Comprar GS Oferta Fins 31-8-2012
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Comprar GS Oferta Fins 31-8-2012
Vist el mercat si ara hagués de pendre la desició de fa 2 anys crec que faria exactament el mateix, bé exactament no, en comptes de la 30 aniversari aniria amb una rally. Però n'estic molt content.
Tot fa pensar que aquesta oferta es repetirà al desembre, o sigui que si ara no hi ets a temps potser aleshores encara serà una mica més temptadora.
Salut.
PD:Les GS no son males motos, el que passa es que el resta cada cop si assembla més i ho acabem confonent tot
;)
Tot fa pensar que aquesta oferta es repetirà al desembre, o sigui que si ara no hi ets a temps potser aleshores encara serà una mica més temptadora.
Salut.
PD:Les GS no son males motos, el que passa es que el resta cada cop si assembla més i ho acabem confonent tot
;)
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="650X" post="210835"]Vist el mercat si ara hagués de pendre la desició de fa 2 anys crec que faria exactament el mateix, bé exactament no, en comptes de la 30 aniversari aniria amb una rally. Però n'estic molt content.
Salut.
;)[/quote]
És de les màquines més equilibrades i polivalents que he provat ... normalment amb 20.000Km feia el canvi ... i a aquesta ja li porto 50.000 Km i estic encantat de la vida i no per que sigui una bmw ... la marca és el de menys... trobo que és una moto molt humana, cómoda i fàcil de conduir... que és el que anava cercant.
A veure que tal és la GS H2O ... pot ser seria el següent pas natural ... tot i que estic encuriosit per veure la nova Pan ... com sempre això de tenir que triar "una" és complicat !!! ;)
Salut !!! ;)
Salut.
;)[/quote]
És de les màquines més equilibrades i polivalents que he provat ... normalment amb 20.000Km feia el canvi ... i a aquesta ja li porto 50.000 Km i estic encantat de la vida i no per que sigui una bmw ... la marca és el de menys... trobo que és una moto molt humana, cómoda i fàcil de conduir... que és el que anava cercant.
A veure que tal és la GS H2O ... pot ser seria el següent pas natural ... tot i que estic encuriosit per veure la nova Pan ... com sempre això de tenir que triar "una" és complicat !!! ;)
Salut !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 31, 2012 1:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
És realment una bona oferta, però gastar-te 15.000 euros i al cap de pocs mesos veure en un semàfor una moto nova, que segurament superarà en tot a l'actual .... pot fer una mica de ràbia pels que volen estar a l'última.
Per mi contianuarà sent una gran moto,(la 2º millor :mrgreen: ) és clar que jo preferefixo menys pes que més potència i la nova Gs promet justament el contrari :halfcry
M'estimo més tenir 110 cv amb 230 Kg que 130 cv amb 260 Kg .... raro que és un :mrgreen:
Per mi contianuarà sent una gran moto,(la 2º millor :mrgreen: ) és clar que jo preferefixo menys pes que més potència i la nova Gs promet justament el contrari :halfcry
M'estimo més tenir 110 cv amb 230 Kg que 130 cv amb 260 Kg .... raro que és un :mrgreen:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Elis, enhorabona per la compra.
Ara a gaudir-la tant com has fet amb la Transalp ;) :kiss
Ara a gaudir-la tant com has fet amb la Transalp ;) :kiss
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
[quote user="Albert_KTM" post="210843"]És realment una bona oferta, però gastar-te 15.000 euros i al cap de pocs mesos veure en un semàfor una moto nova, que segurament superarà en tot a l'actual .... pot fer una mica de ràbia pels que volen estar a l'última.
M'estimo més tenir 110 cv amb 230 Kg que 130 cv amb 260 Kg .... raro que és un :mrgreen:[/quote]
Albert doncs aixi ja ho tens clar la gs 1200 es la teva, feu un pack amb en Prony :mrgreen: :mrgreen: ,però afanyeu-vos que avui es l'ultim dia
M'estimo més tenir 110 cv amb 230 Kg que 130 cv amb 260 Kg .... raro que és un :mrgreen:[/quote]
Albert doncs aixi ja ho tens clar la gs 1200 es la teva, feu un pack amb en Prony :mrgreen: :mrgreen: ,però afanyeu-vos que avui es l'ultim dia
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Però al final l'Eliseu ha canviat de moto o no encara???
En fi, espero que sortim de dubtes aviat ;)
En fi, espero que sortim de dubtes aviat ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="Llagasta" post="210793"]
Que vols dir que estarà vigent fins el 2015 ???? no surt a primers d´any la d´aigua ???? :shock:[/quote]
es clar i per una rao.....la GS es la moto que mes demanda tindra quan surti ,nomes hi ha una linia de muntatge de motors per lo que si fesin els models boxers tots a l'hora la llista d'espera seria de mes de 8 messos com va passar al 2004 quan va sortir la primera GS 1200,en aquests moments no volen que passi ademes conta que hi han mercats emergents que es mengarien tota la produccio si als importadors no els tallesin les compres,conta que BMW Motorrad no es Honda que fa mes de 1.500.000 de motos l'any (aixo ho dic com exemple)
Que vols dir que estarà vigent fins el 2015 ???? no surt a primers d´any la d´aigua ???? :shock:[/quote]
es clar i per una rao.....la GS es la moto que mes demanda tindra quan surti ,nomes hi ha una linia de muntatge de motors per lo que si fesin els models boxers tots a l'hora la llista d'espera seria de mes de 8 messos com va passar al 2004 quan va sortir la primera GS 1200,en aquests moments no volen que passi ademes conta que hi han mercats emergents que es mengarien tota la produccio si als importadors no els tallesin les compres,conta que BMW Motorrad no es Honda que fa mes de 1.500.000 de motos l'any (aixo ho dic com exemple)
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Carai, si que van endarrerits aquests de Munich, la Supertenere ja fa mes de 20 anys que va refrigerada per aigua... :lol: :lol: :lol:
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
[quote user="VMan" post="210848"]
Albert doncs aixi ja ho tens clar la gs 1200 es la teva, feu un pack amb en Prony :mrgreen: :mrgreen: ,però afanyeu-vos que avui es l'ultim dia[/quote]
Noooooooooo Joan. Ja fa dies que tinc LA MEVA . Amb les caracteristiques que m'agraden :
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_99 ... e_2009.php
I com molt bé diuen per aquí dalt ...... també fa força temps que anem amb refrigeració líquida
Albert doncs aixi ja ho tens clar la gs 1200 es la teva, feu un pack amb en Prony :mrgreen: :mrgreen: ,però afanyeu-vos que avui es l'ultim dia[/quote]
Noooooooooo Joan. Ja fa dies que tinc LA MEVA . Amb les caracteristiques que m'agraden :
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_99 ... e_2009.php
I com molt bé diuen per aquí dalt ...... també fa força temps que anem amb refrigeració líquida
Albert_KTM l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 31, 2012 1:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
El que tinc ben clar es que ni que em donessin molts diners seria propietari d'una KTM. Jo no sé que recoi te aquesta marca (Potser son els colors) que genera una espècie d'addicció als que en tenen una. I mira que, a mes d'espatllar-se continuament, son mes lletges que una dona depilat-se les orelles.
I jo, mentrestant, fent amics. Poseu-vos a la cua.
Jordi "Prony"
I jo, mentrestant, fent amics. Poseu-vos a la cua.
Jordi "Prony"
- Jordijd8
- Presentats
- Entrades: 87
- Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
- Ubicació: Terrassa
Avui 31-08 ja surt a la wrb de BMW el seguent:
P.V.P. Recomendado Península y Baleares: 15.100 euros. Incluye IVA e impuesto de matriculación (IEDMT) calculado al tipo general. Ello no obstante, el tipo aplicable al IEDMT puede variar en función a la Comunidad Autónoma de residencia.
Comisión de formalización 323,43 euros. Importe a financiar: 10.963,89 euros.
Precio total a plazos 16.421,10 euros. TIN 4,95%. Valor futuro garantizado 9.081,55 euros.
A los 2 años, podrá cambiarlo, devolverlo (según condiciones de contrato) o quedárselo pagando el valor final.
Condiciones válidas hasta el 30/09/2012 y conforme a valoración crediticia.
Financiación ofrecida por BMW Bank GmbH. S.E.
P.V.P. Recomendado Península y Baleares: 15.100 euros. Incluye IVA e impuesto de matriculación (IEDMT) calculado al tipo general. Ello no obstante, el tipo aplicable al IEDMT puede variar en función a la Comunidad Autónoma de residencia.
Comisión de formalización 323,43 euros. Importe a financiar: 10.963,89 euros.
Precio total a plazos 16.421,10 euros. TIN 4,95%. Valor futuro garantizado 9.081,55 euros.
A los 2 años, podrá cambiarlo, devolverlo (según condiciones de contrato) o quedárselo pagando el valor final.
Condiciones válidas hasta el 30/09/2012 y conforme a valoración crediticia.
Financiación ofrecida por BMW Bank GmbH. S.E.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Jesus GS" post="210838"]...... trobo que és una moto molt humana, cómoda i fàcil de conduir... que és el que anava cercant.
)[/quote]
Com que normalment jo penso el què escric, i no escric el què penso, no diré res per no ferir als propietaris de les GS..... :|
)[/quote]
Com que normalment jo penso el què escric, i no escric el què penso, no diré res per no ferir als propietaris de les GS..... :|

- Jesus
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="211222"][quote user="Jesus GS" post="210838"]...... trobo que és una moto molt humana, cómoda i fàcil de conduir... que és el que anava cercant.
)[/quote]
Com que normalment jo penso el què escric, i no escric el què penso, no diré res per no ferir als propietaris de les GS..... :|[/quote]
Mande ??? :shock: ... son les conclussions a les que he arribat després de conduir altres motos ... moltes d'elles Susis ;)
)[/quote]
Com que normalment jo penso el què escric, i no escric el què penso, no diré res per no ferir als propietaris de les GS..... :|[/quote]
Mande ??? :shock: ... son les conclussions a les que he arribat després de conduir altres motos ... moltes d'elles Susis ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 03, 2012 11:35 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Aviam, pregunto:
-Perquè vols una moto fàcil de conduir? :shock: On és l'essència de portar una moto pura i durament?
Crec que la gent s'està apalancant molt amb eltema de 'conduir' motos. La gent cada vegada ho vol més fàcil. :crys
Però es clar, això és la demanda del mercat.
-Perquè vols una moto fàcil de conduir? :shock: On és l'essència de portar una moto pura i durament?
Crec que la gent s'està apalancant molt amb eltema de 'conduir' motos. La gent cada vegada ho vol més fàcil. :crys
Però es clar, això és la demanda del mercat.

- Jesus
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="211225"]Aviam, pregunto:
Però es clar, això és la demanda del mercat.[/quote]
Que si, que si, que jo em vaig vendre una CBR600 fa 10 anys per que era massa fàcil de portar i el que m'agradavaba era barallar-me amb bitxos més potents, però a mida que faig anys i físicament començo a fer figa, el que he buscat és una màquina que s'adaptés a aquestes noves necessitats i/o limitacions que tinc per continuar gaudint de la moto... però sense mortificar tant el meu xassís !!! ;)
Però es clar, això és la demanda del mercat.[/quote]
Que si, que si, que jo em vaig vendre una CBR600 fa 10 anys per que era massa fàcil de portar i el que m'agradavaba era barallar-me amb bitxos més potents, però a mida que faig anys i físicament començo a fer figa, el que he buscat és una màquina que s'adaptés a aquestes noves necessitats i/o limitacions que tinc per continuar gaudint de la moto... però sense mortificar tant el meu xassís !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 03, 2012 11:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Albert_KTM" post="210843"]
Doncs potser m'equivoco, però al igual que tú, crec que els trets aniran per aqui. Si no vaig errat, l'actual plena pesa uns 245kgs, si la nova porta un xassís similar, s'hi haurà de sumar el pès del radiador, la bomba d'aigua, la pròpia aigua, el motor de la pantalla elèctrica, etc.... En resum son fabes contades, però la tendència en general és més prestacions, més comoditats, més potència, però tot això comporta un augment de pès.
En resum, si no portessin i pesessin tot això ja no serien maxi-trails no???
Doncs potser m'equivoco, però al igual que tú, crec que els trets aniran per aqui. Si no vaig errat, l'actual plena pesa uns 245kgs, si la nova porta un xassís similar, s'hi haurà de sumar el pès del radiador, la bomba d'aigua, la pròpia aigua, el motor de la pantalla elèctrica, etc.... En resum son fabes contades, però la tendència en general és més prestacions, més comoditats, més potència, però tot això comporta un augment de pès.
En resum, si no portessin i pesessin tot això ja no serien maxi-trails no???
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Trencaferro" post="211228"][quote user="Albert_KTM" post="210843"]
En resum, si no portessin i pesessin tot això ja no serien maxi-trails no???[/quote]
es el que surt més economic per les fábriques, anar afegin coses " de moda " i pesi el que pesi..... com es que les RR,s portant tot el que s´ha de portar moltes no passen dels 180 Kgs. ???? :roll:
també es podria fer amb les maxitrails.... però que costarien ??????
En resum, si no portessin i pesessin tot això ja no serien maxi-trails no???[/quote]
es el que surt més economic per les fábriques, anar afegin coses " de moda " i pesi el que pesi..... com es que les RR,s portant tot el que s´ha de portar moltes no passen dels 180 Kgs. ???? :roll:
també es podria fer amb les maxitrails.... però que costarien ??????
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 05, 2012 9:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.