Ojo, jo sóc dels que diuen que el Sete sempre ha estat un GRAN pilot, sempre i quan tingui una moto apropiada.siono1000 ha escrit: ..... diré que en Sete és un gran pilot ......
DUCATI MOTO GP 2009
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Ostres que interessant que està aquest fil!!!!
Però si tens temps, si que m’agradaria conèixer els teus arguments de pes per mantenir que el Sete és un gran pilot.

Ostres que interessant que està aquest fil!!!!
El Sete era molt bon pilot, però no poder pair mai que el Rossi l’avancés “trencant-li” el colze. A partir d’aquell dia sembla que tot hom estès en contra seva.Xurrumeka ha escrit:el Sete ha sigut sempre un pupes................voleu dir que ha canviat?????
Es la millor de la sèrie, estarà buscant el forat per canviar les bugies??Randy-650 ha escrit:
Maria, que no saps que els homes només en tenim un de cap?? Potser si que t’ho haurem d’explicar a tu tot això!!!Xurrumeka ha escrit:cap??? quin dels dos????? 8) 8) 8)
Sincerament, el tema de la Cañadas no cal que mel expliquis: una dona que es posa els morros que porta ella i surt al carrer com si res ja no m’interessa, però no em negaràs que te el seu morbo, no?siono1000 ha escrit:La veritat es que no sé que dir. :(
Ara ja ho he pensat i diré que en Sete és un gran pilot i que la Cañadas no val res de res com a dona. 8)
Son les meves opinions, eh?? i si voleu les puc mantenir, les dues, amb arguments de pes. :roll:
Salut.
Però si tens temps, si que m’agradaria conèixer els teus arguments de pes per mantenir que el Sete és un gran pilot.
Fins que es va transformar en un ploraner tens tota la raó, però despres... ja sortia a la pista pensant en quina excusa donaria!!!jb500 ha escrit: home, tractar aixi a l'unic pilot que ha apretat de veritat al maligne, ho trobo molt fora de lloc...
Fabulosa aquesta descripciójb500 ha escrit:la "morros de zodiak"
A mi també em passa això, desprès de menjar força tota la sang se me’n va cap a l’estomac... i m’agafa son!!!joanst3 ha escrit:Deu ser un problema d'allò que les dones diuen, que no podem tenir la sang a dos llocs a la vegada.......
Sort,
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
I benzina al diposit....Randy-650 ha escrit:Ojo, jo sóc dels que diuen que el Sete sempre ha estat un GRAN pilot, sempre i quan tingui una moto apropiada.siono1000 ha escrit: ..... diré que en Sete és un gran pilot ......
I que no caigui......
I Que no entrapussi....
I que no es trobi amb ROSSI.....
Ni amb el Lorenzo.....
Fins i tot, que no es trobi, amb el Pedrosa.....
EPSSSS.... No nego que dones Espectacle......
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Doncs les argumentacions son molt sencilles en els dos temes, ara les desarrollo.Albert ha escrit:Hol
Sincerament, el tema de la Cañadas no cal que mel expliquis: una dona que es posa els morros que porta ella i surt al carrer com si res ja no m’interessa, però no em negaràs que te el seu morbo, no?siono1000 ha escrit:La veritat es que no sé que dir. :(
Ara ja ho he pensat i diré que en Sete és un gran pilot i que la Cañadas no val res de res com a dona. 8)
Son les meves opinions, eh?? i si voleu les puc mantenir, les dues, amb arguments de pes. :roll:
Salut.
:
TEMA 1: LA NOIA.
Dic que no val res com a dona, segons la meva manera d'entendre les dones, per que l'únic cop que la vaig veure de tu a tu quasi m'espanto. Va ser un dia aquí al meu poble al començament d'ella tenir una casa per la zona. La pel·lícula és:
Jo caminant i al davant una noia extremadament prima, fins al punt que li vaig comentar a la dona la llástima que feia veure una anorèxica. Resulta que al passar-la és la Cañadas amb el seu primer marit aquell en Waterluuuuuuuu. Al veure-li la cara encara hi ha dies en que tinc esgarrifances. Sense maquillar ni potoshop no sembla la mateixa que surt a la tele.
TEMA 2: SETE.
Podriem estar d'acord (que no hi estarem) en que el Rossi es força bo 8). També ens podriem entendre diguent que el que queda segon també es força bon pilot ( potser no tant com el primer, però si més que els del darrera). Crec que ja he argumentat el suficient per que tothom ho entengui.
El problema de'n Sete va ser quant es va veure capaç de guanyar en Rossi, quant ja no valia res ser segon ( que ho podia seguir siguent durant anys), quant era el mateix ser vinté que segon perque només valia guanyar. A part que aquell any ja mágradaria haver vist el resultat del campionat si haguesin sancionat al Rossi com varen fer al Lorenzo per fer quasi el mateix, a un si i a l'altre no...mira que macu.
Quant al Rossi no li surten bé les coses sempre es problema de moto o pneumàtics i a la resta...sempre fallen ells, mira que macu també.
"Bueno", ara ja m'he explaiat una mica. :roll:
Salut.
Salut i kilómetres
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Comencem bé...... :shock:
El piloto Sete Gibernau (Ducati Desmosedici GP 9) ha tenido que cancelar su presencia en los entrenamientos nocturnos que la Asociación de Equipos IRTA tiene previstos del 1 al 3 de marzo en Qatar al sufrir una lesión en el hombro del que se operó recientemente
FONT
El piloto Sete Gibernau (Ducati Desmosedici GP 9) ha tenido que cancelar su presencia en los entrenamientos nocturnos que la Asociación de Equipos IRTA tiene previstos del 1 al 3 de marzo en Qatar al sufrir una lesión en el hombro del que se operó recientemente
FONT

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
QUE NO US DEIA JO QUE EN SETE HA SIGUT SEMPRE UN PUPES?????????Randy-650 ha escrit:Comencem bé...... :shock:
FONT
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaa,
Ostres ha de ser una lesió molt dolorosa i complicada:
:shock: :shock: :shock:
Ostres ha de ser una lesió molt dolorosa i complicada:
El doctor Ginebreda Marti diagnosticó que Sete Gibernau sufre "rotura parcial del ligamento córaco-clavicular y subluxación acromio-clavicular en el hombro izquierdo" y se recomienda "reposo, especialmente sin esfuerzos físicos para evitar lesiones mayores en el complejo acromio-clavicular".
:shock: :shock: :shock:
Sort,