Nova KTM 690 "Adventure"
Moderador: Airald
- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
Re: Nova KTM 690 "Adventure"
[quote user="Fjodor" post="214635"]...quin índex de susceptibil.litat... :???:
He dit alguna cosa malament? He atacat algú?
Jo no sé si tu ho fas com dius, però jo no vull mai tocar els collons a ningú... ni ho faig, em sembla.
Com si es volen cagar en mi... me'n ric, jo.
Que t'ho has près malament? em sap greu, tiu... no és pas la meva intenció. Tothom diu la seva, no?
Parlo de mi, i prou.
Fa calor avui, oi?
:|[/quote]
Fjodor,em sembla que li has tocat el punt feble d'en Tiramilles.Tot i que fa mig any va veure la llum "yamaha" els seus records de les antigues Suzuki son molt presents :lol: :lol: .
Jo no sé si tu ho fas com dius, però jo no vull mai tocar els collons a ningú... ni ho faig, em sembla.
Que t'ho has près malament? em sap greu, tiu... no és pas la meva intenció. Tothom diu la seva, no?
Parlo de mi, i prou.
Fa calor avui, oi?
Fjodor,em sembla que li has tocat el punt feble d'en Tiramilles.Tot i que fa mig any va veure la llum "yamaha" els seus records de les antigues Suzuki son molt presents :lol: :lol: .
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 09, 2012 2:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Jordivili" post="214638"][quote user="Fjodor" post="214635"]...quin índex de susceptibil.litat... :???:
Parlo de mi, i prou.
Fa calor avui, oi?
Fjodor,em sembla que li has tocat el punt feble d'en Tiramilles.Tot i que fa mig any va veure la llum "yamaha" els seus records de les antigues Suzuki son molt presents :lol: :lol: .[/quote]
Fjodor (Xavi), saps què cal, que vinguis a alguna sortida trail o no trail de les que fem sovint per aqui i parlar-ho tu per tu i llavors la gent sabrà com parles, m'explico?
Els que t'hem vist alguna vegada físicament, podem interpretar més fàcilment, si només ets 'virtual', costa més! ok?
Salut i pau, verda, groga, vermella, blava o taraonja!
Parlo de mi, i prou.
Fa calor avui, oi?
Fjodor,em sembla que li has tocat el punt feble d'en Tiramilles.Tot i que fa mig any va veure la llum "yamaha" els seus records de les antigues Suzuki son molt presents :lol: :lol: .[/quote]
Fjodor (Xavi), saps què cal, que vinguis a alguna sortida trail o no trail de les que fem sovint per aqui i parlar-ho tu per tu i llavors la gent sabrà com parles, m'explico?
Els que t'hem vist alguna vegada físicament, podem interpretar més fàcilment, si només ets 'virtual', costa més! ok?
Salut i pau, verda, groga, vermella, blava o taraonja!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 09, 2012 2:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
A veure com ho arreglem... :martell
No estic ni enfadat ni res d'això. ;)
El comentari no te res a veure amb cap marca, color ni opinions concretes. (Vili estas equivocat, ja hauries de saber que a mi tant em fa que es critiqui alguna marca o color que m'agradi)
Només intentava fer veure que últimament, es fan molts comentaris "en contra" de coses (no amb mala intenció) però opinions negatives sobre una cosa (una moto, una marca, un viatge, un escrit..)
Jo sóc el primer (els que em coneixen ho saben) crític amb moltes coses, filosofies, manies, etiquetes... Però penso que sempre es millor parlar en positiu de les coses utilitzant més el SI, M'agrada, Estic d'acord... donant raons a la teva opinio però sense "atacar" o desacreditar les raons dels altres.
Fjodor no es rés personal, ni tant sols ens coneixem ( a veure si ho arreglem, perqué a més crec que anant en moto ens avindriem força) només es que el teu últim missatge dient tans cops NO, NI, MAI... m'ha posat una mica nerviós. :D :D
Però com he dit abans, només es una reflexió, estas en el teu dret de dir les coses com ho fas , ja que mai has faltat a ningú, i jo no sóc ningú per criticar-ho.
Només tenia ganes d'expressar el meu suport a intentar fer missatges més positius.... em sembla que he sortit una mica hippie :love
No estic ni enfadat ni res d'això. ;)
El comentari no te res a veure amb cap marca, color ni opinions concretes. (Vili estas equivocat, ja hauries de saber que a mi tant em fa que es critiqui alguna marca o color que m'agradi)
Només intentava fer veure que últimament, es fan molts comentaris "en contra" de coses (no amb mala intenció) però opinions negatives sobre una cosa (una moto, una marca, un viatge, un escrit..)
Jo sóc el primer (els que em coneixen ho saben) crític amb moltes coses, filosofies, manies, etiquetes... Però penso que sempre es millor parlar en positiu de les coses utilitzant més el SI, M'agrada, Estic d'acord... donant raons a la teva opinio però sense "atacar" o desacreditar les raons dels altres.
Fjodor no es rés personal, ni tant sols ens coneixem ( a veure si ho arreglem, perqué a més crec que anant en moto ens avindriem força) només es que el teu últim missatge dient tans cops NO, NI, MAI... m'ha posat una mica nerviós. :D :D
Però com he dit abans, només es una reflexió, estas en el teu dret de dir les coses com ho fas , ja que mai has faltat a ningú, i jo no sóc ningú per criticar-ho.
Només tenia ganes d'expressar el meu suport a intentar fer missatges més positius.... em sembla que he sortit una mica hippie :love
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
No pateixis, en cap moment m'he sentit malament.
Això és un espai de diàleg i opinió.
I mai m'he emprenyat amb ningú per això... vull dir que no hi ha res que arreglar, home!
Però no pateixis, ja sé que també jo soc així, que dic les coses sense embuts. Però mai em veuràs parlant malament d'algú o alguna cosa si no el/la conec...
O sia que, gas al puny, amics... tot això és CRÉIXER.
CMB, et faré representant al foro per parar-me les embestides.... com que m'has vist i ja saps que sóc un moscamorta... :roll:
Salut, birres, r'n'r, sex & drugs per tothom.... :oops:
Això és un espai de diàleg i opinió.
I mai m'he emprenyat amb ningú per això... vull dir que no hi ha res que arreglar, home!
Però no pateixis, ja sé que també jo soc així, que dic les coses sense embuts. Però mai em veuràs parlant malament d'algú o alguna cosa si no el/la conec...
O sia que, gas al puny, amics... tot això és CRÉIXER.
CMB, et faré representant al foro per parar-me les embestides.... com que m'has vist i ja saps que sóc un moscamorta... :roll:
Salut, birres, r'n'r, sex & drugs per tothom.... :oops:
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Que se besen, que se besen
:mrgreen:
:mrgreen:
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Aquest en Tiramilles es un Cabrit que et bombin
-
- Presentats
:shock:
- CMB
- Presentats
[quote user="Pere29" post="214572"][quote user="Fjodor" post="214519"]...doncs jo crec que per això que dius, la 990 és ideal.
I si no... la 690 enduro. No s'arruga i t'asseguro que permet alegries...
O... esperar potser aquesta CRF Rally que ha sortit... però jo em quedo amb la 450 Rally orange... però prepara guita...
Però, si pesa menys... perquè Bi? crec que una bi està bé, però de cilindrada agraïda... sinó.. amb una mono en tens de sobres...
Resumint... tens la moto ideal. :lol:[/quote]
Sento dir que no estic gens d´acord amb tu ( de bon rollo) la 990 es un armari tant armari com la 800gs (amb millor suspensio, aixo si, completament d´acord).
La 690 es superior en off que les altres dues pero no es moto per viatjar ( que es pot viatjar, jo no dic que no, tambe es pot fer off amb k75 oi Ramon)
Tot aixo de 450 rally orange o honda crf no son motos trails.
Estic amb l´Albert que falta una moto de 700 cc aprox bicilindrica que pesi poc.
Per mi la barreja ideal seria la finura d´una 800 gs amb les suspensions i pes de la 690.
¿Realment tindria mercat una moto d´aquestes caracteristiques, o seriam cuatre que ens la comprariem?[/quote]
Pere, Pere, Pere, ... jejejeje
Tal com fan els motors avui en dia d'explosió, un motor bi 700cc, no crec que sigui fàcil que pesi poc!
Potser en la propera generació de tipus de motor la cosa millora i son molt més eficients els motor sense tant de volum i pèrdua d'energia amb forma de calor.
La moto F800GS va molt bé, però parlar de que va fina! Despres de 3h de conducció surts amb les mans fent pesigolles, no? :mrgreen:
Jo estic com tu, que falta aquesta moto i que amb una mica de 'manetes' per part de les marques es podria ben fer amb la trecnologia actual! Molts és el que hem buscat en la F800GS i no hem trobat parcialment!
Si Derbi encara estigues en mans catalanes, els hi ho podriem manifestar, però està ben 'missing' la marca!
Ho van intentar amb la Derbi Terra 125, crec! Però no dista molt del que estem parlant! Això si pesa 121kg, però 15cv només!
Salut
I si no... la 690 enduro. No s'arruga i t'asseguro que permet alegries...
O... esperar potser aquesta CRF Rally que ha sortit... però jo em quedo amb la 450 Rally orange... però prepara guita...
Però, si pesa menys... perquè Bi? crec que una bi està bé, però de cilindrada agraïda... sinó.. amb una mono en tens de sobres...
Resumint... tens la moto ideal. :lol:[/quote]
Sento dir que no estic gens d´acord amb tu ( de bon rollo) la 990 es un armari tant armari com la 800gs (amb millor suspensio, aixo si, completament d´acord).
La 690 es superior en off que les altres dues pero no es moto per viatjar ( que es pot viatjar, jo no dic que no, tambe es pot fer off amb k75 oi Ramon)
Tot aixo de 450 rally orange o honda crf no son motos trails.
Estic amb l´Albert que falta una moto de 700 cc aprox bicilindrica que pesi poc.
Per mi la barreja ideal seria la finura d´una 800 gs amb les suspensions i pes de la 690.
¿Realment tindria mercat una moto d´aquestes caracteristiques, o seriam cuatre que ens la comprariem?[/quote]
Pere, Pere, Pere, ... jejejeje
Tal com fan els motors avui en dia d'explosió, un motor bi 700cc, no crec que sigui fàcil que pesi poc!
Potser en la propera generació de tipus de motor la cosa millora i son molt més eficients els motor sense tant de volum i pèrdua d'energia amb forma de calor.
La moto F800GS va molt bé, però parlar de que va fina! Despres de 3h de conducció surts amb les mans fent pesigolles, no? :mrgreen:
Jo estic com tu, que falta aquesta moto i que amb una mica de 'manetes' per part de les marques es podria ben fer amb la trecnologia actual! Molts és el que hem buscat en la F800GS i no hem trobat parcialment!
Si Derbi encara estigues en mans catalanes, els hi ho podriem manifestar, però està ben 'missing' la marca!
Ho van intentar amb la Derbi Terra 125, crec! Però no dista molt del que estem parlant! Això si pesa 121kg, però 15cv només!
Salut
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Nosaltres tenim un contacte a Ossa
Amb unes birres davant li podem proposar ...
Amb unes birres davant li podem proposar ...
- CMB
- Presentats
[quote user="Albert_KTM" post="214665"]Nosaltres tenim un contacte a Ossa
Amb unes birres davant li podem proposar ...[/quote]
Ja, però jo no tinc diners per tanta emprenedoria! (edito: bé per unes birres si, volia dir per I+D) i la Gene tampoc ara!
La pregunta que feia en Pere i que jo també subscric, és que hi hauria mercat per una moto així?
Crec que per la nostra zona si! Per les Espanyes, diria que també i per Europa?
Amb unes birres davant li podem proposar ...[/quote]
Ja, però jo no tinc diners per tanta emprenedoria! (edito: bé per unes birres si, volia dir per I+D) i la Gene tampoc ara!
La pregunta que feia en Pere i que jo també subscric, és que hi hauria mercat per una moto així?
Crec que per la nostra zona si! Per les Espanyes, diria que també i per Europa?
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 09, 2012 5:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pere29
- Presentats
El que si que diria als propietaris de la 990 que no tinguin presa a canviarla per la nova.
Estic segur que les 990 de segona ma, es revaloraran. ( Crec que la nova KTM es una altre historia)
:enfadat :mrgreen:
Fjodor saps perque comparo la 990 amb la gs 800 , perque som molt els que vem dubtar entre una i l´altre. Tot i que tenen diferencies evidents en el fons no son tantes.
Estic segur que les 990 de segona ma, es revaloraran. ( Crec que la nova KTM es una altre historia)
:enfadat :mrgreen:
Fjodor saps perque comparo la 990 amb la gs 800 , perque som molt els que vem dubtar entre una i l´altre. Tot i que tenen diferencies evidents en el fons no son tantes.
-
- Presentats
No entenc com es pot dubtar entre una KTM i una BMW...
Són pols oposats.
Ho sento, però penso així.
:D :D :D :D :D :D
Halalà!!!
- Me he comprado unos leggins...
-Qué marca?
-Tol xoxo, tia!!!
:D
Són pols oposats.
Halalà!!!
-Qué marca?
-Tol xoxo, tia!!!
- Pere29
- Presentats
No tens perque sentir-ho cadascu es com es, simplement jo no soc de marques, son les dues motos que representen mes el que a mi m´agrada o el que busco en una moto, en aquest moment afegiria la triumph.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Fjodor" post="214673"]No entenc com es pot dubtar entre una KTM i una BMW...
Són pols oposats.
Halalà!!!
-Qué marca?
-Tol xoxo, tia!!!
:D[/quote]
va...

Són pols oposats.
Halalà!!!
-Qué marca?
-Tol xoxo, tia!!!
va...

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
aquesta moto es molt maca i es veu aventurera,lo del parafang que alguns dieu que no us agrada,perque ? va millor per fer trail el alt o es estetica ??
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Kpeps" post="214680"]aquesta moto es molt maca i es veu aventurera,lo del parafang que alguns dieu que no us agrada,perque ? va millor per fer trail el alt o es estetica ??[/quote]
Els parafangs com més alts, millor, si es vol anar pel fang. :roll:

Els parafangs com més alts, millor, si es vol anar pel fang. :roll:

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es clar,com mes alt millor per fang,encara que per fer carretera deu treure estabilitat.
- CMB
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="214680"]aquesta moto es molt maca i es veu aventurera,lo del parafang que alguns dieu que no us agrada,perque ? va millor per fer trail el alt o es estetica ??[/quote]
Kpeps, crec que no hem parlat del parafang aqui, no? al menys jo he parlat de la cúpula.
Quan et compliques la vida per caminets i és una mica 'irregular' com més visió tens, doncs millor. Estic d'acord amb en Jordi (Tiramilles) que per fer raids per pistes i deserts a 100km/h has de mirar a llarga distància i la cúpula no afecta i de fet et protegeix!
Et dono la raó que amb el parafang baix si s'omple de fang, troncs, herbes i demés pot ser perillós i fer te caure.
Quina enfangada tu!
No m'hi imagino com va poder continuar despres!!!!

Salut i a veure si la veig aviat aquesta ktm millorada!
Kpeps, crec que no hem parlat del parafang aqui, no? al menys jo he parlat de la cúpula.
Quan et compliques la vida per caminets i és una mica 'irregular' com més visió tens, doncs millor. Estic d'acord amb en Jordi (Tiramilles) que per fer raids per pistes i deserts a 100km/h has de mirar a llarga distància i la cúpula no afecta i de fet et protegeix!
Et dono la raó que amb el parafang baix si s'omple de fang, troncs, herbes i demés pot ser perillós i fer te caure.
Quina enfangada tu!
No m'hi imagino com va poder continuar despres!!!!

Salut i a veure si la veig aviat aquesta ktm millorada!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 09, 2012 8:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Fjodor" post="214628"]No, és color merda d'oca... :lol:
No m'han agradat mai ni les Kawas ni les Suzukis... ho sento... ni m'agradaven abans ni les d'ara.
Això no vol dir que no vagin beeeee... ja ho se. A MI NO M'AGRADEN...[/quote]
Uiiiiiiii uuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiii uuuiiiiiiiiiiii :eyes :eyes :eyes
Mai i sempre és molt i molt i molt i molt de temps.
No m'han agradat mai ni les Kawas ni les Suzukis... ho sento... ni m'agradaven abans ni les d'ara.
Salut i kilómetres
- CMB
- Presentats
[quote user="Siono1000" post="214702"][quote user="Fjodor" post="214628"]No, és color merda d'oca... :lol:
Un tal Punset que està per la vostra zona diu: " No està demostrat científicament que m'hagi de morir..." Per tant potser de despres de molt i molt de temps potser li agraden. O no?
Un tal Punset que està per la vostra zona diu: " No està demostrat científicament que m'hagi de morir..." Per tant potser de despres de molt i molt de temps potser li agraden. O no?