Mossos
Moderador: Airald
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!!!!!
be senyors, crec que estem pixant fora del test, aixo es un cas aillat i no crec que se li tingui que dor mes voltes, aquet nano, ja ho passara força malament per el fet de ficar-hi la pota com ha fet.
per cert si la tan famosa Guardia Civil de Sant LLorenç de Savall, al pararte no ha posat cap denuncia, haura sigut per que portavas "los papeles en regla", no perque hagis tingut sort, aixo no es una tombola.
per lo que a mi respecte, he rebut mes d'una denuncia de la Benemerita i consider-ho, que la han possat amb rao - retrovisor trencat, falta d'incicador de 60, al ser-hi conductor novell i alguna cosa mes- pot ser que hagi fet alguns kms. mes que algun de vosaltres
fet el TIR durant tres anys- i el fet de vuere a la Guardia Civil, sempre m'ha donat la confiança de que si em passa cualsevol cosa, m'ajudaran al igual que el mossos, es la seva feina
per acabar-hi, aixos de -deme los papeles der vehiculo- no es per riure, es l'accent o la manera de parlar-hi d'alguna part d' Espanya, o creieu, que nosaltres no fem gracia als demes al sortir fora de Catalunya?????
i una cosa mes, estic molt orgullos de que el meu fill pertanyi a la Guardia Civil.
salut
be senyors, crec que estem pixant fora del test, aixo es un cas aillat i no crec que se li tingui que dor mes voltes, aquet nano, ja ho passara força malament per el fet de ficar-hi la pota com ha fet.
per cert si la tan famosa Guardia Civil de Sant LLorenç de Savall, al pararte no ha posat cap denuncia, haura sigut per que portavas "los papeles en regla", no perque hagis tingut sort, aixo no es una tombola.
per lo que a mi respecte, he rebut mes d'una denuncia de la Benemerita i consider-ho, que la han possat amb rao - retrovisor trencat, falta d'incicador de 60, al ser-hi conductor novell i alguna cosa mes- pot ser que hagi fet alguns kms. mes que algun de vosaltres

per acabar-hi, aixos de -deme los papeles der vehiculo- no es per riure, es l'accent o la manera de parlar-hi d'alguna part d' Espanya, o creieu, que nosaltres no fem gracia als demes al sortir fora de Catalunya?????
i una cosa mes, estic molt orgullos de que el meu fill pertanyi a la Guardia Civil.
salut
SOCI A.M.M. 16284
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
ep, que jo nomes he dit que fa 20 anys la gent es queixava igual que ara dels mossos, el que passa es que ja no ens enrecordem, a mi em segueix semblant una feina que mereix el seu respecte, como moltes altres que cada dia estan menys apreciades (profesors, metges de CAP, et...)
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- PERE GROS
- Presentats
- Entrades: 115
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
- Ubicació: Anoia
Collons la GC quan et paraba o et para quan circules per españa, es pot dir que ets home mort, segur que pagas al igual que si et paran els mossos a catalunya, perque al final tot es el mateix i el ciclotecnic que els hi fan ha tot arreu busquen el mateix perfil de personatge, m'estovio explicacions sobre la GC que em porterien pagines i pagines i qui ho dubti que es molesti a llegir historia del nostre pais "POLONIA" per molts, i que s'enefotin del nostre accent m'ho paso per alla on tu saps, i que per raons d'educacio no dire, tot i que ho penso de totes totes.
DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Jo no tinc cap dupte de que ja mossos molt "competens"i que també en tenim dels "altres",a mi sempre m´a tocat popar-me amb els "altres".Espero que un dia en trovi amb un del "competens"(que sé que i son),per cambiar de opiniò.El últim(que no va poger MULTAR-ME)amb la mirada que amb và dirigir-me,ja en vaix tenir prou.
Que en multin,pero No amb aquesta amabilitat(diguem sarcastica)que no enganyen a ningú.
Que en multin,pero No amb aquesta amabilitat(diguem sarcastica)que no enganyen a ningú.
.