DUCATI MOTO GP 2009

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 01, 2009 8:17 pm

siono1000 ha escrit: ..... diré que en Sete és un gran pilot ......
Ojo, jo sóc dels que diuen que el Sete sempre ha estat un GRAN pilot, sempre i quan tingui una moto apropiada. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dl. feb. 02, 2009 12:35 am

holaaa

home, tractar aixi a l'unic pilot que ha apretat de veritat al maligne, ho trobo molt fora de lloc...

aixo si, va ser coneixer a la "morros de zodiak" i s'acabo lo que se dava

v'sss

joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dl. feb. 02, 2009 8:15 am

Deu ser un problema d'allò que les dones diuen, que no podem tenir la sang a dos llocs a la vegada.......
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. feb. 02, 2009 11:53 am

Holaaaa,

Ostres que interessant que està aquest fil!!!!
Xurrumeka ha escrit:el Sete ha sigut sempre un pupes................voleu dir que ha canviat?????
El Sete era molt bon pilot, però no poder pair mai que el Rossi l’avancés “trencant-li” el colze. A partir d’aquell dia sembla que tot hom estès en contra seva.

Randy-650 ha escrit:Imatge
Es la millor de la sèrie, estarà buscant el forat per canviar les bugies??
Xurrumeka ha escrit:cap??? quin dels dos????? 8) 8) 8)
Maria, que no saps que els homes només en tenim un de cap?? Potser si que t’ho haurem d’explicar a tu tot això!!!
siono1000 ha escrit:La veritat es que no sé que dir. :(

Ara ja ho he pensat i diré que en Sete és un gran pilot i que la Cañadas no val res de res com a dona. 8)

Son les meves opinions, eh?? i si voleu les puc mantenir, les dues, amb arguments de pes. :roll:

Salut.
Sincerament, el tema de la Cañadas no cal que mel expliquis: una dona que es posa els morros que porta ella i surt al carrer com si res ja no m’interessa, però no em negaràs que te el seu morbo, no?

Però si tens temps, si que m’agradaria conèixer els teus arguments de pes per mantenir que el Sete és un gran pilot.
jb500 ha escrit: home, tractar aixi a l'unic pilot que ha apretat de veritat al maligne, ho trobo molt fora de lloc...
Fins que es va transformar en un ploraner tens tota la raó, però despres... ja sortia a la pista pensant en quina excusa donaria!!!
jb500 ha escrit:la "morros de zodiak"
Fabulosa aquesta descripció
joanst3 ha escrit:Deu ser un problema d'allò que les dones diuen, que no podem tenir la sang a dos llocs a la vegada.......
A mi també em passa això, desprès de menjar força tota la sang se me’n va cap a l’estomac... i m’agafa son!!!

:wink: :wink: :wink:
Sort,

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dl. feb. 02, 2009 2:10 pm

Per aquestes terres a la cañadas li deien la "PAPANSIL", un dels primers anuncis teletienda que va oferir tv3, per aixo sortia com sortia.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dv. feb. 06, 2009 8:26 pm

Randy-650 ha escrit:
siono1000 ha escrit: ..... diré que en Sete és un gran pilot ......
Ojo, jo sóc dels que diuen que el Sete sempre ha estat un GRAN pilot, sempre i quan tingui una moto apropiada. :wink:
I benzina al diposit....

I que no caigui......

I Que no entrapussi....

I que no es trobi amb ROSSI.....

Ni amb el Lorenzo.....

Fins i tot, que no es trobi, amb el Pedrosa.....

EPSSSS.... No nego que dones Espectacle......

:wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. feb. 06, 2009 9:31 pm

Albert ha escrit:Hol
siono1000 ha escrit:La veritat es que no sé que dir. :(

Ara ja ho he pensat i diré que en Sete és un gran pilot i que la Cañadas no val res de res com a dona. 8)

Son les meves opinions, eh?? i si voleu les puc mantenir, les dues, amb arguments de pes. :roll:

Salut.
Sincerament, el tema de la Cañadas no cal que mel expliquis: una dona que es posa els morros que porta ella i surt al carrer com si res ja no m’interessa, però no em negaràs que te el seu morbo, no?

Però si tens temps, si que m’agradaria conèixer els teus arguments de pes per mantenir que el Sete és un gran pilot.

:
Doncs les argumentacions son molt sencilles en els dos temes, ara les desarrollo. :wink:

TEMA 1: LA NOIA.
Dic que no val res com a dona, segons la meva manera d'entendre les dones, per que l'únic cop que la vaig veure de tu a tu quasi m'espanto. Va ser un dia aquí al meu poble al començament d'ella tenir una casa per la zona. La pel·lícula és:
Jo caminant i al davant una noia extremadament prima, fins al punt que li vaig comentar a la dona la llástima que feia veure una anorèxica. Resulta que al passar-la és la Cañadas amb el seu primer marit aquell en Waterluuuuuuuu. Al veure-li la cara encara hi ha dies en que tinc esgarrifances. Sense maquillar ni potoshop no sembla la mateixa que surt a la tele.
TEMA 2: SETE.
Podriem estar d'acord (que no hi estarem) en que el Rossi es força bo 8). També ens podriem entendre diguent que el que queda segon també es força bon pilot ( potser no tant com el primer, però si més que els del darrera). Crec que ja he argumentat el suficient per que tothom ho entengui. :wink:

El problema de'n Sete va ser quant es va veure capaç de guanyar en Rossi, quant ja no valia res ser segon ( que ho podia seguir siguent durant anys), quant era el mateix ser vinté que segon perque només valia guanyar. A part que aquell any ja mágradaria haver vist el resultat del campionat si haguesin sancionat al Rossi com varen fer al Lorenzo per fer quasi el mateix, a un si i a l'altre no...mira que macu.
Quant al Rossi no li surten bé les coses sempre es problema de moto o pneumàtics i a la resta...sempre fallen ells, mira que macu també.

"Bueno", ara ja m'he explaiat una mica. :roll:

Salut.
Salut i kilómetres

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 22, 2009 11:37 pm

Comencem bé...... :shock:

El piloto Sete Gibernau (Ducati Desmosedici GP 9) ha tenido que cancelar su presencia en los entrenamientos nocturnos que la Asociación de Equipos IRTA tiene previstos del 1 al 3 de marzo en Qatar al sufrir una lesión en el hombro del que se operó recientemente

FONT
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. feb. 23, 2009 9:26 am

Randy-650 ha escrit:Comencem bé...... :shock:

El piloto Sete Gibernau (Ducati Desmosedici GP 9) ha tenido que cancelar su presencia en los entrenamientos nocturnos que la Asociación de Equipos IRTA tiene previstos del 1 al 3 de marzo en Qatar al sufrir una lesión en el hombro del que se operó recientemente

FONT
QUE NO US DEIA JO QUE EN SETE HA SIGUT SEMPRE UN PUPES?????????
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. feb. 23, 2009 11:07 am

Holaaaaaa,

Ostres ha de ser una lesió molt dolorosa i complicada:
El doctor Ginebreda Marti diagnosticó que Sete Gibernau sufre "rotura parcial del ligamento córaco-clavicular y subluxación acromio-clavicular en el hombro izquierdo" y se recomienda "reposo, especialmente sin esfuerzos físicos para evitar lesiones mayores en el complejo acromio-clavicular".

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Respon

Torna a “General”