Els pistoleros psicòpates n'han fet un altra de les seves

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

mossos

Entrada Autor: Alex » dv. maig 16, 2008 6:26 pm

tens rao,noi!!!

demano disculpes si algu esta ofes per les meves paraules,no hauria d'haver dit el que he dit.

pero no crec que sigui el unic que hauria de demanr disculpes.

per mi dono el tema per tancat.[/u]
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. maig 16, 2008 6:26 pm

Steelman ha escrit:Jo tancaria el tema ...
Una discusio freda en un foro no porta enlloc
Una discusio calida , amb un bon esmorzar i una cervessa ..porta moltes vegades a una amistat.

OK?
Si ningú més hi aporta cap comentari, el tema morirà per si sol. I serà una mostra de seny per part de tots. Què us sembla? Un silenci com a resposta significarà que hi esteu d'acord.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. maig 16, 2008 6:32 pm

miquelpericas, insinues que la culpa és dels mitjans de comunicació?
No fotem, eh?
L'obligació dels funcionaris públics es fer-ho bé SEMPRE. Per això els paguem. La teva obligació, i la meva, a la feina, es fer-ho bé sempre. I si ho faig malament, el meu jefe em tocarà el crostó, i ben fet que farà. Per això em paga. I si els funcionaris públics ho fan malament, els que els paguem els hi hem de tocar el crostó. La cantarella de que hi ha excepcions, que no tots són iguals, que no sé què... no em serveix.

Acabo de llegir que en els darrers anys la xifra de funcionaris de la Generalitat ha passat de 140.000 a 210.000. Paguem, i molt, massa. Ens mereixem, hem d'exigir, eficàcia total. I el que no serveixi, al carrer (els carrers n'anirien plens).

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. maig 16, 2008 7:47 pm

Amb la que s'ha liat em toca parlar a mi.

Per culpa de molts i molts pocs, paguen justos per pecadors i que generalitzar no es pot fer mai.

Quan vaig posar el títol del post vaig posar el primer que em va venir al cap : Ja hi tornem a ser, la força contra la raó. Un altra senyor amb pistola amb una obsessió psicopatològica per posar multes encara que no tingui raó. Un altre més.

I quan dic un altre més, no pensava en el col•lectiu, si no només amb els que pateixen aquest síndrome sancionador, que son pocs, però que fan molta fressa i fan molt de mal a la imatge del conjunt.

Un senyor s'equivoca i ho veu, però, en lloc de fer el més normal que es fer marxa enrere i reconèixer l’error, va i amb la raó de la força (la seva força com autoritat amb pistola), sanciona a una persona que no havia fet res mal fet. Si la senyora s'hagués comportat inadequadament la sanció hauria estat un altra i la multa redactada d’un altre manera.

Cal que a qui li toqui, que faci immediatament la seva feina i que posin el cos del mossos d'esquadra al nivell que li correspon de confiança i respecte mutu entre els ciutadans i que per culpa de fets com aquests l'allunyen cada vegada més.

El dia que vegi una parella de mossos per la carretera i no senti por, por a ser acusat per qualsevol cosa, el dia que quan els vegi senti confiança i em senti protegit, llavors aquesta serà la meva policia.

Això que acabo de dir no es tan difícil de fer, començant per els propis mossos, no deixant passar conductes com aquestes entre els companys i acabant en els alts responsables a tots nivells.

Demano excuses a qualsevol persona que s’hagi sentit ofesa. Exceptuant naturalment els que tenen síndrome sancionador

Per part meva dono el tema per tancat.

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dv. maig 16, 2008 11:50 pm

Una discusio calida , amb un bon esmorzar i una cervessa ..porta moltes vegades a una amistat.

OK?

:D estic molt d'acors amb el que diu el Steelman. Una cerveçeta i apa a fer revolts.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » ds. maig 17, 2008 12:43 am

Doncs jo també hi diré la meva.
I és que deixant de costat el títol del fil fet en calent, la cosa MÉS IMPORTANT és el que s'ha dit últim: Que quan un Agent de l'autoritat s'equivoca, ho hauria de reconèixer!!! Però no, és clar! faltaria més!! ells sempre tenen la raó!! (com tots els altres cossos!) Per això aquest cós ha agafat la fama que té i que és la que han buscat, de ser molt durs!! per què així volen ser un... referent? a nivell més gran...

És per això que deien de destacar sobre la Guàrdia Civil que hi havia abans potser, però la cosa és que molts cops es passen de rosca!! I no s'hi val amb excuses de que sempre n'hi ha de dolents quan és un servei per al poble i pagat pel poble!! :evil:
ImatgeUnforgiven

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » ds. maig 17, 2008 1:01 am

Lluneta ha escrit:

OK?

:D estic molt d'acors amb el que diu el Steelman. Una cerveçeta i apa a fer revolts.
Doncs jo em penso que no podem pas amagar el cap sota l'ala. És un tema que se n'ha de parlar perquè ens hi juguem molt més del que ens pensem. Que ens sentim cada dia més lliures, més respectats, més persones, o és a l'inrevés? Més esclaus, més controlats, més esporuguits, més "paganos". Se n'ha de parlar, si, si... Com a ciutadans, i com a moteros també. RESPECTE.

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » ds. maig 17, 2008 1:27 am

La sabeu la del motero que li van regirar tot, no li van trobar res i li van fotre multa per no portar un bolígraf per si havia d'omplir algun parte d'accident?

I la del que li van cardar la multa per inclinar més de 45 graus?

I la de l'automobilista que li van fotre per parlar pel mòbil, quan no hi parlava, i no van voler comprovar que no hi havia cap trucada en aquell moment, al.legant que podia haver manipulat el telèfon. Per recórrer va haver de demarnar un informe a la companyia...

Au, recorreu! :oops:

N'he vist, amb els meus ulls, que m'han deixat setmanes sense poder dormir, que les tortures a Les Corts són un joc de nens en comparació... No, no en parlem, fem el ulls grossos, demanem perdó. Així va començar el nazisme. Després no ens queixem: què volen aquesta gent, que truquen de matinada?

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » ds. maig 17, 2008 6:59 am

Ja que hi som...
L'administració pública, sigui de l'area que sigui, ha de donar exemple
Comparar la guardia civil amb els mossos és dificil, això si la guardia civil(deixant de banda èpoques franquistes) tenia molta experiencia. Els mossos? personalment ens conec uns quants, bona gent i molt professionals, la meva experiència sempre ha estat positiva: jo no vaig de xulo prepotent i intento col·laborar: ells també. Pero no negaré que en conec algun que de tota la vida ha estat un xulo prepotent i és clar de mosso també.

Mossos o no quan l'administració s'equivoca hauria de rectificar ràpida i eficaçment i no haver d'esser el ciutadà que hagi de fer mil reclamacions.
Us recordo que no cal esser mosso per tenir una soberbia bestial!

Ah sip, un servidor moltissimes vegades esmorza dins el cotxe... conduïnt, es grata el cap, mou el cos al ritme de la musica, si hi ha alguna noia guapissima es deixa fer els petons que calgui encare que sigui conduínt (amb prudència i passió :-) )
I com qu els mossos son humans (crec) també foten el mateix, es paren al bar de torn, i veuen una bona birra o després del dinar un carajillo per pair i no paixa res.

Per cert: Administració= servir al ciutadà (traducció del grec +-)

Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » ds. maig 17, 2008 9:44 am

James_Bond ha escrit:Amb la que s'ha liat em toca parlar a mi.

Per culpa de molts i molts pocs, paguen justos per pecadors i que generalitzar no es pot fer mai.

Quan vaig posar el títol del post vaig posar el primer que em va venir al cap : Ja hi tornem a ser, la força contra la raó. Un altra senyor amb pistola amb una obsessió psicopatològica per posar multes encara que no tingui raó. Un altre més.

I quan dic un altre més, no pensava en el col•lectiu, si no només amb els que pateixen aquest síndrome sancionador, que son pocs, però que fan molta fressa i fan molt de mal a la imatge del conjunt.

Un senyor s'equivoca i ho veu, però, en lloc de fer el més normal que es fer marxa enrere i reconèixer l’error, va i amb la raó de la força (la seva força com autoritat amb pistola), sanciona a una persona que no havia fet res mal fet. Si la senyora s'hagués comportat inadequadament la sanció hauria estat un altra i la multa redactada d’un altre manera.

Cal que a qui li toqui, que faci immediatament la seva feina i que posin el cos del mossos d'esquadra al nivell que li correspon de confiança i respecte mutu entre els ciutadans i que per culpa de fets com aquests l'allunyen cada vegada més.

El dia que vegi una parella de mossos per la carretera i no senti por, por a ser acusat per qualsevol cosa, el dia que quan els vegi senti confiança i em senti protegit, llavors aquesta serà la meva policia.

Això que acabo de dir no es tan difícil de fer, començant per els propis mossos, no deixant passar conductes com aquestes entre els companys i acabant en els alts responsables a tots nivells.

Demano excuses a qualsevol persona que s’hagi sentit ofesa. Exceptuant naturalment els que tenen síndrome sancionador

Per part meva dono el tema per tancat.

Vsssssssss
007

Una abraçada company !!! :!:
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Respon

Torna a “General”