Tema "Avançaments"

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Tema "Avançaments"

Entrada Autor: Xavier » dc. juny 20, 2012 12:07 pm

Aquest tema va sortint de tant en tant desde que em vareu volguer a MTC.

Per mí, tot és més fàcil. La sortida mensual de Mototurisme és una festa i amb això ja ho he dit tot. Crec que perquè les festes siguin divertides no només hem d'esperar que ens ho portin tot fet i arreglat, també hi hem de posar de la nostra part.

Si un dia fem "una malifeta" i emprenyem al company de ben segur que no és amb mala intenció i en sentit contrari tampoc.

Que el sistema de Mototurisme funciona -per mí- és més que evident. Movem un grup de motoristes molt important a cada sortida i cada un de nosaltres som un món, en la manera de ser i en la de conduïr.

El factor més important perquè el sistema segueixi funcionant i millorant en lo possible som nosaltres mateixos, és l'actitud amb que participem a cada sortida.

Tots em d'aprendre a tenir paciència, un dia emprenyo jo i un altre dia emprenya un altre.

No voldria que hi haguessin males interpretacions, és bo parlar-ne per mantenir-nos alerta i esforçar-nos a millorar però som persones i per tant imperfectes.

Gràcies mototuristes per ser com sou.
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 20, 2012 12:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dc. juny 20, 2012 12:14 pm

My God... quina por que feu... :tremolant

És ben bé que no podria anar amb tantes motos al voltant... :(
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 20, 2012 12:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. juny 20, 2012 12:16 pm

Holaaaa,

[quote user="Fjodor" post="204411"]My God... quina por que feu... :tremolant

És ben bé que no podria anar amb tantes motos al voltant... :([/quote]

Al voltant??

com a mol una al davant i una altra al darrera!!

:shock:
Sort,

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. juny 20, 2012 12:16 pm

:D home, si... ja s'entén...

Que jo no podria.

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dc. juny 20, 2012 12:20 pm

Holaaa,

[quote user="Fjodor" post="204414"]:D home, si... ja s'entén...

Que jo no podria.[/quote]

Que no circules per carretera amb un contxe al davat i un altre al derrera??

I no et preocupa mes encara??

No t'he de convencer de res, però a vegades les coses son mes sencilles del que semblan.

;)
Sort,

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. juny 20, 2012 12:22 pm

Potser tinguis raó... ;)

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. juny 20, 2012 12:25 pm

[quote user="Albert" post="204416"]Holaaa,

[quote user="Fjodor" post="204414"]:D home, si... ja s'entén...

Que jo no podria.[/quote]

Que no circules per carretera amb un contxe al davat i un altre al derrera??

I no et preocupa mes encara??

No t'he de convencer de res, però a vegades les coses son mes sencilles del que semblan.

;)[/quote]

Albert, es que no ha vingut mai, i no sap el que fem, el dia que vingui , repetirá segur ;)
ImatgeImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 20, 2012 12:28 pm

[quote user="Fjodor" post="204411"]My God... quina por que feu... :tremolant

És ben bé que no podria anar amb tantes motos al voltant... :([/quote]

Jo a tu no t'entenc. :lol:

Aviam, com a amant i practicant de motorisme de muntanya, ara em vindràs a dir que no passes ni et passen per on vols-pots/volen-poden, oi? Per pistes amples tothom va a saco, i se t'han d'adelantar per la dreta, t'adelanten. I tu n'estic segur que amb la SX ho fas molt sovint.

I ara vens a dir que et fa por anar en moto de carretera en grup? :shock:

No entenc res, tiu! :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dc. juny 20, 2012 12:28 pm

Holaaa,

[quote user="STELVIO 00" post="204420"]

Albert, es que no ha vingut mai, i no sap el que fem, el dia que vingui , repetirá segur ;)[/quote]

Repetirà.... o potser no. Però ho haurà vist en primera persona i podrem saber les seves impresions reals!!

:cool: :cool:
Sort,

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. juny 20, 2012 12:33 pm

Raaandy.... amb la SX no vaig per camins. No puc. No tinc assegurança ni matrícula! Vaig a circuit i prou. Quan tenia moto d'enduro i feia sortides amb altres, com a molt anàvem 3 o 4. Alguna vegada havia anat amb més gent (fins a 20) i la veritat és que és incòmode.
Però de totes maneres, què hi té a veure una cosa amb l'altra? La carretera és unaltra galàxia.
Però no em feu cas, home!
Segurament ho dic per ignorància i potser m'ho passaria bé i tot! :D

Ja tinc a la cervellera venir un dia, ja...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 20, 2012 12:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. juny 20, 2012 12:40 pm

[quote user="Fjodor" post="204424"]Raaandy.... amb la SX no vaig per camins. No puc. No tinc assegurança ni matrícula! Vaig a circuit i prou. Quan tenia moto d'enduro i feia sortides amb altres, com a molt anàvem 3 o 4. Alguna vegada havia anat amb més gent (fins a 20) i la veritat és que és incòmode.
Però de totes maneres, què hi té a veure una cosa amb l'altra? La carretera és unaltra galàxia.
Però no em feu cas, home!
Segurament ho dic per ignorància i potser m'ho passaria bé i tot! :D

Ja tinc a la cervellera venir un dia, ja...[/quote]

Aixó fa que t´ho sento dir............................. :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. juny 20, 2012 12:45 pm

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Si. Podria fotre un rotllo de 115 línies,

però com que a ningú li interessaria

dic que

quan pugui i quan cregui que la sortida més o menys em plau o és el que jo crec que em convé

..i aquell dia no tinc res que interfereixi en el tema que es tracta...

llavors...

podré venir!!!!!!!!!!!!

:razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

Haig de canviar la goma del darrera, per cert. Que la porto quasi al límit... siiiuuuu.. siiiuuuuuuuuuu

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. juny 20, 2012 3:15 pm

[quote user="Fjodor" post="204430"]:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

dic que

quan pugui i quan cregui que la sortida més o menys em plau o és el que jo crec que em convé

llavors...

podré venir!!!!!!!!!!!!

Haig de canviar la goma del darrera, per cert. Que la porto quasi al límit... siiiuuuu.. siiiuuuuuuuuuu[/quote]

Doncs, vigila que t'hi faran una foto i sortirà a la portada de a.f.m. :eyes

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. juny 20, 2012 3:20 pm

a.f.m.?? :shock:

Alguna Foto Més?
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 20, 2012 3:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dc. juny 20, 2012 4:07 pm

Hi ha una cosa que no s'ha dit, i que crec que també compta...

Si vull que em respectin, haig de comerçar per respectar als altres.

Si atrapo una moto que va més lenta que jo, per respecte, no puc començar a fer-li ràfegues i cops de botzina perquè s'aparti. Tant dret te ell com jo a circular ocupant tot el seu carril. Altra cosa és que l'ocupi expressament perquè no el pugui avançar, però crec que això a MTC no passa, o si més no, jo no m'hi he trobat.

Quan el traçat ho permet, no ve trànsit de cara i no hi ha contínua, em poso a l'altre carril, avanço i llestos.

Evidentment, que si el del davant em fa senyals que l'avanci, també hauré de mirar que el traçat ho permeti i que no vingui trànsit de cara... perque si no ho faig així, m'estaré posant en perill jo mateix i el que és més greu, estaré posant en perill al que estic avançant (molt sovint això no es té en compte).

I creieu-me, no passa gran cosa si tardo dues o tres corbes a avançar el del davant... com molt bé s'ha dit, les sortides de MTC son una festa i hi anem per gaudir-ne (al menys jo). :razz:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 20, 2012 10:17 pm

[quote user="Gearbox" post="204458"]Hi ha una cosa que no s'ha dit, i que crec que també compta...
Si vull que em respectin, haig de comerçar per respectar als altres.
I creieu-me, no passa gran cosa si tardo dues o tres corbes a avançar el del davant... com molt bé s'ha dit, les sortides de MTC son una festa i hi anem per gaudir-ne (al menys jo). :razz:[/quote]

aqui las clavat ;) ;) ,aquest tema no es el primer cop que surt i sempre PERDONAM PRONY el trobo de molt mal gust,las sortidas de Mototurisme es compartir carretera amb companys que nomes veig aquell dia,anar radere d'algu que per natural va mes a poquet a poquet,sigui per estil de moto o perque li agrada anar mirant el paisatge,perque parat no hi va ningu,es per mi un plaer enorme,encara dire mes,quan em fan per avansar sempre faig el gest de ''tira tira'' ja que crec que el que molesta es el que ve per darrere creient-se que es l'amo de la pista,hi han rectes per adelantar amb tranquilitat i seguretat i avui et dire el que ja et vaig dir,si et falta motor canviat la moto perque ni han que acceleran mes i aixo sempre pasara,de bon rotllo ,eh
p.d. si us plau no em feu el gest de deixar pasar que no m'agrada ja que conduint s'ha de mirar endavant a part que m'agrada anar ara amb uns i ara amb altres ;)
Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dj. juny 21, 2012 12:47 am

[quote user="Fjodor" post="204430"]:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

dic que

llavors...

podré venir!!!!!!!!!!!!

Haig de canviar la goma del darrera, per cert. Que la porto quasi al límit... siiiuuuu.. siiiuuuuuuuuuu[/quote]

bla,bla,bla,bla ... mira que et fas de rogar, :mrgreen: ... que ja tenim ganes de coneixer-te en viu i en directe home !!! :cerv

Pel que fa al tema del fil, poca cosa tinc que dir, a mi ningú em fa nosa ... miro d'anar al meu ritme... gaudint de la festa de mototurisme a la meva manera ara recollint margarides i admirant el paissatge... ara filant a ritme ... el que tinc sagrat és no destorbar mai a ningú ... ni quant ve un difuminat per darrera, ni quant haig d'avançar a algú que s'ho pren amb més calma ... el que cal tenir es ceny i respecte ...

Merci Prony per treure un tema que sempre és delicat de tractar ... ;)

Salut !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 21, 2012 12:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. juny 21, 2012 12:57 am

Holaaa,

[quote user="Xavier" post="204408"]

.... Per mí, tot és més fàcil. La sortida mensual de Mototurisme és una festa i amb això ja ho he dit tot. Crec que perquè les festes siguin divertides no només hem d'esperar que ens ho portin tot fet i arreglat, també hi hem de posar de la nostra part.

[/quote]

Xavier, si segueixes així aviat seràs el meu únic ídol!!!!

:kssss :kssss :kssss :kssss :kssss :kssss :kssss

A MotoTurisme ens hem plantejat alguna vegada si hem de continuar fent o no les sortides mensuals. Aquestes sortides no son nomes per a gaudir de la moto i la carretera: la finalitat última es donar-nos a tots plegats la oportunitat de fer noves coneixences amb la mateixa afició: les MOTOS i tot el seu mon!!!!

De que ens serviria tenir un fòrum a Internet impersonal i fred? On els seus usuaris nomes es coneguin a traves de una pila de missatges publicats a la xarxa. De fòrums així n’hi ha un fotimer!!!!

No companys, no. No es aquesta la intenció dels administradors de MotoTurisme. Ens dona mes feina, costa mes de lligar-ho tot, però el que nosaltres volem es fer noves coneixences amb qui ens podem arribar a embarcar en noves aventures. Les sortides mensuals que muntem no son una finalitat en si mateixes, si no que son un mitjà per que tots tinguem la oportunitat de fer noves coneixences i, per que no, noves amistats amb les que compartir molt bones experiències.

Que ens pot sortir malament a la primera? SI, i tant que SI!!!! Però al llarg del temps us puc dir que he conegut a moltes persones que son persones amb majúscules, i que sigui el que sigui el que ens porti el futur, no les oblidaré mai.

Els administradors hem passat moments de tots els colors. Potser es cert que per moments no hem estat a l’alçada del que s’esperava de nosaltres, però sempre ham actuat en funció del que hem cregut millor per a la majoria dels usuaris del fòrum, deixant de banda personalismes absurds que no ens porten a millorar res. Sempre tenim en la nostra mira com i de quina manera podem millorar això o allò.

I m’he desviat molt i molt del tema principal: els avançaments!

Personalment soc usuari del fòrum des de la primera sortida que varem organitzar. Hem tingut sortides en les que als 30 minuts de ruta ja havíem perdut mes de la meitat dels participants. Algú recorda aquella sortida per la zona de les muntanyes de Prades? Ja, ja, ja!!!
Sempre ens ha servit per estimular la imaginació i trobar formes alternatives de conduir les sortides, però... cada dia que passa som mes gent a les sortides, i sempre hem d’estar alerta per millorar, i ho intentem amb ganes, encara que no ho sembli.

Es per tot això que vull demanar-vos un esforç extra:

Intenteu ser tots plegats mes condescendents amb els companys de ruta. Intenteu pensar en la seva forma de veure-ho tot, de posar-vos en la seva pell. Segur que mirareu mes el retrovisor, que us apartareu mes sovint quan tingueu una moto al darrera, que no avançareu a la lleugera al company que porteu al davant, que en el moment de fer de cruïllers us posareu en el lloc mes adient per tal de que els companys us vegin de lluny, que prendreu una actitud mes activa a l’hora d’indicar el camí als companys, etc, etc.....

Una vegada fet tot això durant la ruta, ho podrem comentar tot, sense acritud ni males maneres en el restaurant on compartim el dinar. Recriminant a qui s’ho mereixi, i agraint a qui ens hagi ajudat en alguna cosa.

Potser vaig molt errat?

:razz: :razz: :razz:
Sort,

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dj. juny 21, 2012 1:21 am

[quote user="Albert" post="204530"]Holaaa,

Potser vaig molt errat?

:razz: :razz: :razz:[/quote]

En la meva modesta opinió, crec que NO ... continueu en aquesta línia ... fent fàcil lo difícil ;)

Salut company!!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 21, 2012 1:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. juny 21, 2012 1:30 am

Holaaa,

[quote user="Jesus GS" post="204535"][quote user="Albert" post="204530"]Holaaa,

Potser vaig molt errat?

:razz: :razz: :razz:[/quote]

En la meva modesta opinió, crec que NO ... continueu en aquesta línia ... fent fàcil lo difícil ;)

Salut company!!! ;)[/quote]

Que nomes t'has llegit la ptimera i la ultima linea??

T'entenc, sincerament t'entenc. M'ha sortit un totxo que...

Ho sento.

:oops: :oops:
Sort,

Respon

Torna a “General”