La pitjor tonteria que ens ha passat anant en moto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. feb. 08, 2007 7:08 pm

Bones!!!

La meva tonteria:

Deu fer més o menys un any, estrenava les manoples que tan bé van quan fa fred, doncs en un d'aquells moviments per sobre la moto li vaig donar al botó vermell de parada d'emergència que tenen les motos, però esclar, amb les manoples no es veia res perquè està tapat, i no em vaig adonar d'haver-lo apretat... us podeu imaginar... cagant-me en tot que la p... moto no engega i ja estava a punt de trucar a l'assistència quan em vaig il.luminar... al final tot ok però una bona estona intentant engegar-la!!!!

La típica, una vegada estas tot vestit, no trobes les claus...

Fins aviat!
Imatge

Eli
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
Ubicació: Calella - Catalunya

Entrada Autor: Eli » dj. feb. 08, 2007 7:22 pm

Doncs bé aqui va la meva tonteria. Debia tenir uns quinze anys i anava a l'intitut. Una amiga meva em va deixar provar la Derbi Variant. Jo tota convençuda l'engego, i començo a baixar el carrer de l'insti (que per cert tenia una forta pendent). Com que no havia anat mai en moto, em vaig atabalar i veient que m'apropava al final del carrer, no vaig saber frenar i vaig estimbar la moto contra un arbre. :oops: :oops: Jo només em vaig fer mal a l'orgull (ja em direu, am quinze anys i estimbada al carrer davant tots els companys de l'insti). La moto va rebre una miqueta més. Sort que el meu cunyat es mecànic, i em va fer el "FAVOR DE LA MEVA VIDA" arreglant la moto sense cobrar-me i el més important de tot, sense dir-li als meus pares. :!: :!:
P.D. Anna la teva història m'ha emocionat molt. Dona gust com saps treure el més positiu,fins i tot de les situacions tràgiques. :!: :!: :!: :!: :!:
Imatge

UN SOMRIURE COSTA MENYS QUE L'ELECTRICITAT I DONA MÉS LLUM

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dj. feb. 08, 2007 8:15 pm

Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:

Doncs aquí ve la meva contribució, va ser amb l'Ossa Copa 250, un dels meus primers viatges llargs, allà per l'any 1972-73... Havia arribat a París després de tropecientes hores de moto, i cercava el Camping del Bois de Bologne -ei! en aquells anys no tenia la fama que te ara, val?-, en una de les avingudes al davant meu hi anaven dos alemanots amb dos maquinorres de collons carregats fins dalt de tot, ells eren la imatge del motorista-motorista, a la que jo sommiava assemblar-me, amb la meva Ossa i la Motxilla, volía acostar-me a ells, imaginava que anirien al mateix camping... Arriben a un semàfor i paren l'un al costat de l'altre, en el mateix carril però deixant un bon espai entre ells, vaig dir-me, ara es la meva i vaig voler ficar-me al vell mig d'aquells motarres tant espectaculars... no vaig calcular bé l'amplada perque amb els miralls i el manillar els vaig tocar amb prou força com per a tirar els seus paquets i les seves motos i a ells per terra, jo no vaig saber com reaccionar de tanta vergonay, volia baixar i ajudar-los, però va canviar el llum i vaig arrancar deixant-los per terra, cridant-me de valent... no, no anaven al mateix camping, sinò em moro de vergonya.
V'ssssssssssssss

Ara entenc l'invasió Alemanya a L’Illa de Mallorca.... :b9 :b9

És una venjança dels moteros aquells... allà va començar tot... :twisted: :twisted:

Quina passada, i explica tant tranquil que els va deixar allà tirats...jajajajajjajaja :wink: :wink: :wink:

Teraxamant Imatge

:!: i Vvvvvssss

P.D 1: M’encanten totes les històries que esteu explicant, us imagino a tots en la situació....i em... :b9 :b9

P.D 2: Eli, el que et va passar a tu, és un trauma d’aquells que no s’obliden, com el d’en PereBMW.... és el pitjor, fer el ridícul davant dels amics.... i parlo per experiència...jajajajaj :wink: :wink: :wink:
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dj. feb. 08, 2007 9:04 pm

Aquí va la meva...
19 anyets...Tenia la Yamaha Sr 250 emparaulada amb un paio, doncs me la venia perque volia una altre moto.
Una tarda, pel centre d'Igualada, agafo la moto per anar cap a casa...faig un gir cap a l'esquerra...trepitjo gravilla...i m'en vaig pel terra!!!
La moto de pet contra la vorera...un bony enorme al dipòsit entre altres rascades...I a radera meu conduint el seu cotxe...el paio que m'havia de comprar la moto!!!
El millor del cas, és que me la va acabar comprant i pel preu que ja teniem emparaulat!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

David
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:35 am
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: David » dj. feb. 08, 2007 9:24 pm

Home jo en tinc unes cuantes, sobretot en la meva època de competició en resistència de 3 hores amb ciclomotor, amb una derbi variant trucada fins a les pestanyes, les tipiques ESSES fetes amb penumatics al mig d' una recta llarga, al principi passes tantejant, a la segona a mig gas, a la tercerta a fons, piques amb l' estribera els pneumatics, la moto salta del darrera i tu surts escopit passant per damunt de les dues filieres de pneumatics, i el pitjor del cas, es que saps que te la vas a fotre :castell i una altre de divertida també va ser apurant una frenada en plan bèstia, que em vaig anar a empotrar contra la caravana dels que contaven les voltes, la cara va ser com la dels xinos a l' anunci del renault megane :b9 :b9 :b9

Salut i Vsss

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 08, 2007 9:37 pm

Ostres si tireu tant enrera jo en tinc una de SONADA :(
A les escoles de Reus quant jo era petit feien un concurs de circulacio.
Ens ensenyaven les normes i tal i despres ens feien un examen.

Jo vaig ser un dels 4 nens de tot Reus que com a guanyadors , ens deixaven portar un ciclomotor, davant de la resta de "perdedors".

Jo no havia portat mai ciclomotor i amb bicicleta en aquella epoca casi que tampoc.

Vaig donar gas, vaig sortir disparat cap un matoll d´herbes i no vaig ser capaç de trobar el "PXXo" freno :(

PD: va ser la meva primera experiencia "motera"
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. feb. 08, 2007 9:52 pm

Bones!!!

Doncs sembla que si Jordi que es pot tirar enrera...

El dia que pujava a Vilafranca a examinar-me del carnet de moto, jo pujava tot content amb la Suzuki TU 250 i a la rotonda que hi ha aprop d'on es fan els exàmens em vaig passar d'expert i us podeu imaginar l'espectacle, tirat per terra al mig de la rotonda amb la moto tota rascada i demés... encara me la guarda aquesta el paio de l'autoscola!

Coses que passen... :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. feb. 08, 2007 10:57 pm

Bè, despres d'aquest flaixback torno al present.
Amb la meva estimada Pan, la veritat que mai ho serà tant com la meva Maria :!: .
Doncs moto nova de tres mesos, sempre de parking a parking, del de casa al que tinc contractat a la feina. Això pq no li passi res de res a la pobreta, ni caigudes en domino, ni vespinos que hi aparquin al costat pq me la ratllin, etc..

Doncs em bè a buscar un dia el guarda del parking a la feina, em diu vine vine, i m'ensenya una imatge que em deixa esmaperdut, la meva pan empotrada contra paret amb un cotxe!!

Es veu que una dona s'havia deixat el frè de ma. PQ?? anys portant cotxe deixantlo al carrer, no li passa res, i això que el deixo mig tirat, una cosa que cuides i intentes que no li passa res , li passa :shock: :shock: és ben bè... algun tipus de justicia divina ? algu juga amb mi? la llei de murphi? jo què cony sè em vaig quedar parat.

Resultat el top case a cambiarlo per les rescades, i la tapa de maleta lateral foradada.

Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Mckinley » dj. feb. 08, 2007 11:31 pm

Aqui va la meva: Tenia 21 anys i la meva moto era la Yamaha XT600. Durant la setmana va haver-hi una bona tempesta de vent i aigua, i el dissabte a la tarda vaig decidir fer una volteta pel Montnegre, per veure com havien quedat els camins. Vaig agafar un que va de l'Esplai a La Batlloria, passant per Foirosos. Evidentment el cami estava impracticable, per la quantitat de branques i petits arbres que havien caigut degut a les tempestes. Però jo continuava baixant passant per sobre de tots els arbres, branques, fullaraca...fins que va arrivar un punt que vaig trobar un arbre creuant tot el camí, i no podia passar per enlloc. Total que vaig recular i passant per sobre d'un altre arbre caigut, se'm va quedar el peu esquerre enganxat en una branca i al quedar parat vaig caure cap a l'esquerra, amb tant mala pata que la cama em va quedar sota la moto i enganxada amb la branca. El problema va ser que no podia sortir, i se'm feia fosc i ja em veia allà de nit, envoltat de "bésties salvatges" :lol: :lol: , fins que se'm va acudir descordar-me la bota i així poder treure el peu. Vaig aixecar la moto i vaig continuar.
Tot i aixó, continuo anant sol a la muntanya, encara que amb més seny.
Vssssssss
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Jumperracing » dv. feb. 09, 2007 7:46 am

1ª: 16 anys, cota 74, anava per el carrer principal de Girona i veig un amic a la vorera, el saludo i veig que fa cara com d'espantat, amb la mirada i des de lluny intento saber que punyeta li passa... immediatament saludo al cotxe que anava davant meu, AMB TROMPADA INCLOSA!!!, EL COTXE HAVIA FRENAT MENTRE JO SALUDAVA EL MEU AMIC I ELL PRESENCIAVA EL QUE ERA IMMINENT.

2ª: el garatge de casa amb la R1100RT, parat, que es tomba!, que es tomba!, que es tomba!, PLAFFFF, a terra. Si una moto de vora els 300Kg es tomba... no hi ha res a fer.

3ª... per un altra dia que si no pensareu que sempre vaig per terra, però és que són molt anys anant en moto i moltes motos.
Jumperracing!

Triniti.V
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dv. feb. 09, 2007 9:44 am

Holaaaaaaaaaa !!!!! :D :D

M’agradaria saber una cosa... Algun membre de Mototurisme, a portat moto, i NO a caigut mai ???????????? :wink: :wink:

És que començo a pensar que som la colla de Moteros més patosos que conec.....jejejejejee

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Que perillosos que som :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

:!: i Vvvsss

Vvvvvvssss

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » dv. feb. 09, 2007 9:50 am

Anna mol emotiva, la teva historia tu si que es guanyat un (Gran Premi) felicitats però la caiguda, va se fruit del nervis, a ara te a animes i li agafes la moto al Gerad
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. feb. 09, 2007 10:37 am

Anna ha escrit:És que començo a pensar que som la colla de Moteros més patosos que conec.....jejejejejee
No riguis !!! que m'ha dit un pardalet que les Varadero de color negre cauen mes que les altres, deu ser que per l'absorció de calor pesen mes !!!!

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'sssssss

Triniti.V
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dv. feb. 09, 2007 10:50 am

QSC ha escrit:
Anna ha escrit:És que començo a pensar que som la colla de Moteros més patosos que conec.....jejejejejee
No riguis !!! que m'ha dit un pardalet que les Varadero de color negre cauen mes que les altres, deu ser que per l'absorció de calor pesen mes !!!!

V'sssssss
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

NNNOOOOOOOOOO !!!!!! Ai Mare de Deu.. Senyor !!!!!!

I ara que haig de fer.... Vaig corrent a buscar pintura blanca en Sprai....

Si la pinto de color Blanc, amb els acabats amb lila... creus que tindré menys perill de caure? :wink: :wink: :wink:

Li faig això a la Negreta, i en Gerard després de demanar-me el divorci, em passa per sobre amb la moto....jejejejejejejje

Vvvvvvssss

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. feb. 09, 2007 11:01 am

Anna ha escrit:I ara que haig de fer.... Vaig corrent a buscar pintura blanca en Sprai....
NOOOOOOOOO.....!!!! amb sprai mai de la vida !!!! amb rodell que agafa mes gruix !!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'sssssssss

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dv. feb. 09, 2007 11:02 am

Bueno somhi, de caigudes tontes en tinc per donar i vendre, pero la més recent i com es tracta de la pitjor tonteria alla vá:

Pocs dies després d'estrenar la meva estimada Deauville (Jo no TAT) vaig a omplir el diposit de gasolina... La gasolinera era d'aquestes d'autoservei, osigui que te la posas tu mateix..... agafo la manguera del sortidor i diposit plé..... quan vaig a penjar la manguera m'en a dono que hi carregat el diposit amb gas-oil....

Apa, a buscar una bomba, treure el combustible i tornar a omplir diposit, els de la gasolinera em semble que encara riuen, i van fer un negoci de nassos (16 Litres de Gas-oil i 16 Litres de 96)

En fi coses de l'edat.... :roll: :roll:
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dv. feb. 09, 2007 1:29 pm

Hola nois/es:

Potser si... potser si que som el foro dels "patosillos"...
A mi m'apunteu-me el primer en la llista dels que s'han caigut de la moto, la xifra aproximada es de 13.131.313, 13 cops...
Mentre les pugui anar comptant...

V'ssssssssssssssssss

Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Mckinley » dv. feb. 09, 2007 6:33 pm

Ei Anna!! pel tema de passar-te la moto per sobre, no pateixis perque en Gerard no sabría com fer-ho. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Re: La pitjor tonteria que ens ha passat anant en moto

Entrada Autor: J@N LINCE » ds. feb. 10, 2007 1:03 am

Mckinley escrigue: Total que vaig recular

No vas recular,vas donar mitja volta. :wink:

I jo tambe he caigut. En el pecat? a la tentació?
No, de la MOTO.
Derbi Variant ds50 la de la roda petita(16 anys) :cerv ,una mica marejat,les tantes de la nit,i devant de la colla em dona per fe salts de scoter-cros ,be,de tota la rampa de terra que hi habia vaig agafar,l`unic forat que hi habia.
Que es va enpasa la rodeta sencera i en va trintxa tota la part de davant de la moto.
En Davi973 es un dels que encara riu i totes les txicotes a les que volia asombrar,tambe. :oops:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

ANIMO

Entrada Autor: J@N LINCE » ds. feb. 10, 2007 8:27 pm

Va el resto de gent que segur que heu fet alguna de grossa. :666
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Respon

Torna a “General”