De fet, és un dinar informal......amb pitet i tota la parafernàlia calçotera de rigor.....però pot venir qui vulgui, si li ve de gust, faltaria més.James_Bond ha escrit:
Jordi que t'estas liant .... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Jo el dia 23 tampoc tinc res a fer ni se a on dinar. :Saltant
Vsssssss
007
El 23 F ens casem...
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Neeens, que Moltes Felicitaaats !!!! nosaltres ho vem fer el 19 de gener i demà, desprès dels 15 dies de rigor de festa, del viatge, de la festa que vem montar per la nit i tot aixó...comensem a treballar, quin pal !!!!
He estat desconectat del mon d'internet al menys 3 setmanes, però espero que us vagi tot de conya i que gaudiu molt d'aquest dia i del "futimé" d'anys que estareu junts. Dóna-li un :!: a la Mª Josep de la nostre part i per tu una colleja dalló mes tendre :lol:
Ah, espero que estiguis del tot recuperat...que tampoc sé com estas.
V'sss
He estat desconectat del mon d'internet al menys 3 setmanes, però espero que us vagi tot de conya i que gaudiu molt d'aquest dia i del "futimé" d'anys que estareu junts. Dóna-li un :!: a la Mª Josep de la nostre part i per tu una colleja dalló mes tendre :lol:
Ah, espero que estiguis del tot recuperat...que tampoc sé com estas.
V'sss
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Calla. calla, que encara em passaré per Can Vinyals a felicitar-vos personalment. I a jalar, clar, jejejeje :Palucinamaripili ha escrit:
De fet, és un dinar informal......amb pitet i tota la parafernàlia calçotera de rigor.....però pot venir qui vulgui, si li ve de gust, faltaria més.

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Doncs apa mès raò, tu posa lloc on dinar que la resta ja posaran ruta, jo noalucinamaripili ha escrit:De fet, és un dinar informal......amb pitet i tota la parafernàlia calçotera de rigor.....però pot venir qui vulgui, si li ve de gust, faltaria més.James_Bond ha escrit:
Jordi que t'estas liant .... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Jo el dia 23 tampoc tinc res a fer ni se a on dinar. :Saltant
Vsssssss
007
Acabem-la de liar, no? :Saltant :Saltant :Saltant
- Vendetta
- Presentats
Ja m'agradaria ja, però anar fins a valls, i patejar-me x km enllaunat.... un pal de tres pareeells, i ja no diguem la tornada amb una alta possibilitat de cues.alucinamaripili ha escrit:Si vols venir, et fem un raconet....a qui no sàpiga què fer per dinar, ja sap on....Vendetta ha escrit:Felicitaaats
Què dius? que el 23 tenim calçotada??![]()
Però a la del dia 17 sí que ens veurem, no?
PD: em referia a la calçotada de mototurisme, a la vostra si que vindre
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Re: El 23 F ens casem...
Jo també faré vuit calçotades amb tu en dos diesalucinamaripili ha escrit:Doncs això, que discutiem per veure si feiem un cop d'estat o casar-nos...i al final hi ha casament...ens casem a uns jardins que hi ha aquí a Sentmenat i després anem a fer una calçotada totes dues families (que ja serà la mateixa).
Així doncs...en 8 dies, dues calçotades.....
Salut a tothom
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Alucinamaripili
- Presentats
eiiiiiiiiiiiiiiii.....que jo també tinc coses a dir eh!!!!!!! (Mª Josep)....convit no fem, però la gresca està assagurada.... si voleu venir només ens heu de dir quants sereu per afegiu-vos a la llista de comensals i avisar a la cuinera que prepari més calçots.....com més serem, més bé ens ho passarem no??????
- Vendetta
- Presentats
I taaant que hi tens a dir, nomès has de vigilar que no hi hagi ningù de nosaltres quan preguntin allò de qui tè alguna cosa a dir que parli ara o calli per sempre :b9 :b9 :b9 millor que no ho preguntin si hi som.alucinamaripili ha escrit:eiiiiiiiiiiiiiiii.....que jo també tinc coses a dir eh!!!!!!! (Mª Josep)....convit no fem, però la gresca està assagurada.... si voleu venir només ens heu de dir quants sereu per afegiu-vos a la llista de comensals i avisar a la cuinera que prepari més calçots.....com més serem, més bé ens ho passarem no??????
A mès jo tindrè què celebrar , si tot va bè, el dia abans 22, em podre ja treure aquest fantastic corsè.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Vendetta
- Presentats
- Atotdrap
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:27 pm
- Ubicació: MOLLERUSSA (Lleida)
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Alucinamaripili
- Presentats
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Vendetta
- Presentats
Si no ho poso pas en dubte això, i si puc per allà estarè.alucinamaripili ha escrit:Si vols, ja et vaig dir que no hi ha cap problema per venir, al contrari....Vendetta ha escrit:Nomès per fer memoria de tan feliç calçotada :lol: :lol:
:castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell
Més serem, més riurem..... :Saltant :b9 :D
Era nomès per recordar-ho.. :lol: :lol:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans