PNEUMATICS 13000 KM
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Així m'agrada!!!!! :jump :jumpRa-mon ha escrit:Fins ara sempre portava Metzeler ME o Laser a la K75 però el meu «pneumatiquista» m'ha dir que s'han trobat amb molts problemes amb aquesta marca des de que els fabriquen al Brasil :-(
He posat uns Dunlop GT501, a veure com van ...
Com vaig dir a les fotos de la sortida del Penedès...
Randy-650 ha escrit:
I aquestes, fetes a l'aparcament del monastir, haig de reconèixer que NO m'ha agradat gens. Amb la seguretat no es juga. :?

- George
- Presentats
- Entrades: 120
- Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm
- Ubicació: Girona
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Igual que en George i en Xavistrom. Es que 10.000 km son molts .... sense donar gas :twisted:xavistrom ha escrit:George ha escrit:13.000 km amb un joc de pneumàtics :shock: :shock: :shock: ..................... quina enveja ¡ ¡
George
Opino el mateix, a mi no em pasen de 10.000 ni de casualitat :shock: :shock: :shock:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Dons els ultims m'han durant prop de 14000km,i podria haver fet mes pero vaig aprofitar la revisio per cambiar-los
Gasss!!! dons on tocar donar-li gas: 240km/h a Montmelo
El neumatics eren els Dunlop Qualifier RR. El millor neumatic que he probat fins ara pero una caiguda (desgraciadament no son anti-oli) i tres punxades

El neumatics eren els Dunlop Qualifier RR. El millor neumatic que he probat fins ara pero una caiguda (desgraciadament no son anti-oli) i tres punxades

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Uns pneumàtics super-tous et duren 14.000 km?????????????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:jordi ha escrit:Dons els ultims m'han durant prop de 14000km,i podria haver fet mes pero vaig aprofitar la revisio per cambiar-los
Explica com ho fas, noi..... :shock: :shock: :shock: :shock:
Per cert, a l'octubre et vaig fer aquesta foto

- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
"Suavitat"
Un concepte que va surtir en un curs de pilotatge en circuit referint-se a com donar gas a la corva. Ho he aplicat a la meva forma de conduccio en carretera
Possiblement no quedi clar. Es tracta de conduir de tal manera que sents que la moto flueix per la carretera.
La semana pasada vaig passar la revisio dels 42.000 km i el senyor del concesionari anava dient ni kit de transmisio quan la gen ho canvia als 21.000 ni pastilles de fre, ...
Un concepte que va surtir en un curs de pilotatge en circuit referint-se a com donar gas a la corva. Ho he aplicat a la meva forma de conduccio en carretera
Possiblement no quedi clar. Es tracta de conduir de tal manera que sents que la moto flueix per la carretera.
La semana pasada vaig passar la revisio dels 42.000 km i el senyor del concesionari anava dient ni kit de transmisio quan la gen ho canvia als 21.000 ni pastilles de fre, ...