BMW Presentarà Un Prototip Trail De 170CV Al Saló De Milà
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: BMW Presentarà Un Prototip Trail De 170CV Al Saló De Mil
[quote user="CMB" post="216418"][quote user="Randy-650" post="216413"]Per cert, poseu al YouTube:
Paneuropean Presentation 2009
Els "no m'agrada" no tenen desperdici. I cada vegada que el veig em pixo de riure. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Si busqueu una mica més a partir d'aquest punt... (kuboks beyonce) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Encara molt millor![/quote]
Deixeu estar el meu canal de youtube!!
JAJAJJAJAJAJAJAJ
Paneuropean Presentation 2009
Els "no m'agrada" no tenen desperdici. I cada vegada que el veig em pixo de riure. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Si busqueu una mica més a partir d'aquest punt... (kuboks beyonce) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Encara molt millor![/quote]
Deixeu estar el meu canal de youtube!!
JAJAJJAJAJAJAJAJ
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
[quote user="Fjodor" post="216484"]Si, clar... també tenen encant els bimotors d'entreguerres...[/quote]
Quin problema li veus als motors Boxer?
Quin problema li veus als motors Boxer?
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
No, home... problema cap. És qüestió de gustos.
Per mi són massa voluminosos.
Soc usuari de moto trail on-off... pel meu gust surten massa, fent el conjunt molt ample.
No hi estic acostumat. Senzillament això.
Les vegades que he provat GS's puc dir que van molt fines, no van pas malament... només faltaria!
Però pel meu gust ni la construcció ni el motor són del meu tipus. I menys el cardan.
També que BMW és capaç de fer un motor MIL vegades millor i actual. Però si això ja els hi va bé...
I... aquesta vibració lateral...
És tema de costums. Però res més.
Un cop vaig provar una HP02 i tirava... però m'agrada jugar amb la moto.. i a mi el boxer no em deixa fer-ho com jo vull... ;)
Soc usuari de moto trail on-off... pel meu gust surten massa, fent el conjunt molt ample.
Les vegades que he provat GS's puc dir que van molt fines, no van pas malament... només faltaria!
Però pel meu gust ni la construcció ni el motor són del meu tipus. I menys el cardan.
També que BMW és capaç de fer un motor MIL vegades millor i actual. Però si això ja els hi va bé...
Un cop vaig provar una HP02 i tirava... però m'agrada jugar amb la moto.. i a mi el boxer no em deixa fer-ho com jo vull... ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Fjodor" post="216566"]No, home... problema cap. És qüestió de gustos.
Un cop vaig provar una HP02 i tirava... però m'agrada jugar amb la moto.. i a mi el boxer no em deixa fer-ho com jo vull... ;)[/quote]

Un cop vaig provar una HP02 i tirava... però m'agrada jugar amb la moto.. i a mi el boxer no em deixa fer-ho com jo vull... ;)[/quote]

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Que Déu Nostrusenyor ens agafi confessats...
:D
:D
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
No sigeu així.
El motor boxer té moltes virtuds i moles maneres d'utilitzar-lo en el qual és plenament satisfactori
Per exemple :

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
El motor boxer té moltes virtuds i moles maneres d'utilitzar-lo en el qual és plenament satisfactori
Per exemple :

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Jordijd8
- Presentats
- Entrades: 87
- Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
- Ubicació: Terrassa
[quote user="Albert_KTM" post="216688"]No sigeu així.
Per exemple :

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Quina pasada de taula rodona !!!!
A mi m'ha extranyat molt no puguin a cilindrada per competir amb els 150 cv.
Deixarla en els 125 cv podria tenir sentit amb aquest model.... :picant
Per exemple :

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Quina pasada de taula rodona !!!!
A mi m'ha extranyat molt no puguin a cilindrada per competir amb els 150 cv.
Deixarla en els 125 cv podria tenir sentit amb aquest model.... :picant