Alcoholimetre Obligatori A França A Partir Del 1er. Juliol

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Alcoholimetre Obligatori A França A Partir Del 1er. Juli

Entrada Autor: Prony » dc. juny 20, 2012 3:05 pm

[quote user="Ride" post="204435"]També ho vaig mirar Albert, si no recordo malament, caduca a la tardor 2013, ja faré uan foto i la penjaré....Vssss[/quote]

Que m'estàs dient?? Que caduca?? I tan aviat?? La mare que els va fotre......aquí hi ha negoci amagat!!!!

Es a dir, que cada any, apart del rebut de la assegurança, haurem d'anar a renovar el alcoholímetre??

Si es així, ja et dic jo que, pels meus "dallonsis" no penso comprar ni el primer. "Por ahí no paso"!!!

I si em volen posar a la garjola, encara els estaré agraïts, el seu "Toblerone" es mes bo que el d'aquí.

Epsss!!! Que ho dic en serio lo de no comprar-lo. Jo no se francès i no tinc la obligació de saber-ne.

Segons la Llei de Presumpció d'Innocència, també en vigor a França:

Es la Autoritat la que ha de demostrar que soc culpable, no pas jo el que haig de demostrar que soc innocent.

I per tant, es responsabilitat de l'Autoritat la de disposar i conservar els instruments i protocols que es requereixin per fiscalitzar-me i concloure que soc culpable. Es el seeeeeu problema.

Ara m'he encès..........

Jordi "Prony" :ban :ban

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 20, 2012 3:17 pm

[quote user="" post="204435"]

Segons la Llei de Presumpció d'Innocència, també en vigor a França:

Es la Autoritat la que ha de demostrar que soc culpable, no pas jo el que haig de demostrar que soc innocent.

I per tant, es responsabilitat de l'Autoritat la de disposar i conservar els instruments i protocols que es requereixin per fiscalitzar-me i concloure que soc culpable. Es el seeeeeu problema.

[/quote]

I la Llei és la Llei i ja ho diu ben clar: "el seu desconeixement no eximeix del seu compliment".
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. juny 20, 2012 4:15 pm

No serás culpable d´anar begut, pero ho seras de no dur l´alcoholimetre :enfadat

Des de el primer moment ja vaig dir que algú cobra dels fabricants d´alcoholimetres :enfaduu :enfaduu
ImatgeImatgeImatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. juny 21, 2012 1:17 am

Holaaa,

Jordi no t'encenguis tant!!

Hi ha una solució alternativa: no vagis a França, ves cap al sud, que potser et tractaran millor. O potser fins i tot a casa nostra també et pots arribar a sentir mes ben tractat, sense comprar cap Etilometre, però ben tractat per la nostre pròpia justícia.

:mrgreen: :mrgreen:
Sort,

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. juny 21, 2012 8:39 am

[quote user="Albert" post="204533"]Holaaa,

Jordi no t'encenguis tant!!

Hi ha una solució alternativa: no vagis a França, ves cap al sud, que potser et tractaran millor. O potser fins i tot a casa nostra també et pots arribar a sentir mes ben tractat, sense comprar cap Etilometre, però ben tractat per la nostre pròpia justícia.

:mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Albert, quan creus que trigaran en fer ho obligatori també a casa nostra :enfadat
ImatgeImatgeImatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. juny 21, 2012 2:35 pm

Holaaa,

[quote user="STELVIO 00" post="204547"]

Albert, quan creus que trigaran en fer ho obligatori també a casa nostra :enfadat[/quote]

Suposo que en quan tinguin ben organizat el mamoneig de la seva frabricació, homologació, distribució i venda. Llavors nomes els hi quedarà el mes senzill: publicar la llei corresponent.

:enfadat
Sort,

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. juny 21, 2012 8:16 pm

Tinc una idea: Compraré una xeringa, que no caduquen i quan vulguin fer-me la proba, jo els donaré la sang i ells que en facin el que els plagui, si no tenen mitjans, que s'espavilin. I us ho dic en serio, no es pas conya!!!

Als EEUA no els fa falta alcoholímetre, tans sols fer les proves que es veuen a les pelis (i que en realitat es fa, ho he vist personalment) per saber que, sigui per l'alcohol, les drogues, somnolència, mareig o malaltia, no disposes de la coordinació requerida per estar al volant.

El que passa es que això no genera beneficis extra.

Un cas que no se si es tracta d'una llegenda urbana:

A un advocat de Barcelona, en un control rutinari de la Guàrdia Urbana el van aturar per fer-li la proba d'alcoholèmia. Ell va dir que no tenia cap problema en fer-ho (no havia begut res) però va indicar que, pel comportament sospitós del funcionari, exigia que també ell fes el test i que, si s'hi negava, reclamaria la presència del Comissari per denunciar una negligència. Veient que l'advocat estava versat en les Lleis, el van deixar marxar a l'instant i sense fer-li passar la prova.

Massa sovint oblidem que "NOSALTRES ESTEM A LES SEVES ORDRES PERÒ ELLS ESTAN AL NOSTRE SERVEI"

Jordi "Prony" :ban :ban

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. juny 21, 2012 8:25 pm

[quote user="Prony" post="204655"]Tinc una idea: Compraré una xeringa, que no caduquen i quan vulguin fer-me la proba, jo els donaré la sang i ells que en facin el que els plagui, si no tenen mitjans, que s'espavilin. I us ho dic en serio, no es pas conya!!!

Als EEUA no els fa falta alcoholímetre, tans sols fer les proves que es veuen a les pelis (i que en realitat es fa, ho he vist personalment) per saber que, sigui per l'alcohol, les drogues, somnolència, mareig o malaltia, no disposes de la coordinació requerida per estar al volant.

El que passa es que això no genera beneficis extra.

Un cas que no se si es tracta d'una llegenda urbana:

A un advocat de Barcelona, en un control rutinari de la Guàrdia Urbana el van aturar per fer-li la proba d'alcoholèmia. Ell va dir que no tenia cap problema en fer-ho (no havia begut res) però va indicar que, pel comportament sospitós del funcionari, exigia que també ell fes el test i que, si s'hi negava, reclamaria la presència del Comissari per denunciar una negligència. Veient que l'advocat estava versat en les Lleis, el van deixar marxar a l'instant i sense fer-li passar la prova.

Massa sovint oblidem que "NOSALTRES ESTEM A LES SEVES ORDRES PERÒ ELLS ESTAN AL NOSTRE SERVEI"

Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]

Si no havia begut no hi havia cap problema en passar el test, en canvi si el begut era l´altre, que no queda clar,i ho podia fer , havia que haver exigit que el funcionari fés el test.

Aixó es el que hagués fet jo , en cas de poguer ho fer, que no ho sé.
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 21, 2012 8:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. juny 21, 2012 9:30 pm

[quote user="Prony" post="204655"]
[/quote]

Però ells tenen la porra pel mànec :tremolant

Truenus
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 9:35 pm
Ubicació: Sant Pere de Torelló

Entrada Autor: Truenus » dg. jul. 01, 2012 5:24 pm

i el motoristes xaleco d´alta visivilitat i el triangle, o sigui ara fara falta un moxila per portar el triangle, per els estrangers a partir de novembre

Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. jul. 01, 2012 6:26 pm

Ens estem convertint en un "poble d'imbecils"!

Ara resulta que com que hi ha quatre "descervellats-imbecils" que no els passa altre cosa per el cap que posar-se a conduir (cotxe o moto o el que siga) ben torrats, la resta dels conductors em de portar cada cop més bestieses al damunt... al final caldrà que ens acompanyi algú amb una furgoneta per portar totes les andròmines necessàries per circular legalment!!!!

cada cop ens assemblem més als sonats dels "yankees", que son tant rucs que cal avisar els per escrit de que els sòls de marbre rellisquen molt quant son humits o de que si agafen dos fils d'alta tensió amb les mans s'electrocutaran o que es perillós pujar per sobre de les baranes d'un balcó d'un vint i cinquè pis d'un gratacels... i més coses per l'estil...
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. jul. 01, 2012 6:41 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="205601"]Ens estem convertint en un "poble d'imbecils"!

Ara resulta que com que hi ha quatre "descervellats-imbecils" que no els passa altre cosa per el cap que posar-se a conduir (cotxe o moto o el que siga) ben torrats, la resta dels conductors em de portar cada cop més bestieses al damunt... al final caldrà que ens acompanyi algú amb una furgoneta per portar totes les andròmines necessàries per circular legalment!!!!

cada cop ens assemblem més als sonats dels "yankees", que son tant rucs que cal avisar els per escrit de que els sòls de marbre rellisquen molt quant son humits o de que si agafen dos fils d'alta tensió amb les mans s'electrocutaran o que es perillós pujar per sobre de les baranes d'un balcó d'un vint i cinquè pis d'un gratacels... i més coses per l'estil...[/quote]

Al pais veí encara hi han rètols que hi diu "Se prohibe escupir" :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. jul. 01, 2012 8:42 pm

[quote user="STELVIO 00" post="205602"][quote user="Toni Wan Kenobi" post="205601"]Ens estem convertint en un "poble d'imbecils"!

cada cop ens assemblem més als sonats dels "yankees", que son tant rucs que cal avisar els per escrit de que els sòls de marbre rellisquen molt quant son humits o de que si agafen dos fils d'alta tensió amb les mans s'electrocutaran o que es perillós pujar per sobre de les baranes d'un balcó d'un vint i cinquè pis d'un gratacels... i més coses per l'estil...[/quote]

Al pais veí encara hi han rètols que hi diu "Se prohibe escupir" :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

A altres llocs encara estan pitjor :mrgreen:

Imatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. jul. 01, 2012 8:45 pm

[quote user="Ramon" post="205635"][quote user="STELVIO 00" post="205602"][quote user="Toni Wan Kenobi" post="205601"]Ens estem convertint en un "poble d'imbecils"!

Al pais veí encara hi han rètols que hi diu "Se prohibe escupir" :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

A altres llocs encara estan pitjor :mrgreen:

Imatge[/quote]

Home, el que diu el rètol es que fem servir el WC , i si hi ha WC ........... millor que fer ho al bosc. :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 01, 2012 8:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Bertu
Presentats
Entrades: 97
Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental

Entrada Autor: Bertu » dl. jul. 02, 2012 4:56 pm

[quote user="Truenus" post="205598"]i el motoristes xaleco d´alta visivilitat i el triangle, o sigui ara fara falta un moxila per portar el triangle, per els estrangers a partir de novembre[/quote]

Un triangle o dos, com els cotxes? armilla, bombetes de recanvi, alcoholimetre...preservatius per no deixar una francesa prenyada.....
Agafa´t!!!! quins pebrots!!!
:crys

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dl. jul. 02, 2012 7:15 pm

Que cadascu tregui les seves conclusions...

http://www.lefigaro.fr/actualite-france ... otests.php

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. jul. 02, 2012 9:30 pm

[quote user="Joavel" post="205764"]Que cadascu tregui les seves conclusions...

http://www.lefigaro.fr/actualite-france ... otests.php[/quote]

Entonggsesss no hase falgta desig nada mas :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » ds. jul. 21, 2012 8:39 am

el tema d´alcoholmetres: vaig trobar una parella de gendarmes a una area de servei, i preguntats on podria trobar-los, em van dir que epuissé messieur i que de moment no ho demanaven a ningú..... també ja mes relaxats i amb les cames damunt la taula :-o deien que no hi havia dret que es fes una llei tant idiota... total per fer anar una fábrica de alcoholimetres per decret llei d´un amic del Sarkozy.......

A partir de novembre diu que multarán.... amb 11 euros , ah ? i que només saran bons els etliometres de bossa amb homologacio (NF ) i que caduquen a l´any .... se n´hauran de portar dues bosses, una per entregar a l´agent i l´altre per portar-la al damunt..... a l´any globus nous. :roll:
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. jul. 21, 2012 10:17 pm

[quote user="Llagasta" post="207829"]el tema d´alcoholmetres: vaig trobar una parella de gendarmes a una area de servei, i preguntats on podria trobar-los, em van dir que epuissé messieur i que de moment no ho demanaven a ningú..... també ja mes relaxats i amb les cames damunt la taula :-o deien que no hi havia dret que es fes una llei tant idiota... total per fer anar una fábrica de alcoholimetres per decret llei d´un amic del Sarkozy.......

A partir de novembre diu que multarán.... amb 11 euros , ah ? i que només saran bons els etliometres de bossa amb homologacio (NF ) i que caduquen a l´any .... se n´hauran de portar dues bosses, una per entregar a l´agent i l´altre per portar-la al damunt..... a l´any globus nous. :roll:[/quote]

Curiós. Abans quan erem joves al cotxe sempre portàvem una capsa de preservatius, i..... Caducaven a l'any. :( Ara que no en fem servir hem d'acostumar-nos a l'etilometre.

Resum: que cardem menys i bevem més. Van per aquí els tiros? :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”