Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Esperem a la presentacio.. que aquesta foto sembla que no es fiable al 100%
De fet, a le(s) unitat(s) de prova, la llanta davantera es 21"... i... ja veurem...
el que si et puc dir que el motor, si és com diuen... BOOOOOOOMMMMM_BAA...
Més val esperar a la Fira in vivo.. a veure què han parit aquests kartoffel austríacs... :razz:
De fet, a le(s) unitat(s) de prova, la llanta davantera es 21"... i... ja veurem...
el que si et puc dir que el motor, si és com diuen... BOOOOOOOMMMMM_BAA...
Més val esperar a la Fira in vivo.. a veure què han parit aquests kartoffel austríacs... :razz:
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Mes fotos:
[img align=left][/img]
[img align=left][/img]
Adventure R:
[img align=left][/img]
[img align=left][/img]
[img align=left][/img]
Adventure R:
[img align=left][/img]
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
I aquest cubell de darrera què és?
Ni alt ni baix!
Ni alt ni baix!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 19, 2012 7:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
Tens raó, CMB... m'agrada molt mes la 990... per ara. Les prestacions son unaltra cosa...
Suposo que és forçar-te a posar l'Akra si o si... :lol:
La llanta de davant és de 19. Crec...
Veig que la mamà grossa s'ha asfaltitzat... el que parlem sempre de la demanda...
S'ha de veure in vivo... però crec que prefereixo la 990... :roll:
Veurem...
Suposo que és forçar-te a posar l'Akra si o si... :lol:
La llanta de davant és de 19. Crec...
Veig que la mamà grossa s'ha asfaltitzat... el que parlem sempre de la demanda...
S'ha de veure in vivo... però crec que prefereixo la 990... :roll:
Veurem...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 20, 2012 9:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Loisin
- Presentats
- Entrades: 92
- Membre des de: dt. oct. 20, 2009 9:04 pm
- Ubicació: Barcelona
[quote user="CMB" post="212790"][quote user="Kpeps" post="212787"]
a una Versys ?? no li veig la semblança,la veritat,ara que havent-le asfaltitzat tant, ja li haguesin pogut posar cardan,aixo si.[/quote]
No trobes que la llum i la cúpula s'assemblen?
[/quote]
Que preciosa collons!!! jajaja
a una Versys ?? no li veig la semblança,la veritat,ara que havent-le asfaltitzat tant, ja li haguesin pogut posar cardan,aixo si.[/quote]
No trobes que la llum i la cúpula s'assemblen?

Que preciosa collons!!! jajaja
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
HI haura dos versions la R i la "normal"

Características de la nueva 1190 Adventure R
Avanzado motor V2 LC8 con doble encendido, sistema de gestión de motor Keihin de última generación, inyección electrónica con sistema drive-by-wire y embrague antirebotes.
Prestaciones: 110 Kw./150 CV, par motor: 125 Nm, intervalos de mantenimiento de 15.000 km, bajo consumo
230 kg de peso con el depósito lleno
Sistema ABS Multilevel BOSCH, sistema de control de tracción Multilevel BOSCH (MTC)
Novedad exclusiva: ¡Modo offroad para el ABS y MTC!
Horquilla delantera invertida WP USD completamente regulable con reglaje separado de la extensión y la compresión.
Monoamortiguador trasero WP completamente regulable
Neumáticos sin cámara de enduro, aptos para el asfalto montados en llantas de radios de 90/90-21 delante y 150/60-18 detrás
Estriberas, posición de manillar y pantalla ajustables
La última generación de instrumentación VDO combi
I la NOrmal

Características de la nueva 1190 Adventure
Avanzado motor V2 LC8 con doble encendido, sistema de gestión de motor Keihin de última generación, inyección electrónica con sistema drive-by-wire y embrague antirrebotes.
Prestaciones: 110 Kw./150 CV, par motor: 125 Nm, intervalos de mantenimiento de 15.000 km, bajo consumo
Sistema ABS Multilevel BOSCH, sistema de control de tracción Multilevel BOSCH (MTC), suspensiones WP programables electrónicamente (EDS)
Chasis multitubular súper estable fabricado en robusto acero al cromo-molibdeno.
Componentes de suspensión WP de alta calidad
Neumáticos de asfalto sin cámara con llantas de radios de 120/70-19 delante y 170/60-17 detrás
Estriberas, altura de asiento, posición de manillar y pantalla ajustables

Características de la nueva 1190 Adventure R
Avanzado motor V2 LC8 con doble encendido, sistema de gestión de motor Keihin de última generación, inyección electrónica con sistema drive-by-wire y embrague antirebotes.
Sistema ABS Multilevel BOSCH, sistema de control de tracción Multilevel BOSCH (MTC)
Horquilla delantera invertida WP USD completamente regulable con reglaje separado de la extensión y la compresión.
Monoamortiguador trasero WP completamente regulable
Neumáticos sin cámara de enduro, aptos para el asfalto montados en llantas de radios de 90/90-21 delante y 150/60-18 detrás
Estriberas, posición de manillar y pantalla ajustables
I la NOrmal

Características de la nueva 1190 Adventure
Avanzado motor V2 LC8 con doble encendido, sistema de gestión de motor Keihin de última generación, inyección electrónica con sistema drive-by-wire y embrague antirrebotes.
Sistema ABS Multilevel BOSCH, sistema de control de tracción Multilevel BOSCH (MTC), suspensiones WP programables electrónicamente (EDS)
Chasis multitubular súper estable fabricado en robusto acero al cromo-molibdeno.
Componentes de suspensión WP de alta calidad
Neumáticos de asfalto sin cámara con llantas de radios de 120/70-19 delante y 170/60-17 detrás
Estriberas, altura de asiento, posición de manillar y pantalla ajustables
Ex ...moltes coses
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Ai uixxxxx, quita bishoooooo!!!
L'estil en el redactat i el barroc adjectivat de les característiques es propi dels anuncis escrits dels cotxes francesos els quals, per dir-te que porten un nou llum escriuen: "Sistema inteligente de iluminación dotado de unidad QTRSE integrada en el canal BUS principal". Al final resulta que es una bombeta del Feu Vert amb dos cables i un terminal faston.
Fa anys vaig arribat a llegir del Citroën ZX "Sistema de cierre de puertas tipo autoclave" :b9 :b9 :b9 :b9
Perdoneu, me'n vaig del tema.....
Jordi "Prony"
L'estil en el redactat i el barroc adjectivat de les característiques es propi dels anuncis escrits dels cotxes francesos els quals, per dir-te que porten un nou llum escriuen: "Sistema inteligente de iluminación dotado de unidad QTRSE integrada en el canal BUS principal". Al final resulta que es una bombeta del Feu Vert amb dos cables i un terminal faston.
Fa anys vaig arribat a llegir del Citroën ZX "Sistema de cierre de puertas tipo autoclave" :b9 :b9 :b9 :b9
Perdoneu, me'n vaig del tema.....
Jordi "Prony"
-
- Presentats
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Prony" post="212884"]Jo, que no hi entenc pràcticament gens del tema, diria que es una moto "gatillaso". Es queda "a mitges", tan per ON com per OFF.[/quote]
home tant com "gatillaso", vinguent de Ktm i amb la caballeria que prometen posaria les mans al foc que serà moltes coses però, no aborrida.
Segons vaig llegir en algun lloc es preveuen inicialment 2 versions, una asfàltica amb llanta 19" i una més trail de 21". Fent un esforç imaginatiu posant proteccions, cupula alta, maletes i rodes mixtes a mi si que m'agrada. :roll: ui... :oops:
Per mi el pès es un encert. D'acord que no es lleugera però, ara sembla que una trail de 320kg en ordre de marxa sigui el més normal del mon i a mi no em quadra.
Salut
home tant com "gatillaso", vinguent de Ktm i amb la caballeria que prometen posaria les mans al foc que serà moltes coses però, no aborrida.
Segons vaig llegir en algun lloc es preveuen inicialment 2 versions, una asfàltica amb llanta 19" i una més trail de 21". Fent un esforç imaginatiu posant proteccions, cupula alta, maletes i rodes mixtes a mi si que m'agrada. :roll: ui... :oops:
Per mi el pès es un encert. D'acord que no es lleugera però, ara sembla que una trail de 320kg en ordre de marxa sigui el més normal del mon i a mi no em quadra.
Salut
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
M'agrada allò que diuen del baix consum i els intèrvals de manteniment de 15.000 km
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Prony" post="213116"]"Sistema inteligente de iluminación dotado de unidad QTRSE integrada en el canal BUS principal". Al final resulta que es una bombeta del Feu Vert amb dos cables i un terminal faston. [/quote]
no Jordi no,aixo vol dir que a partir d'ara quan els usuaris vulguin anara al Marroc i uns dies abans entrin al taller de KTM i demanin al mecanic : que ens em d'endur de recanvis,per si de cas ?? l'altre els dira el mateix que a altres llocs: el telefon del Racc i prou...........benvinguts a l'era moderna :roll:
no Jordi no,aixo vol dir que a partir d'ara quan els usuaris vulguin anara al Marroc i uns dies abans entrin al taller de KTM i demanin al mecanic : que ens em d'endur de recanvis,per si de cas ?? l'altre els dira el mateix que a altres llocs: el telefon del Racc i prou...........benvinguts a l'era moderna :roll:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Storm" post="213173"]M'agrada allò que diuen del baix consum i els intèrvals de manteniment de 15.000 km[/quote]
Si sols fas carretera, potser si, però fent pistes, ho dubto...... :roll:
Si sols fas carretera, potser si, però fent pistes, ho dubto...... :roll:

- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
-
- Presentats
:razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :jump :jump :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
A-PA-RA-TUUUUUUUUUUU.....
Ja babejo......
Ja babejo......
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 25, 2012 3:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
De maca no li trobo pas. Clar que la meva VStrom tampoc seria la bomba.
A veure com va...
A veure com va...
- CMB
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="213421"]:razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :jump :jump :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Ja babejo......[/quote]
Aiaiaiaiai
Quin mal et farà a la cartera això!
Ja babejo......[/quote]
Aiaiaiaiai
Quin mal et farà a la cartera això!
-
- Presentats
Cartera?
Què és això? si ja no en tinc!
El problema és QUAN es podrà fer... nusé... de moment, al principi estava escèptic, i ara cada cop em va encigalant més...
Quan més veig aquesta R més m'agrada... per què serà?
Slurp..
El problema és QUAN es podrà fer... nusé... de moment, al principi estava escèptic, i ara cada cop em va encigalant més...
Slurp..
- CMB
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="213429"]Cartera?
Slurp..[/quote]
No t'enfadis...
Però si JA TENS LA MILLOR MOTO DEL MON per fer trail, anar d'aventures i tal, com és que aquesta ET POSA MÉS? ;)
Salut
Slurp..[/quote]
No t'enfadis...
Però si JA TENS LA MILLOR MOTO DEL MON per fer trail, anar d'aventures i tal, com és que aquesta ET POSA MÉS? ;)
Salut
-
- Presentats
EVOLUCIÓ!
150 tatanus...
:D
Ja veurem... l'haig de veure, acariciar-la.. sentir-la... :|
150 tatanus...
:D
Ja veurem... l'haig de veure, acariciar-la.. sentir-la... :|
- Charlyxt
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Aquesta es la versiò mes off amb llantes de 21" i 18" i suspensions multiregulables.