Pitjor enemic del motorista

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

Pitjor enemic del Motorista

Meteo (Pluja,Vent,Neu,...)
7
14%
Automòbils (cotxes,camions,...)
9
18%
Vehicles lents (Ciclistes,tractors,...)
3
6%
Graveta
13
27%
Nosaltres mateixos (motoristes)
12
24%
Altres
5
10%

Vots totals: 49

Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Pitjor Enemic Del Motorista

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. jul. 04, 2013 7:39 am

El meu vot ha estat per l'opció "altres", m'explico. Totes les opcions són perilloses, pels motoristes en aquest cas, però vist com estan moltes de les carreteres del Principat darrerament, penso que el principal responsable del risc és la manca d'inverssió en manteniment de les carreteres, i amb això vull incloure la manca de proteccions als "guardarrails assassins".
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dj. jul. 04, 2013 9:54 am

No en tinc cap dubte: EL VENT.
La resta de coses es poden assimilar prou bé adaptant la conducció a la circumstàncies. Amb el vent molt fort però cal fotre-hi moltes ganes per seguir avançant. L'estiu passat em va enganxar uns dies l´"Huracán Ernesto" a Mèxic i podria donar una conferència al respecte...
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 04, 2013 9:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Paco64 » dj. jul. 04, 2013 4:00 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="237713"]La grava....juntament amb les taques d'oli, gas-oil, gel, pintura al terra sense granular (molt usual en països de pandereta, com el que ens ocupa) etc...[/quote]

Todas son malas ,pero me apunto a ésta como la peor...

PereGF
Presentats
Entrades: 41
Membre des de: dl. des. 13, 2010 6:32 pm

Entrada Autor: PereGF » dj. jul. 04, 2013 4:43 pm

Jo he posat "altres" perquè una vegada un bon amic em va dir "condueix sempre pensant que tot el que t'envolta i tots els que circulen ET VOLEN FER MAL". Al cap i a la fi és una manera de ser previngut. :malalt

Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Josepmaria » dg. jul. 21, 2013 11:38 pm

tots ho son prou, pero jo he votat per la graveta, basicament per que vaig poder comprovar la seva perillositat a la sortida d'un tom de 180 º baixant de la Llacuna, no vaig tindre temps ni de dir amen que ja estaba amb el perolo passejant per el terra, menys mal que no venia ningu de cara si no fem un stryke de nassos.

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm

Entrada Autor: Sergi3 » dl. jul. 22, 2013 11:55 pm

Realment tot es perillós, però crec que el més perillós som nosaltr@s mateix@s. clar que pots anar a terra amb la grava, amb l'oli, i tota la resta, però si ens creiem que som la re-pera, es quan baixem la guàrdia, i podem tenir ensurts per amb els factors de la carretera, com la grava, olis, etc

:birracat
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Respon

Torna a “General”