15 punts!!! Regal d´un punt al carnet de conduir
Moderador: Airald
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: 15 Punts!!! Regal D´un Punt Al Carnet De Conduir
D'acord, d'acord ... enhorabona ! Però tampoc fa falta que ens ho restregueu pels morros ! :enfaduu :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
El què em pregunto jo és qui deu ser el que té menys punts de tot Mototurisme.... :roll:
Un dels candidats ja sé qui és. :|
Un dels candidats ja sé qui és. :|

- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Donç jo tambe en tinc 15.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Doncs jo fa mil anys que només en tinc 12, que passa, que els que en varem perdre punts, al cap de dos anys sense infraccións amb pèrdua de punts te'ls tornen, però quans segles hem d'esperar perquè ens sumin els plus??? :crys
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
doncs 15 més :mrgreen:
[quote user="Trencaferro" post="206001"].... però quans segles hem d'esperar perquè ens sumin els plus??? :crys[/quote]
La Dirección General de Tráfico premia a los buenos conductores con puntos nuevos.
Cada tres años, aquellos conductores que no hayan cometido ninguna infracción que conlleve retirada de puntos serán recompensados con 2 puntos de más en su carné. De esta manera, y puesto que el sistema del carné por puntos entró en vigor el 1 de julio de 2006, en julio de 2009 los conductores que conserven los 12 puntos de su carné verán esta cifra incrementada a 14. El número máximo de puntos que un conductor puede tener es 15, por lo que si se pasan tres años con 14 puntos en el carné y sin cometer ninguna infracción, sólo se sumará uno más transcurrido ese periodo.
Font
:cerv
[quote user="Trencaferro" post="206001"].... però quans segles hem d'esperar perquè ens sumin els plus??? :crys[/quote]
La Dirección General de Tráfico premia a los buenos conductores con puntos nuevos.
Cada tres años, aquellos conductores que no hayan cometido ninguna infracción que conlleve retirada de puntos serán recompensados con 2 puntos de más en su carné. De esta manera, y puesto que el sistema del carné por puntos entró en vigor el 1 de julio de 2006, en julio de 2009 los conductores que conserven los 12 puntos de su carné verán esta cifra incrementada a 14. El número máximo de puntos que un conductor puede tener es 15, por lo que si se pasan tres años con 14 puntos en el carné y sin cometer ninguna infracción, sólo se sumará uno más transcurrido ese periodo.
Font
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Amb tot l'asunto de la crisis,potser ens haurem de pensar en vendre algun punt;diuent les males llengues que van a 500€/punt. :roll: :tremolant
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="STELVIO 00" post="205982"]Jo em crec que el Randy tingui 15 punts, que el Miquel xlv també, normal amb en Carles, fins i tot amb en Geroni, en Kpeps i la Eva...................[/quote]
Tant bon jan sóc...?? M'ho hauré de fer mirar això... :oops: :oops: :oops: :oops:
No cal patir, m'he plantejat perdre'n algun en els propers dies... no està ben vist això de ser un ciutadà modèlic!! :twisted: :twisted: :twisted:
Tant bon jan sóc...?? M'ho hauré de fer mirar això... :oops: :oops: :oops: :oops:
No cal patir, m'he plantejat perdre'n algun en els propers dies... no està ben vist això de ser un ciutadà modèlic!! :twisted: :twisted: :twisted:

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Geroni" post="206003"]Amb tot l'asunto de la crisis,potser ens haurem de pensar en vendre algun punt;diuent les males llengues que van a 500€/punt. :roll: :tremolant[/quote]
Bones!!!
Fent números... si no ens han tret cap punt, i si seguim circulant així no ens treuran cap, podem tenir 7500 lereles... on ens hem d'apuntar Geroni?? ;) ;) ;)
Fins aviat!
Bones!!!
Fent números... si no ens han tret cap punt, i si seguim circulant així no ens treuran cap, podem tenir 7500 lereles... on ens hem d'apuntar Geroni?? ;) ;) ;)
Fins aviat!

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Carles" post="206010"][quote user="STELVIO 00" post="205982"]Jo em crec que el Randy tingui 15 punts, que el Miquel xlv també, normal amb en Carles, fins i tot amb en Geroni, en Kpeps i la Eva...................[/quote]
No cal patir, m'he plantejat perdre'n algun en els propers dies... no està ben vist això de ser un ciutadà modèlic!! :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
Nooooooo , però ets administrador :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :Saltant :Saltant :Saltant
No cal patir, m'he plantejat perdre'n algun en els propers dies... no està ben vist això de ser un ciutadà modèlic!! :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
Nooooooo , però ets administrador :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :Saltant :Saltant :Saltant
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
[quote user="Randy-650" post="205936"][quote user="Lini" post="205924"]
Sou d'admirar que no us hagin enganxat en cap moment...!!! Jo...bueno deixem-ho !! :mrgreen:[/quote]
A que no ets capaç d'obrir una enquesta per saber quants punts ens queden???? :lol:
Jo= 15 meus + 15 de la dona (no condueix) + 15 del meu pare (quasibé no condueix = 35 punts ( :mrgreen: )[/quote]
Randy, Randyy, jeje... si que ets bon minyó conduint, si !!! 45 :shock: punts disponibleees per tu sol !!!!!!!
...i no, jo no se com posar-m'hi per obrir una enquesta però probablement siguis " the number one" en punts disponibles !!
..i jo em conformo en ser " the last one" !!! :oops:
Sou d'admirar que no us hagin enganxat en cap moment...!!! Jo...bueno deixem-ho !! :mrgreen:[/quote]
A que no ets capaç d'obrir una enquesta per saber quants punts ens queden???? :lol:
Jo= 15 meus + 15 de la dona (no condueix) + 15 del meu pare (quasibé no condueix = 35 punts ( :mrgreen: )[/quote]
Randy, Randyy, jeje... si que ets bon minyó conduint, si !!! 45 :shock: punts disponibleees per tu sol !!!!!!!
...i no, jo no se com posar-m'hi per obrir una enquesta però probablement siguis " the number one" en punts disponibles !!
..i jo em conformo en ser " the last one" !!! :oops:
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 04, 2012 11:52 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Jo no jugo :mrgreen: :mrgreen:
Jo no jugo :mrgreen: :mrgreen:
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
Un altre que ha tingut sort.

YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="STELVIO 00" post="205982"]L´unic que demostra tenir 15 punts es l´Steelman. NO FOTO= NO 15 punts
Jo em crec que el Randy tingui 15 punts, que el Miquel xlv també,normal amb en Carles, fins i tot amb en Geroni, en Kpeps i la Eva...................
...................... però que l´Alucina tingui 15 punts :eyes :eyes :eyes , que potser vas tan rapid que el radar no t´atrapa :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Va por ustedes...... :mrgreen:
Jo em crec que el Randy tingui 15 punts, que el Miquel xlv també,normal amb en Carles, fins i tot amb en Geroni, en Kpeps i la Eva...................
...................... però que l´Alucina tingui 15 punts :eyes :eyes :eyes , que potser vas tan rapid que el radar no t´atrapa :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Va por ustedes...... :mrgreen:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Tú tens algun parent a la DGT...
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
No li fa falta cap parent, ha entrat directament a la base de dades, i ha fet un UPDATE. :mrgreen: