Home el circuit està poc a poc prenent forma,les escapatòries estan fetes,els pianos pintats,(van caure un parell i nomès el susto) i els boxes ja tenen serveis i fins i tot dutxes.
El traçat és l'únic que he provat però a mi m'agrada força,jo feia 2 minuts 20 aproximadament i la gent bona comença a baixar de 2 minuts,i amb 60 voltes ja me'l se de memòria,entrada de boxes a final de recta,doble curva a esquerres,petita recta en baixada que jo arribava a uns 150,frenada forta i la curva més difícil a dretes,després una altra a dretes,curva forta a esquerres i ja entres al tirabuìxó(els bons a 180 i servidor a uns 130),doble mitges curves a esquerres i el curvone,impresionant, es pot passar a més de 100 però és llarguíssim,la moto tira enfora i tu allà cap a dins,després la chicane que sembla fàcil però no es pot fer recta,t'has de tirar a un cantò i a l'altre,curva forta a esquerres,petita recta per arribar a uns 150 altre cop i llavors doble mitges curves a esquerres bastant fotudes de traçar be i ja recta de meta en pujada del 9%,diuen haver arribat a 260,servidor a 212 màxim,però es que després has de frenar fort i vinga,doble curva a esquerres.....
¿he dit que vaig disfrutar i molt?
www.circuitalcarras.cat