Us agrada conduir plovent?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

Us agrada conduit plovent?

Si, m'encanta
11
41%
No, no disfruto
16
59%

Vots totals: 27

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. abr. 22, 2008 10:39 pm

Vaja...doncs a mí no m'agrada molt. Vaig a diari a treballar i si no fot un vendaval i granitza agafo la moto, però suposo que es per rapidessa, segur que si em donen a escollir trigar el mateix anant en cotxe, no pagar a l'aparcar i tot aixó suposo que agafaría el cotxe.

Una altre cosa es de ruta...la veritat es que no es el mateix que anar a treballar, però si he d'escollir, sense cap mena de dubte prefereixo sense pluja. El solete em mola mes 8)

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 22, 2008 11:55 pm

carlesvic ha escrit:Home,.. molt millor amb les carreteres seques, però si vas ben equipat, un dia plovent també es posa bé, has de conduir amb tacte i molta suavitat, per tant es una conducció mes afinada, amb mes concentració, t'ho passes be siiii.... (el que mes m'emprenya es q s'embruta la moto grrr),...
A tall d'anècdota, amb l'Ignasi Tapia, fa uns anys, vàrem participar en un Rallye de Regularitat "La volta a Catalunya", tot el cap de setmana plovent,.. buffff allò si que va ser dur.. ostres molt!!!
Però et queda un bon record d'aquests dies. Apa-li gent, salutacions a tots!!!...
Passa per presentacions i explica una mica de tu i el teu moto. Molts ja us coneixen, però molts no. :wink:

Una salutació. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”