Quina Moto?
Moderador: Airald
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Quina Moto?
[quote user="Fjodor" post="220655"]:boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig
Mossega la taronja... enverinat!!!!![/quote]
Res, no l'escoltis pas!
La barretina típica de MTC lliga més bé amb el color vermell de la Hva!
:burrucat
Mossega la taronja... enverinat!!!!![/quote]
Res, no l'escoltis pas!
La barretina típica de MTC lliga més bé amb el color vermell de la Hva!
:burrucat
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Quina Moto?
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="220631"]

KTM 690 ENDURO R
__________________________[/quote]
a mi d'aquesta moto lo que mes m'agrada son els retrovisors :b9 :b9 :b9

KTM 690 ENDURO R
__________________________
a mi d'aquesta moto lo que mes m'agrada son els retrovisors :b9 :b9 :b9
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Re: Quina Moto?
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="220631"]Ja se que els BMWeros de pro em diran "traïdor", que com puc després de tants anys... però.. aquesta m'està posant molt "katxondo" :herat

KTM 690 ENDURO R
__________________________[/quote]
Si tens el diners i el que vols es fer enduro-trail no enduro 100% no t'equivocaràs.
Per pistes va bé, potencia de sobres, poc pes, bones suspensions.
Si la cosa es complica el seu poc pes no et porta problemes afegits
Per carretera te potencia de sobres, depenent del neumatics que montis aniràs mes bé o menys, potser no es molt còmode, seient estret, però no es pot tenir tot.

KTM 690 ENDURO R
__________________________
Si tens el diners i el que vols es fer enduro-trail no enduro 100% no t'equivocaràs.
Per pistes va bé, potencia de sobres, poc pes, bones suspensions.
Si la cosa es complica el seu poc pes no et porta problemes afegits
Per carretera te potencia de sobres, depenent del neumatics que montis aniràs mes bé o menys, potser no es molt còmode, seient estret, però no es pot tenir tot.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Quina Moto?
Però com preteneu que una moto d'enduro sigui còmode?
Seient, el just i necessari.
En marxa, 70% dret, 30% assegut.
This is...
Seient, el just i necessari.
En marxa, 70% dret, 30% assegut.
This is...
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Re: Quina Moto?
[quote user="Fjodor" post="220704"]Però com preteneu que una moto d'enduro sigui còmode?
Seient, el just i necessari.
En marxa, 70% dret, 30% assegut.
This is...[/quote]
Precisament per això acabo amb un ..tot no es pot tenir.... :okcat
Però es clar quan fas trail (no enduro) pots fer algun enllaç llarg per carretera, on normalment no es va dret (p.ex. de Torelló a LLeida per fer la LLeida-Girona per pistes) i llavors tenir un seient còmode o no es nota bastant.
Jo a la TT 600, he comprat un coxí d'aire (airhawk) i vaig com un reietó!! :form
Seient, el just i necessari.
En marxa, 70% dret, 30% assegut.
This is...[/quote]
Precisament per això acabo amb un ..tot no es pot tenir.... :okcat
Però es clar quan fas trail (no enduro) pots fer algun enllaç llarg per carretera, on normalment no es va dret (p.ex. de Torelló a LLeida per fer la LLeida-Girona per pistes) i llavors tenir un seient còmode o no es nota bastant.
Jo a la TT 600, he comprat un coxí d'aire (airhawk) i vaig com un reietó!! :form
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Quina Moto?
Ho dius de debó? un coixí d'aire? Hahahaha... aquesta si que és bona... :okcat :okcat
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Quina Moto?
[quote user="Tiramilles" post="220707"][quote user="Fjodor" post="220704"]Però com preteneu que una moto d'enduro sigui còmode?
Seient, el just i necessari.
En marxa, 70% dret, 30% assegut.
This is...[/quote]
Precisament per això acabo amb un ..tot no es pot tenir.... :okcat
Però es clar quan fas trail (no enduro) pots fer algun enllaç llarg per carretera, on normalment no es va dret (p.ex. de Torelló a LLeida per fer la LLeida-Girona per pistes) i llavors tenir un seient còmode o no es nota bastant.
Jo a la TT 600, he comprat un coxí d'aire (airhawk) i vaig com un reietó!! :form[/quote]
Ara entenc per que vas volant... :b9
Seient, el just i necessari.
En marxa, 70% dret, 30% assegut.
This is...[/quote]
Precisament per això acabo amb un ..tot no es pot tenir.... :okcat
Però es clar quan fas trail (no enduro) pots fer algun enllaç llarg per carretera, on normalment no es va dret (p.ex. de Torelló a LLeida per fer la LLeida-Girona per pistes) i llavors tenir un seient còmode o no es nota bastant.
Jo a la TT 600, he comprat un coxí d'aire (airhawk) i vaig com un reietó!! :form[/quote]
Ara entenc per que vas volant... :b9
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Re: Quina Moto?
[quote user="Fjodor" post="220674"]
[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Quina Moto?
Per que segueixis dubtant...


- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Re: Quina Moto?
[quote user="CMB" post="220758"]Per que segueixis dubtant...[/quote]
:enfadat :b9
:enfadat :b9
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 30, 2012 7:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Quina Moto?
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="220761"][quote user="CMB" post="220758"]Per que segueixis dubtant...[/quote]
:enfadat :b9[/quote]
[img width=1000]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 5583_o.jpg[/img]
:jajacat
[img width=1000]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 0293_n.jpg[/img]
i més!
[img width=1000]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 6698_o.jpg[/img]
i una de la Ktm en acció!
:birracat
:enfadat :b9[/quote]
[img width=1000]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 5583_o.jpg[/img]
:jajacat
[img width=1000]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 0293_n.jpg[/img]
i més!
[img width=1000]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 6698_o.jpg[/img]
i una de la Ktm en acció!
:birracat
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 30, 2012 8:55 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Re: Quina Moto?
[quote user="CMB" post="220737"][quote user="Tiramilles" post="220707"][quote user="Fjodor" post="220704"]Però com preteneu que una moto d'enduro sigui còmode?
Seient, el just i necessari.
En marxa, 70% dret, 30% assegut.
This is...[/quote]
Precisament per això acabo amb un ..tot no es pot tenir.... :okcat
Però es clar quan fas trail (no enduro) pots fer algun enllaç llarg per carretera, on normalment no es va dret (p.ex. de Torelló a LLeida per fer la LLeida-Girona per pistes) i llavors tenir un seient còmode o no es nota bastant.
Jo a la TT 600, he comprat un coxí d'aire (airhawk) i vaig com un reietó!! :form[/quote]
Ara entenc per que vas volant... :b9[/quote]
:jajacat
:nonocat Que quedi clar que només l'utilitzo per fer carretera o enllaços llargs, si puc per pistes i camins no el porto...
vull dir que per pistes si vaig volant no es pel coixí........el vi amb "graciosa" "me da alas"... :b9
Seient, el just i necessari.
En marxa, 70% dret, 30% assegut.
This is...[/quote]
Precisament per això acabo amb un ..tot no es pot tenir.... :okcat
Però es clar quan fas trail (no enduro) pots fer algun enllaç llarg per carretera, on normalment no es va dret (p.ex. de Torelló a LLeida per fer la LLeida-Girona per pistes) i llavors tenir un seient còmode o no es nota bastant.
Jo a la TT 600, he comprat un coxí d'aire (airhawk) i vaig com un reietó!! :form[/quote]
Ara entenc per que vas volant... :b9[/quote]
:jajacat
:nonocat Que quedi clar que només l'utilitzo per fer carretera o enllaços llargs, si puc per pistes i camins no el porto...
vull dir que per pistes si vaig volant no es pel coixí........el vi amb "graciosa" "me da alas"... :b9
Tiramilles l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 30, 2012 9:20 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Re: Quina Moto?
[quote user="CMB" post="220765"][quote user="Toni Wan Kenobi" post="220761"][quote user="CMB" post="220758"]Per que segueixis dubtant...[/quote]
:enfadat :b9[/quote]
:jajacat
i una de la Ktm en acció!
:birracat[/quote]
La veritat es que el dubte ja està gairebé resolt, tot i que no hi ha res a fer fins que la molt estimada Adventure sigui venuda, un cop superat aquest escull (el més difícil de superar) la cosa es clara, he trobat una pila de KTM's 690 ENDURO i ENDURO R a motos.net i molt poques Huskys TE 630, es a dir, quant arribi el moment només serà qüestió de anar a veure unes quantes i escollir la de més bona relació qualitat - preu; sigui la que sigui entre la KTM 690 ENDURO, KTM 690 ENDURO R o HUSQVARNA TE 630.
En resum, la segona part del problema es fàcil de solucionar, lo més fotut es vendre la Adventure.
:superts
:enfadat :b9[/quote]
:jajacat
i una de la Ktm en acció!
:birracat[/quote]
La veritat es que el dubte ja està gairebé resolt, tot i que no hi ha res a fer fins que la molt estimada Adventure sigui venuda, un cop superat aquest escull (el més difícil de superar) la cosa es clara, he trobat una pila de KTM's 690 ENDURO i ENDURO R a motos.net i molt poques Huskys TE 630, es a dir, quant arribi el moment només serà qüestió de anar a veure unes quantes i escollir la de més bona relació qualitat - preu; sigui la que sigui entre la KTM 690 ENDURO, KTM 690 ENDURO R o HUSQVARNA TE 630.
En resum, la segona part del problema es fàcil de solucionar, lo més fotut es vendre la Adventure.
:superts
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Re: Quina Moto?
Al ATCE i a un noi que es vent, aquest trastet, no crec que l'interessi el canvi perquè també es vent una GS sinó recordo malament però mira per mira no costa
http://atce.mforos.com/1718853/10739939 ... 90-enduro/
...V...
http://atce.mforos.com/1718853/10739939 ... 90-enduro/
...V...
XaviTwin l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 01, 2012 10:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
cor V-Twin
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Quina Moto?
uis! que no l'havia vist aquest fil...
Res que us expliqui no s'ha dit abans. Trails lleugeres com en diem alguns n'hi ha poques, perquè no ens enganyem de enduro en tenen ben poc. A l'actualitat o que hagin estàt fabricades fa poc tenim:
BMW G650 XChallenge, deixada de fabricar el 2008 però encara es veuen les poques que es van vendre en un ús raonable. El motor es el conegudíssim Rotax 652cc de BMW (53cv) in-des-truc-ti-ble. Les llantes son de plastilina i hi ha l'opció de que porti ABS, els frens son bons, l'amortidor de darrera es pneumàtic i per tant aconsegueix un bon rendiment a base de posar pressió i queda la moto molt alta per la majoria de conductorns que no estan acostumants a les montures enduro. Costa molt acostumar-se a ell, quan la gent el canvia nota una millora molt notable amb el comportament de la moto i es que segons els que la tenen va mooolt bé. Apart d'Ohlins, hi ha altres opcions més economiques, technoflex, wilbers... el recorregut de suspensions es de 270mm cosa que ja fa pensar que es apta per a fer bastant el burro, gasta com un encenedor pot arribar a tenir consums de 3,5L/100Km (comprovat) i plena i equipada pot anar als 155-160kg, amb el catàleg de tourateh es pot deixar la moto com vulguis hi ha xuxes per para un tren, des de maletes a kits raid i dipòsits extres. Fins fa poc va ser una de les meves canditates.
Husqvarna TE630 es una gran imcompresa, el poc que l'he provat em fa l'efecte de ser una molt bona moto per fer trail, potser son les seves formes poc "endureres" que enganyen al personal, ja que tens tot alló que necessites per anar per pistes i camins. Les suspencions una mica toves però es deu poguer solucionar, el recorregut es de 270mm davant i 320mm darrera encara que no ho sembla ja que al costat d'una BMW o KTM sembla una pocket bike, el motor 600cc, molt dòcil no es desboca mai però tiva el suficient per anar al ritme que vulguis. El pés es molt similar a la BMW ja que anuncien 144kg en buit per tant has de comptar que si hi poses liquids, retrovisors, rodes i demés extres pots rondar els 160kg en funcionament. També te catàleg d'accesoris per parar un tren.
KTM 690 Enduro, per mi es la que et dexarà disfrutar menys del paisatge demana guerra continuament. El model 2012 havent augmentat el recorregut del pistò aconsegueixen 690cc reals i 67cv. es una bestiessa disposar d'aquesta cavalleria per muntanya, la cual cosa fa que hagis d'anar amb compte. En les anteriors 63cv, que tampoc es poc. incorpora molta electrònica que mentres funciona no deixa de ser una meravella, ja que pots modular la resposta del gas en 9 posicions per fer més directe o no l'entrega de potència, les suspencions actuals del mod. Enduro R 2012 han deixat la moto més propera al públic ja que les han rebaixat fins a 250mm igual que el model Enduro anterior i han suprimit la diferència entre el Normal i R, no es molt gastona però tampoc es un encenedor està al voltant de 5,5 i 6L/100km, el pes anunciat de 135 es obviament mentida amb la moto per anar a fer un vol segurament estàs per sobre els 150kg, en tema de conducció es potser la més nerviosa de les 3 tot i no ser un bistec de 20 duros com les enduros de la casa ktm que es mouen només mirar-les, ja veurem com envelleix, de moment es una màquina moooolt bona.
Per mi qualsevol de les 3 compleixen els requisits d'una moto trail-lleugera i moderna. Per ampliar el ventall i reculant 10 anys endarrera tens moltissimes opcions més per a triar, honda XR400, 600, 650, Suzuki DR650, DR-Z400, yamaha XT600, 660, TTR totes elles encara donant guerra per molts camins del pais, però ja s'ha de començar a triar amb més cura ja que algunes d'elles han passat per mans que creient que eren models indestructibles han descuidat el seu manteniment...
Sort en la venda i segur que l'encertes amb la nova compra.

Res que us expliqui no s'ha dit abans. Trails lleugeres com en diem alguns n'hi ha poques, perquè no ens enganyem de enduro en tenen ben poc. A l'actualitat o que hagin estàt fabricades fa poc tenim:
BMW G650 XChallenge, deixada de fabricar el 2008 però encara es veuen les poques que es van vendre en un ús raonable. El motor es el conegudíssim Rotax 652cc de BMW (53cv) in-des-truc-ti-ble. Les llantes son de plastilina i hi ha l'opció de que porti ABS, els frens son bons, l'amortidor de darrera es pneumàtic i per tant aconsegueix un bon rendiment a base de posar pressió i queda la moto molt alta per la majoria de conductorns que no estan acostumants a les montures enduro. Costa molt acostumar-se a ell, quan la gent el canvia nota una millora molt notable amb el comportament de la moto i es que segons els que la tenen va mooolt bé. Apart d'Ohlins, hi ha altres opcions més economiques, technoflex, wilbers... el recorregut de suspensions es de 270mm cosa que ja fa pensar que es apta per a fer bastant el burro, gasta com un encenedor pot arribar a tenir consums de 3,5L/100Km (comprovat) i plena i equipada pot anar als 155-160kg, amb el catàleg de tourateh es pot deixar la moto com vulguis hi ha xuxes per para un tren, des de maletes a kits raid i dipòsits extres. Fins fa poc va ser una de les meves canditates.
Husqvarna TE630 es una gran imcompresa, el poc que l'he provat em fa l'efecte de ser una molt bona moto per fer trail, potser son les seves formes poc "endureres" que enganyen al personal, ja que tens tot alló que necessites per anar per pistes i camins. Les suspencions una mica toves però es deu poguer solucionar, el recorregut es de 270mm davant i 320mm darrera encara que no ho sembla ja que al costat d'una BMW o KTM sembla una pocket bike, el motor 600cc, molt dòcil no es desboca mai però tiva el suficient per anar al ritme que vulguis. El pés es molt similar a la BMW ja que anuncien 144kg en buit per tant has de comptar que si hi poses liquids, retrovisors, rodes i demés extres pots rondar els 160kg en funcionament. També te catàleg d'accesoris per parar un tren.
KTM 690 Enduro, per mi es la que et dexarà disfrutar menys del paisatge demana guerra continuament. El model 2012 havent augmentat el recorregut del pistò aconsegueixen 690cc reals i 67cv. es una bestiessa disposar d'aquesta cavalleria per muntanya, la cual cosa fa que hagis d'anar amb compte. En les anteriors 63cv, que tampoc es poc. incorpora molta electrònica que mentres funciona no deixa de ser una meravella, ja que pots modular la resposta del gas en 9 posicions per fer més directe o no l'entrega de potència, les suspencions actuals del mod. Enduro R 2012 han deixat la moto més propera al públic ja que les han rebaixat fins a 250mm igual que el model Enduro anterior i han suprimit la diferència entre el Normal i R, no es molt gastona però tampoc es un encenedor està al voltant de 5,5 i 6L/100km, el pes anunciat de 135 es obviament mentida amb la moto per anar a fer un vol segurament estàs per sobre els 150kg, en tema de conducció es potser la més nerviosa de les 3 tot i no ser un bistec de 20 duros com les enduros de la casa ktm que es mouen només mirar-les, ja veurem com envelleix, de moment es una màquina moooolt bona.
Per mi qualsevol de les 3 compleixen els requisits d'una moto trail-lleugera i moderna. Per ampliar el ventall i reculant 10 anys endarrera tens moltissimes opcions més per a triar, honda XR400, 600, 650, Suzuki DR650, DR-Z400, yamaha XT600, 660, TTR totes elles encara donant guerra per molts camins del pais, però ja s'ha de començar a triar amb més cura ja que algunes d'elles han passat per mans que creient que eren models indestructibles han descuidat el seu manteniment...
Sort en la venda i segur que l'encertes amb la nova compra.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Quina Moto?
Ah... la Husqvarna TR 650 Terra per mi si es vol anar a fer camins amb garanties no es LA MOTO...
vaja que no s'enfadi ningú però sembla una moto xina trail... :b9 :b9 :b9 de fireta
vaja que no s'enfadi ningú però sembla una moto xina trail... :b9 :b9 :b9 de fireta
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Re: Quina Moto?
No penso donar hi més voltes, com ja he escrit anteriorment, la decisió està presa, serà de segona mà la que trobi amb millor relació Qualitat-Preu de entre les següents:
- KTM 690 ENDURO
- KTM 690 ENDURO R
- HUSQVARNA TE 630
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 02, 2012 6:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni
