Per cert..
Us heu fixat que el solitari sols ha escrit tres posts, i no ha intervingut en aquest.. i aqui ens deixa menjant-nos la pilota?? :b9 :b9
Per Quin Costat Puges A La Moto?
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Re: Per Quin Costat Puges A La Moto?
Pel cantó de la pota de cabra és més fàcil, a més els tubs d'escapament que surten només per un cantó ho fan pel dret, per tant s'ha de pujar i baixar (pilot i acompanyant) pel cantó contrari per evitar cremar-se (o tacar els tubs en el cas de l'acompanyant, que no ens importa tant si es crema o no).
-
- Presentats
- Entrades: 4
- Membre des de: dl. jul. 22, 2013 12:55 am
- Ubicació: Santa Coloma de Farners
Nosaltres ho fem diferent:
En Miquel agafa velocitat, posa les mans a sobre la maleta de darrera, fa un salt a l'estil "potro" de quan anàvem al cole i cau perfectament col·locat al seu lloc. Seguidament, començo a córrer jo mentre ell arranca la moto, faig un doble mortal endavant amb un tirabuixó de 360º i quan ell posa segona, jo em deixo caure suaument al seient posterior de la nostra BMW GS 1200 (q per això vam comprar aquesta, per poder fer els salts mortals!).
No ho feu així??? Estem flipant!!! no sabem si ho aconseguirem, però practicarem la vostra tècnica!! :b9
En Miquel agafa velocitat, posa les mans a sobre la maleta de darrera, fa un salt a l'estil "potro" de quan anàvem al cole i cau perfectament col·locat al seu lloc. Seguidament, començo a córrer jo mentre ell arranca la moto, faig un doble mortal endavant amb un tirabuixó de 360º i quan ell posa segona, jo em deixo caure suaument al seient posterior de la nostra BMW GS 1200 (q per això vam comprar aquesta, per poder fer els salts mortals!).
No ho feu així??? Estem flipant!!! no sabem si ho aconseguirem, però practicarem la vostra tècnica!! :b9
Els crispetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 23, 2013 12:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
[quote user="Els crispetes" post="238892"]Nosaltres ho fem diferent:
No ho feu així??? Estem flipant!!! no sabem si ho aconseguirem, però practicarem la vostra tècnica!! :b9[/quote]
CULLERES !!!!!!
No ho vaig veure pas aquesta pujada a la moto diumenge !!!!!
Això s'avisa abans per poder fer fotos !!!!
:b9 :b9 :b9 :b9
Ara ja en serio....... crec que pugem a la moto pel cantó de la pota de cabra és molt més fàcil i normalment sempre és pel cantó esquerra, encara que personalment si poso el caballet central.... no tinc cap mena de problemes per aixecar/obrir qualsevol de les dues cames :-)
No ho feu així??? Estem flipant!!! no sabem si ho aconseguirem, però practicarem la vostra tècnica!! :b9[/quote]
CULLERES !!!!!!
No ho vaig veure pas aquesta pujada a la moto diumenge !!!!!
Això s'avisa abans per poder fer fotos !!!!
:b9 :b9 :b9 :b9
Ara ja en serio....... crec que pugem a la moto pel cantó de la pota de cabra és molt més fàcil i normalment sempre és pel cantó esquerra, encara que personalment si poso el caballet central.... no tinc cap mena de problemes per aixecar/obrir qualsevol de les dues cames :-)
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
Depen!!!!
Si el cavallet està a l'esquerra per l'esquerra i si està a la dreta per la dreta.
la cosa canvia si està el cavallet central, jo per l'esquerra
Si el cavallet està a l'esquerra per l'esquerra i si està a la dreta per la dreta.
la cosa canvia si està el cavallet central, jo per l'esquerra