Quants Cops Us Ha Caigut La Moto Al Terra?
Moderador: Airald
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Re: Quants Cops Us Ha Caigut La Moto Al Terra?
Randy posa mes de 7 que l' Andres i jo
volem participar
volem participar
Que gran aquest de Bilbao

- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Amb aquesta ultima que tinc que es amb diferencia la mes alta que he tingut, en proporcio es la que menys vegades, suposo que al ser coonsient que no arribo massa be a terra amb far estar mes alerta.
- Ribes
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
- Ubicació: Mataró
Jo dues vegades.
La primera amb una vespa 200, anava jo i la meva germana era un lloc amb molta sorra i al posar primera i sortir es va clavar la roda del davant i a terra varem anara.
La segona a estat l'any passat, netejant la varadero en una betzinera venin d'Andorra per treure-li la sal, quant la volia posar al cavallet em va relliscar el peu que el tenia mullat i em va marxar cap al costat contrari, carregada amb les 3 maletes.
salutacions
;)
La primera amb una vespa 200, anava jo i la meva germana era un lloc amb molta sorra i al posar primera i sortir es va clavar la roda del davant i a terra varem anara.
La segona a estat l'any passat, netejant la varadero en una betzinera venin d'Andorra per treure-li la sal, quant la volia posar al cavallet em va relliscar el peu que el tenia mullat i em va marxar cap al costat contrari, carregada amb les 3 maletes.
salutacions
;)
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
He posat 6 pq he comptat les 3 motos que he tingut,...
- 1 cop la Piaggio X8 pq estan aparcada un cotxe la va empenyer i li va saltar el cavallet. Va caure contra una vorera trencant el carenat dret
- 4 cops la Vstrom,... 2 d'esquerra i 2 de dreta... 2 d'elles caigudes en parat culpa meva. UNa altra pq un crio amb bici baixava contradirecció per un carrer i el meu instint va ser girar cap a la banda contraria per on venia, com que anava poc a poc pq havia acabat d'arrencar sem va desequili¡brar i al terra. I la ultima va ser en una gasolinera que estava repostant el meu estomac tranquilament quan un ncotxe descontrolat fent tombs de campana va dirigir-se cap a la gasolinera, va topar contra una de les columnes i el cotxe va acabar fent caure la maquina d'inflat de rodes i va ser aquesta que va picar contra el bahul de la moto i la va fer caure. Aquesta ultima va ser la mes destructiva, pero ho va pagar el seguro de l'altre ;) Per cert, va ser tornant cap a casa de una sortida al delta amb mototurisme :roll:
- 1 cop la Explorer,... recentment. Caiguda en una pista forestal en una corba de 180º presa massa lentament i sem va desestabilitzar la moto i patapam! al terra.
Bon historial, en uns 7 anys? :lol:
- 1 cop la Piaggio X8 pq estan aparcada un cotxe la va empenyer i li va saltar el cavallet. Va caure contra una vorera trencant el carenat dret
- 4 cops la Vstrom,... 2 d'esquerra i 2 de dreta... 2 d'elles caigudes en parat culpa meva. UNa altra pq un crio amb bici baixava contradirecció per un carrer i el meu instint va ser girar cap a la banda contraria per on venia, com que anava poc a poc pq havia acabat d'arrencar sem va desequili¡brar i al terra. I la ultima va ser en una gasolinera que estava repostant el meu estomac tranquilament quan un ncotxe descontrolat fent tombs de campana va dirigir-se cap a la gasolinera, va topar contra una de les columnes i el cotxe va acabar fent caure la maquina d'inflat de rodes i va ser aquesta que va picar contra el bahul de la moto i la va fer caure. Aquesta ultima va ser la mes destructiva, pero ho va pagar el seguro de l'altre ;) Per cert, va ser tornant cap a casa de una sortida al delta amb mototurisme :roll:
- 1 cop la Explorer,... recentment. Caiguda en una pista forestal en una corba de 180º presa massa lentament i sem va desestabilitzar la moto i patapam! al terra.
Bon historial, en uns 7 anys? :lol:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Boolean" post="204736"]I la ultima va ser en una gasolinera que estava repostant el meu estomac tranquilament quan un ncotxe descontrolat fent tombs de campana va dirigir-se cap a la gasolinera, va topar contra una de les columnes i el cotxe va acabar fent caure la maquina d'inflat de rodes i va ser aquesta que va picar contra el bahul de la moto i la va fer caure. Aquesta ultima va ser la mes destructiva, pero ho va pagar el seguro de l'altre ;) Per cert, va ser tornant cap a casa de una sortida al delta amb mototurisme :roll: [/quote]
No la recordava aquesta... deu n'hi dó quina impressó feien les fotos!!! :shock: :shock: :shock:
No la recordava aquesta... deu n'hi dó quina impressó feien les fotos!!! :shock: :shock: :shock:

- Carxofa
- Presentats
- Entrades: 44
- Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
- Ubicació: Sant Celoni
- Contacta:
Jo m'he d'apuntar al grup de +7!!!
La darrera (i la més vergonyosa) va ser just al sortir de la ITV. No sé que punyetes vaig fer però se'm va doblegar el manillar de mala manera i vaig anar de morros per terra amb l'afegit que vaig trencar la maneta de l'embragatge (que ara m'ha d'arribar juntament amb la del fre, que es va trencar a la caiguda de fa un parell de mesos) Doncs això, davant de tots els tècnics de la ITV i els clients, vaig fer una repassada a l'asfalt absurda de veritat.
I jo que pensava, a veure si ara em retiraran l'adhesiu!!!
La darrera (i la més vergonyosa) va ser just al sortir de la ITV. No sé que punyetes vaig fer però se'm va doblegar el manillar de mala manera i vaig anar de morros per terra amb l'afegit que vaig trencar la maneta de l'embragatge (que ara m'ha d'arribar juntament amb la del fre, que es va trencar a la caiguda de fa un parell de mesos) Doncs això, davant de tots els tècnics de la ITV i els clients, vaig fer una repassada a l'asfalt absurda de veritat.
I jo que pensava, a veure si ara em retiraran l'adhesiu!!!
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
[quote user="Carles" post="204738"][quote user="Boolean" post="204736"]I la ultima va ser en una gasolinera que estava repostant el meu estomac tranquilament quan un ncotxe descontrolat fent tombs de campana va dirigir-se cap a la gasolinera, va topar contra una de les columnes i el cotxe va acabar fent caure la maquina d'inflat de rodes i va ser aquesta que va picar contra el bahul de la moto i la va fer caure. Aquesta ultima va ser la mes destructiva, pero ho va pagar el seguro de l'altre ;) Per cert, va ser tornant cap a casa de una sortida al delta amb mototurisme :roll: [/quote]
No la recordava aquesta... deu n'hi dó quina impressó feien les fotos!!! :shock: :shock: :shock:[/quote]
He trobat el post amb les fotos :mrgreen:
viewtopic.php?f=1&t=6209&highlight=
No la recordava aquesta... deu n'hi dó quina impressó feien les fotos!!! :shock: :shock: :shock:[/quote]
He trobat el post amb les fotos :mrgreen:
viewtopic.php?f=1&t=6209&highlight=
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Amb totes les motoooooosss????????
He perdut el compte! infinites vegades... Com ha de ser! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
He perdut el compte! infinites vegades... Com ha de ser! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
La RT una vegada, més que caure es va "ajaure" al mig d'un bassal considerable en un camí de terra. Vaig treure gas perquè em vaig acollonir i la moto es va posar a dormir tranquilament.
En Cabirol que és un fiera, per aixecar-la, em va dir: Xevi a la de tres amunt, quan va arribar el tres ell sol ja la tenia dreta... la moto, és clar.
En Cabirol que és un fiera, per aixecar-la, em va dir: Xevi a la de tres amunt, quan va arribar el tres ell sol ja la tenia dreta... la moto, és clar.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Entenc que l'enquesta fa referència a motos pròpies i en propietat, no?
Si et deixen una altra moto, aquesta no conta, no? :oops:
Si et deixen una altra moto, aquesta no conta, no? :oops:
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Ramon" post="204681"] ... Gearbox, gràcies per ajudar-me a collir-la ;) ...[/quote]
Res home... a disposar !! ;)
...
Jo, amb la mà de plàstics que porta la RT no vull ni pensar que passaria si caigués !! :shock:
Res home... a disposar !! ;)
...
Jo, amb la mà de plàstics que porta la RT no vull ni pensar que passaria si caigués !! :shock:
- Toni Muntada Regada
- Presentats
- Entrades: 238
- Membre des de: dl. oct. 24, 2011 9:22 pm
- Ubicació: Manresa
Bufffff, ja he perdut el compte (set vegades segures)
peró he apres a canviar les palanques de fre , embrague i intermitents, que done gust.
peró he apres a canviar les palanques de fre , embrague i intermitents, que done gust.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Toni Muntada Regada" post="204771"]Bufffff, ja he perdut el compte (set vegades segures)
peró he apres a canviar les palanques de fre , embrague i intermitents, que done gust.[/quote]
Jo he estat testimoni d´una en primera fila :mrgreen: :mrgreen:
peró he apres a canviar les palanques de fre , embrague i intermitents, que done gust.[/quote]
Jo he estat testimoni d´una en primera fila :mrgreen: :mrgreen:
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Jo tampoc puc contestar, si compto amb moto gran, son dues i mitja. A més a més les dues senceres el mateix dia :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
La mitja es perquè no va arribar a terra, però em vaig quedar recolzat al bastiment de la porta del garatge 10 minuts, atrapat entre la moto i el pilar de ferro i no tenia pebrots d´aixecar-la, la moto , amb una sola cama, al final amb un exercici de contorsionisme, vaig treure el mobil de la butxaca, em vaig menjar l´orgull i vaig trucar a la dona perque em dones un cop de mà :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Amb moto de muntanya, millor no fer comptes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
La mitja es perquè no va arribar a terra, però em vaig quedar recolzat al bastiment de la porta del garatge 10 minuts, atrapat entre la moto i el pilar de ferro i no tenia pebrots d´aixecar-la, la moto , amb una sola cama, al final amb un exercici de contorsionisme, vaig treure el mobil de la butxaca, em vaig menjar l´orgull i vaig trucar a la dona perque em dones un cop de mà :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Amb moto de muntanya, millor no fer comptes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="PEPI600" post="204777"]Jo tampoc puc contestar, si compto amb moto gran, son dues i mitja. A més a més les dues senceres el mateix dia :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Amb moto de muntanya, millor no fer comptes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Pagaria per haver vist això :mrgreen: :mrgreen:
Amb moto de muntanya, millor no fer comptes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Pagaria per haver vist això :mrgreen: :mrgreen:
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="Oscar" post="204732"]Randy posa mes de 7 que l' Andres i jo
volem participar[/quote]
volem participar[/quote]
:666 Mas discriminats, això no és ni just ni legal,,,, alguna esmena o nova llei :666
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Fent memoria...
A part del accident del juny del 2011..
1- Deauville (dos setmanes de tenir la moto , i 4 de carnet de moto). Dins el parking vaig provar d´accelerar. for en un revolt... Vaig apendre com rellisquen els parkings
2- Deauville . A Axat tornant de Carcassone (el nomtre primer viatge) vaig per posar el peu...i el terra era amb baixada.....i no vaig fer peu. Moto, Natalia i jo ..al terra.
3- Varadero. El primer cap de setmana d'estrenar-la. Al Monestir de la PObla de benifeça..un canvi de sentit en pujada...i la moto pesa!!!
4- Varadero. L´ultim dia que vaig posar la pinça de fre a la moto....vaig arrancar...i al terra. Ja no poso la pinça
5- Varadero. A Ljbjuana , vaig arribar desprse de 1300km al Hostel. Amb la moto carregada, vaig baixar sense posar la pota de cabra. La vaig aixecar sol de l´emprenyada!
6- Varadero. A Marroc, en un cami amb molta sorra...la roda del davant va voler girar, quant jo encara volia anar recte.... al terra.
7- GS A Sofia el Pasqual va probar d´arribar a l´hotel per vies alternatives..i varem entrar a un carrer PLE PLE PLE de fang....al terra
I com a extra!!
Una vegada al padock (av.Paral.lel de BCN) tenia la moto a sobre el cavallet, amb la pota de cabra extesa.
Va venir el meu bon amic carles i va treurem la pota, pq es pensava que me l´havia deixat sense voler.
Al baixar la moto del caballet..confiat de la pota........ la vaig deixar descansar el mes suau possible ....sobre les meves mans, fins que em varen socorrer i la varem aixecar.
JAJAJ
A part del accident del juny del 2011..
1- Deauville (dos setmanes de tenir la moto , i 4 de carnet de moto). Dins el parking vaig provar d´accelerar. for en un revolt... Vaig apendre com rellisquen els parkings
2- Deauville . A Axat tornant de Carcassone (el nomtre primer viatge) vaig per posar el peu...i el terra era amb baixada.....i no vaig fer peu. Moto, Natalia i jo ..al terra.
3- Varadero. El primer cap de setmana d'estrenar-la. Al Monestir de la PObla de benifeça..un canvi de sentit en pujada...i la moto pesa!!!
4- Varadero. L´ultim dia que vaig posar la pinça de fre a la moto....vaig arrancar...i al terra. Ja no poso la pinça
5- Varadero. A Ljbjuana , vaig arribar desprse de 1300km al Hostel. Amb la moto carregada, vaig baixar sense posar la pota de cabra. La vaig aixecar sol de l´emprenyada!
6- Varadero. A Marroc, en un cami amb molta sorra...la roda del davant va voler girar, quant jo encara volia anar recte.... al terra.
7- GS A Sofia el Pasqual va probar d´arribar a l´hotel per vies alternatives..i varem entrar a un carrer PLE PLE PLE de fang....al terra
I com a extra!!
Una vegada al padock (av.Paral.lel de BCN) tenia la moto a sobre el cavallet, amb la pota de cabra extesa.
Va venir el meu bon amic carles i va treurem la pota, pq es pensava que me l´havia deixat sense voler.
Al baixar la moto del caballet..confiat de la pota........ la vaig deixar descansar el mes suau possible ....sobre les meves mans, fins que em varen socorrer i la varem aixecar.
JAJAJ
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="204805"]
I com a extra!!
JAJAJ[/quote]
Doncs al Paddock amb la terrassa plena de gent fent la cervessa i tots mirant et queda cara de t...o :mrgreen: :mrgreen:
Aixó amb quina moto va ser ???
I com a extra!!
JAJAJ[/quote]
Doncs al Paddock amb la terrassa plena de gent fent la cervessa i tots mirant et queda cara de t...o :mrgreen: :mrgreen:
Aixó amb quina moto va ser ???
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Així, sense pensar gaire recordo dues caigudes per no haver posat la pota de cabra prou bé, totes dues veient com cau la moto i sense opció d'arribar a salvar-la. També tinc a la memòria unes quantes sortides amb la pinça posada, per sort sempre surto molt fluix i diria que cap cop la moto ha anat a parar a terra, sinó que m'he clavat l'estribera a la cama i m'he quedat en una mala postura (un dels cops recordo haver d'anar amb una "muslera" i posar-me cremes durant dies) aguantat-la, per acabar aixecant-la finalment.
Per últim, recordo un dia entre setmana a les cinc del matí, anant cap a la feina, que vaig circulant per Avda. Roma de Barcelona, giro per agafar Urgell i a l'hora d'aturar-me al semàfor el peu esquerre no surt de l'estribera perquè el llaç de la bamba s'ha entortolligat amb la palanca del canvi... La moto es va inclinant... Jo em segueixo barallant amb la palanca del canvi... I acabo a terra! Miro a banda i banda, per si m'ha vist algú i aixeco la moto ràpidament i continuo endavant (ja s'havia posat verd) mentre penso què fàcil hauria estat repenjar el peu dret enlloc de seguir-me barallant amb els cordons.
Amb la Vespa, se'm va cascar l'arrencada electrònica i tirava de peu, però no estava gaire fina i li havia de fotre canya, resultat: un dia es parteix el pedal d'arrencada i com que no tenia ni un duro no el vaig canviar. En aquestes circumstàncies, amb un pedal la meitat de llarg, la moto que costava d'engegar i que el pedal si t'enganxava de tornada et feia un trau als pantalons o un tall a la cama, havies de fotre una bona patada i apartar la cama i un parell de cops em vaig trobar que la moto "rebotava" sobre el cavallet i acabava a terra.
Un cop vaig voler-me fer una foto estirat sobre la moto, com si estés dormint sobre seu, així que vaig posar la moto, la càmera de fotos amb el temporitzador i corro cap a ella per estirar-m'hi a sobre, pero la pota de cabra cedeix i caiem a terra la moto i jo i un cop a terra sento el CLICK. us ha fet gràcia? Doncs imagineu si me'n va fer a mi, que ho vaig repetir amb idèntic resultat tres o quatre cops! Llàstima que vaig esborrar les fotos...
Segur que en tinc més, moltes més (i potser més ridícules), però ara mateix no me'n surt cap.
Per últim, recordo un dia entre setmana a les cinc del matí, anant cap a la feina, que vaig circulant per Avda. Roma de Barcelona, giro per agafar Urgell i a l'hora d'aturar-me al semàfor el peu esquerre no surt de l'estribera perquè el llaç de la bamba s'ha entortolligat amb la palanca del canvi... La moto es va inclinant... Jo em segueixo barallant amb la palanca del canvi... I acabo a terra! Miro a banda i banda, per si m'ha vist algú i aixeco la moto ràpidament i continuo endavant (ja s'havia posat verd) mentre penso què fàcil hauria estat repenjar el peu dret enlloc de seguir-me barallant amb els cordons.
Amb la Vespa, se'm va cascar l'arrencada electrònica i tirava de peu, però no estava gaire fina i li havia de fotre canya, resultat: un dia es parteix el pedal d'arrencada i com que no tenia ni un duro no el vaig canviar. En aquestes circumstàncies, amb un pedal la meitat de llarg, la moto que costava d'engegar i que el pedal si t'enganxava de tornada et feia un trau als pantalons o un tall a la cama, havies de fotre una bona patada i apartar la cama i un parell de cops em vaig trobar que la moto "rebotava" sobre el cavallet i acabava a terra.
Un cop vaig voler-me fer una foto estirat sobre la moto, com si estés dormint sobre seu, així que vaig posar la moto, la càmera de fotos amb el temporitzador i corro cap a ella per estirar-m'hi a sobre, pero la pota de cabra cedeix i caiem a terra la moto i jo i un cop a terra sento el CLICK. us ha fet gràcia? Doncs imagineu si me'n va fer a mi, que ho vaig repetir amb idèntic resultat tres o quatre cops! Llàstima que vaig esborrar les fotos...
Segur que en tinc més, moltes més (i potser més ridícules), però ara mateix no me'n surt cap.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Minino" post="204804"][quote user="Oscar" post="204732"]Randy posa mes de 7 que l' Andres i jo
volem participar[/quote]
No puc modificar l'enquesta ara! :lol:
volem participar[/quote]
:666 Mas discriminats, això no és ni just ni legal,,,, alguna esmena o nova llei :666
[/quote]No puc modificar l'enquesta ara! :lol: