NOU RADAR A VIC

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: ArdnaS » dj. feb. 05, 2009 9:04 am

Gràcies Santi i Ramon per avisar, jo crec que el radar estigui actiu o no podem fer cas a la dita aquella que diu "vale mas prevenir que curar"...

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dj. feb. 05, 2009 9:15 am

ardnas ha escrit:Gràcies Santi i Ramon per avisar, jo crec que el radar estigui actiu o no podem fer cas a la dita aquella que diu "vale mas prevenir que curar"...

crec que ha de ser "vale mas prevenir que pagar"
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: ArdnaS » dj. feb. 05, 2009 11:09 am

Oscar ha escrit:
ardnas ha escrit:Gràcies Santi i Ramon per avisar, jo crec que el radar estigui actiu o no podem fer cas a la dita aquella que diu "vale mas prevenir que curar"...

crec que ha de ser "vale mas prevenir que pagar"
Sí Oscar, ho has encertat!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. feb. 05, 2009 12:12 pm

Sagal ha escrit:Us prometo que anire a mirar-ho, en Bond diu que noperó a mi també m'han dit que hi ha gent que ja te la recepte i que és radar soterrat. o sgui que no s'aprecia res
Ets tossut eh ?? :D :D

Quen ens hi juguem que NO hi ha cap radar FIXA ??

Hi paso cada dia, he parat, he baixat del cotxe m'ho he mirat i remirat i NO HI HA CAP RADAR FIXA, ni soterrat ni sense soterrar entre Tona i Vic i menys a l'alçada de la Creu Roja de Malla.

He dit abans que si hi han molts radars mòbils que es posen a la mateixa recta un tros mes avall a sota del pont de Malla, es posan al'aparcament de l'Esclat aparcats com un cotxe més, a l'entrada a la carretera venin de Taradell....

La gent que té la recepta la té d'un radar mòbil Multanova 6F i no d'un radar fixa amb els sensors soterrats que és un model totalment diferent.

Ens hi juguem un sopar a Can Jubany ? :twisted: :twisted:

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “General”