esteeee... Com puc netejar la jaqueta de cordura?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dj. nov. 27, 2008 12:18 pm

El que heu de fer és sortir més sovint a fer un tomb sota la pluja !

Jo fa un any i mig que tinc una Dainese Gore-Tex i practicament només li he tret els mosquits uns quants dies, però quan surto amb pluja doncs queda com una patena (sempre que no plogui fang, però ara com ara he estat de sort).

PD: Reconec que una Alpinestars que tinc força vella anava directe a la rentadora sense el forro interior quan li feia falta, però no tenia cap capa impermeable "virguera" que es pogués fer malbé.

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. des. 01, 2008 7:42 pm

Gràcies Maria,

i als altres necessitats també, conforta veure que no sóc l'únic marrano del fòrum, je jeeee.

aviam si aquesta nit ho probo, tot serà que algú s'espanti pensant que li surt un 'submarinu' de la banyera.
-----------

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. des. 02, 2008 7:08 pm

Holaaaaa,
leclerk ha escrit:El que heu de fer és sortir més sovint a fer un tomb sota la pluja !
Si homeeee!!! Llavors el que de netejar es la motooo senceraaaaa!!!!

I a la banyera no m'hi cap!!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Esteeee... Com Puc Netejar La Jaqueta De Cordura?

Entrada Autor: Ricmel » ds. feb. 05, 2011 6:29 pm

Cercant informació per netejar la jaqueta de cordura he recuperat aquest post on surt la típica discussió entre fer servir la rentadora, la banyera o simplement deixar acumular la història de les nostres rutes en forma de fang, mosquits, pols i altres immundícies alleugerides per la pluja i el fregament amb altres materials menys tacats.

I he trobat un web de Gore-tex molt interessant on recomanen, fins i tot, fer servir l'assecadora per recuperar la impermeabilitat! Enllaç

RENTAT
Segueix les instruccions del fabricant
No facis servir suavitzant.
RENTAT EN SEC
Segueix les instruccions del fabricant
PLANXAT
Planxa amb vapor calent, posant una tovallola o drap entre la peça i la planxa. No cal planxar la peça fins que aquesta estiga completament seca.
ASSECAT
Poseu a l'assecadora amb aire calent. Tot calor després del rentat és bo per a la peça perquè la calor reactiva el tractament DWR (durable water repelent, tractament hidròfug prolongat).
TRACTAMENT REPELENT A L'AIGUA
Gore recomana aplicar una solució de restitució de la impermeabilitat en els teixits exteriors, disponible a les botigues especialitzades en vestimenta exterior de la teva localitat.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » ds. feb. 05, 2011 8:36 pm

A la rentadora, junt amb les calçotets, els mitjons, les picardies i els lligacames, deixeu-vos de punyetes!!! Jo la dec haver rentat, com a mínim, trenta vegades (ho prometo) i aguanta tant bé com el primer dia!!!! Ara be, la MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDA de jaqueta Dainesse que em vaig comprar fa poc (perquè als Alucina's els feia tanta patxoca) es tan dolenta que n'estic segur que si li toca el sol, agafa càncer de cordura.

Jordi "Prony"

Bichusten
Presentats
Entrades: 380
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm

Entrada Autor: Bichusten » ds. feb. 05, 2011 8:40 pm

Jo, després de la rentadora , poso Productes de Muntanya Per Gore-Tex, o per impermeabilitzar amb NIKWAX . Venta a can NABES de GIrona

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » ds. feb. 05, 2011 8:50 pm

Després de molts anys i moltes experiències :cool: , el millor (per a mi) es la rentadora, una vegada seca, li passo un esprai de Gore-tex, i per el plugim va de meravella :shock: , això si quant plou de veritat, la millor eina es el vestit d’aigua (dos peces) a sobre el pantaló i jaqueta de cordura, així de senzill i pràctic.
:cerv
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Respon

Torna a “General”