Què és El Que Menys T'agrada De La Teva Moto?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Què és El Que Menys T'agrada De La Teva Moto?

Entrada Autor: Prony » dj. ago. 09, 2012 10:57 am

[quote user="Eva" post="209333"]..........Scoopy 125: el manillar tremola degut al top case......[/quote] Reina, no saps que el top case es posa a la part posterior de la moto i no pas entre els retrovisors??. Una Scoopy es petitona però no es una bicicleta amb un cistellet al manillar.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 09, 2012 10:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. ago. 17, 2012 7:56 am

Es fon la llum cada 10.000 Qm :enfadat :enfadat , el darrer cop , aquests dias per Asturias, ara miraré si segueix el promig :mrgreen:

EDITO : Ja ho he mirat i aquest cop només 5.600 Qm :enfadat :enfadat , sort que aquesta era dels "xinos" , dos lamparas 2,10€ :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 19, 2012 9:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » dv. ago. 17, 2012 3:17 pm

Doncs jo el pero que li trec a la 800gs, es que com la faig servir per tot al final en res es la millor.

M´explico: Cuan faig off road es pesada i te un canvi massa llarg (per mi) un xic massa de potencia, per la resta res a dir sempre i cuan siguis consient del que portes i on et fiques.

Cuan faig carretera de revolts anant rapid, trobes que es massa toba de suspensions especialment de devant perque de derrera es pot graduar.

Cuant faig ruta res a dir perque tinc els accessoris necessaris per acondicionarla.

Resumin tinc una moto realment polivalent que no es la millor en res pero es la segona en tot.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dv. ago. 17, 2012 4:03 pm

Veure-la parada!

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. ago. 17, 2012 4:30 pm

[quote user="Pasqual" post="209870"]Veure-la parada![/quote]

Oi que fa pena.....

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dv. ago. 17, 2012 4:31 pm

A mi no m´agrada el pilot.Pero que hi farem.....
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dv. ago. 17, 2012 4:46 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="209872"][quote user="Pasqual" post="209870"]Veure-la parada![/quote]

Oi que fa pena.....[/quote]

I tanta pena. La meva fa tant de temps que està parada....ara que només en canviar el llum del darrera i treure la pols dels rellotges...la tinc a punt per anar al Berguedà

Imatge

Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. ago. 17, 2012 5:14 pm

[quote user="Pasqual" post="209870"]Veure-la parada![/quote]
I el ESA ;)
Ex ...moltes coses

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dv. ago. 17, 2012 5:23 pm

[quote user="Steelman" post="209876"][quote user="Pasqual" post="209870"]Veure-la parada![/quote]
I el ESA ;)[/quote]

ESA "e otra hiztoria"

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. ago. 17, 2012 5:23 pm

A la varadero...
Uns frens mes potents
Una suspensió , un pel més dura.
A l´estiu no desprengui tanta calor.
Cardan
15-30 CV més..
llantes de radis
..........
Ex ...moltes coses

Jsk
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Jsk » dv. ago. 17, 2012 5:51 pm

[quote user="Steelman" post="209879"]A la varadero...
Uns frens mes potents
Cardan
15-30 CV més..
llantes de radis
..........[/quote]

Amb tants de canvis ja no sería una Varadero... :smile:
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Ribes
Presentats
Entrades: 185
Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Ribes » dv. ago. 17, 2012 9:41 pm

[quote user="Jsk" post="209885"][quote user="Steelman" post="209879"]A la varadero...
Uns frens mes potents
Cardan
15-30 CV més..
llantes de radis
..........[/quote]

Amb tants de canvis ja no sería una Varadero... :smile:[/quote]

Amb tots aquest canvis es convertiria en una Crosstourer,jejeje, però... hi l'ho be que va la Varadero ;) ;) ;)
:cerv

Jordijd8
Presentats
Entrades: 87
Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jordijd8 » ds. ago. 18, 2012 12:55 am

[quote user="Ribes" post="209905"][quote user="Jsk" post="209885"][quote user="Steelman" post="209879"]A la varadero...
Uns frens mes potents
Cardan
15-30 CV més..
llantes de radis
..........[/quote]

Amb tots aquest canvis es convertiria en una Crosstourer,jejeje, però... hi l'ho be que va la Varadero ;) ;) ;)
:cerv[/quote]

Si a la meva monocilicindra F 650 GS ha sigut una moto per torna a gaudir de la moto despres de molts anys sense.
El unic defecta que ha patit son la bomba de l'aigua. Ja son dos canvis.
Per el proper canvi si que m'agraderia poder tenir el que tu demanes..... :shock: :D

Jordijd8
Presentats
Entrades: 87
Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jordijd8 » ds. ago. 18, 2012 12:56 am

[quote user="Ribes" post="209905"][quote user="Jsk" post="209885"][quote user="Steelman" post="209879"]A la varadero...
Uns frens mes potents
Cardan
15-30 CV més..
llantes de radis
..........[/quote]

:cerv[/quote]

Si a la meva monocilicindra F 650 GS ha sigut una moto per torna a gaudir de la moto despres de molts anys sense.
El unic defecta que ha patit son la bomba de l'aigua. Ja son dos canvis.
Per el proper canvi si que m'agraderia poder tenir el que tu demanes..... :shock: :D

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. ago. 19, 2012 4:32 am

Sense que serveixi de precedent examinaré la GS amb ulls critics, les vibracions tot i no molestar-me estàn apagant cada 10.000km el llum de les curtes, els punys es gasten amb una facilitat com si fossin de goma de borrar "Milan NATA", les llantes de radis tot i ser molt maques en ús OffRoad son molt delicades i de seguida veus oscilacions laterals a la de darrera, l'amortidor de darrera hauria de portar una molla més dura ja que la precarga anant sol ja l'he de portar al 60% per anar bé, la pantalla es ralla tan sols mirar-la i en velocitats normals les turbulencies son molestes, els cargolets de segons quines parts es podrien haver estirat i posar-los de inox, 10 o 15 cv més no seríen sobrers si vas a plena càrrega per ports de muntanya, les parts de goma (guarda-pols de la rotula del telever, retens, "fuelles cardan") son de mala qualitat i s'escuarteren en poc temps 2 anys, la frenada combinada dona massa poder al frè de darrera i fà que gasti un joc de pastilles cada 20.000, en canvi les de davant duren 40.000.

Em sembla que no em deixo rés. Tot i això per mi ara es la millor moto que hi ha al mercat de les grans trails. ;)

Salut

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. ago. 19, 2012 11:59 pm

[quote user="Ramon" post="209325"][quote user="Storm" post="209311"][quote user="Randy-650" post="209310"][quote user="Ride" post="209309"]

Jo a la meva encara no hi he arribat !!!! quina marxa portes ?? :mrgreen:[/quote]

És difícil donar una resposta exacta, crec que hem de prendre la pregunta amb cautela i analitzar els detalls que poden semblar-nos intranscendents però que, a l'hora de prendre una decisió coherent, poden torçar la balança.
Si ens guiem pels conceptes d'interpretació que existien en l'antiguitat, hauríem de fer un examen de consciència i situar-nos com a mers espectadors davant una pregunta sense destinatari. Però si en canvi, analitzem la teva pregunta des de la posició de l'alineament ortodox del pensament modern, la resposta té a veure, ja no amb l'essencia de la interrogació sinó amb l'esperit dialèctic de qui interroga.
En síntesi, la resposta a la teva pregunta, solament pot entendre's des del pragmàtic, associant els nivells de l'intel·lecte que per si sols, desvetllen els secret de la incògnita. D'altra banda, cal esmentar que per a l'anàlisi empírica, no és necessari avaluar els preceptes intrínsecs de la realitat, observats des de la lògica i la metafísica.[/quote]

Veig que ja ha arribat la gran onada de calor[/quote]

... i potser massa «clares» per fer passar la calor ;)[/quote]

...i potser el JO reprimit ha ensenyat les orelles.

V-STROM 1000, ni sobra ni en falta res, es exactament igual que quant va sortir de fàbrica amb els seus defectes i virtuts, potser ara una mica gastada per la vida. :roll:
Salut i kilómetres

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dl. ago. 20, 2012 10:22 pm

"Defectes" intrínsecs de la meva moto (una CBF600 naked):
- l'aire, acaba sent molest per sobre dels 100-120km/h (però això se suposa que ja ho sabia quan la vaig comprar);
- el dipòsit hauria de ser més gran (o millor, que gastés menys), i permetre'm fer 400km sense repostar;
- li falta marcar l'hora;
- ara la trobo baixa (al principi, genial, perquè era més fàcil de controlar parada);
- li falta un endoll per al GPS, etc;

Resumint, res que no sabés des del principi. Si ara hagués de canviar, certament no agafaria la mateixa (possiblement seria una trail o una touring), però és una moto que aconsello a tothom per començar o que no vulgui tenir problemes!
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Jsk
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Jsk » dl. ago. 20, 2012 10:51 pm

Doncs ara que hi penso, encara que no és un gran problema, tant la Varadero com la Kawa, un indicador de nivell de benzina no hi faría cap mal, que un escúter 49 que tinc bé que el porta. :enfadat
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. ago. 20, 2012 11:44 pm

[quote user="650X" post="210000"]Sense que serveixi de precedent examinaré la GS amb ulls critics, les vibracions tot i no molestar-me estàn apagant cada 10.000km el llum de les curtes, els punys es gasten amb una facilitat com si fossin de goma de borrar "Milan NATA", les llantes de radis tot i ser molt maques en ús OffRoad son molt delicades i de seguida veus oscilacions laterals a la de darrera, l'amortidor de darrera hauria de portar una molla més dura ja que la precarga anant sol ja l'he de portar al 60% per anar bé, la pantalla es ralla tan sols mirar-la i en velocitats normals les turbulencies son molestes, els cargolets de segons quines parts es podrien haver estirat i posar-los de inox, 10 o 15 cv més no seríen sobrers si vas a plena càrrega per ports de muntanya, les parts de goma (guarda-pols de la rotula del telever, retens, "fuelles cardan") son de mala qualitat i s'escuarteren en poc temps 2 anys, la frenada combinada dona massa poder al frè de darrera i fà que gasti un joc de pastilles cada 20.000, en canvi les de davant duren 40.000.

Em sembla que no em deixo rés. Tot i això per mi ara es la millor moto que hi ha al mercat de les grans trails. ;)

Salut[/quote]

Que els successos que expliques siguin reals, o no ho siguin, és superflu, doncs el tema exposat pot reunir tots aquells elements que cadascú pugui pensar que són necessaris per a una bona història.
No sé per què aquest tema no és molt conegut, però pel qual tingui la sort de trobar-ho, que ho llegeixi, que parli d'ell, perquè mereix ser tractat com alguna cosa gran, com mereixen ser-ho totes les obres d'art, i ens trobem clarament davant una.
No obstant això, és un tema per ser tractat amb suavitat, amb temps i gust, i mai millor dit.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. ago. 21, 2012 12:59 am

[quote user="Randy-650" post="210098"][quote user="650X" post="210000"]Sense que serveixi de precedent examinaré la GS amb ulls critics, les vibracions tot i no molestar-me estàn apagant cada 10.000km el llum de les curtes, els punys es gasten amb una facilitat com si fossin de goma de borrar "Milan NATA", les llantes de radis tot i ser molt maques en ús OffRoad son molt delicades i de seguida veus oscilacions laterals a la de darrera, l'amortidor de darrera hauria de portar una molla més dura ja que la precarga anant sol ja l'he de portar al 60% per anar bé, la pantalla es ralla tan sols mirar-la i en velocitats normals les turbulencies son molestes, els cargolets de segons quines parts es podrien haver estirat i posar-los de inox, 10 o 15 cv més no seríen sobrers si vas a plena càrrega per ports de muntanya, les parts de goma (guarda-pols de la rotula del telever, retens, "fuelles cardan") son de mala qualitat i s'escuarteren en poc temps 2 anys, la frenada combinada dona massa poder al frè de darrera i fà que gasti un joc de pastilles cada 20.000, en canvi les de davant duren 40.000.

Salut[/quote]

Que els successos que expliques siguin reals, o no ho siguin, és superflu, doncs el tema exposat pot reunir tots aquells elements que cadascú pugui pensar que són necessaris per a una bona història.
No sé per què aquest tema no és molt conegut, però pel qual tingui la sort de trobar-ho, que ho llegeixi, que parli d'ell, perquè mereix ser tractat com alguna cosa gran, com mereixen ser-ho totes les obres d'art, i ens trobem clarament davant una.No obstant això, és un tema per ser tractat amb suavitat, amb temps i gust, i mai millor dit.[/quote]

Totalment d'acord.

PD: Què fumes?

Respon

Torna a “General”