J@N LINCE ha escrit:
JAJAJAJAJAJAJAJA.
Jo no em sento Espanyol, t`ho puc asegurar,pero tanpoc Catalaniste.
Que si CATALA.
El problema es que cuan algu et posa una pega ,per tu ja es "Nacionalista Espanyol",cosa que em fa bastanta mania(els nacionalites Espanyols )
Em considero "ciutada del MON" i tot lo que siguin ,barreres,fronteres i de mes,en fan Fastic.
Fronteres com les que tu li voldries posar a Catalunya,o cadenes com les que els "Nacionalistes Espanyols"li voldrien posa a Catalunya.Tan una cosa com altra em fa mania.OK? :twisted:
AH! i la dialectica es millor que la esgrima.Per lo menos no fa sang.
PD:Si amb el que dic o he pugut dir amb anterioritat s`ha pogut ofendre algú,li demano escuses per endavant.
:twisted: :twisted: :twisted:
Ah! Lince, jo també em defineixo, generalment com a ciutadà del mon. També sempre m’han fet noseque les fronteres, i mai m`he definit com a Independentista.
Crec que els catalans, però, tenim una cultura i una llengua pròpies, i que aquestes (per molt que alguns vulguin) no marquen una frontera, però si una manera de pensar, de fer i de viure, i dir això, no cal espantar-nos. És un fet, que no podràs negar, i més si has donat una volta per aquests móns de deu.
Crec que la definició que tu fas de ser Català, és precisament política. Català és el que viu a Catalunya, i és cert. Segurament és un estat civil, però....
S’és motero per tenir una moto?
s’és home o dona per que ho posa el DNI?
s’és obrer per estar afiliat a un sindicat?
és cristià el que va a missa?
és pur el que es confessa cada dia?
s’és millor forero per portar mes posts que un altre?
I ara torno a fer la pregunta....
És Català viu a Catalunya?
A totes aquestes preguntes i moltissimes més, s’hi pot contestar políticament correctament. SI, tot i que estic segur que no cal reflexionar gaire per trobar-hi peros....
Com tu be dius.....
J@N LINCE ha escrit:
AH! i la dialectica es millor que la esgrima. Per lo menos no fa sang.
Però cura!!! Que pot fer mala sang, i el pitjor, que moltes vegades es fa sense voler.