Això és el que ens uneix.NouSetTres ha escrit::lol: :lol: :lol: :lol: Esteu malalts!!!
Diferències canvi Honda-Suzuki
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Parlant del mateix......avui he deixat la meva Bandy al Vini i ell m'ha deixat la seva Honda Deauville 700...... :shock: :shock:
Us podeu creure que al ficar 1ª em pensava que "aquell canvi no va bé"? Quina cosa més fina la Honda aquella. :shock: I quan he tornat a pujar a la Bandy.....CLONKKKKKK!!!! :lol:
No entendré mai com a les motos hi pot haver tanta diferència entre els canvis en una marca o altre. En els cotxes no passa!
Us podeu creure que al ficar 1ª em pensava que "aquell canvi no va bé"? Quina cosa més fina la Honda aquella. :shock: I quan he tornat a pujar a la Bandy.....CLONKKKKKK!!!! :lol:
No entendré mai com a les motos hi pot haver tanta diferència entre els canvis en una marca o altre. En els cotxes no passa!

- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Manel
- Presentats
- Entrades: 260
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
- Ubicació: Barçalona
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Manel ha escrit:RANDY SENSE ANIMS DE POLEMICAS BARATES CREC QUE NO ES POT COMPARAR UNA HONDA NUMERO DE VENTAS MUNDIAL AMB UNE SUZUKI O UNE KAWA, ES UNA MON... NO SE LO QUE OPINEU VOSALTRES.
PASAPALABRA
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Manel, de Honda n'he tingut 3 ja, de Kawa 1 i de Yamaha 3 també. Em quedava tenir una Suzuki, i ara ja la tinc. Sempre m'ha agradat estudiar una mica el tema de marques.Manel ha escrit:RANDY SENSE ANIMS DE POLEMICAS BARATES CREC QUE NO ES POT COMPARAR UNA HONDA NUMERO DE VENTAS MUNDIAL AMB UNE SUZUKI O UNE KAWA, ES UNA MON... NO SE LO QUE OPINEU VOSALTRES.
PASAPALABRA
Em podia haver comprat una altre Honda perfectament (Deauville 700 o CBF 600F), però em vaig decidir per una Suzuki. :lol:

- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Doncs et queda per comparate la millor, una BMW :D o una ducati :D o una HarlyRandy-650 ha escrit:Manel, de Honda n'he tingut 3 ja, de Kawa 1 i de Yamaha 3 també. Em quedava tenir una Suzuki, i ara ja la tinc. Sempre m'ha agradat estudiar una mica el tema de marques.Manel ha escrit:RANDY SENSE ANIMS DE POLEMICAS BARATES CREC QUE NO ES POT COMPARAR UNA HONDA NUMERO DE VENTAS MUNDIAL AMB UNE SUZUKI O UNE KAWA, ES UNA MON... NO SE LO QUE OPINEU VOSALTRES.
PASAPALABRA![]()
Em podia haver comprat una altre Honda perfectament (Deauville 700 o CBF 600F), però em vaig decidir per una Suzuki. :lol:
- Randy-650
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Manel
- Presentats
- Entrades: 260
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
- Ubicació: Barçalona
Hola.Randy-650 ha escrit:Manel, de Honda n'he tingut 3 ja, de Kawa 1 i de Yamaha 3 també. Em quedava tenir una Suzuki, i ara ja la tinc. Sempre m'ha agradat estudiar una mica el tema de marques.Manel ha escrit:RANDY SENSE ANIMS DE POLEMICAS BARATES CREC QUE NO ES POT COMPARAR UNA HONDA NUMERO DE VENTAS MUNDIAL AMB UNE SUZUKI O UNE KAWA, ES UNA MON... NO SE LO QUE OPINEU VOSALTRES.
PASAPALABRA![]()
El altre dia lo que et volia dir es que el tacte de una moto Honda es diferent, i ademes crec que es apreciat per molte gent, per aixo et vaig posar que eran liders Mundials en ventes, no amb val la sortide McDonalds per que estem parlant de coses diferents, jo crec que tante gent que valora una Honda es per algo mes que marketing.
Yo he tingut BMW,Laverda, Yamaha,... i la veritat cuan amb sent.ho a la Deauv. es une altre cosa. No se digueme Honda adicte pero jo aixi ho veig.
A veure que diu la parroquia.
SOCI AMM Nº 260
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona