Què Porteu A Les Maletes Quant Aneu De Viatge?
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Què Porteu A Les Maletes Quant Aneu De Viatge?
Enric, Ramón i Carles, sou els meus ídols! :eyes :eyes
Jo faig molt poques sortides de més d'un dia (per desgràcia cada cop menys) i no sé mai que c..ons agafar. No sé com m'ho faig però sempre acabo passejant coses inútils i deixant-me les imprescindibles :oops: I això tenint en compte que miro, remiro, faig i desfaig les bosses varies vegades.
Estic mal acostumat al cotxe i a: va, agafa-ho per si de cas :???:
Hauré d'estudiar o millor imprimir-me aquestes llistes tan currades :bow
Jo faig molt poques sortides de més d'un dia (per desgràcia cada cop menys) i no sé mai que c..ons agafar. No sé com m'ho faig però sempre acabo passejant coses inútils i deixant-me les imprescindibles :oops: I això tenint en compte que miro, remiro, faig i desfaig les bosses varies vegades.
Estic mal acostumat al cotxe i a: va, agafa-ho per si de cas :???:
Hauré d'estudiar o millor imprimir-me aquestes llistes tan currades :bow
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
tothom sap que l'equipatge té les mateixes propietats físique que un gas:
"el gas l'estat en que la matèria s'expandeix per ocupar tot el volum disponible"
"el gas l'estat en que la matèria s'expandeix per ocupar tot el volum disponible"
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
I tambe que no es pot comprimir? quan no hi cap res mes...ja no pots apretar mes?
Jo sempre porto les meves "xancletes decathlon" per anar a la dutxa.
Jo sempre porto les meves "xancletes decathlon" per anar a la dutxa.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
De tot i moltíssimes cosa que no s'usen, per no discutri Minina troba a tot que s'usi o no això és un altre tema però es passeja,, fins una pinta per a quatre pèls que tinc. Però sempre et falta alguna cosa
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="CarlesOsonaGS" post="201057"]I tambe que no es pot comprimir? quan no hi cap res mes...ja no pots apretar mes?
Jo sempre porto les meves "xancletes decathlon" per anar a la dutxa.[/quote]
Si, si, ... i si vas a Europa les monedes per la dutxa :mrgreen:
Si, si, ... i si vas a Europa les monedes per la dutxa :mrgreen:
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
[quote user="Ramon" post="201066"][quote user="CarlesOsonaGS" post="201057"]I tambe que no es pot comprimir? quan no hi cap res mes...ja no pots apretar mes?
Si, si, ... i si vas a Europa les monedes per la dutxa :mrgreen:[/quote]
Això si vols aigua calentoneta...pero les xancles que no faltin, manies meves. Ah, i la tovallola decathlon super prima que no ocupa res i aixuga poc.
El cert es que comparteixo tot el que diu 650X, tant en disposició com equipatge.
Això si vols aigua calentoneta...pero les xancles que no faltin, manies meves. Ah, i la tovallola decathlon super prima que no ocupa res i aixuga poc.
El cert es que comparteixo tot el que diu 650X, tant en disposició com equipatge.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Pasqual" post="201012"]Parla amb una experta :lol: :lol: :lol: :lol:
(sense comentaris.....)
[/quote]
:mrgreen: :mrgreen:
Pe alusions afagiré al meu favor que.... entre bosses i bossetes en vaig arribar a comptar 13.... però ara aixó ja no em passa... l´experiencia és un grau i després de fer varies vegades la maleta i veure que t´acabes possant sempre el mateix... he arribat a la conclussió que puc deixar el vestit llargi les sabates de saló a casa, així dons ... he alleugerit molt i molt la meva maleta. :roll: :roll:
(sense comentaris.....)

:mrgreen: :mrgreen:
Pe alusions afagiré al meu favor que.... entre bosses i bossetes en vaig arribar a comptar 13.... però ara aixó ja no em passa... l´experiencia és un grau i després de fer varies vegades la maleta i veure que t´acabes possant sempre el mateix... he arribat a la conclussió que puc deixar el vestit llargi les sabates de saló a casa, així dons ... he alleugerit molt i molt la meva maleta. :roll: :roll:
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="CarlesOsonaGS" post="201070"][quote user="Ramon" post="201066"][quote user="CarlesOsonaGS" post="201057"]I tambe que no es pot comprimir? quan no hi cap res mes...ja no pots apretar mes?
El cert es que comparteixo tot el que diu 650X, tant en disposició com equipatge.[/quote]
La tovallola del decartón jo també la faig servir. A més sempre porto una pantalla de casc de recanvi. En porto una de transparent i l'altre fosca.
En viatges a "duo" ja no porto el tema de càmping ja que no anem de càmping (m'enteneu, oi...) per tant la disposició canvia un xic, la sobrediposit segueix fent la funció de calaix de sastre i coses de valor, ja que es la que sempre porto a sobre a qualsevol parada. A la gran roba, i a la del tub, sabates, eines i equips de pluja, així en càs d'aiguats mentre treiem i posem coses de la maleta no es mulla rés important. El top-case (si vaig acompanyat, sempre amb top-case...) intento deixar-lo el mes buit possible o com a molt uns guants, un polar per quan faci fred... el tema de pantalles de casc es simplifica, jo porto la fosca, i ella la transparent i quan es fa fosc fem canvi de pantalles.
Salut!
El cert es que comparteixo tot el que diu 650X, tant en disposició com equipatge.[/quote]
La tovallola del decartón jo també la faig servir. A més sempre porto una pantalla de casc de recanvi. En porto una de transparent i l'altre fosca.
En viatges a "duo" ja no porto el tema de càmping ja que no anem de càmping (m'enteneu, oi...) per tant la disposició canvia un xic, la sobrediposit segueix fent la funció de calaix de sastre i coses de valor, ja que es la que sempre porto a sobre a qualsevol parada. A la gran roba, i a la del tub, sabates, eines i equips de pluja, així en càs d'aiguats mentre treiem i posem coses de la maleta no es mulla rés important. El top-case (si vaig acompanyat, sempre amb top-case...) intento deixar-lo el mes buit possible o com a molt uns guants, un polar per quan faci fred... el tema de pantalles de casc es simplifica, jo porto la fosca, i ella la transparent i quan es fa fosc fem canvi de pantalles.
Salut!
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 23, 2012 11:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Pasqual, la bossa/bolso Burberry és tot un detall de lo més fashion. Si "la poténcia sin control no sirve", els que tenim BMW, si no tenim un detall així no podem ni sortir de casa, oi?
Ara en sério, de moment n'estic treient profit, bé, jo volia simplificar, em queixva que el passat gener a Marroc portava les dues Vario i un petate de 60l del Decathlon plens i volia simplificar a només el petat pel proper any, i ja estic pensant en comprar un remolc i un container de segona ma per possar tot el que porteu vosaltres.
El que si que tinc clar és que no em calen 10 calçotets i ni 10 mitjons per passar 10 dies fora de casa.
Salut...
Ara en sério, de moment n'estic treient profit, bé, jo volia simplificar, em queixva que el passat gener a Marroc portava les dues Vario i un petate de 60l del Decathlon plens i volia simplificar a només el petat pel proper any, i ja estic pensant en comprar un remolc i un container de segona ma per possar tot el que porteu vosaltres.
El que si que tinc clar és que no em calen 10 calçotets i ni 10 mitjons per passar 10 dies fora de casa.
Salut...
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="201066"][quote user="CarlesOsonaGS" post="201057"]I tambe que no es pot comprimir? quan no hi cap res mes...ja no pots apretar mes?
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Que has tingut "una mala experiencia?"
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Que has tingut "una mala experiencia?"
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
[quote user="650X" post="200936"]Doncs jo últimament m'organitzo de la següent manera quan vaig de càmping:
Maleta esquerra (la del tub)

Sac de dormir
Matalàs inflable
Compressor matalàs
Tenda
bossa d'eines (pattex, cinxa nylon, brides, armilla, pinces bateria, kit repara-punxades, claus comunes... *** aquesta bossa a la transpirenaica la portava a les bosses de les defenses.
Maleta dreta

Cantimplora 1l
Conversor 12v 220v ( un invent que vaig fer aprofitant la connexió 12v dels llums de boira que serveix per carregar els estris durant la ruta aixi no depenc de si la parcel·la de càmping té toma de corrent i a més m'estalvia tenir tots els carregadors duplicats.
Bombona de CampingGas
Llum de gas
Fogonet
tassa
ganivet, cullera, forquilla
carmanyola que serveix de cassola per bullir
Cafetera petita de 2 tasses

utilitzo taper's on guardo el menjar, llaunes etc...,
en un pot de vidre amb comptagotes hi poso l'oli
en un altre taper hi va el fregall un potet amb fairi i un drap de cuina per assecar els estris
el paper wc
la navalla Suïssa
una bossa plastificada on hi deixo tots els carregadors, cables de connexió i temes electrònics.
El petate:
Tota la roba + la cadireta
Sobre dipòsit:
Documentació, càmera de fotos, Netbook, ulleres de sol, tabac, guies, diners, ipod, vaja tot el pots necessitar sense baixar de la moto.
Segur que em deixo coses... de fet em passo hores fent i desfent les maletes fins i tot les peso a la bàscula per mirar que quedin el més equilibrades possible, amb aquestes coses soc una mica friki :???:
salut![/quote]
Enric... i a la Marta on la portes ?? :lol:
Maleta esquerra (la del tub)

Sac de dormir
Matalàs inflable
Compressor matalàs
Tenda
bossa d'eines (pattex, cinxa nylon, brides, armilla, pinces bateria, kit repara-punxades, claus comunes... *** aquesta bossa a la transpirenaica la portava a les bosses de les defenses.
Maleta dreta

Cantimplora 1l
Conversor 12v 220v ( un invent que vaig fer aprofitant la connexió 12v dels llums de boira que serveix per carregar els estris durant la ruta aixi no depenc de si la parcel·la de càmping té toma de corrent i a més m'estalvia tenir tots els carregadors duplicats.
Bombona de CampingGas
Llum de gas
Fogonet
tassa
ganivet, cullera, forquilla
carmanyola que serveix de cassola per bullir
Cafetera petita de 2 tasses

utilitzo taper's on guardo el menjar, llaunes etc...,
en un pot de vidre amb comptagotes hi poso l'oli
en un altre taper hi va el fregall un potet amb fairi i un drap de cuina per assecar els estris
el paper wc
la navalla Suïssa
una bossa plastificada on hi deixo tots els carregadors, cables de connexió i temes electrònics.
El petate:
Tota la roba + la cadireta
Sobre dipòsit:
Documentació, càmera de fotos, Netbook, ulleres de sol, tabac, guies, diners, ipod, vaja tot el pots necessitar sense baixar de la moto.
Segur que em deixo coses... de fet em passo hores fent i desfent les maletes fins i tot les peso a la bàscula per mirar que quedin el més equilibrades possible, amb aquestes coses soc una mica friki :???:
salut![/quote]
Enric... i a la Marta on la portes ?? :lol:
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 25, 2012 12:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Realment em meravella l'organització i la preparació d'alguns d'aquest viatgers. Jo soc més caòtic (o no) i no he fet mai una llista. Potser l'experiència ajuda.
Tot depèn de l'objectiu, la durada i les característiques del viatge. Si vas d'acampada, amb fogonet,menjar, sac, etc.. és una cosa. Si vas d'hotel n'és una altra.
A vegades he portat més equipatge per una sol cap de setmana que per un mes. La prova: al mes a Sud africa, només portava la bossa vermella i la de sobre dipòsit. I això que hi portava, el compressor, les eines, el traje d'aigua, el dinar (fred), la roba i les sabates de "civil" i (per primera vegada) una màquina de fer fotos reflex (vull dir de cos i objectiu grossos). Això si, no passava més de 48 hores sense rentar alguna cosa.

La pràctica em diu que el 70-80% de les coses que ens enduem, no les fem servir. Hem d'aprendre del que viatgen en bicicleta
Tot depèn de l'objectiu, la durada i les característiques del viatge. Si vas d'acampada, amb fogonet,menjar, sac, etc.. és una cosa. Si vas d'hotel n'és una altra.
A vegades he portat més equipatge per una sol cap de setmana que per un mes. La prova: al mes a Sud africa, només portava la bossa vermella i la de sobre dipòsit. I això que hi portava, el compressor, les eines, el traje d'aigua, el dinar (fred), la roba i les sabates de "civil" i (per primera vegada) una màquina de fer fotos reflex (vull dir de cos i objectiu grossos). Això si, no passava més de 48 hores sense rentar alguna cosa.
La pràctica em diu que el 70-80% de les coses que ens enduem, no les fem servir. Hem d'aprendre del que viatgen en bicicleta
- Ribes
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
- Ubicació: Mataró
Sou uns craks jugan al tetris amb les maletes, de veritat que hi cap totes aquestes coses?
salut, diners i a fer viatges.
;) ;)
salut, diners i a fer viatges.
;) ;)
- Carxofa
- Presentats
- Entrades: 44
- Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
- Ubicació: Sant Celoni
- Contacta:
M'encanta aquest fil!!!
D'entrada us diré que per mi, el tema, també és una obsessió i cada sortida faig una nova planificació del que he de dur o no en funció de les espectatives, el tipus de sortida (off/on), el grup i la durada.
D'una banda jo sóc molt exagerat i sempre agafo coses que no faig servir, però de l'altre, un bon amic em va convèncer de la necessitat de reduïr equipatge quan vas en moto, per evitar problemes i molèsties innecessàries. I veig que aquesta és la màxima entre els que heu relatat els vostres llistats.
Però també he de dir que he rigut molt amb aquest caràcter motero que tenim, que ens permet complicar-nos la vida circulant en un vehicle de dues rodes amb ben poca capacitat per dur coses, però que, de tant en tant, ens marca un "per aquí no hi passo" que fa que la gent carregui coses curioses que us procedeixo a relatar (ep, no vull críticar a ningú, només vull compartir algunes coses que m'han fet riure!!!)
A l'apartat de descansar bé, sembla que la possibilitat d'inflar els matalassos a pulmó està totalment descartata i la de seure a terra prohibida. Vaja, que tothom s'apunta a portar ampolletes d'aire comprimit per inflar pneumàtics per estalviar-se un compresor però ningú es deixa la màquina d'inflar matalassos...
I pel que fa a les eines, m'extranya que algú porti 2 litres d'oli. Però amb què va, amb una moto o amb una fregidora? Quan anàvem amb ciclomotors, la mescla era al 2%, amb 2 litres feiem 1400 quilometres!!! I unes pinces? Jo sóc un expert amb engegar la moto sense bateria apretant-la, però carregar unes pinces per engegar una altra moto?
Amb el que si que coincideixo plenament és amb la barretina!!! Quin gran invent. Fa pais i a sobre escalfa.
D'entrada us diré que per mi, el tema, també és una obsessió i cada sortida faig una nova planificació del que he de dur o no en funció de les espectatives, el tipus de sortida (off/on), el grup i la durada.
D'una banda jo sóc molt exagerat i sempre agafo coses que no faig servir, però de l'altre, un bon amic em va convèncer de la necessitat de reduïr equipatge quan vas en moto, per evitar problemes i molèsties innecessàries. I veig que aquesta és la màxima entre els que heu relatat els vostres llistats.
Però també he de dir que he rigut molt amb aquest caràcter motero que tenim, que ens permet complicar-nos la vida circulant en un vehicle de dues rodes amb ben poca capacitat per dur coses, però que, de tant en tant, ens marca un "per aquí no hi passo" que fa que la gent carregui coses curioses que us procedeixo a relatar (ep, no vull críticar a ningú, només vull compartir algunes coses que m'han fet riure!!!)
A l'apartat de descansar bé, sembla que la possibilitat d'inflar els matalassos a pulmó està totalment descartata i la de seure a terra prohibida. Vaja, que tothom s'apunta a portar ampolletes d'aire comprimit per inflar pneumàtics per estalviar-se un compresor però ningú es deixa la màquina d'inflar matalassos...
I pel que fa a les eines, m'extranya que algú porti 2 litres d'oli. Però amb què va, amb una moto o amb una fregidora? Quan anàvem amb ciclomotors, la mescla era al 2%, amb 2 litres feiem 1400 quilometres!!! I unes pinces? Jo sóc un expert amb engegar la moto sense bateria apretant-la, però carregar unes pinces per engegar una altra moto?
Amb el que si que coincideixo plenament és amb la barretina!!! Quin gran invent. Fa pais i a sobre escalfa.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Carxofa" post="204607"]M'encanta aquest fil!!!
Amb el que si que coincideixo plenament és amb la barretina!!! Quin gran invent. Fa pais i a sobre escalfa.[/quote]
Home, no totes les motos, si es queden sense bateria es poden engegar empenyent, la meva no per exemple, i saps que en qualsevol lloc passarà sempre algun vehicle, portar les pinces t'assegura poder engegar la moto.
Tampoc es el que ocupen... :mrgreen:
Un cop vaig inflar un matalàs bufant i recordo que vaig agafar tal hiperventilació que em voltava tot, semblava que anés trompa...
L'oli es normal portar 2l, sobretot si vas amb bmw :twisted:
Amb el que si que coincideixo plenament és amb la barretina!!! Quin gran invent. Fa pais i a sobre escalfa.[/quote]
Home, no totes les motos, si es queden sense bateria es poden engegar empenyent, la meva no per exemple, i saps que en qualsevol lloc passarà sempre algun vehicle, portar les pinces t'assegura poder engegar la moto.
Tampoc es el que ocupen... :mrgreen:
Un cop vaig inflar un matalàs bufant i recordo que vaig agafar tal hiperventilació que em voltava tot, semblava que anés trompa...
L'oli es normal portar 2l, sobretot si vas amb bmw :twisted:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Jo hi porto "de tot" :mrgreen:
Aqui la moto carregada per anar a Nordkapp , maletas interiors, 2 petates i bossa de derrera i sobre -diposit junt amb las bossas de las defensas.

Aqui tornant de Nordkapp , que suposadament hi havia que anar més buit :mrgreen:

Detall de cosas carregades a la moto, tenda familiar, taula, cadiras , fogó , observis detall a baix a la dreta de la ampolla de ron per fer cremat ;) , dos espelmas per sopar "comme il faut" i la MDR que si no vé, rondina :mrgreen:

Aqui la moto carregada per anar a Nordkapp , maletas interiors, 2 petates i bossa de derrera i sobre -diposit junt amb las bossas de las defensas.

Aqui tornant de Nordkapp , que suposadament hi havia que anar més buit :mrgreen:

Detall de cosas carregades a la moto, tenda familiar, taula, cadiras , fogó , observis detall a baix a la dreta de la ampolla de ron per fer cremat ;) , dos espelmas per sopar "comme il faut" i la MDR que si no vé, rondina :mrgreen:

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
I l'escala per pujar a la moto quan la tens carregada ?
Et felicito, a mi em passarien les vacances només per muntar i desmuntar.
Et felicito, a mi em passarien les vacances només per muntar i desmuntar.
- Carxofa
- Presentats
- Entrades: 44
- Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
- Ubicació: Sant Celoni
- Contacta:
Stelvio, estic impressionat!!!
Comparativament, aquest és l'equipatge que portàva fa un parell d'anys quan vam baixar al Marroc durant deu dies.
Però la trampa és evident. Si jo portés la dona, també necessitaría les maletes que tu portes!!!
[img align=left]https://lh6.googleusercontent.com/-_OO2 ... C_0068.JPG[/img]
Comparativament, aquest és l'equipatge que portàva fa un parell d'anys quan vam baixar al Marroc durant deu dies.
Però la trampa és evident. Si jo portés la dona, també necessitaría les maletes que tu portes!!!
[img align=left]https://lh6.googleusercontent.com/-_OO2 ... C_0068.JPG[/img]
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Carxofa" post="204636"]Stelvio, estic impressionat!!!
[/quote]
No exagero gaire si dic que només el sobrediposit es per mí :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]
No exagero gaire si dic que només el sobrediposit es per mí :mrgreen: :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="650X" post="200936"]
Maleta dreta

[/quote]
No me l'imagino dins la maleta viatjant! :eyes

Maleta dreta

[/quote]
No me l'imagino dins la maleta viatjant! :eyes