"ESA Amortiguación"

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: "ESA Amortiguación"

Entrada Autor: Pasqual » dj. maig 31, 2012 10:06 am

Jordi, et vaig comentar de no dir res abans de saber que entrava en garantia. NO volia que "alguns" fessin escarni. Sobretot del meu pes (eh, Stelvio?). Estava a punt de: Imatge

Kpeps, no ho havia entès, però si que m'agradaria ser Bankia, declarar-me en fallida i que amb els diners de tots em rescatéssiu, (Ai! perdó que al fòrum no podem parlar de política ;) ;) )

Carles, Ramon, jo tampoc ho entenc, potser es com diu en Randy que ESA i jo som incompatibles. Potser no caldrà que BMW m'envii una carta convidant-me a deixar la marca.

Jesús, estic esperant a saber d'en Trencaferro. Cada cop en va més la "disciplina anglesa" :lol: :lol: :lol:

Imatge

Imatge
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 31, 2012 10:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Re: "ESA Amortiguación"

Entrada Autor: JordiTrident » dj. maig 31, 2012 12:39 pm

Aquí se'n poden fer vàries lectures...

la primera, sembla ser que el servei post-venda funciona, encara que costi una mica: felicitats.

la segona, una moto que costa tants calés (i encara que no) no s'hauria de trencar d'aquesta manera

la tercera (i parlo des de la més absoluta ignorància pq no he provat mai això de ESA), val la pena tanta tecnologia electrònica a aquest preu per fer el que fem? Jo és que últimament estic en `plan regressiu" i aprecio més les coses senzilles i sense complicacions, i que no poso en dubte la gran utilitat de la tecnologia,eh?

la quarta...segur que n'hi ha més ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

SAlut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Respon

Torna a “General”