APROBADA!!!!
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- pol
- Presentats
- Entrades: 38
- Membre des de: dl. ago. 27, 2007 11:14 am
enhorabona LLuneta!!!! moltes felicitats!!! Ara compte, prudència, anar agafant confiança amb la montura... i a disfrutar.
Com veus volem saber quina màkina t'estàs mirant.
Fem una porra?
Jo aposto per una HOonda CBF600. A mi les noies que porten CBs, ja siguin 500, 600, 0 superior me pueden...
És curiós, però en canvi si porten una Monster ja no tinc la mateixa sensació...i això que la trobo bona màquina, però trobo que no fa per noia (no és marquisme ni masclisme, és una cosa que no sé com explicar)
Com veus volem saber quina màkina t'estàs mirant.
Fem una porra?
Jo aposto per una HOonda CBF600. A mi les noies que porten CBs, ja siguin 500, 600, 0 superior me pueden...
És curiós, però en canvi si porten una Monster ja no tinc la mateixa sensació...i això que la trobo bona màquina, però trobo que no fa per noia (no és marquisme ni masclisme, és una cosa que no sé com explicar)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Uiuiuiiiiiii!!!!!!! :lol:pol ha escrit: És curiós, però en canvi si porten una Monster ja no tinc la mateixa sensació...i això que la trobo bona màquina, però trobo que no fa per noia (no és marquisme ni masclisme, és una cosa que no sé com explicar)
Com et llegueixi la Xurrumeka veuràs! :sado

- pol
- Presentats
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Ui, pensa que la xurrumeka esta enamorada de la monster, quan veigi el missatge, ufffffffffff.pol ha escrit: És curiós, però en canvi si porten una Monster ja no tinc la mateixa sensació...i això que la trobo bona màquina, però trobo que no fa per noia (no és marquisme ni masclisme, és una cosa que no sé com explicar)

- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
cronica i desenllaç de la porra je je
Hola amics,
Buff sempre em sorpren la gent tan maca que hi ha en aquest forum.
Vendetta: si millor entre les cames que sota les cames jajaj es que de la ilu ja no se ni que escric, el que passa es que igualment sona raret jaja
James_Bond: Jo ara ja no anire amb tu je je, en fi sempre recordare que la meva primera montura a mototurisme va ser amb tu ;-)
Randy-650: je je gracies macu, ara ho dire traqnui.
Ppl: nen que em coneixes? jajaja has encertat la porra. Que t'havies jugat un pernil? doncs ja em donaras una mica.
Be amics a vore us explico nomes uan mica com va anar el examen per no enrotllarme massa i despres us explico quina moto vui.
Be la teorica i la practica tot a la primera jejeje i be la practica ha sigut molt bo, perque a part de ser de les primeres casi casi, hi havien nomes dos examinadors, i no es que estiguesin massa per el cas, pero nomes començar la moto ja costaba de entrar les marxes, entre vella i el fred que fotia a les set del mati us podeu imaginar; ja pensaba que em possarien una falta lleu, pero no. despres va tocar el circuit i quan ja ho estava fent, la tia em fa parar en mig del circuit, i jo pensant que he fet de dolent, pero despres em diu , continui i jo pensant aquesta em vol possar dels nervis pero no! a la lluneta ningu la possa dels nervis aixi que segueixo i em va tocar passar per les planxes. Jo mes nervi llavors perque de veritat, lo de les planxes es un tema a portar a debat... qui punyetes debia inventar aixo de les planxes? be doncs las vaig passar pero si us dic la veritat encara no se com i despres del passadis de pals, un altre invent vaig acabar el examen. Es clar jo mai havia fet el examen de moto, i la dona es va quedar els papers i nomes em va tornar un. Jo ja pensaba, osti no he passat i el profe aprofitant la meva ignorancia, em diu aixi empipat i mig cridant despres..: pero que has fet? estaves nerviosa? aixo ha ho havien fet miles de cops. Be despres de tenir-me a punt de plorar, em diu ehhh que has aprobat! La mare que el va.... en fi que ja veieu, entre bervis i fred osti quin dia nois pero la satisfacció que vaig tenir va ser molt bona.
Be anem per el tema, la motoreta que vui es una Honda cbf o cbs 600, i de segona ma perque les peles no donen per mes i la estic començan a mirar per concessionaris perque a mes de demanar financiació crec que em donaran mes confiança. Si algu en sap de concessionaris a barcelona ciutat o per els voltants que ho digui plis.
Fa molt de temps que estic prendada d'aquesta moto i es clar la volia de primera ma pero no tot pot ser. El problema es que em faig un lio amb cbf i cbs que encara no se ben be perque hi han tants models pero ja estic amb el tema per ser una experta.
Perdoneu el rotllo papatero que us he donat, gracies a tots per les vostres felicitacions encara que no us haigi nombrat i anire amb compte i agafare experiencia jeje de veritat moltes gracies a tots, sou collonuts.
Buff sempre em sorpren la gent tan maca que hi ha en aquest forum.
Vendetta: si millor entre les cames que sota les cames jajaj es que de la ilu ja no se ni que escric, el que passa es que igualment sona raret jaja
James_Bond: Jo ara ja no anire amb tu je je, en fi sempre recordare que la meva primera montura a mototurisme va ser amb tu ;-)
Randy-650: je je gracies macu, ara ho dire traqnui.
Ppl: nen que em coneixes? jajaja has encertat la porra. Que t'havies jugat un pernil? doncs ja em donaras una mica.
Be amics a vore us explico nomes uan mica com va anar el examen per no enrotllarme massa i despres us explico quina moto vui.
Be la teorica i la practica tot a la primera jejeje i be la practica ha sigut molt bo, perque a part de ser de les primeres casi casi, hi havien nomes dos examinadors, i no es que estiguesin massa per el cas, pero nomes començar la moto ja costaba de entrar les marxes, entre vella i el fred que fotia a les set del mati us podeu imaginar; ja pensaba que em possarien una falta lleu, pero no. despres va tocar el circuit i quan ja ho estava fent, la tia em fa parar en mig del circuit, i jo pensant que he fet de dolent, pero despres em diu , continui i jo pensant aquesta em vol possar dels nervis pero no! a la lluneta ningu la possa dels nervis aixi que segueixo i em va tocar passar per les planxes. Jo mes nervi llavors perque de veritat, lo de les planxes es un tema a portar a debat... qui punyetes debia inventar aixo de les planxes? be doncs las vaig passar pero si us dic la veritat encara no se com i despres del passadis de pals, un altre invent vaig acabar el examen. Es clar jo mai havia fet el examen de moto, i la dona es va quedar els papers i nomes em va tornar un. Jo ja pensaba, osti no he passat i el profe aprofitant la meva ignorancia, em diu aixi empipat i mig cridant despres..: pero que has fet? estaves nerviosa? aixo ha ho havien fet miles de cops. Be despres de tenir-me a punt de plorar, em diu ehhh que has aprobat! La mare que el va.... en fi que ja veieu, entre bervis i fred osti quin dia nois pero la satisfacció que vaig tenir va ser molt bona.
Be anem per el tema, la motoreta que vui es una Honda cbf o cbs 600, i de segona ma perque les peles no donen per mes i la estic començan a mirar per concessionaris perque a mes de demanar financiació crec que em donaran mes confiança. Si algu en sap de concessionaris a barcelona ciutat o per els voltants que ho digui plis.
Fa molt de temps que estic prendada d'aquesta moto i es clar la volia de primera ma pero no tot pot ser. El problema es que em faig un lio amb cbf i cbs que encara no se ben be perque hi han tants models pero ja estic amb el tema per ser una experta.
Perdoneu el rotllo papatero que us he donat, gracies a tots per les vostres felicitacions encara que no us haigi nombrat i anire amb compte i agafare experiencia jeje de veritat moltes gracies a tots, sou collonuts.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: cronica i desenllaç de la porra je je
Bones!!!Lluneta ha escrit:Be anem per el tema, la motoreta que vui es una Honda cbf o cbs 600, i de segona ma perque les peles no donen per mes i la estic començan a mirar per concessionaris perque a mes de demanar financiació crec que em donaran mes confiança. Si algu en sap de concessionaris a barcelona ciutat o per els voltants que ho digui plis.
Doncs molt bona moto... còmoda i no gaire pesada per ser la primera! Com a concessionaris tens Motos Girona, Quality-Bike, Motos Gandesa, Muntañá,... aquestes botigues d'acord que et financien la moto, però per contra el preu que tenen és bastant superior al preu de carrer, això si... et donen un any de garantia!!
Fins aviat!

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:

Una màquina preciosa amb un motor collonut. Jo me la vaig estar mirant força, però al final el carenat de la DV em va poder més, jejeje. Bona eleccio! :D
I si veus que t'agrada fer turisme i et falten maletes, aquí tens la versió touring. :)

Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Hola de nou, Lluneta.
Referent al tema, moto de segona ma i els concessionaris, hi ha una Web, motos.net, on te una secció de compra-venda de motos directa a propietaris. Es aquesta:
http://motos.coches.net/ocasion/
Segur que comprant la moto directa al propietari la trobaràs a un bon preu, això si, un cop hagis trobat una que t’agradi, contacta amb el seu propietari i ves a veure la moto amb una persona entesa en el tema que et pugui aconsellar. :lol:
Espero que aquesta pagina Web sigui del teu interès. :!:
Salutacions.
Referent al tema, moto de segona ma i els concessionaris, hi ha una Web, motos.net, on te una secció de compra-venda de motos directa a propietaris. Es aquesta:
http://motos.coches.net/ocasion/
Segur que comprant la moto directa al propietari la trobaràs a un bon preu, això si, un cop hagis trobat una que t’agradi, contacta amb el seu propietari i ves a veure la moto amb una persona entesa en el tema que et pugui aconsellar. :lol:
Espero que aquesta pagina Web sigui del teu interès. :!:
Salutacions.
Salutacions moteres.
- Lluneta
- Presentats
Hoola!!
Carles: doncs si per ser la meva primera moto no podria escollir res mes, a mes aquesta moto i jo ens vam enamorar jejeje la primera vegada que ens vam vore a Bcn, aixi que es amor a primera vista.
Miquel: a on has tret aquesta foto tan chula??? osti, que feliç m'has fet jejeje es tan maca. m'ha agradat molt gracies.
Angel: gracies per les adreçes. Crec que em decantare per un concessionari, aixi que anire fent rutes i donant veus, el que passa es que no entenc gaire perque mai he portat moto i mai m'he comprat una pero en fi ja anire amb algu que entengui. Tambe he de mirar que em poguin financiar i a mes que siguin de confiança. Igualment hi fare una ullada a la web que m'has passat. gracies macu.
Ja us anire dient com va la cosa i us mantendre a la wait. Petonsss
Carles: doncs si per ser la meva primera moto no podria escollir res mes, a mes aquesta moto i jo ens vam enamorar jejeje la primera vegada que ens vam vore a Bcn, aixi que es amor a primera vista.
Miquel: a on has tret aquesta foto tan chula??? osti, que feliç m'has fet jejeje es tan maca. m'ha agradat molt gracies.
Angel: gracies per les adreçes. Crec que em decantare per un concessionari, aixi que anire fent rutes i donant veus, el que passa es que no entenc gaire perque mai he portat moto i mai m'he comprat una pero en fi ja anire amb algu que entengui. Tambe he de mirar que em poguin financiar i a mes que siguin de confiança. Igualment hi fare una ullada a la web que m'has passat. gracies macu.
Ja us anire dient com va la cosa i us mantendre a la wait. Petonsss
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Hola Marta: que bé que ja estiguis mirant motos, oi!!!! ja en tenies ganes!!! :D
Mira't aquesta aviam que et sembla: http://cgi.ebay.es/HONDA-CBF-250CC-DE-F ... dZViewItem

Diria que pot estar bé, bé de preu, i és de Barna.
Mira't aquesta aviam que et sembla: http://cgi.ebay.es/HONDA-CBF-250CC-DE-F ... dZViewItem

Diria que pot estar bé, bé de preu, i és de Barna.
-
- Presentats
- Entrades: 24
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 3:47 pm
- Ubicació: Cerdanyola ***HD SOFTAIL DELUXE
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- pol
- Presentats
jeje llàstima que no hi havia pernil, però hi estàs onvidada quan vulguis, jejePpl: nen que em coneixes? jajaja has encertat la porra. Que t'havies jugat un pernil? doncs ja em donaras una mica
CBF 600 S!! és la teva màquina!! si se't eu a la cara. :lol: Ara hauré de parar totes les noies que la portin als semàfors per veure si ets tu..jajajaja
Pots anar a Control 94, Av. Roma tocant amb entança em sembla hi ha el concessionari BMW, i un carrer més amunt el d'HOnda,´Són de confiança, en el sentit que fa anys que venen motos, i només motos. Bon servei tècnic (encara que he llegit an algun fòrum d'algun incident amb el cap de taller que es veu qeu no té gair bones puces). Tema financiació no sé si el toquen.
salut, paciència fins que la tinguis, que ja sabem tots com ens posem de pesadets, i a gaudir-ne quan la tinguis.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
- Lluneta
- Presentats
costa trobar
Hola amics,
Doncs segueixo en busca i captura de la meva moto pero estic veient que em costara i no nomes per el tema diners, perque de segona ma i financiada com que es veu que no es molt normal, sino tambe perque a tres llocs on he anat, nomes per el fet de ser noia, no m'han ates com hauria de ser. En el primer lloc em van preguntar si la moto era per mi, home es clar, no per la meva avia si li sembla i despres em diuen que potser pesa massa per mi.
Al segon lloc el tio insistin per que em quedes una 250 i apa el tio no baixaba del burro, estava a punt de dir..escolti que en te una i me la vol encolomar?
Despres vaig anar a la Honda Taule, i alla no en tenen de segona ma, aixi que continuare buscant pero la veritat es que estic una mica desanimada perque la meva parella diu que millor una 250 que per començar esta be, que estigui un any i despres ja em passi a una mes grossa pero no se que fer la veritat, no tinc tants diners per estar canviant de moto cada dos per tres.
Que fariau? admeto consells de tota mena.
Gracies macus
Doncs segueixo en busca i captura de la meva moto pero estic veient que em costara i no nomes per el tema diners, perque de segona ma i financiada com que es veu que no es molt normal, sino tambe perque a tres llocs on he anat, nomes per el fet de ser noia, no m'han ates com hauria de ser. En el primer lloc em van preguntar si la moto era per mi, home es clar, no per la meva avia si li sembla i despres em diuen que potser pesa massa per mi.
Al segon lloc el tio insistin per que em quedes una 250 i apa el tio no baixaba del burro, estava a punt de dir..escolti que en te una i me la vol encolomar?
Despres vaig anar a la Honda Taule, i alla no en tenen de segona ma, aixi que continuare buscant pero la veritat es que estic una mica desanimada perque la meva parella diu que millor una 250 que per començar esta be, que estigui un any i despres ja em passi a una mes grossa pero no se que fer la veritat, no tinc tants diners per estar canviant de moto cada dos per tres.
Que fariau? admeto consells de tota mena.
Gracies macus