Si és per comoditat de l'acompanyant, el millor, es que les vagi provant i que després decidiu.
Nosaltres hem tingut la Strom uns 6 anys, i era molt i molt comode
A Veure Si Hem Podeu Aconsellar...
Moderador: Airald
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: A Veure Si Hem Podeu Aconsellar...
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Pel que fa a la Versys, jo tinc la 650 model 2007, però no te la recomano pas per un motiu. El seient és a dos nivells i no gaire comode. De fet la Noemí hi ha pujat poc ja que sempre va amb la seva VTR 250, però les poques vegades que l'he portat en trajectes curts diu que no és gaire comode. Apart de que queda moolt més elevada que el pilot. :(
Per això et recomanava la V-strom, basicament per prestacions-preu-comoditat, no li veig rival ara mateix, malgrat no haver-la provat mai, però la gent que la te en parla meravelles, sobretot en comoditat a duo. Altra cosa seria, com et deia, que volguessis una màquina més gran i potent, llavors el ventall s'obre molt més.
De tota manera, si vols provar la Versys només m'ho has de dir ;)
Per això et recomanava la V-strom, basicament per prestacions-preu-comoditat, no li veig rival ara mateix, malgrat no haver-la provat mai, però la gent que la te en parla meravelles, sobretot en comoditat a duo. Altra cosa seria, com et deia, que volguessis una màquina més gran i potent, llavors el ventall s'obre molt més.
De tota manera, si vols provar la Versys només m'ho has de dir ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Magirus
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:56 pm
[quote user="GRUM" post="214050"]Pel que fa a la Versys, jo tinc la 650 model 2007, però no te la recomano pas per un motiu. El seient és a dos nivells i no gaire comode. De fet la Noemí hi ha pujat poc ja que sempre va amb la seva VTR 250, però les poques vegades que l'he portat en trajectes curts diu que no és gaire comode. Apart de que queda moolt més elevada que el pilot. :(
De tota manera, si vols provar la Versys només m'ho has de dir ;)[/quote]
La Versys la vaig provar en una ocasió, res, una estoneta. Hem va semblar una moto molt lleugera i fàcil, però no per anar dos. En tot cas hauria d'anar per la Versys 1000.
De tota manera, si vols provar la Versys només m'ho has de dir ;)[/quote]
La Versys la vaig provar en una ocasió, res, una estoneta. Hem va semblar una moto molt lleugera i fàcil, però no per anar dos. En tot cas hauria d'anar per la Versys 1000.
- Magirus
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:56 pm
Be, primer miraré si els artefactes que va trobar en Randy van be, si no, hauria de tirar per una maxi-trail tipus V-Strom, Versys 1000, etc...
Son motos potents, versàtils, còmodes i amb un munt d'accessoris al mercat.
Son motos potents, versàtils, còmodes i amb un munt d'accessoris al mercat.