HIS ( Honda institut de seguetat) serà un forn.... i amb un dia sençer per endavant potser hauriem d'avisar alguna ambulància.

El preu del curset de nivell alt és, si mal no recordo d'uns 111€+9€ del dinar Enllaç curset
bé, doncs dit està a vejam si us animeu i passem un dia distret i sempre didàctic.

Lloc: Institut Honda de seguretat

C/ del Mar del Nord, 1 Pl.ind. La torre del Rector 08130
Santa Perpètua de la Mogoda, Barcelona.

Data: De cara a tardor, encara per confirmar ( si som prou gent com per tancar un grup la triem nosaltres independentment del calendari HIS)

LLista d'interessats a fer el curset

1-Ricmel
2-Tommy
3-Guixmo
4-Jordivfr
5-Dodo
6-Sagal
7-Willy
8-Monxu[/quote]
Vaja, ho passareu genial amb els monitor@s, segurament vindré una estoneta per a conèixeus i fer alguna foto, ja em deixaran entrar perquè els conec, són molt bona gent. Per cert en la primera edició del "motorista del año" vaig quedar segon de més de 3700 inscrits, ja us explicaré com va anar. Em van regalar 2 cascs un shuomy?s'escriu així? i un arai última gama, i a més un protector d'esquena i unes botes alpinestar i un joc de pneumàtics bridgistone per le meva bmw i el trofeu és clar. Tot el material que us deixen és de primera qualitat incluides les motos. A reveureee...

Oriol
Presentats
Entrades: 19
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Oriol » dl. ago. 22, 2011 7:56 pm

Vaja sóc tant dolent amb això dels mails... :crys
Deia que ho passareu genial amb els monitor@s i més si ja n'heu fet més d'un(2). Si puc vindré per a conèixer-vos i per a fer fotos.
En la primera edició que van fer ara pel juny del "motorista del año" vaig quedar segon classificat de més de 3700 inscrits,no esta mal però ja us explicaré com va anar tot per a próximes edicions. Em van regalar 2 cascs:un shuomy i un arai última gama, un protector de columna i unes botes alpinestars, un joc de pneumàtics bridgistone per a la meva bmw i el trofeu és clar! El dia va estar força bé.
El material que us deixen com ja deveu saber més d'un és de primeríssima qualitat incluides les motos, a més amb aquesta calor us hidrataran amb begudes a cada proba i segurament algun piscolavis,oiiiii?jajaja,sempre va bé, diga'm glotón!

Reflectus
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
Ubicació: Ripollet Vallés Occ

Entrada Autor: Reflectus » dt. ago. 23, 2011 12:20 pm

Vaig fer el nivell mig amb el Pou i ... una mica canyero, però a mi em va ajudar. Si hagués estat amb nosaltres tota l'estona.... hauria estat millor.
Em vaig inscriure en un curset del que fa ells (per calendari) i ens vam trobar amb nivells diferents, gent que en sabia molt, un munt que sabien, altres amb dificultats i alguns de nivell força baix. Si el curs s'organitza des de mototurisme potser no hi haura cap amb un nivell baix.
Jo vaig aprendre força, em van corregir un parell de defectes importants. La primera part del mati l'aprofites força però la segona .... vas mes a correcuita i no li treus tan de profit. (es a dir molta informació, moltes sensacions per pair)
El que si que és important és el nombre de participants, fer un grup justet per tal de no fer cues. Ells tampoc semblen interessats en grups grans perque llavors la valoració baixa.
En definitiva.... crec que el curs superior inclou el mig però amb més dificultat (espais mes petits per fer maniobres ) i inclou moto de camp (imagino que per fer experiéncies de lliscar les rodes etc).
Jo estic interessat, però per dir-vos en fer que si em cal saber-ne les dades (els caps de setmana d'octubre, sobre tot alguns diumenges treballo).

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Proposta: Curset Honda Institut De Seguretat 2na Edició

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 23, 2011 10:51 pm

[quote user="Mareta" post="173177"]Jo vindre a fer-vos les fotos :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Estare pendent de la data del curset.

editat
Del 6 d´novembre al 8 de desembre no os podré fotografiar :???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 02, 2011 4:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Entrada Autor: Santos » dc. ago. 24, 2011 1:49 am

A mi m'afradaria anar, sempre que sigui a partir de la segona quinzena de Setembre i en dissabte (millor diumenge) ¿De quans ha de ser el grup?

Loisin
Presentats
Entrades: 92
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 9:04 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Loisin » dj. set. 01, 2011 10:40 am

Ei Monxu, espero no fer tard, m'interessa molt el curset!

M'hi pots apuntar també?

Gràcies!

Núria Vs
Presentats
Entrades: 1148
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Entrada Autor: Núria Vs » dj. set. 01, 2011 7:26 pm

Si hi hagués data i m'anés bé, cosa difícil, m'ho plantejaria.

Estaré pendenta ;)
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Entrada Autor: Santos » dv. set. 02, 2011 2:57 pm

Dons jo no puc anar. Tambe he entrat al Club i me he trencat el cubit i el radi dret :enfaduu I el pitjor de tot es que me he grabat a mi mateix :oops:

Dodo
Presentats
Entrades: 1166
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Entrada Autor: Dodo » dv. set. 02, 2011 3:19 pm

[quote user="Santos" post="178123"]...... el radi dret :enfaduu I el pitjor de tot es que me he grabat a mi mateix :oops:[/quote]
Ja ho deia jo, que les llantes de radis no eren gaire fiables, :D :D :D
Conyes a part, que et milloris i penja el video ja. ;)

Dodo
Presentats

Entrada Autor: Dodo » dv. set. 09, 2011 7:00 pm

Llista Actualitzada posibles interesats

1-Ricmel
2-Tommy
3-Guixmo
4-Jordivfr
5-Dodo
6-Sagal
7-Wily
8-Monxu
9-Trescua
10-650X
11-Reflectus
12-Loisin
14-Nuria Vs

De cares a la setmana que bé, segurament el Monxu ja ens dirà la data.

Loisin
Presentats
Entrades: 92
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 9:04 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Loisin » dl. set. 26, 2011 12:46 pm

Finalment fem el curset?

Potser el problema el tindrem amb el temps; si plou es fa el curs?

Jo segueixo interessat!

Dodo
Presentats

Entrada Autor: Dodo » dt. set. 27, 2011 10:45 pm

Monxu ?????????? Que estàs per aquí?????????????????

[quote user="Transalp" post="180283"]
........Per cert, en Pou m´ha donat MOLTS RECORDS PER TOTS ELS QUE VAREM FER EL CURSET DE SEGURETAT I QUE QUANT ES FACI LA PROPERA EDICIÓ QUE L AVISEU QUE HI VOL ESSER-HI IN PERSON :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Em penso que estan apretan una mica!! :lol: :lol: :lol:

Respon

Torna a “General”