Directrius per motorista novell

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Directrius Per Motorista Novell

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. ago. 24, 2009 9:38 pm

Gràcies Albert per els bons desitjos, el genoll ja no em fa mal ;) ;) . Es que això va passar fa més d'un any :cool: :cool:

He recuperat el fil per que poguessin llegir les Directrius dels motards Novells. com que m'ha fet mandra de copiar-ho tot no he fet res més que fer pujar el fil. :D

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. ago. 24, 2009 9:43 pm

[quote user="James Bond" post="88102"]Gràcies Albert per els bons desitjos, el genoll ja no em fa mal ;) ;) . Es que això va passar fa més d'un any :cool: :cool:

He recuperat el fil per que poguessin llegir les Directrius dels motards Novells. com que m'ha fet mandra de copiar-ho tot no he fet res més que fer pujar el fil. :D

Vssssssss
007[/quote]

C*Ull*ns Ramon, si que vaig distret si, es que no m´havia fixat en la data , de totes maneres i veient les fotos, si fossis una dona et diria que no et passa el temps, estàs igual que fa un any i mig endarrera :b9 :b9
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 24, 2009 9:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 25, 2009 7:08 pm

[quote user="Gs12 red" post="88106"][quote user="James Bond" post="88102"]Gràcies Albert per els bons desitjos, el genoll ja no em fa mal ;) ;) . Es que això va passar fa més d'un any :cool: :cool:

Vssssssss
007[/quote]

C*Ull*ns Ramon, si que vaig distret si, es que no m´havia fixat en la data , de totes maneres i veient les fotos, si fossis una dona et diria que no et passa el temps, estàs igual que fa un any i mig endarrera :b9 :b9[/quote]
Imatge ImatgeImatgeImatge Imatge Imatge Imatge

Ramon, gracies

Respon

Torna a “General”