Holaaaa,
Doncs jo sempre el deixo a una de les maletes, si no hi ha lloc no queda mes remei que prendel a pasejar.
:okcat
On Guardeu Els Cascs Quan Sou De Viatge?
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: On Guardeu Els Cascs Quan Sou De Viatge?
[quote user="Llagasta" post="233453"]Mes d´un que el deixa lligat bastant a prop de terra, ha notat com se l´hi ha pixat a dintre un gos.... :-o jo mateix m´el emporto[/quote]Corre la llegenda urbana de que no es tracta d'un gos. Es per la por a aquests personatges que mai el deixo lligat a la moto. Si al menys de dins el casc sortís una "gadgeto-serra" i els tallés la tita a rodanxes.......
Jordi "Prony"
Jordi "Prony"
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Prony" post="236080"][quote user="Llagasta" post="233453"]Mes d´un que el deixa lligat bastant a prop de terra, ha notat com se l´hi ha pixat a dintre un gos.... :-o jo mateix m´el emporto[/quote]Corre la llegenda urbana de que no es tracta d'un gos. Es per la por a aquests personatges que mai el deixo lligat a la moto. Si al menys de dins el casc sortís una "gadgeto-serra" i els tallés la tita a rodanxes.......
Jordi "Prony"[/quote]
I què esperes per dissenyar aquest artefacte. El podríes anomenar "Tallatites Prony".
Jordi "Prony"[/quote]
I què esperes per dissenyar aquest artefacte. El podríes anomenar "Tallatites Prony".
- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
Sempre amb mi.
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Home, jo sempre el porto a sobre. Vaig agafar amb els punts de no sé quina tarjeta, una bossa per portar el casc i em va de conya.
Una altre cosa es quan vaig a la platja o a segons quin lloc on no puc portar el casc a sobre...llavors em posso un casc modular que em vaig comprar per 40 € i el lligo amb una pitó al manillar de la moto, res d'arrant de terra, que fa molts anys a un amic meu se li va pixar un gos i li va fotre una gràcia que encara riu :b9
Una altre cosa es quan vaig a la platja o a segons quin lloc on no puc portar el casc a sobre...llavors em posso un casc modular que em vaig comprar per 40 € i el lligo amb una pitó al manillar de la moto, res d'arrant de terra, que fa molts anys a un amic meu se li va pixar un gos i li va fotre una gràcia que encara riu :b9