ahir vaig volar
Moderador: Airald
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
gracies a tots pels anims, reconforten molt. Espero que en Pere i jo siguem els unics, amb dos ja n'hi ha prou!
Randy-650 anava amb la meva xt (la de l'avatar, és del 2002), espero que no sigui sinistre total! odio aquesta paraula: tens un vehicle que funciona i no t'en donen pràcticament res.
V'sssssssss
Randy-650 anava amb la meva xt (la de l'avatar, és del 2002), espero que no sigui sinistre total! odio aquesta paraula: tens un vehicle que funciona i no t'en donen pràcticament res.
V'sssssssss
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
No vull desanimarte, però segur que te la donen com a sinistre total, i més un moto d'aquest any. :oops: Pensa que la forquilla val moltíssims calers.gandalfxt ha escrit:
Randy-650 anava amb la meva xt (la de l'avatar, és del 2002), espero que no sigui sinistre total!
Prepara't a lluitar contra la companyia.
Sort.

- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Bona pregunta! :lol:James_Bond ha escrit:
Parlan d'això com tens lo teu Randy ?
Doncs ahir per fi vaig cobrar el moto, 4.300€. Més o menys el que volia jo. I dimecres tornem a fer una ressonàcia al genoll de la Montse, que li torna a fer molt de mal (motiu pel qual diumenge venim en cotxe).
Ara m'estic barallant pel tema de les lesions de la Montse i per les prendes. Ah! I amb l'advocada de girona que no ens envia el informe del forense a casa, que ho haig de mirar bé i estudiar-ho.
He aprés moltíssim aquest últim any sobre accidents, gràcies a tots vosaltres i sobretot al meu GRAN amic Bravo.

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Randy-650
- Presentats
Sempre us ho he dit, SEMPRE ;m'hagués estimat més que la Montse no s'hagués fet res ni hagués agafat por que tots els cèntims del món.carles ha escrit:Ara el pitjor, que la Montse es recuperi...![]()
![]()
![]()
La batalla més dura encara l'estic tenint, i va per llarg, que la Montse torni a pujar al moto segura, i ja veurem si la guanyaré....

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Randy-650 ha escrit:Sempre us ho he dit, SEMPRE ;m'hagués estimat més que la Montse no s'hagués fet res ni hagués agafat por que tots els cèntims del món.carles ha escrit:Ara el pitjor, que la Montse es recuperi...![]()
![]()
![]()
La batalla més dura encara l'estic tenint, i va per llarg, que la Montse torni a pujar al moto segura, i ja veurem si la guanyaré....
I tant que la guanyaràs !!!
Jo confio en la Montse, se que ara encara es molt recent i mes tenint encara dolor, però quan això ja estigui passat us tornarem a veure a tu i a la Montse tots dos dalt la Bandy.
Vssssss
Ramon
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Joscoma
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
- Ubicació: vic (osona)
- Contacta:
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
Randy-650 ha escrit:Sempre us ho he dit, SEMPRE ;m'hagués estimat més que la Montse no s'hagués fet res ni hagués agafat por que tots els cèntims del món.carles ha escrit:Ara el pitjor, que la Montse es recuperi...![]()
![]()
![]()
Estigues segur que tot arriba i la Montse es tornara a pujar a la moto i a gaudir de les rutes bones que feu. Tot porta el seu temps i l'important es que les pors no dominin les nostres vides. Si hi ha alguna cosa en que es pugui ajudar no ho dubtis i un petonas per tots dos. Es veiem diumenge amb els cargols.
Marta